zvýšení tlaku turba?
/F/I/A/T/ Tipo 1.6 DOHC (krásnej začátek)
/F/I/A/T/ Tipo 1.9 TD GranTurismo . . . my first big love . . .
Alfa Romeo 145 1.9 JTD Limited Edition 500 (461 kus této pouze 500 kusové série) chip 100kw a 306 NM
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Myslím si, že sám dobře víš, každé zvyšování plnícího tlaku má vliv na opotřebení vrtulky i motoru. Mělo by to ale bez problémů vydržet 1 až 1,2Baru a samozřejmě aby to mělo lepší efekt, tak přidat trošku na naftě
tady je něco málo o cooleru
www.fiattipo.net/modules.php?name=Forums...iewtopic&p=40937
www.fiattipo.net/modules.php?name=Forums...iewtopic&p=48579
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Já mám něco málo přes 1bar už několik roků a motor a vše ostatní stále drží.
Jak velkej prinos to melo a o kolik sla spotreba nahoru?
Fiat Tipo 1.6i.e.kat rv. 91'
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
No příbeh zvýšení tlaku začíná ještě před koupí auta. Původní majitel si auto koupil na výstavě MotorTec Brno a později si ho nechal dát do pucu a zahrnul do toho i to turbo. Zhruba 10let tomu bude. Jezdím za 2Kč/km (počítám na 500km) .. což je 6.15l/100km. To navíc jezdím vždy plně naloženej (spolužáci) a občas to umím prohnat.Já mám něco málo přes 1bar už několik roků a motor a vše ostatní stále drží.
Jak velkej prinos to melo a o kolik sla spotreba nahoru?
FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
já mám 1,9tds 59kw-upgread na 66kw(jiný čerpadlo)
jinak tlak 1,6baru
vejfuk plně průchozí (trubka od předu do zadu)
větší intercooler (přes celej nárazník-vlastní výroba)
upravenej dávkovací klínek na čerpadle a drblej předvtřik
sport.filtr
odvětrání ventil.víka přes oil katcher
větší dávka na čerpadle
upravená kapota vůči chlazení
EGR zaslepenej (jednalo se o tipo EDC)
spořeba 5,5-7 litrů
v autě mám manometr tak vim jak mu mám naložit aby to h*vn* žralo
jinak už 2 převodovka
a gumy taky solidně mizej
za 1 měsíc du na brzdu a doufám že naměřim 150-160 ps / 240- 300 Nm
TDI mě do kopce nestačí
turbo je serie cca 1 rok po go
jinak jak vám to brzdí?? moje tipo brzdí celkem
přemýšlim že dám pryč ten zátěžovej regulátor jezdí někdo bez něj??
není to přetáčivý??
a nevíte co stojej sport.pružiny???
/F/I/A/T/ tipo 1,9 tds -opět jede
jako z praku Díky WR8
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Radek
p.s Jinak kam jsi dal ten druhy motor.
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Ten prubeh z brzdy by mne velice zajimal.
Radek
p.s Jinak kam jsi dal ten druhy motor.
pokud myslíš to EDC (electrinic diesel control)
tak ten mám přád měnil sem pouze čerpadlo
za klasiku z 66Kw + sem opáral to hafo drátu
a co se týče té brzdy tak sem napnutej jak kšandy už skoro nespim !!
každopádně mě to hulí jak lokomotiva na nádraží
/F/I/A/T/ tipo 1,9 tds -opět jede
jako z praku Díky WR8
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Radek
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
No Smoke no Fan
Fiat tempra 1.9 TDid
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Ne ja jsem myslel motor pro tech zbylych cca 47KW co ti budou chybet do tech 160koniku.
Radek
motor je jeden!!
původní 59Kw z torina serivý tipo
pouze čerpadlo je z 66Kw (kvůli ECU -řídící jednotka)
jinak 66Kw = 90 koníků
kydž to dobře pude tak dosáhnu 150-160
to je o 60-70 koníků víc
teď 1,6 baru při 4,700 otáček + dávkovací klínek +průchzí lauf+sport.sání+intercooler+věší dávka nafty+ větší předdvstřik = snad 60-70 ps *UP*
/F/I/A/T/ tipo 1,9 tds -opět jede
jako z praku Díky WR8
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
hmmm.....tak to je mazec tak to odhaduji výdrž motoru tak na 20 000km a pak bum práskNe ja jsem myslel motor pro tech zbylych cca 47KW co ti budou chybet do tech 160koniku.
Radek
motor je jeden!!
původní 59Kw z torina serivý tipo
pouze čerpadlo je z 66Kw (kvůli ECU -řídící jednotka)
jinak 66Kw = 90 koníků
kydž to dobře pude tak dosáhnu 150-160
to je o 60-70 koníků víc
teď 1,6 baru při 4,700 otáček + dávkovací klínek +průchzí lauf+sport.sání+intercooler+věší dávka nafty+ větší předdvstřik = snad 60-70 ps *UP*
nebo že by nějaké dryfty?,tak to je na půlhodˇky
ale mohu se mýlit o pár km a několik minut tak dej vědět,jak dlouho,motor běžel,hodně úspěchů
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
za 2500kč
jinak až ho zkurvym tak tam dám z themy 2,5TDS
slovy klasika "motoru jak srače* "
s tou Themou můžu jít dál v serii 125 ps
+ VGT turbo Tak GT 2050+kraviny kolem
a jeto 200Ps :NX:
/F/I/A/T/ tipo 1,9 tds -opět jede
jako z praku Díky WR8
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
auto kámoše PIKASE
"hadejte jak to jede"
/F/I/A/T/ tipo 1,9 tds -opět jede
jako z praku Díky WR8
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.