zvýšení tlaku turba?
Lancia Delta HPE HF 2,0 16VT 142kW
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
jinak nevim jak se sem dávaj fotky
každoúpádně auto se v tuhle chvíly Opravuje/upravuje
jelikož sem trochu boural
/F/I/A/T/ tipo 1,9 tds -opět jede
jako z praku Díky WR8
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
/F/I/A/T/ Tipo 1.6 DOHC (krásnej začátek)
/F/I/A/T/ Tipo 1.9 TD GranTurismo . . . my first big love . . .
Alfa Romeo 145 1.9 JTD Limited Edition 500 (461 kus této pouze 500 kusové série) chip 100kw a 306 NM
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
/F/I/A/T/ Tipo 1.6 DOHC (krásnej začátek)
/F/I/A/T/ Tipo 1.9 TD GranTurismo . . . my first big love . . .
Alfa Romeo 145 1.9 JTD Limited Edition 500 (461 kus této pouze 500 kusové série) chip 100kw a 306 NM
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
potom zkus opojit a zaslepit tu hadičku co vede k bypassu ( vede od kompresorové části do takovyho válečku s tyčinkou ). podle toho se pak zařiď, jestli to bude tlačit moc, tak budeš muset koupit ventil na regulaci tlaku.
a jestli nebudeš tlačit nad 1.8 baru, tak myslím nic měnit nemusíš.
Lancia Delta HPE HF 2,0 16VT 142kW
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
/F/I/A/T/ Tipo 1.6 DOHC (krásnej začátek)
/F/I/A/T/ Tipo 1.9 TD GranTurismo . . . my first big love . . .
Alfa Romeo 145 1.9 JTD Limited Edition 500 (461 kus této pouze 500 kusové série) chip 100kw a 306 NM
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Lancia Delta HPE HF 2,0 16VT 142kW
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.9TD Gran Turismo 1991 @ Turbo 1.5BAR
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 469
A taky mali dotaz,ked zvisim tlak turba napr na 1.5 bar tak ta origo digi stupnica na tlak turba je potom zbitocna takze by som ju mal nahradit druhym budikom?
TEMPRA SW 1,9 tds 66Kw 303000km
r.v:96
5l na 100km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Po zaciatok cerveneho pola to je 0,8 bar a na konci cerveneho je to 1 bar.
A taky mali dotaz,ked zvisim tlak turba napr na 1.5 bar tak ta origo digi stupnica na tlak turba je potom zbitocna takze by som ju mal nahradit druhym budikom?
ano přesně tak nahrad jinym budíkem
já mám budík z acetylenu je do 2,5 baru
jinak musíš před něj dát malej filtřík na benzín aby se neklepala ručička
a musíš si vyrobit na soustruhu mezikus
/F/I/A/T/ tipo 1,9 tds -opět jede
jako z praku Díky WR8
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 469
Spravil by som neaku krabycku na palubovke a zapracoval by som oba do nej,upravit to cifrovanie aby nebolo na oboch 1 bar,to sa da,podsvietenie sa tiez da urobyt ake chcem.
Predsa ked je digi palubovka tak by som bol radsej aby aj budik tlaku turba bol zachovany teda digital.Ale mam pocit ze sa aj da neaky digi kupit ale to neviem isto,nieco som o tom pocul.Skusim patrat.
TEMPRA SW 1,9 tds 66Kw 303000km
r.v:96
5l na 100km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
-nanometr (acetylenovej 2,5baru 100% jistota hodnot)
-přírubu na manometr
-antivibrační člen (aby se netřepala ručička)
-přírubu na svody
-1 metr hadice
a neřešíš nic
zde fotky jak to vypadá : dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=190...er=asc&start=180 :D
/F/I/A/T/ tipo 1,9 tds -opět jede
jako z praku Díky WR8
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.