zvýšení tlaku turba?
No Smoke no Fan
Fiat tempra 1.9 TDid
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
tohle mi přímo poslal na SZ i kdyby 110 je furt pěkný :rally:
/F/I/A/T/ tipo 1,9 tds -opět jede
jako z praku Díky WR8
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Děkuji za vyčerpávající popis. Fakt oceňuji že sis s tím dal práci.Moc pěkně napsané.Včil teda už vím jak se to v kostce dělá.Bohužel ladit nemám co-mám 1.6 tipoše v benzínu a 128 už nalazenou mám.Ale jen tak mi to vrtalo hlavou jak se to vlastně dělá u dízlů.Díky MOC.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
/F/I/A/T/ tipo 1,9 tds -opět jede
jako z praku Díky WR8
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Ale zkousej, zkousej...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Ten prubeh z brzdy by mne velice zajimal.
Radek
p.s Jinak kam jsi dal ten druhy motor.
pokud myslíš to EDC (electrinic diesel control)
tak ten mám přád měnil sem pouze čerpadlo
za klasiku z 66Kw + sem opáral to hafo drátu
a co se týče té brzdy tak sem napnutej jak kšandy už skoro nespim !!
každopádně mě to hulí jak lokomotiva na nádraží
takže kdybys přinesl aspoň nějaká fotky tvých ůprav možná bych uvěřil tak třetinovýnu nárůstu výkonu. Tipo nemá a nikdy nemělo EDC. Kdybys trochu přemýšlel než něco napíšeš skusíš třeba google a hned víme co je vlastně EDC en.wikipedia.org/wiki/Electronic_Diesel_Control .
"west gate" neznám to je nějaká pohádková verze wastgate ?
Nechci tě soudit ale zatím jsi nepřinesl žádný důkaz . povídání o otuňšroubkách si můžeme sami přečíst na diseselpower.
Btw 160 koní z toho těmahe ůprava nevymáčkeš , nebuď naivní , to jako že by turbokamna tipo mělo jecl líp než sedici ? jak říkám přines důkaz .
Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
No abych byl férovej, této problematice vůbec nerozumím, ale hezky se to čte, jak není nic problém. Taky bych rád viděl to lítající Tipo na otuňšroubky...
Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
A zazvonil zvonec a pohádky je konec
No abych byl férovej, této problematice vůbec nerozumím, ale hezky se to čte, jak není nic problém. Taky bych rád viděl to lítající Tipo na otuňšroubky...
již brzy příjde video
cca14dní momentálně auto nepojizdné
jinak jak se sem dávaj fotky??
/F/I/A/T/ tipo 1,9 tds -opět jede
jako z praku Díky WR8
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
hele popravde muzu rict, ze tuning tdi motoru se dnes vyrovna silnejsim benzinum...
kamos vlastni golf gt tdi aniversary edition v serii 150 koni...
vymenou vacsich vstrekovacov, vymenou vacsieho turba, silikonovych hadic samco /original nevydrzali a praskali/ premapovanim riadiacej jednotky a par dalsich uprav dosiahol odmerany vykon na brzde 230 koni.... /krutak som si bohuzial nezapamatal/
mozem potrvdit na vlastnej skusenosti, ze to auto je schopne dat si preteky so subaru alebo mitsu a hanbit sa nemusi....
dosiahnut sa da vsetko, ale priznajme si ze tdi a td je na tuning velky rozdiel..
rad by som videl 160 konovy tipo td...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
vsechno se da, papir znese vse....
hele popravde muzu rict, ze tuning tdi motoru se dnes vyrovna silnejsim benzinum...
kamos vlastni golf gt tdi aniversary edition v serii 150 koni...
vymenou vacsich vstrekovacov, vymenou vacsieho turba, silikonovych hadic samco /original nevydrzali a praskali/ premapovanim riadiacej jednotky a par dalsich uprav dosiahol odmerany vykon na brzde 230 koni.... /krutak som si bohuzial nezapamatal/
mozem potrvdit na vlastnej skusenosti, ze to auto je schopne dat si preteky so subaru alebo mitsu a hanbit sa nemusi....
dosiahnut sa da vsetko, ale priznajme si ze tdi a td je na tuning velky rozdiel..
rad by som videl 160 konovy tipo td...
já taky u úsměvem na tváři seduji pohádkové vyprávění na této šnůře a nemám co dodat,páč tomu taky už nerozumím,asi tady za chvílí budou lítat vzducholodě
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
seat ibiza 1,9tdi,power plus 764
Lancia kappa 2,4jtd,pjetihrnek:-),už je pryč
fiat brava 1,9td,prodáno
tempra 1,9td,jede jak z praku,olej už nebere,ve stadiu oprav a úprav
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
že by na brzdu nedojelo :Toto téma nějak umřelo , a já pořád čekám na výledek z brzdy.
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Lancia Delta HPE HF 2,0 16VT 142kW
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.