slabe brzdy

Více
18 roků 4 měsíců zpět #16 od Augustin
Odpověděl Augustin pro téma Re: Dakujem
Osobne si myslim, ze bude s nejvetsi pravdepodobnosti problem v konstrukci posilovace brzd. Ten bude zpusobovat ten zhorseny nastup brzdneho ucinku. I to napojeni na podtlakovy system neni moc optimalni, kdyz to treba porovnam s moji byvalo S105, kde po oprave brzd to auto stalo na petniku.
Otazkou je, z ktereho auta by to slo prehodit, napada mne Brava/Bravo (podobnost aut, stejny vyrobce), ale nevim,jak je to s osazenim a prirubama.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 4 měsíců zpět #17 od IceTipo
Odpověděl IceTipo pro téma Re: Dakujem

Osobne si myslim, ze bude s nejvetsi pravdepodobnosti problem v konstrukci posilovace brzd. Ten bude zpusobovat ten zhorseny nastup brzdneho ucinku. I to napojeni na podtlakovy system neni moc optimalni, kdyz to treba porovnam s moji byvalo S105, kde po oprave brzd to auto stalo na petniku.
Otazkou je, z ktereho auta by to slo prehodit, napada mne Brava/Bravo (podobnost aut, stejny vyrobce), ale nevim,jak je to s osazenim a prirubama.

mne treba napadlo to tam dat z favorita ten ma steje zavity na hadičkach

2.0 ie V 83Kw cca 120Hp
Ice Tipo RamuS Tuning Club - Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

  • TripleX
18 roků 4 měsíců zpět #18 od TripleX
Odpověděl TripleX pro téma Re: Dakujem

Osobne si myslim, ze bude s nejvetsi pravdepodobnosti problem v konstrukci posilovace brzd. Ten bude zpusobovat ten zhorseny nastup brzdneho ucinku. I to napojeni na podtlakovy system neni moc optimalni, kdyz to treba porovnam s moji byvalo S105, kde po oprave brzd to auto stalo na petniku.
Otazkou je, z ktereho auta by to slo prehodit, napada mne Brava/Bravo (podobnost aut, stejny vyrobce), ale nevim,jak je to s osazenim a prirubama.


Inak to je mozne? Ja mam 105-ku a za kazdym ked dame novy brzdovy valec posilovac a nove tesnenia tie okruzky pod valec teda hadicky a odvzdusnim to tak stojim na par metroch.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 4 měsíců zpět #19 od Libor2
Odpověděl Libor2 pro téma slabé brzdy
Zdar,u Tipa 1.4 mě to taky nebrzdilo,tak jsem komplet vyměnil brzdy včetně trubek,a nic-Pak jsem vyčetl v příručce jak na to ,jak se seřizuje regulátor u zad.brzd-a seřídil jsem si to -a vše OK,on totiž ten regulátor co je řízený pomocí napnutí pružiny vlivem zatížení zadní nápravy NiKDO z majitelů neseřizuje a proto u tip vše brzdí předek,a zdají se být slabé brzdy.Libor2

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

  • TripleX
18 roků 4 měsíců zpět #20 od TripleX
Odpověděl TripleX pro téma Libor
Tak sem hod tu radu ako sa serizuje ten zatezovy regulator... Velmi by si mi pomohol...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 4 měsíců zpět #21 od SKV
Odpověděl SKV pro téma Re: slabé brzdy

Zdar,u Tipa 1.4 mě to taky nebrzdilo,tak jsem komplet vyměnil brzdy včetně trubek,a nic-Pak jsem vyčetl v příručce jak na to ,jak se seřizuje regulátor u zad.brzd-a seřídil jsem si to -a vše OK,on totiž ten regulátor co je řízený pomocí napnutí pružiny vlivem zatížení zadní nápravy NiKDO z majitelů neseřizuje a proto u tip vše brzdí předek,a zdají se být slabé brzdy.Libor2

No já to mám vzadu bez regulátoru - napřímo - co poradíš mě - taky to moc nebrzdí!?

Tipo 1,4 iE, najeto
235 000 km

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

18 roků 4 měsíců zpět #22 od Anonymní
Odpověděl Anonymní pro téma Re: slabe brzdy
a co myslite nesly by tam dat predni kotpuce a zadni brzdy a mozna asi aj posilovac z brava/y?? vzdyt je to nastupce tak by to snad mohlo jit ne??samo ze u predku a zadku vymenit tehlice

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 4 měsíců zpět #23 od Libor2
Odpověděl Libor2 pro téma slabé brzdy
U tipa co nemá vzadu regulátor-r.v.88 mě pomohlo vyměnit všechny hadičky-měly po čase malý průřez vlivem nabobtnání,dále vyměn kapalinu-jen DOT4 s bodem varu aspon260 stupnůC,vyčisti pakny a kotouče nech vystružit ,případně je vyměn, a dej nové destičky,vyměn těsnění v hl.brzd.válci a musí ti to brzdit OK.Libor2

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 4 měsíců zpět #24 od Augustin
Odpověděl Augustin pro téma Re: slabé brzdy
Kdyz uz jste u toho zatez.regulatoru. Tak jsem zjistil, ze ten muj je k.o. a dost mne namichlo, ze to budu muset menit. Sice mi servisak nabizel, ze to napoji natvrdo bez toho regulatoru, ale do toho se mi moc nechce, prece jen brzdy jsou brzdy.
Druha vec je vsak cena. Nejak jsem si matne pamatoval, ze by se cena toho regulatoru mohla pohybovat okolo 5kil, ale nejak mne dostali v prodejne ND. Rekli mi cenu okolo 2200 az 2500Kc, a ze ty ceny jsou celkem podobne pro ostatni auta. Mate nekdo jine zkusenosti a tipy?

P.S. S tim serizenim toho regulatoru, to jsem na netu taky cetl a urcite Libor2 v tom ma pravdu, protoze to pak brzdi vetsinou jen predek a zadek nikoliv - vim z vlastni zkusenosti, mam vetsinou studene budny, oproti horkym prednim kotoucum.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

  • TripleX
18 roků 4 měsíců zpět #25 od TripleX
Odpověděl TripleX pro téma Skuska...
No tak ja som to skusal a to asi po 5km ale ostrych ale zial skoro som si spalil prsty aj pri prednych aj pri zadny kotucoch. Ale znamy velmi dobry mechanik mi povedal ze pri mojej jazde by som roztavil kotuce aj na ktorych nie su platnicky :D On tvrdi ze to je O.K. ale preco potom nemozem najst ten spravny ucinok brzd a nemozem si dovolit verit brzdam ako na ostatnych autach.... Skusim ten zatezovy regulator ked bude O.K. tak uz potom iba mozno posilovac a ak ani ten tak este trubky a ked to nepomoze tak jednoducho fakt to ma slabe brzdy...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 4 měsíců zpět #26 od jirkaR
Odpověděl jirkaR pro téma Re: slabe brzdy
to je dobrý typ ten regulátor zkusím se na to podívat se svým servismenem

Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

  • TripleX
18 roků 4 měsíců zpět #27 od TripleX
Odpověděl TripleX pro téma Vitaj

to je dobrý typ ten regulátor zkusím se na to podívat se svým servismenem


Tak uz sa ti podarilo sa sem dostat nie 8O Tak vitaj ...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 4 měsíců zpět #28 od jirkaR
Odpověděl jirkaR pro téma Re: Vitaj

to je dobrý typ ten regulátor zkusím se na to podívat se svým servismenem


Tak uz sa ti podarilo sa sem dostat nie 8O Tak vitaj ...


taky to dalo práce ale max je prostě dobrej takže nezapomínat na příspěvky hned mu pošlu další :lol:

Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

  • TripleX
18 roků 4 měsíců zpět #29 od TripleX
Odpověděl TripleX pro téma Re: Vitaj

to je dobrý typ ten regulátor zkusím se na to podívat se svým servismenem


Tak uz sa ti podarilo sa sem dostat nie 8O Tak vitaj ...


taky to dalo práce ale max je prostě dobrej takže nezapomínat na příspěvky hned mu pošlu další :lol:


Potom napis co ten regulator ja nebudem mat teraz cas sa k tomu dostat

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 4 měsíců zpět #30 od Augustin
Odpověděl Augustin pro téma Re: Vitaj
Chtel bych se zeptat, kupoval nekdo z Vas jiz ten regulator? Kolik stal?
Jak jsem se zminoval, rekli mi cenu od 22 to 25stovek.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.490 sekund
Powered by Kunena fórum