slabe brzdy
Otazkou je, z ktereho auta by to slo prehodit, napada mne Brava/Bravo (podobnost aut, stejny vyrobce), ale nevim,jak je to s osazenim a prirubama.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
mne treba napadlo to tam dat z favorita ten ma steje zavity na hadičkachOsobne si myslim, ze bude s nejvetsi pravdepodobnosti problem v konstrukci posilovace brzd. Ten bude zpusobovat ten zhorseny nastup brzdneho ucinku. I to napojeni na podtlakovy system neni moc optimalni, kdyz to treba porovnam s moji byvalo S105, kde po oprave brzd to auto stalo na petniku.
Otazkou je, z ktereho auta by to slo prehodit, napada mne Brava/Bravo (podobnost aut, stejny vyrobce), ale nevim,jak je to s osazenim a prirubama.
2.0 ie V 83Kw cca 120Hp
Ice Tipo RamuS Tuning Club - Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- TripleX
Osobne si myslim, ze bude s nejvetsi pravdepodobnosti problem v konstrukci posilovace brzd. Ten bude zpusobovat ten zhorseny nastup brzdneho ucinku. I to napojeni na podtlakovy system neni moc optimalni, kdyz to treba porovnam s moji byvalo S105, kde po oprave brzd to auto stalo na petniku.
Otazkou je, z ktereho auta by to slo prehodit, napada mne Brava/Bravo (podobnost aut, stejny vyrobce), ale nevim,jak je to s osazenim a prirubama.
Inak to je mozne? Ja mam 105-ku a za kazdym ked dame novy brzdovy valec posilovac a nove tesnenia tie okruzky pod valec teda hadicky a odvzdusnim to tak stojim na par metroch.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- TripleX
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
No já to mám vzadu bez regulátoru - napřímo - co poradíš mě - taky to moc nebrzdí!?Zdar,u Tipa 1.4 mě to taky nebrzdilo,tak jsem komplet vyměnil brzdy včetně trubek,a nic-Pak jsem vyčetl v příručce jak na to ,jak se seřizuje regulátor u zad.brzd-a seřídil jsem si to -a vše OK,on totiž ten regulátor co je řízený pomocí napnutí pružiny vlivem zatížení zadní nápravy NiKDO z majitelů neseřizuje a proto u tip vše brzdí předek,a zdají se být slabé brzdy.Libor2
Tipo 1,4 iE, najeto
235 000 km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Druha vec je vsak cena. Nejak jsem si matne pamatoval, ze by se cena toho regulatoru mohla pohybovat okolo 5kil, ale nejak mne dostali v prodejne ND. Rekli mi cenu okolo 2200 az 2500Kc, a ze ty ceny jsou celkem podobne pro ostatni auta. Mate nekdo jine zkusenosti a tipy?
P.S. S tim serizenim toho regulatoru, to jsem na netu taky cetl a urcite Libor2 v tom ma pravdu, protoze to pak brzdi vetsinou jen predek a zadek nikoliv - vim z vlastni zkusenosti, mam vetsinou studene budny, oproti horkym prednim kotoucum.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- TripleX
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- TripleX
to je dobrý typ ten regulátor zkusím se na to podívat se svým servismenem
Tak uz sa ti podarilo sa sem dostat nie 8O Tak vitaj ...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
to je dobrý typ ten regulátor zkusím se na to podívat se svým servismenem
Tak uz sa ti podarilo sa sem dostat nie 8O Tak vitaj ...
taky to dalo práce ale max je prostě dobrej takže nezapomínat na příspěvky hned mu pošlu další
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- TripleX
to je dobrý typ ten regulátor zkusím se na to podívat se svým servismenem
Tak uz sa ti podarilo sa sem dostat nie 8O Tak vitaj ...
taky to dalo práce ale max je prostě dobrej takže nezapomínat na příspěvky hned mu pošlu další
Potom napis co ten regulator ja nebudem mat teraz cas sa k tomu dostat
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.