slabe brzdy
- TripleX
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosim poradte mi někdo jak se dají vylepšit brzdy u tipa aby to mělo lepší nastup a take lepší a ostřejší brždění.nema to takove to ostre zakousnuti.
mám 4kotouče:
auto brzdilo od vrchu pedálu, pěkně postupně, jen asi až moc měkce. ale rozjetej to na spodu pedálu už bralo ABS (ale brzdil jen předek)
teď mám nově překopaný zadní brzdy (třmeny, kapalina...)
teď pedál od 0-80% sešlápnutí nedělá nic, začíná to brzdit asi až při 80% sešlápnutí a v 95% ostře stojím (před podlahou jen malá rezerva). ten konec je příjemně tuhej, ale těch prvních 80% sešlápnutí naměko je dost nepříjemný. teda hlavně to zdrží.
před tím to nebylo v těch 15% tak ostrý, ale bralo od vrchu po asi 70%.
nevíte prosím čím to může být? bylo mi řečeno ve fiatu že si to reguluje posilovač a že je to normální. vůbec se mi to nelíbí a chci to změnit. nevím ale co s tím a fiat říká normál.
nejde ten pedál jakoby o těch 80% posunout?
díky moc za tipy.
F Tipo 1.6 i.e., rv. 94
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- TripleX
Prosim poradte mi někdo jak se dají vylepšit brzdy u tipa aby to mělo lepší nastup a take lepší a ostřejší brždění.nema to takove to ostre zakousnuti.
mám 4kotouče:
auto brzdilo od vrchu pedálu, pěkně postupně, jen asi až moc měkce. ale rozjetej to na spodu pedálu už bralo ABS (ale brzdil jen předek)
teď mám nově překopaný zadní brzdy (třmeny, kapalina...)
teď pedál od 0-80% sešlápnutí nedělá nic, začíná to brzdit asi až při 80% sešlápnutí a v 95% ostře stojím (před podlahou jen malá rezerva). ten konec je příjemně tuhej, ale těch prvních 80% sešlápnutí naměko je dost nepříjemný. teda hlavně to zdrží.
před tím to nebylo v těch 15% tak ostrý, ale bralo od vrchu po asi 70%.
nevíte prosím čím to může být? bylo mi řečeno ve fiatu že si to reguluje posilovač a že je to normální. vůbec se mi to nelíbí a chci to změnit. nevím ale co s tím a fiat říká normál.
díky moc za tipy.
Tak ja tiez neviem co s tym. Mne vsetci tvrdia ze to brzdi tak ako ma no pre mna je prilis maky ten pedal a tiez ked to poriadne zoslapne tak mi to zabrzdi len nemozem s tym brzdit razantne a bez toho aby som sa vysypal. Potrebujem razantny nastup brzd a potom rovnaky ucinok. Mne to brzdi tak ze zosliapnem nic a pochvilke to zacne brat a ked potrebujem prudsie zosliapnem nic a ked to oprem az o podlahu tak uz mam auto nepokojne pretoze su kolesa zablokovane a ked mam vytoceny volant tak uz aj som v smyku. Ako ono to funguje ale nie na moj styl jazdenia. A ked si tuknem fo brzdy a potom este druhy raz akokeby nacukam tak sa mi to zda byt OK ale neviem jedine co neni vymenene je posilovac ale mechanik tvrdi ze to skor vydi na upchate hadicky ze ich treba vymenit a bude to OK.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
DAN
//// Tempra 1,9Tds, 66kW, digi, klima, alu, 125tis.km, 1991, 6,9l/100km (čeká na prodej nebo šrot)
Nebožka: Lancia Prisma 1,9Tds, 58kW, 250tis.km, 1986, 5l/100km (do konce pojízdná, nyní ve šrotu)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
F Tipo 1.6 i.e., rv. 94
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
EDIT:Mam možnosť kupiť prasiatka z Tempri kde už su chladene kotuče,oplati sa to preložit a dať tam nove chladene kotuče?...bude to brzdiť lepšie?teraz mam nechladene...
No Smoke no Fan
Fiat tempra 1.9 TDid
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
No Smoke no Fan
Fiat tempra 1.9 TDid
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Ja jsem pred nejakou dobou o tom napsal svou zkusenost tady do fora. Taky jsem resil problem se slabsim ucinkem brzd na tipu a vyresil jsem to tak, ze jsem nechal vymenit regulator brzdneho ucinku na zadni naprave. Pred tim mi brzdil jen predek, po vymene se pridala i zadni naprava a slo to poznat o mnoho lepe. Byt Tebou tak si zkontroluji jak je na tom ten regulator (tehdy mne stal nejakych 16stovek-Bendix, co si pamatuji)....tak som perčítal všetky témy o brzdách ale stale som nenašiel jednoznačnú odpowed ako spraviť brzdy aby lepšie brzdili tak až ste na to už niekto prišli tak sem s tým,lebo už ma z tých brzd asi vystrie stale to nebrzdi poriadne a musim na pedal tlačiť z celej sily!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
No Smoke no Fan
Fiat tempra 1.9 TDid
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Podle toho kolik si s nema najezdil. Je zvlastni,ze si je prehral, protoze to spise vypada na nekvalitni material. Vetsinou trva nejake ty stovky ujetych km, aby si brzdy sedly, kdyz jsou nove....u nás stojí 2500sk a to je pomerne dosť...inak zadne brzdy mi brzdia služne pri intenzívnom brzdení sú bubny horuce...a mám platničky TEXTAR hadam to najlepšie čo sa dá na Tempru kúpiť,nové kotúče ale tu bude asi zrada som ich pár krat prehrial a celé zhrdzaveli a vyzerajú ako zo skla(mám ich dať radšej stočiť?)
Nechej je stocit, pokud si myslis, ze jsou spalene, avsak zalezi na tloustce.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Podle toho kolik si s nema najezdil. Je zvlastni,ze si je prehral, protoze to spise vypada na nekvalitni material. Vetsinou trva nejake ty stovky ujetych km, aby si brzdy sedly, kdyz jsou nove....u nás stojí 2500sk a to je pomerne dosť...inak zadne brzdy mi brzdia služne pri intenzívnom brzdení sú bubny horuce...a mám platničky TEXTAR hadam to najlepšie čo sa dá na Tempru kúpiť,nové kotúče ale tu bude asi zrada som ich pár krat prehrial a celé zhrdzaveli a vyzerajú ako zo skla(mám ich dať radšej stočiť?)
Nechej je stocit, pokud si myslis, ze jsou spalene, avsak zalezi na tloustce.
...kotúče sú značky ATE a najazdil som na nich asi 2000km ono vlastne z predošlímy platničkami(sú tiež nové maju asi 1000km) to začalo brzdiť len vtedy ked boli kotuče uplne zohriate studene nebrzdia ani teraz
No Smoke no Fan
Fiat tempra 1.9 TDid
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
...myslím že s tým nelze nič urobiť,ešte skusit vymeniť podtl. posilovač z brava tam by mal byť väčší...
No Smoke no Fan
Fiat tempra 1.9 TDid
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
myslím že:(pokud,máš-pohledem-všechny kotouče po celé ploše dosedacích ploch destiček čissté) a pokud máš bubny na zadku čisté a pakny obložení-na nich dostatečná výška,tak bych to dál neřešil,je to dáno konstrukcí brzd.sistému...no tak ako som pisal v inom vlakne vymenil som HBV + podtl. posilovač a brzdí to lepšie len ten nastup učinku je stale o dost pomalší ako u ostatných aut čo som riadil...
...myslím že s tým nelze nič urobiť,ešte skusit vymeniť podtl. posilovač z brava tam by mal byť väčší...
mám dvoutunovou rakev a nástup brzd je taky postupný a ze začátku bych řekl,taky hodně vlažný.a to tam je ABS
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
No Smoke no Fan
Fiat tempra 1.9 TDid
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.