odvzdušnění brzd

Více
17 roků 2 měsíců zpět #1 od Max-el
odvzdušnění brzd vytvořil uživatel Max-el
udělal sem kompletní opravu brzd složil a odvzušnil. Když šlápnu na pedál, zastaví se v půlce. Když nastartuju, klesne na podlahu. Když šlápnu znova, jde až na podlahu.

Mám pocit, že by to tak nemělo být, kde může být chyba? Hlavní válec, trubičky, hadičky a zátěžák jsou úplně nový

Fiat Tipo 1.8 GTI 3 dveře r.v.12/94
Fiat Stilo 1.9 JTD Multi Wagon r.v.12/05

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 2 měsíců zpět #2 od geeny666
Odpověděl geeny666 pro téma Re: odvzdušnění brzd
mě by to přišlo na vadný posilovač nebo na hodně sjeté obložení :idea: ale nevím zažil jsem to i u jiných aut a taky by mě to zajímalo co by to tak mohlo být

fiat Tipo 3DV červené 2,0 8VT

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 2 měsíců zpět #3 od Max-el
Odpověděl Max-el pro téma Re: odvzdušnění brzd
posilovač je právě v pořádku, když klesne pedál dolů po nastartování, ne?

Fiat Tipo 1.8 GTI 3 dveře r.v.12/94
Fiat Stilo 1.9 JTD Multi Wagon r.v.12/05

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 2 měsíců zpět #4 od geeny666
Odpověděl geeny666 pro téma Re: odvzdušnění brzd
no to jo ale může přisávat vzduch, a co když to sešlápneš více krát? jde nahoru? jako že si musíš našlapat :?:

fiat Tipo 3DV červené 2,0 8VT

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 2 měsíců zpět #5 od Max-el
Odpověděl Max-el pro téma Re: odvzdušnění brzd
když si našlapu, tak je to dobrý. ale při nastartovaném motoru jsem našlapávat nezkoušel

Fiat Tipo 1.8 GTI 3 dveře r.v.12/94
Fiat Stilo 1.9 JTD Multi Wagon r.v.12/05

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 2 měsíců zpět #6 od geeny666
Odpověděl geeny666 pro téma Re: odvzdušnění brzd
zkus to hlavně při nastartovaném motoru, pokud si musíš našlapat aby brzda byla tžvrdší viděl bych to na ten posilovač

fiat Tipo 3DV červené 2,0 8VT

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 2 měsíců zpět #7 od tommy
Odpověděl tommy pro téma Re: odvzdušnění brzd
Stačí držet brzdovej pedál a pak nastartovat,pokud ti zvedne nohu je v pořatku. Co gumičky v hl.brzdovem válci,těsní?


1.6ie 93"

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 2 měsíců zpět #8 od doomik
Odpověděl doomik pro téma Re: odvzdušnění brzd
Pedal musi klesnout po nastartovani. Ja bych to videl na spatne odvzdusnene
brzdy pokud muzes naslapat.
Odvzdusnit jeste jednou a uvidis.

Fiat Tipo 1,6 DOHC - PRODANO, slouzi dal
Lancia Delta Nuova 1,6 16V
Lancia Delta 1,6 GTie
Fiat Multipla 1,9JTD

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 2 měsíců zpět #9 od Max-el
Odpověděl Max-el pro téma Re: odvzdušnění brzd

Stačí držet brzdovej pedál a pak nastartovat,pokud ti zvedne nohu je v pořatku. Co gumičky v hl.brzdovem válci,těsní?


hl. br. válec je novej, takže gumičky atd. těžko

jdu se pro jistotu pokusit znova dotáhnout všechny hadičky a odvzdušim to, pak se uvidí co s tim

já myslel, že pedál po nastartování klesnout nesmí, jak je to teda?

Fiat Tipo 1.8 GTI 3 dveře r.v.12/94
Fiat Stilo 1.9 JTD Multi Wagon r.v.12/05

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 2 měsíců zpět #10 od Honza
Odpověděl Honza pro téma Re: odvzdušnění brzd
problém je v blbě řešenejch zadních brzdičích..měl jsem to samý.

fór je v tom , že odvzdušnováky zadních třmenů nejsou v nejvyšším bodě pístku, takže zadek nejde pořádně odvzdušnit (jezdilo se s tím tak přes rok) , pedál začínal brát od cca půlky


takže odšroubuj zadní třmeny a našteluj v podběhu tak, aby odvzdušŇovák byl nejvyšším bodem, zajisti pístky proti vysunutí a můžeš odvzušňovat..budeš se divit kolik tam zbylo vzduchu..

coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 2 měsíců zpět #11 od Max-el
Odpověděl Max-el pro téma Re: odvzdušnění brzd
no, to už jsem tu četl v nějakym tématu a dokonce jsme to zkoušeli. Povolil jsem spodní šroub a třmen jsem odklopil nahoru. Do třmenu jsem vložil klacek a odvzušňoval. Ale žádnej vzduch nešel.

Jo teď mi napadá, tam jde o to, že může zůstat vzduch v hadičce co vede k třmenu? Ale vpředu přeci odvzdušňovák neni výš jak hadičky. Tam jde o vzduch v pístku, ne?


Teď jsem to byl projet na cestě za barákem. Brzdí to, ale jak píše Honza, začíná to někde od půlky.

Fiat Tipo 1.8 GTI 3 dveře r.v.12/94
Fiat Stilo 1.9 JTD Multi Wagon r.v.12/05

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 2 měsíců zpět #12 od Vali
Odpověděl Vali pro téma Re: odvzdušnění brzd
Tohel jsem řešil taky, nezbývá než jedno, já jsem odvzdušňoval asi cca 3x a ž 4x než si to sedlo. prostě ten vzduch nejde dostat úplně všechen najednou, nevím. Vždycyk jsem třeba 2 dny jezdi la pak dostal ještě hafo vzduchu ven. Zkus, třeba to i tobě pomůže. Přesto všechno mám pocit, že to brzdí jinak, než bych chtěl. Alůe nemám jiné Tipo, s kterým bych to mohl porovnat, což je škoda :cry:

Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 2 měsíců zpět #13 od jirkaR
Odpověděl jirkaR pro téma Re: odvzdušnění brzd

Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 2 měsíců zpět #14 od jirkaR
Odpověděl jirkaR pro téma Re: odvzdušnění brzd

problém je v blbě řešenejch zadních brzdičích..měl jsem to samý.

fór je v tom , že odvzdušnováky zadních třmenů nejsou v nejvyšším bodě pístku, takže zadek nejde pořádně odvzdušnit (jezdilo se s tím tak přes rok) , pedál začínal brát od cca půlky


takže odšroubuj zadní třmeny a našteluj v podběhu tak, aby odvzdušŇovák byl nejvyšším bodem, zajisti pístky proti vysunutí a můžeš odvzušňovat..budeš se divit kolik tam zbylo vzduchu..


to je zajímavý to bych chtěl zkusit, no prostě já snad uspořádám sbírku a zaplatím ti někde nocleh a cestu a budeš nás školit a pracovat na našich tipech už bych od tebe potřeboval brzdy,změřit tlak v paliv. soust,a převrat sání . :lol: :lol:

Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 2 měsíců zpět #15 od Max-el
Odpověděl Max-el pro téma Re: odvzdušnění brzd
mam ještě jeden problém, na předek jsem dal nový destičky a lehce mě dřou o kotouč. Jsou tam ty co tam patří, kotouč je tam původní. Předtím to nedělalo.
Před montáží jsem pístek zatlačil co to šlo. Na destičkách je nalepená taková lepenka, je na ní natisknutý označení výrobce. Vypadá jako že tam má zůstat. Nejspíš kvůli tomu, aby nevrzaly, když na ně tlačí pístek. Jak vyřešit tenhle problém?

Fiat Tipo 1.8 GTI 3 dveře r.v.12/94
Fiat Stilo 1.9 JTD Multi Wagon r.v.12/05

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.535 sekund
Powered by Kunena fórum