odvzdušnění brzd
Mám pocit, že by to tak nemělo být, kde může být chyba? Hlavní válec, trubičky, hadičky a zátěžák jsou úplně nový
Fiat Tipo 1.8 GTI 3 dveře r.v.12/94
Fiat Stilo 1.9 JTD Multi Wagon r.v.12/05
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
fiat Tipo 3DV červené 2,0 8VT
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.8 GTI 3 dveře r.v.12/94
Fiat Stilo 1.9 JTD Multi Wagon r.v.12/05
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
fiat Tipo 3DV červené 2,0 8VT
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.8 GTI 3 dveře r.v.12/94
Fiat Stilo 1.9 JTD Multi Wagon r.v.12/05
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
fiat Tipo 3DV červené 2,0 8VT
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
1.6ie 93"
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
brzdy pokud muzes naslapat.
Odvzdusnit jeste jednou a uvidis.
Fiat Tipo 1,6 DOHC - PRODANO, slouzi dal
Lancia Delta Nuova 1,6 16V
Lancia Delta 1,6 GTie
Fiat Multipla 1,9JTD
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Stačí držet brzdovej pedál a pak nastartovat,pokud ti zvedne nohu je v pořatku. Co gumičky v hl.brzdovem válci,těsní?
hl. br. válec je novej, takže gumičky atd. těžko
jdu se pro jistotu pokusit znova dotáhnout všechny hadičky a odvzdušim to, pak se uvidí co s tim
já myslel, že pedál po nastartování klesnout nesmí, jak je to teda?
Fiat Tipo 1.8 GTI 3 dveře r.v.12/94
Fiat Stilo 1.9 JTD Multi Wagon r.v.12/05
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
fór je v tom , že odvzdušnováky zadních třmenů nejsou v nejvyšším bodě pístku, takže zadek nejde pořádně odvzdušnit (jezdilo se s tím tak přes rok) , pedál začínal brát od cca půlky
takže odšroubuj zadní třmeny a našteluj v podběhu tak, aby odvzdušŇovák byl nejvyšším bodem, zajisti pístky proti vysunutí a můžeš odvzušňovat..budeš se divit kolik tam zbylo vzduchu..
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Jo teď mi napadá, tam jde o to, že může zůstat vzduch v hadičce co vede k třmenu? Ale vpředu přeci odvzdušňovák neni výš jak hadičky. Tam jde o vzduch v pístku, ne?
Teď jsem to byl projet na cestě za barákem. Brzdí to, ale jak píše Honza, začíná to někde od půlky.
Fiat Tipo 1.8 GTI 3 dveře r.v.12/94
Fiat Stilo 1.9 JTD Multi Wagon r.v.12/05
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
problém je v blbě řešenejch zadních brzdičích..měl jsem to samý.
fór je v tom , že odvzdušnováky zadních třmenů nejsou v nejvyšším bodě pístku, takže zadek nejde pořádně odvzdušnit (jezdilo se s tím tak přes rok) , pedál začínal brát od cca půlky
takže odšroubuj zadní třmeny a našteluj v podběhu tak, aby odvzdušŇovák byl nejvyšším bodem, zajisti pístky proti vysunutí a můžeš odvzušňovat..budeš se divit kolik tam zbylo vzduchu..
to je zajímavý to bych chtěl zkusit, no prostě já snad uspořádám sbírku a zaplatím ti někde nocleh a cestu a budeš nás školit a pracovat na našich tipech už bych od tebe potřeboval brzdy,změřit tlak v paliv. soust,a převrat sání .
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Před montáží jsem pístek zatlačil co to šlo. Na destičkách je nalepená taková lepenka, je na ní natisknutý označení výrobce. Vypadá jako že tam má zůstat. Nejspíš kvůli tomu, aby nevrzaly, když na ně tlačí pístek. Jak vyřešit tenhle problém?
Fiat Tipo 1.8 GTI 3 dveře r.v.12/94
Fiat Stilo 1.9 JTD Multi Wagon r.v.12/05
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.