odvzdušnění brzd
Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.8 GTI 3 dveře r.v.12/94
Fiat Stilo 1.9 JTD Multi Wagon r.v.12/05
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.6 DOHC (149C2046)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.8 GTI 3 dveře r.v.12/94
Fiat Stilo 1.9 JTD Multi Wagon r.v.12/05
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Na předních už jsem na to neměl čas, protože jsem rozvážel lidi ze svatby domů. Takže na předek šly jenom nový brzdový destičky a 2 gumičky pístků. Tyto pístky chodí naprosto lehce. Ale neměl jsem čas na vyndání hlavního válečku v třmenu. Na tom jsem neměnil ani prachovku, ani tu těsnící na obvodu. Mimochodem opravná sada stojí 300 na kolo.
Fiat Tipo 1.8 GTI 3 dveře r.v.12/94
Fiat Stilo 1.9 JTD Multi Wagon r.v.12/05
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Ještě bych na tebe měl prosbu, když jsi měnil ten zátěžovej rugulátor, nemohl bys mi udělat foto, já to prostě na mým autě nemůžu najít. Buď jen jak vypadá ten starej vyndanej, na autě by to bylo nejlepší, ale zase lozit kvůli mě pod auto tě trápit nebudu, bude stačit ten díl. Já jsem něco našel,ale asi je to stavění světel. Jsem si říkal, že to není možný, leda že by tam nebyl ,ale zase neustřeluje zadek, tak jsem z toho jelen
Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.8 GTI 3 dveře r.v.12/94
Fiat Stilo 1.9 JTD Multi Wagon r.v.12/05
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
měnil jsem komplet hadičky, trubičky, dal jsem novej brzdovej válec, novej zátěžovej regulátor a dopředu nový brzdový destičky. Zadní třmeny jsem komplet rozebral a vyměnil všechny gumičky.
Na předních už jsem na to neměl čas, protože jsem rozvážel lidi ze svatby domů. Takže na předek šly jenom nový brzdový destičky a 2 gumičky pístků. Tyto pístky chodí naprosto lehce. Ale neměl jsem čas na vyndání hlavního válečku v třmenu. Na tom jsem neměnil ani prachovku, ani tu těsnící na obvodu. Mimochodem opravná sada stojí 300 na kolo.
Mne tiez chodili piestky volne, ale ked som ich namontoval na trmen, tak sa ani nepohol. Potom som zistil, ze jeden piestik je malinko zohnuty a po dotiahnuti sa to sprajclo. Skus to zkompletovat bez platniciek, ci bude chodit volne.
1.9 TDsX - r.v. 1991 - 270.000 km - po smrti
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1,6 DOHC - PRODANO, slouzi dal
Lancia Delta Nuova 1,6 16V
Lancia Delta 1,6 GTie
Fiat Multipla 1,9JTD
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Mne se sveho casu taky nechtel valecek vracet na pravem prednim kole a az pak jsem zkusil vytahnout hadici ze trmenu a zmacknout brzdu a ... skoro nic. Byla pricpana mrcha.
ucpaná nebude, když odvzdušňuju, tak brzdovka jde ven nádherně
Fiat Tipo 1.8 GTI 3 dveře r.v.12/94
Fiat Stilo 1.9 JTD Multi Wagon r.v.12/05
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Dneska jsem teda hledal a jak jsem bohužel předpokládal, tak tam mám jen to hydraulické stavění světel. Držáka na ten regulátor jsem našel, ale bez regulátoru..
Teď se ptám na to jakej vlvi má a nemá přítomnost regulátoru... respektive jinak, tohle se tu řešilo a to si nadju, jde mi o jinou věc....
Když dám ten regulátor, zvýší se tím brzdný účinek brzd, nebo to má vliv "jen" na nepřetáčení auta???
Vesměs jezdím v autě sám nebo ve dvou lidech takže zadek je prázdne, ten regulátor hraje roli především při plně naložením autě, aby to dobře rozložilo brzdnej účinek ne?
Zjednodušeně jde mi o tom, že se mi auto nepřetáčí při brzdění, ale přesto bych chtěl trošku silnější brzdy a lepší nástup a účinek, když dám ten regec změní se tyto věco, nebo jde opravdu jem o tu přetáčivost. Díky těm,co jezdili bez regece a pak ho dali, díky za rady. Přemýšlím, jestli dát další investici do auta nebo ne
Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.