odvzdušnění brzd
Otázka je, zda máš místo regulátoru rozvodnou "kostku" nebo jestli někdo zadní brzdy neodpojil úplně. Regulátor omezuje tlak v zadních brzdách, čím větší zátěž, tím víc zadek brzdí. Mě regulátor nepouštěl tlak do PZ kola a tak už je venku Zadek mi brzdí na max a do smyku nejde. Ale ještě jsem nezažil zimu, snad to nebude vadit. Pokud ano, dám omezovače tlaku z fáva, prý jsou lepší (a levnější) než zátěžák
Fiat Tipo 1.6 DOHC (149C2046)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Takže by zase tak zásadní vlvi při zařezení toho regecu na sílu -účinek brzd být neměl podle toho co píšeš?
Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
měnil jsem hlavní brzdový válec a nějaké trubky a při odvzdušňování jsem zjistil, že PZ kolo nemá tlak, šel jsem po jednotlivých spojích, až jsem našel tlak před zátěžákem a za nebyl. Fávo je na principu max. tlaku (nepustí tak velký, aby došlo k blokaci kol). Zátěžový regulátor je teoreticky lepší, ale v praxi je to moc poruchová část. Ty omezovače z fáva jsou na pístcích ("prasátka"), takže instalace je v poho.ještě otázečka, jak jsi zjistil, že ti nepouští tlak do jednoho zadního kola?? Na válcích? A jak případně zařadit ten omezovač tlaku z fáva. Něco jsem tady o tom četl, jak to funguje atp. ale spíš by mě zajímalo jak, a v kterém místě to na brzdovej systém zařadit. Nějakej nápad : :
P.S.: ani v zimě jsem nepoznal to jedno nebrzdící kolo, tak pochybuju, že by bylo znát to vyřazení regulátoru.
Fiat Tipo 1.6 DOHC (149C2046)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
jo pánové něco jste tu psali o odvzušnění ABS ale nikdo nenapsal jak to udělat , a jestli se to vůbec musí udělat.
no to by mě taky zajímalo
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
jo pánové něco jste tu psali o odvzušnění ABS ale nikdo nenapsal jak to udělat , a jestli se to vůbec musí udělat.
no to by mě taky zajímalo
když už jsme teda u toho, tak co třeba odvzdušnění hlavního válce? To se musí taky dělat? Já na něm zkoušel povolovat zátky, ale podle mě se nemusí odvzdušňovat ani jedno
Fiat Tipo 1.8 GTI 3 dveře r.v.12/94
Fiat Stilo 1.9 JTD Multi Wagon r.v.12/05
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Pred výmenou som s brzdami nemal žiadne problémy.
Odvtedy mi niekedy brzdový pedál ide úplne na podlahu a vôbec nebrzdí.
Keď motor nie je naštartovaný pedál je úplne tvrdý, po naštartovaní pedál trochu klesne. Počas jazdy akonáhle mám pridaný plyn a skočím na brzdu auto brzdí perfektne. Keď napríklad vyradím rýchlosť a motor ide na voľnobeh alebo mám zaradenú rýchlosť a bez plynu, zabrzdím a pedál ide k podlahe a nebrzdí. Až po niekoľkom našlapaní sa chytí ale vždy sa chová ináč. V čom môže byť problém. Bojím sa, že niekedy nezabrzdím.
Poprosím Vás o rady, skúsenosti.
Veľmi pekne ďakujem
Fiat Tipo 1,6 DGT r.v. 1990 karburátor, najazdené 185.000 km
Fiat Marea Weekend 1,8 HLX r.v. 1998, najazdené 155.000 km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Menil som komplet predné brzdy, so zadnými som nerobil nič.
Pred výmenou som s brzdami nemal žiadne problémy.
Odvtedy mi niekedy brzdový pedál ide úplne na podlahu a vôbec nebrzdí.
Keď motor nie je naštartovaný pedál je úplne tvrdý, po naštartovaní pedál trochu klesne. Počas jazdy akonáhle mám pridaný plyn a skočím na brzdu auto brzdí perfektne. Keď napríklad vyradím rýchlosť a motor ide na voľnobeh alebo mám zaradenú rýchlosť a bez plynu, zabrzdím a pedál ide k podlahe a nebrzdí. Až po niekoľkom našlapaní sa chytí ale vždy sa chová ináč. V čom môže byť problém. Bojím sa, že niekedy nezabrzdím.
Poprosím Vás o rady, skúsenosti.
Veľmi pekne ďakujem
Ešte poznámka:
Brzdová kvapalina kikde neuteká a vôbec nechýba.
Fiat Tipo 1,6 DGT r.v. 1990 karburátor, najazdené 185.000 km
Fiat Marea Weekend 1,8 HLX r.v. 1998, najazdené 155.000 km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1,6 DOHC - PRODANO, slouzi dal
Lancia Delta Nuova 1,6 16V
Lancia Delta 1,6 GTie
Fiat Multipla 1,9JTD
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1,6 DGT r.v. 1990 karburátor, najazdené 185.000 km
Fiat Marea Weekend 1,8 HLX r.v. 1998, najazdené 155.000 km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Postup: Nasadím hadičku na odvzdušňovací šroubb a nasadím si klíč pro povolení šroubu. Druhý konec potopím do nějaké nádoby se starou brzdovou kapalinou. Pomocník 5x sešlápne pedál a drží. Povolím odvzdušňovací šroub, pomocník stále drží pedál. Dotáhnu šroub, pomocník stále drží pedál. Tak když to udělám asi 10x na každém kole, mělo by to být dostatečně odvzdušněné. Taky by mělo být odvzdušňování za chodu motoru aby fungoval posilovač.
Dělali jste to takto?
Regulátor tlaku z Favorit je na hlavním válci. Alespoň já je tam ve Favoritu mám.
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 1349
Michal Tipař [img:35fd246b7a]http://www.celysvet.cz/userbar/dbc73b9e20de02119c403187359ed2da.jpg[/img:35fd246b7a] Tipo 1,4ie \'93 Consummatum est!!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Když mám dobře odvzdušněné brzdy, tak pedál bez posilovače skoro nezmáčknu.
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Vzadu mám bubny. Nikde nič nepresakuje a vôbec nechýba brzdová kvapalina, stále je na rovnakej úrovni v nádržke.
Zistil som po dlhšom sledovaní, že keď auto dlhšie stojí (viac ako 3 dni) vtedy sa problém vyskytuje častejšie. Akonáhle sa denne jazdí, problém vzniká iba pri vyradení rýchlosti a s následným brzdením (nie vždy).
teraz väčšinou jazdím na Maree, ale Tipko chcem tiež využívať bez problémov.
Fiat Tipo 1,6 DGT r.v. 1990 karburátor, najazdené 185.000 km
Fiat Marea Weekend 1,8 HLX r.v. 1998, najazdené 155.000 km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.