Ritmo: moje nové staré auto

Více
14 roků 5 hodin zpět #76 od Předseda

Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
13 roků 11 měsíců zpět #77 od jamk1
skypan - oznacenie OUTSIDE pokial viem plati pre pneumatiky s asymetrickym dezenom. To znamena, ze ked sa na pneumatiku pozries, tak prava a lava - alebo vonkajsia a vnutorna strana - od stredu smerom von nema rovnaky tvar dezenu.
Pripustam, ze na niektorych pneumatikach tie farebne bodky niesu, ale podla mna iba v tom pripade, ak ta nova pneumatika ma uz z vyroby mensiu nevyvazenost, ako 5gr. Ale toto nieje tvrdenie, to je iba moj osobny nazor.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
13 roků 11 měsíců zpět #78 od skypan

no tak jestli bude takovýhle,tak snad přijedu i kdybych musel na kole :lol:

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
13 roků 11 měsíců zpět #79 od petrinza
Předsedo, kola vypadají super...
Ale off topic k Ritmu...
Kolem těch bodů na pneumatikách jsem možná šťoura, nebo mi ještě něco uniklo. Ale...
Ráno jsem koukal na nové gumy a na jednom z plášťů jsem zahlédl jak žlutý, tak červený puntík. Schválně jsem je hledal. Takže červený puntík - nejtěžší místo na plášti, montuje se proti ventilku. Žlutý puntík - nejlehčí místo na plášti, montuje se k ventilku... To by ale ta místa musela vyjít přesně proti sobě o 180 stupňů.. Tady byla ta místa asi 45 stupňů od sebe, takže se dá dodržet jenom jedno z těch dvou kriterií.. A asi jedno jaké, když tam ty body jsou vyznačený oba dva.. Takže buď žlutý k ventilku, nebo červený proti.. Chápu to správně ?
Je to sice pro mě jenom teorie, protože na gumách, co jsem v poslední době obouval, značky nebyly a nejsou ani na žádné v mé zásobárně diagonál na Oktávku - ale když se s tím můžu setkat, tak bych měl mít jasno...

Tempra SW 2.0 i.e. 4x4, Fiat Tempra SW 2.0 i.e. automat, Peugeot 205 cabrio, Škoda Octavia 62
www.fiattempra.estranky.cz

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

  • jumbo
13 roků 11 měsíců zpět #80 od jumbo
Odpověděl jumbo pro téma Re: Ritmo: moje nové staré auto
štěteček neštěteček ale zas ty disky vypadají jinak. Samozřejmě líp. :sun:

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
13 roků 11 měsíců zpět #81 od jamk1
petrinza - a tie farebné puntíky sú na ovnakej strane pneumatiky, alebo jedne na vnútornej a druhý na vonkajšej?
Je možné, že sú umiestnené aj na jednej strane a nie presne oproti sebe. Vysvetlenie je jednoduché. Ak by bola pneumatika kontrolovaná iba na statickú nevyváženosť, tak by bol samozrejme najľahšé a najťažší bod presne o 180°oproti sebe. Ale treba si uvedomiť, že koleso s pneumatikou sa vyvažuje dynamicky. Takže aj tá samotná nová pneumatika je kontrolovaná na dynamickú nevyváženosť a preto sú tie farební značky nie presne oproti sebe.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
13 roků 11 měsíců zpět #82 od jamk1
Ešte ma napadlo niečo na vysvetlenie statickej a dynamickej nevyváženosti. pokiaľ by bolo koleso veľmi úzke - ako napríklad kolesá bidyklov, poprípade úzke kolesá motoriek, tak v takom prípade by stačilo koleso vyvážiť iba staticky. To sa dá v podstate spraviť tak, že koleso bicykla sa upevní vo vidlici a pridávajú, respektíve uberajú sa závažia tak, až sa dosiahne stavu, že v ktorejkoľvek polohe sa koleso neotáča svojvolne ďalej. Ak nastane tento stav, tak koleso je správne vyvážené. Ale staticky.
Dynamnické vyváženie prichádza do uvahy a je potrebné pri kolesách, ktoré sú širšie. Toto vyváženie sa dá spraviť iba vyvažovacím strojom.
Ešte nízirnejší príklad by som uviedol asi ten, že úzke kolesu, pokiaľ je nevyvážené, tak sa snaží iba skákať. To je vplyvom statickej nevyváženosti. Ak je koleso širšie, tak okrem skákania - už spomínané statické nevyváženie, sa k tomu pridáva snaha kolesa vychylovať sa zo svojej osy. To je prejav dynamickej nevyváženosti.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
13 roků 11 měsíců zpět #83 od petrinza
Ty puntíky byly oba na stejné straně pláště...

Tempra SW 2.0 i.e. 4x4, Fiat Tempra SW 2.0 i.e. automat, Peugeot 205 cabrio, Škoda Octavia 62
www.fiattempra.estranky.cz

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
13 roků 11 měsíců zpět #84 od jamk1
petrinza - potom je jedine vysvetlenie, ako som pisal znacky platia pre dynamicke nevyvazanie pneumatiky.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
13 roků 11 měsíců zpět #85 od Předseda

Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

  • jumbo
13 roků 11 měsíců zpět #86 od jumbo
Odpověděl jumbo pro téma Re: Ritmo: moje nové staré auto
Pěkné. A ty nápisy na pneu nebudou?

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
13 roků 11 měsíců zpět #87 od Předseda
Ne, nakonec to dělat nebudu, takhle se mi to líbí akorát.


Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
13 roků 10 měsíců zpět #88 od Předseda
Jsme byli o víkendu u Pardubic na jedný akcičce, téma bylo Afrika 8)




Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
13 roků 10 měsíců zpět #89 od Charles
Kurnik, Sezemice :) to jsem měl vědět, že tam Předseda bude a dojel jsem se podívat, já byl v práci a jezdim tam často...

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
13 roků 10 měsíců zpět #90 od sendador
Aha, na tohle jsi chtel asi vedet, jak polepit auto :wink:

Už je pryč: Tempra 1.6i.e., 1993
Stilo MW 1.9 JTD 115, 2005

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.563 sekund
Powered by Kunena fórum