Koroze- boj proti ní
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
odrezovačem dle návodu!Tím chemicky zastaviš rezavěni ato je dost duležite!Jenom zamazat vazelinou ,špatné skušenosti.Pokut je to viditelne místo tak se da v poodě opravit-odrezovač,zaklad,vyplnˇ,barva,lak.
Kde to není vidět takj budiš -odrezovač,vazelina.Možna lepši je namichat
sajrajt -konkor,tlumex.rezistin atd. dle vlastniho uvaženi ,neni co zkazit
-stanik
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- TripleX
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.4 i.e. r.v 1994 najeto: 106 000 km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
No tak gratuluju. Ale prevence je potřeba. Aspoň jednou za dva roky dutiny a spodek. Oceníš to. Pokud tedy neplánuješ prodej auta do dvou tří let.Já nemám na autě vůbec žádnou korozi takže tohle řešit nemusím
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
a benzín zatím neví co je to koroze
TIPO 1.1
ABARTH 500 ESSEESSE
MERCEDES VITO
TIPO 1.7 D přestavba na olej - EXITUS
TIPO 1.6 8V na díly - EXITUS
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
já sem natom s korozí takto:
lemy nad zadními koly: - rez
kapota: - odřeniny od kamínků (bez rezi)
díky.
F Tipo 1.6 i.e., rv. 94
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
říká že to v servisu strašně flákají. že berou auto jak je, ani neodmašťují a jak říkal doslova i s blatem - jak to leží to stříknou a hotovo.
tak přemýšlím co s tím. brácha říká že by s tím nic nedělal. mně je to ale líto. žeprý je to pořád mnohem lepší než felda a že to 5 let vydrží. potom že to bude stejně bezcenný auto jako šáde.
chtěl bych nějak spravit ty lemy, zamaskovat důlky v kapotě a hlavně spravit podlahu. ten gumoasfalt se strašně loupe a pod ním je to rezavý . chtělo by to nějaký rychlý efektivní řešení...
F Tipo 1.6 i.e., rv. 94
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Jsem zděšen čím vším to stříkáte a kroutím nad tím hlavou
Tluměx je pěkný sarjat, a nejak nefunguje, pod ním klidně rez pokračuje.
Ty mastné věci taky nejsou dobrý nápad, protože všechny ty věci co popisujete jsou lehčí než voda a voda se klidně dostane na holý plech.Taky rezistin není moc dobrý, ikdyž je levný. Rezistin praská a nemá žádnou vzlínavost.Taky se pod něho dostává voda.
Dle mého názoru jsou asi nejlepší konzervační vosky. Přilne k povrchu a nepraská. Před rokem jsem kamarádovi nechal vystříkat dutiny a podvozek voskem. Auto bylo ůplně zhnilé, po nastříkání se rez zastavila. Pak jsem viděl jak chlapík dělal pokus se vzlínavostí kde právě zkoušel na rezavem plechu rezistin, tlumex a konzervační vosk. Nic z toho nevzlínalo a nemělo ochranu proti korozi jako vosk. Vosk vzlínal 10 cm a zastavil úplně korozi. Tak to jen tak na okraj.
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.