-
Fórum
-
Technické fórum
-
ELEKTRO INSTALACE
-
vybíjení baterie
vybíjení baterie
15 roků 7 měsíců zpět #1
od Dvoři
Zdravím pánové mám problém s baterkou, při jizdě pokud netočím přez 4500ot. tak auto přestane svítit a po chvíli samozřejmě i ject.Myslel jsme že to bude třeba vytahanej drážkovej řemen a auto se v nižších otáčkách nedobijí tak jsme koupil novej a problém trvá a zkoušel jsme i vyměnit baterku, projit dráty kam jsme se dostal ale nic zvláštního jsem nenašel. (pokud auto stojí tak se baterka nevybíje)Prosím o pomoc díky
bývalé--Tipo 1.8 GT r.v.93 77kw
nyní--Alfa Romeo 2.0JTS r.v. 2002 125kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 7 měsíců zpět #2
od Předseda
Vychází mi z toho alternátor.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 7 měsíců zpět #3
od Michael!!!
zdravím!!!...mě to dělalo něco podobného akorát že když jsem to točil hodně tak to neshaslo jen mírně pohasínala a taky to bylo špatné po chvilce jsem dojel:(...no pak jsem altík vyndal z auta a vyndal z altíku uhlíky a ty byly u mě dobré tak jsem juknul na dráty jak vedou na kontrolku a ten silný jak vede na baterku opět oki!!!...říkám tak po prostříkám kontaktolem a skusím to hodně jsem postříkal rotor a všechny kontatky,nastartuji, a kontorlka nesvítí!!!a už jsem na tom najel 900 km a pořád super!!!...tak že bych skusil být tebou ty uhlíky,dráty zkontroloval a toto!!!
Fiat Tempra 1.6i.e cat.kombi 1992!!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 7 měsíců zpět #4
od Dvoři
to jsme si taky myslel a zase kdyby byl v háji tak nedobíjí vůbec ne? Jo a kontrolka nesvítí jen když otočím klíčkem do první polohy
bývalé--Tipo 1.8 GT r.v.93 77kw
nyní--Alfa Romeo 2.0JTS r.v. 2002 125kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 7 měsíců zpět #5
od Předseda
to jsme si taky myslel a zase kdyby byl v háji tak nedobíjí vůbec ne?
E-e, muže být někde prošluslý vinutí a pak to místo 14 voltů dobíjí třeba 11. Zkus ho na volnoběh změřit, kolik dává.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 7 měsíců zpět #6
od Dvoři
ok zkusím to jak říkáš až se mi baterka nabíje a uvidíme. Alternátor je na všechny tipa stejnej ne? předpokládám ze bude v háji
bývalé--Tipo 1.8 GT r.v.93 77kw
nyní--Alfa Romeo 2.0JTS r.v. 2002 125kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 7 měsíců zpět #7
od Tonny Tempra SW
Ono v nom bude mozno stacit vymenit iba uhliky ale v haji celkom nemusi byt,skus to premerat a uvidis co s tym bude
TEMPRA SW 1,9 tds 66Kw 303000km
r.v:96
5l na 100km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 7 měsíců zpět #8
od Dvoři
na uhlíky taky mrknu na ty nekoukal
bývalé--Tipo 1.8 GT r.v.93 77kw
nyní--Alfa Romeo 2.0JTS r.v. 2002 125kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 7 měsíců zpět #9
od Michael!!!
přesně,jak sjem psal ty uhíly to by byla 1 věc na kterou bych se podíval!!!a jak říkám u mě to stačilo prostříkat tím kontaktolem:)
Fiat Tempra 1.6i.e cat.kombi 1992!!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 7 měsíců zpět #10
od Charles
Alternátor je na všechny tipa stejnej ne? předpokládám ze bude v háji
Ne alternátor není stejný, podle motorizace má jinak umístěné držáky. Já jsem měl doma altík z 1.6, údajně z dvouvačky, ale neseděl mi na držáky. Takže OHC motory mají altík vzadu a jinak držáky, DOHC mají altík vepředu a zase mají jinak držáky a TD má taky svůj specifickej altík.
Ale chlapi mají pravdu, mrkni na uhlíky, změř kolik dobíjí a uvidíme dál.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 7 měsíců zpět #11
od Dvoři
mám jen kontox to by mělo stačit zítra uvidím snad pomůže jen to prostříkání...tak z 2.0 8v bude snad stejnej ne? ani jsme moc po vrakáčích neviděl 1,8
bývalé--Tipo 1.8 GT r.v.93 77kw
nyní--Alfa Romeo 2.0JTS r.v. 2002 125kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 7 měsíců zpět #12
od Michael!!!
oki proměř to,zkontroluj ty uhlíky a prstříkej to a pak napiš jak jsi na tom:)
Fiat Tempra 1.6i.e cat.kombi 1992!!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 7 měsíců zpět #13
od Dvoři
jasný zítra k večeru dám vedět zatím díky všem
bývalé--Tipo 1.8 GT r.v.93 77kw
nyní--Alfa Romeo 2.0JTS r.v. 2002 125kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 7 měsíců zpět #14
od jipaf
v altíku nejsou jenom uhlíky, jsou tam ještě nějaké diody které propouštějí nějaké sinusoidy el. proudy tj že ho usměrňují pokud mě paměť neklame jsou tam 3 pro+ a 3 pro- tak pokud by to byly uhlíky asi by to nedobíjelo bůbec a pokud to bude nějaká ta dioda bude to dobíjet alespoň v otáčkách.. ale může to být i něco jiného, můžu se plést, nejsem elektrikář, chtělo by to rozebrat celý altík a kouknout, přeměřit.. pak se uvidí
TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 7 měsíců zpět #15
od Dvoři
tak pánové zjistil jsme zajmavou věc když odpojím baterku když je auto nastartovaný tak je vše ok na atíku naměřím při volnoběhu 14.2v cca a když jí připojím tak se po chvíli začne zase stmavovat palubovka atd...a je vše při starým...Číim to může být?
bývalé--Tipo 1.8 GT r.v.93 77kw
nyní--Alfa Romeo 2.0JTS r.v. 2002 125kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
-
Fórum
-
Technické fórum
-
ELEKTRO INSTALACE
-
vybíjení baterie
Vygenerováno za 0.520 sekund