ZNICOHO NIC OFF MOTOR

Více
16 roků 5 měsíců zpět #16 od alain
Odpověděl alain pro téma Re: ZNICOHO NIC OFF MOTOR
Asi bych si to nejprve od někoho půjčil a potom kupoval.Jinak myslím že Tom Oaza to prodávál celé za 500kč zap.modu z chladičem ají z cívkou.Jinak to mají Tempry,Dedry 1.8,2.0.Včera jsem posílál taky na zkoušku cívku aby zjistil jestli to je fakt ono.

Lancia Kappa 2.4 TDS v Kůží

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #17 od rs
Odpověděl rs pro téma Re: ZNICOHO NIC OFF MOTOR
Dekuji ze jsi tu zavadu popsal alespon trochu vice a hlavne ze jsi vyfotil jednotku.Ted uz vim typ a muzeme hledat.Troufas si zmerit jestli je 12V na vstrikovacich ventilech?
Radek

Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #18 od jirkaR
Odpověděl jirkaR pro téma Re: ZNICOHO NIC OFF MOTOR
cívka to nebude !! bavil jsem se s prodejcem tady co má nový a starý díli a nikdy neprodal na 2.0 ani jednu protože se nekazej neznamená že když jde malá jiskra žeje to určitě tímhlew zkusil bych to čidlo vačkový hřídele

Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #19 od Charles
Odpověděl Charles pro téma Re: ZNICOHO NIC OFF MOTOR
já osobně bych taky hned nešel kupovat nový věci... první co bych udělal by bylo, že bych koupil kontaktol, pak přešel všechny konektory a relátka i pojistky v motoru...a pak hlavně bych očistil kostřící body v motorovém prostoru...sám jsem tohle udělal a motor hnedka lépe běžel, viz. tohle téma co jsem založil
www.fiattipo.net/modules.php?name=Forums...viewtopic&t=6972

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #20 od rs
Odpověděl rs pro téma Re: ZNICOHO NIC OFF MOTOR
Prosimte scoty nepouzivej caps pri psani.V jakekoliv konferenci se to bare jako rvani.Krom toho se v tom spatne orientuje.Ted jsem jeste jednou prelouskal ten tvuj dotaz.Co si mam predstavit ze ti nesviti ani spitockove svetla.Jestli chapu dobre tak ti nesviti zpatecka.Muzes mi prosim vysvetlit co ma zpatecka spolecneho se zapalovanim?Sviti ti vubec neco.Nemas tak uplne nahodou urvanou zem pod volantem a timpadem se ti nespinaji relatka?
Radek

Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #21 od Charles
Odpověděl Charles pro téma Re: ZNICOHO NIC OFF MOTOR
To rs: vidíš, těch světel na zpátečku jsem si ani nevšimnul :oops:

to Scoty: tak pokud ti to dělá takovou paseku, bude opravdu jen problém někde v kostře nebo špatnym kontaktu...ono se fakt vyplatí jednou do roka ty kostry přejít a vyčistit...a pokud jsi to ještě nedělal, bude asi tady ten pes :) Normálně si zkus změřit zda ti jde dobře kostra na motor tim, že dáš jeden kabel od multimetru na plus baterky a druhej na motor, musí ti to ukázat stejnou hodnotu jako má jen samotná baterie...pokud bude rozdílná hodnota napětí, máš tam někde přechoďak (nebo jak se tomu nadává) ;) a stejně to změř i na kastli

vim, že nejsem elektrikář :roll: ale timhle způsobem jsem taky odhalil, že mi nejde kostra pořádně na motor....kdyžtak Radek mě opraví a nebo poradí jiné fígle 8)

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #22 od rs
Odpověděl rs pro téma Re: ZNICOHO NIC OFF MOTOR
To Charles:Proto jsem taky psal at nepouziva caps.Neda se pak v tom vyznat.

Radek

Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #23 od mt-tuning
Odpověděl mt-tuning pro téma Re: ZNICOHO NIC OFF MOTOR
Je to KOSTRA

mt-tuning
fiat tipo 2.0 16v
vw passat 1.8t 20v sport
skoda 110r

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #24 od jirkaR
Odpověděl jirkaR pro téma Re: ZNICOHO NIC OFF MOTOR
ted to čtu znova a je divný že neslyšíš čerpadlo , ještě by to mohl dělalt ten konektor je je u cívky ten když vyndám task se vypne čerpadlo
zapni klíček a zkus hýbat ve předu z kabelama a dejtam ještě zpátečku a někomu řekni at ti kouká bude to asi fakt kostra

Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #25 od rs
Odpověděl rs pro téma Re: ZNICOHO NIC OFF MOTOR
Cerpadlo je ovladane z jednotky pres rele,ale u techto 2.0l se cerpadlo rozbiha az po pokusu startovani(alespon u nekterych).Chtel jsem at zmeri napeti na vstrikovacich ventilech.Pokud tak bude my ostatni zjistime ze se mu sepnulo hlavni rele a ze je u neho dobra pojistka.Jinak blokaci cerpadla muze mit i od lpg ale je to stale vareni zvody.Holt je treba vzit merak a merit a psat.Pak mu muze nekdo pomoct.Bez jeho pomoci to na dalku nepujde.Nejsem Sibyla.
Radek

Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #26 od jirkaR
Odpověděl jirkaR pro téma Re: ZNICOHO NIC OFF MOTOR
no tak píše že ho předtím slyšel a já to mám taky tak jinak musí měřit a měřit :!:

Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #27 od rs
Odpověděl rs pro téma Re: ZNICOHO NIC OFF MOTOR
Jezisi ja jsem slysel veci a kolik sprostych.Ale mas pravdu bylo to tak i tak.Nevim proc mozna je to jednotkou pouzivaly se dva druhy.
Radek

Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #28 od scoty-granturismo

Je to KOSTRA


MT-TUNING na aky bol by som sa mal sústrediť??hmm,porad mas stým skúsenosti?!

FIAT TIPO 2,0 i.e. 8V GRANTURISMO r.1992 + LPG BRC 100KW
Podsvietené na modro,znížený podvozok,fólie,central na DO,ABS,hudba 2x300watts vzadu a vpredu 2x75watts + aktívny 350watts active subwoofer SAL + CAPACITOR SAL 1 FARAD
R15 205/50

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #29 od Charles
Odpověděl Charles pro téma Re: ZNICOHO NIC OFF MOTOR

MT-TUNING na aky bol by som sa mal sústrediť??hmm,porad mas stým skúsenosti?!


Kostry se tu už tolikrát dokola vypisovaly, musíš je očistit všechny...no tak budiž pro tebe znovu :) přímo pod baterkou na nosníku je kostřící bod, potom hned na druhé straně na nosníku je další, nezapomeň očistit i kostru přivedenou na převodovku...pak když odděláš plast pod volantem, tak je tam další kostra na palubovku a různé spotřebiče, někdo říká, že i za kastlíkem před spolujezdcem je ukostření a nakonec je jeden bod vzadu na levé straně za řidičem, který ukostřuje zadní světla a 5té dveře
Pokud jsem zapomněl na nějaký nebo je u 2.0 ještě někde, tak to prosím doplňte ;)

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #30 od TooM-As
Odpověděl TooM-As pro téma Re: ZNICOHO NIC OFF MOTOR

Cerpadlo je ovladane z jednotky pres rele,ale u techto 2.0l se cerpadlo rozbiha az po pokusu startovani(alespon u nekterych).Chtel jsem at zmeri napeti na vstrikovacich ventilech.Pokud tak bude my ostatni zjistime ze se mu sepnulo hlavni rele a ze je u neho dobra pojistka.Jinak blokaci cerpadla muze mit i od lpg ale je to stale vareni zvody.Holt je treba vzit merak a merit a psat.Pak mu muze nekdo pomoct.Bez jeho pomoci to na dalku nepujde.Nejsem Sibyla.
Radek


mám v ruce už třetí 2.0 a na všech se čerpadlo na pár sekund rozběhne hned po otočení klíčku do první polohy.A vlasně dělaj to takhle všechny auta co se mi dostalo do ruky (kamrádův opel astra a calibra , fabie 1.4 mpi, našel cordoba , tátův starý ford escort rs2000).Tak že mi nějak pořád nejde do hlavy že by se u tipa spouštělo čerpadlo až při startování .

jen u té škody 105 se nějak nechtělo rozběhnout.

Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.509 sekund
Powered by Kunena fórum