ZNICOHO NIC OFF MOTOR
Lancia Kappa 2.4 TDS v Kůží
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Radek
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
www.fiattipo.net/modules.php?name=Forums...viewtopic&t=6972
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Radek
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
to Scoty: tak pokud ti to dělá takovou paseku, bude opravdu jen problém někde v kostře nebo špatnym kontaktu...ono se fakt vyplatí jednou do roka ty kostry přejít a vyčistit...a pokud jsi to ještě nedělal, bude asi tady ten pes Normálně si zkus změřit zda ti jde dobře kostra na motor tim, že dáš jeden kabel od multimetru na plus baterky a druhej na motor, musí ti to ukázat stejnou hodnotu jako má jen samotná baterie...pokud bude rozdílná hodnota napětí, máš tam někde přechoďak (nebo jak se tomu nadává) a stejně to změř i na kastli
vim, že nejsem elektrikář ale timhle způsobem jsem taky odhalil, že mi nejde kostra pořádně na motor....kdyžtak Radek mě opraví a nebo poradí jiné fígle
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Radek
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
zapni klíček a zkus hýbat ve předu z kabelama a dejtam ještě zpátečku a někomu řekni at ti kouká bude to asi fakt kostra
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Radek
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Radek
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- scoty-granturismo
- Autor tématu
- Offline
Je to KOSTRA
MT-TUNING na aky bol by som sa mal sústrediť??hmm,porad mas stým skúsenosti?!
FIAT TIPO 2,0 i.e. 8V GRANTURISMO r.1992 + LPG BRC 100KW
Podsvietené na modro,znížený podvozok,fólie,central na DO,ABS,hudba 2x300watts vzadu a vpredu 2x75watts + aktívny 350watts active subwoofer SAL + CAPACITOR SAL 1 FARAD
R15 205/50
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
MT-TUNING na aky bol by som sa mal sústrediť??hmm,porad mas stým skúsenosti?!
Kostry se tu už tolikrát dokola vypisovaly, musíš je očistit všechny...no tak budiž pro tebe znovu přímo pod baterkou na nosníku je kostřící bod, potom hned na druhé straně na nosníku je další, nezapomeň očistit i kostru přivedenou na převodovku...pak když odděláš plast pod volantem, tak je tam další kostra na palubovku a různé spotřebiče, někdo říká, že i za kastlíkem před spolujezdcem je ukostření a nakonec je jeden bod vzadu na levé straně za řidičem, který ukostřuje zadní světla a 5té dveře
Pokud jsem zapomněl na nějaký nebo je u 2.0 ještě někde, tak to prosím doplňte
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Cerpadlo je ovladane z jednotky pres rele,ale u techto 2.0l se cerpadlo rozbiha az po pokusu startovani(alespon u nekterych).Chtel jsem at zmeri napeti na vstrikovacich ventilech.Pokud tak bude my ostatni zjistime ze se mu sepnulo hlavni rele a ze je u neho dobra pojistka.Jinak blokaci cerpadla muze mit i od lpg ale je to stale vareni zvody.Holt je treba vzit merak a merit a psat.Pak mu muze nekdo pomoct.Bez jeho pomoci to na dalku nepujde.Nejsem Sibyla.
Radek
mám v ruce už třetí 2.0 a na všech se čerpadlo na pár sekund rozběhne hned po otočení klíčku do první polohy.A vlasně dělaj to takhle všechny auta co se mi dostalo do ruky (kamrádův opel astra a calibra , fabie 1.4 mpi, našel cordoba , tátův starý ford escort rs2000).Tak že mi nějak pořád nejde do hlavy že by se u tipa spouštělo čerpadlo až při startování .
jen u té škody 105 se nějak nechtělo rozběhnout.
Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.