ZNICOHO NIC OFF MOTOR

Více
16 roků 5 měsíců zpět #31 od scoty-granturismo
a keby som pekne poprosim o foto hlavného rele čo to všetko spúšťa ,,,napr, riad jednotku a zap pal.čerpadla a tak

FIAT TIPO 2,0 i.e. 8V GRANTURISMO r.1992 + LPG BRC 100KW
Podsvietené na modro,znížený podvozok,fólie,central na DO,ABS,hudba 2x300watts vzadu a vpredu 2x75watts + aktívny 350watts active subwoofer SAL + CAPACITOR SAL 1 FARAD
R15 205/50

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #32 od scoty-granturismo
no super našiel som dobrý manual tipa aj sem ho hodim! zatial foto to čo označuje červený kruh je snímáč otáčok??


FIAT TIPO 2,0 i.e. 8V GRANTURISMO r.1992 + LPG BRC 100KW
Podsvietené na modro,znížený podvozok,fólie,central na DO,ABS,hudba 2x300watts vzadu a vpredu 2x75watts + aktívny 350watts active subwoofer SAL + CAPACITOR SAL 1 FARAD
R15 205/50

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #33 od Charles
Odpověděl Charles pro téma Re: ZNICOHO NIC OFF MOTOR
Tak bacha Scoty, max ti nedal čuníka pro nic za nic.....přečti si pravidla webu :!: a hlavně používej vyhledávání :!: Odkazy patří do sekce "ODKAZY" ... Kniha "jak na to" se tu řešila milionkrát, bylo tu spousta odkazů k jejímu stažení

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #34 od rs
Odpověděl rs pro téma Re: ZNICOHO NIC OFF MOTOR
To scoty:Sakra podle jednotky jsem myslel ze mas 2.0l a ty na mne z 1.6 :?:
A ano to zakrouzkovane je snimac otacek.
Ujasni si co vlastne chces a pak se ptej.Jak uz jsme tu jednou konstatovali bez tve spoluprace to asi nepujde.
Jen tak jeden dotaz. To co mas v popisu to bylo vse zapnuto pri tom chcipnuti?
Radek

Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #35 od scoty-granturismo
ano normalne som bol na križovatke motor nahodeny a zrazu off a odvtedy už nič heeelp me!!

a teraz rozmýšlam nemože to mat niečo spoločne s jeným kolečkom čo musi byt na riske pretoze nanho ide čidlo HU-hornéj uvrate ale to asi s elektrikou nema nič či ma?!

PREPACTE TAK UZ NEBUDEM

FIAT TIPO 2,0 i.e. 8V GRANTURISMO r.1992 + LPG BRC 100KW
Podsvietené na modro,znížený podvozok,fólie,central na DO,ABS,hudba 2x300watts vzadu a vpredu 2x75watts + aktívny 350watts active subwoofer SAL + CAPACITOR SAL 1 FARAD
R15 205/50

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #36 od rs
Odpověděl rs pro téma Re: ZNICOHO NIC OFF MOTOR
Ale jak ti mame pomoci?
Precetl jsi co tu bylo napsano?Udelal jsi alespon jedno z toho co tu bylo vyrceno?Ono bez toho abys k tomu autu zasel a udelal alespon to co tu po tobe chtelo to nepujde.
Jake kolecko mas zas na mysli?
Ja mam takovy spatny pocit ze si znas delas srandu.Takze pokud nekdo jeste s tebou chce pokracovat v teto nicneresici konversaci tak prosim ja uz to vzdavam.
Radek

Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #37 od scoty-granturismo
myslím remenicu klukoveho a spojovacieho hriadela

FIAT TIPO 2,0 i.e. 8V GRANTURISMO r.1992 + LPG BRC 100KW
Podsvietené na modro,znížený podvozok,fólie,central na DO,ABS,hudba 2x300watts vzadu a vpredu 2x75watts + aktívny 350watts active subwoofer SAL + CAPACITOR SAL 1 FARAD
R15 205/50

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #38 od scoty-granturismo
RS: kde vidis problem? ved najprv zhanam rady myslis čo som robil včera nevidel si fotky mal som všetko demontovane aJ riadiacu jednotku všetko aby som vedel čo a ako idem teraz kostriace kable popozerat a tak dalej

FIAT TIPO 2,0 i.e. 8V GRANTURISMO r.1992 + LPG BRC 100KW
Podsvietené na modro,znížený podvozok,fólie,central na DO,ABS,hudba 2x300watts vzadu a vpredu 2x75watts + aktívny 350watts active subwoofer SAL + CAPACITOR SAL 1 FARAD
R15 205/50

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #39 od Charles
Odpověděl Charles pro téma Re: ZNICOHO NIC OFF MOTOR
taky koukám, že v tom nemá scoty jasno :lol: podle nadpisu obrázku je jasné, že výkon nesedí páč ty máš 83kW a ne 75koní a 2.0 má myslim vstřikování weber (ale to nevim jistě)...
scoty dej na radu ostatních a udělej ty kostry, je dost členů co ti o tom psali. A bez toho, abys šel a udělal, to asi neopravíš :( takhle od stolu pořád vymýšlet nemá cenu, zkus vždy zkontrolovat to, co ti tu radili ostatní a pak napiš co a jak bylo ;)

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #40 od scoty-granturismo
´´CHARLES´´ dobre sak aj do prace musim chodit myslel som že toto je aj diskusne forum ked tak nadavate vsetci ved jasne som premeral cievku medzi + kontaktom a vysokonapätovím vystupom namerana hodnota 5,1 takže v stanovenom rozmedzi,,,a myslím že aj manualy vam pomôžu ja viem že mam 83KW ale to bol len nazorný príklad či je to čidlo otáčok HU

FIAT TIPO 2,0 i.e. 8V GRANTURISMO r.1992 + LPG BRC 100KW
Podsvietené na modro,znížený podvozok,fólie,central na DO,ABS,hudba 2x300watts vzadu a vpredu 2x75watts + aktívny 350watts active subwoofer SAL + CAPACITOR SAL 1 FARAD
R15 205/50

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #41 od jirkaR
Odpověděl jirkaR pro téma Re: ZNICOHO NIC OFF MOTOR
ten snímač se dá lehce proměřit tak to zkus

Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #42 od Charles
Odpověděl Charles pro téma Re: ZNICOHO NIC OFF MOTOR
to Scoty: nemyslim to zle, ale netahej sem zbytečně obrázky a věci co nepatří k tomuto tématu, pak se v tom dělá jen bordel a kdo by to četl, by jen byl zmatenej :)

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #43 od rs
Odpověděl rs pro téma Re: ZNICOHO NIC OFF MOTOR
To scoty:Kdyz se ptas kde vidim problem tak ti odpovim.
Problem je trosku v tom ze nedas na rady ktere se ti snazi kluci dat.Samozrejme mas svuj rozum to je dobre je treba u prace premyslet.
Rikas ze inducka je dobra, v poradku z jakeho duvodu jsi teda objednal druhou.Treba chces mit nahradni ani do toho ti mluvit nemuzem.
Podivej ciste teoreticky ti mohla odejit klidne spinacka,ale tady ti nikdo nemuze poradit dokud nezmeris jestli je na patricnych mistech napajeni.Pises ze ti prestala svitit zpatecka a na dotaz jestli ti sviti zbytek neodpovis.
Chceme ti pomoct ale znova musim konstatovat ze alespon ja osobne neumim vestit.
Mohlo se stat ze ti treba ta super vybava upalila kabel od baterky.Ale zase skoncim na tom stejnem.Nevime neni mereno.
Pokud nemas merak(ale asi jo kdyz jsi meril inducku)tak to napis poradime jiny jednoduchy zpusob zkouseni pritomnosti napajeni(treba ruskym merakem).
Ja fakt nevim nic jineho nez ze ti chciplo auto na krizovatce,pak ze jsi z auta povytahoval nektere veci neco objednal a ze jsi meril inducku.
To je trosku malo.Pokud chces aby se to hlo,tak promer co tu bylo popsano a odepis.
Radek

Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #44 od TooM-As
Odpověděl TooM-As pro téma Re: ZNICOHO NIC OFF MOTOR

rs

plně s trbou souhlasím.

scoty-granturismo

Pokud žádáš radu a dostaneš jí musíš jí využít a napsat závěry aby jsme se dostali dál. Tento motor jsem měl v autě , teď ho mám vyndaný kompletní i s kabeláží a řj, a druhý rozebraný mám v kůlně. takže pokud tě zajímá co kde je nekoukej na do chytré knihy protože v té elektronické chybý strany o dvouvačkových motorech a radši napiš co tě zajímá kde je , klidně ti to vyfotím popř. přeměřím (motor až do vyndání fungoval).

Já bohudík (bohužel pro tebe) neměl s elektrikou na tomto motoru žádné problémy takže jsem jí nikdy nezkoumal každopádně rs vypadá že ví o čem mluví (až na to čerpadlo) takže on ti řekne co zkoušet a pokud budeš chtít já ti nafotím kde to je. tečka

Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #45 od scoty-granturismo
takze zavada viriesena
dakujem za vase rady a nazory a podobne zistilo sa že nikto z vás nemal pravdu kostriace body som sice ocistil a overil vsetky cidla a aj cievku bola dobra ako aj zapalovaci modul bol dobry !
- chyba bola v poistke a rele na riadiacu jednotku ted problem ==pri mensom mnozste sa palivove čerpadlo toči rýchlejsie na prazdno a zbytočne to znamena že zhorelo a skratovalo nasledne to odpalilo poistky v motorovom priestore na rj to znamena neisiel VAE ani zapalovanie a ani prakticky nič teda ako povedal jiri nakoniec to bude len nejaka blbost čiže posrata mala poistka

FIAT TIPO 2,0 i.e. 8V GRANTURISMO r.1992 + LPG BRC 100KW
Podsvietené na modro,znížený podvozok,fólie,central na DO,ABS,hudba 2x300watts vzadu a vpredu 2x75watts + aktívny 350watts active subwoofer SAL + CAPACITOR SAL 1 FARAD
R15 205/50

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.525 sekund
Powered by Kunena fórum