Autobaterie
vtom případě místo alternátoru měl nějaký generátor(nabíječku)a to pořádně silnou.To rs: srandu jsem si nedělal. už jsem to viděl.
ano před lety(v osmdesátých letech)jsem byl svědkem kdy kamošovi v nabíjárně kde se nabíjely akumulátory do ještěrek,opravdu bouchla baterka do ksichtu,nesundal špunty.ale to byly rychlo nabíječky velké jak stodola se kterými se daly nabíjet Liazky za jízdy
ten kámoš má do dneška znetvořený obličej od kyseliny:?
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- jumbo
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
To rs: srandu jsem si nedělal. už jsem to viděl.
Takze jinak.
Aby doslo v aute k necemu tak trisknimu jako prebijeni baterie ci dokonce jeji odejiti za patricnych zvukovych projevu musi byti splnena jedna podstatna podminka a to napeti v palubni siti vyssi nez 16.8V. Uznas sam, ze takove napeti pri dobre funkci regulatoru neni mozne. Cokoliv nizssiho nepovede ke kyzenemu vysledku rozstriku kyseliny(v pripade Jifiho gelu) po motorovem prostoru. Nabijeni baterie nezalezi az tak na proudu alternatoru ale na vystupnim napeti, ktere je stale regulovane a udrzovane patricnym prvkem na alternatoru. Prebytky alternatoru beziciho auta na volnobeh je baterie schopna pojmout pokud ne stoupne napeti v siti a regulator proste provede korekci vystupniho napeti smerem dolu tim ze odebere rotoru budici proud. Stejne se chove i pri vyssich otackach.
A ano pri prebijeni ale i pri normalnim nabijeni dochazi k vyvinu vodiku.
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- jumbo
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
To rs: Ano, máš pravdu. Tak to všechno funguje. Psal jsem, že ten výbuch je krajnost. Jenže já mám zato, že pokuď je aku menší kapacity, bude to dost vadit celkové kondici toho aku. Bude se zbytečně přebíjet a vařít elektrolyt.
No a to je ten problem. Proc by mela varit cim se bude prebijet?
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- jumbo
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
To Jumbo:
Pletes se a to tak ze dost. Kapacita s tim nema co delat. Alternator napere jak rikas do baterky co pojme a co mu zrovna jeho vystup dovoli(zavisi na otackach). Pokud uz nepojme zacne stoupat vystupni napeti altiku a regulator to stahne.
Nevim kdo na druhe strane posloucha tak to pisu takhle. Muzeme dale rozvijet konspiracni teorie vedouci k poskozeni baterie altikem, ale mozna by postacilo kouknout na zatezove charakteristiky altiku jeho rizeni a zpusobu nabijeni olovene baterie. Na netu je toho dost a poznas po procteni ze tu pravdu nemas.
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Takže abych to uvedl na pravou míru, GEL nemám.. Už spokojen???
Fiat Croma Nuova 1,9JTD MultiJet 88kW 2006
EX Fiat Marea Weekend 1,9TD 100 1998
EX Fiat Tipo 1,4 i.e. 1988
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
RS rád se navážíš? vycházel jsem jen z toho, jak je uzavřená, pokud v tom stále vidíš problém a rejpeš moc rád, tak to je pak smutný.... A alergický začínám být na Tebe hodně, protože to už fakt přeháníš.
Takže abych to uvedl na pravou míru, GEL nemám.. Už spokojen???
Ja se tady nekde navazel? Psal jsem to jako pripad. Nevidim duvod proc bys nemohl mit gelovou baterku. Ja osobne jich mam pul skrine. Nejsi nahodou moc precitlively? Jinak gelovka ma daleko lepsi tendenci provest detonaci nez standartni olovena baterka.
A s tvou alergii toho asi moc neudelam leda radu necti co pisu a bude ti lip. Ja se to v tvem pripade naucil, ale tady se obracis primo na mne tak odpovidam.
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
a jinak ostatní, jak vám se tedy zima projevila na tech baterkách? já jak to tady čtu tak celkem dost, jak říkám, tu co mám já Winner 62Ah/12V bezúdržbová, s ukazatelem stavu, mě zatím nezklamala, jo jednou ano, ale to kdyz jsem natacel a dosla me nafta, to pak se vymlatila rychle, jelikoz ja neveril palivomeru... No a škoooda, že nebyl poblíž někdo, kdo by vyfotil, jak mě strážník a strážnice městské policie Brno tlačí, ale to už jsem tu rozváděl
Fiat Croma Nuova 1,9JTD MultiJet 88kW 2006
EX Fiat Marea Weekend 1,9TD 100 1998
EX Fiat Tipo 1,4 i.e. 1988
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Už je pryč: Tempra 1.6i.e., 1993
Stilo MW 1.9 JTD 115, 2005
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Croma Nuova 1,9JTD MultiJet 88kW 2006
EX Fiat Marea Weekend 1,9TD 100 1998
EX Fiat Tipo 1,4 i.e. 1988
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
To rs: srandu jsem si nedělal. už jsem to viděl.
souhlasím, mi už se stalo, že mi tzv přebíjelo baterii, věděl jsem o tom, přes den jsem musel jezdit se světly a v noci při plném zatížení v dešti to stíhalo(stěrače,ventilátor,světa), když jsem ubral, tak jsem někdy v noci skoro nic neviděl,
pak jednou přes den v létě, jsem popojížděl a nerožnul si světla, při vypnutí motoru, skočila ještě jiskara, nespíše v rozdělovači a slušná pecka, přední kapota 20cm nadskočila, kolemjdoucí na mě volali že mi pod autem hoří, jenom jsem to vytlačil z mezi zaparkovaných aut, aby nechytly jiné auta, a už se sousedé sbíhali s kbelíky s vodou... při té šlupce, když explodovala baterka, servalo hadičky od benzínu a to co ještě vyteklo, stačilo s mastným teplým motorem dělat ohýnek..
a proč to bouchlo??? při přebíjení se v motorovém prostoru hromadil vodík, při jízdě to rozfoukalo, ale při popojížděčkách na parkovišti se to nahromadilo... tolik jenom moje cca 15 roků starší záležitost..
TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
To rs: Ano, máš pravdu. Tak to všechno funguje. Psal jsem, že ten výbuch je krajnost. Jenže já mám zato, že pokuď je aku menší kapacity, bude to dost vadit celkové kondici toho aku. Bude se zbytečně přebíjet a vařít elektrolyt.
No a to je ten problem. Proc by mela varit cim se bude prebijet?
už jsi někdy měl odšpuntované články při dobíjení??? a pozoroval jsi tam ty malinkaté bublinky co se tam tvořily??? proš má baterkatzv bezúdržbová odvětrávací kanálky? proč to výrobce nezaslepí a tím pádem spotřebitel nebude muset po několika létech kontrolovat jestli jsou opravdu zalité články???
TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.