Uz nevim co dal
- MagicMisel
- Autor tématu
- Offline
Mam Tempru a delalo mi to same!Nemam tam rozdelovac ale je to rizeny primo z kompu.Doporucuju kouknout na ty hadicky ja sem je vsechny utesnil ted najel 50 km a zatim dobry no uvidime.Ale este sem slysel neco o VAE venntilu.
Zejtra za nim asi zajedu a reknu mu to o tech hadickach!
bmw 530i V8 www.ms-auto.cz
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- MagicMisel
- Autor tématu
- Offline
Nyní ti na tvůj mejl posílám přílohu v pdf podobě z názvem: JAK NA FIAT TIPO. Doufám,že to tam budeš mít. Mám totiž problémy z netem.
Jeste nic bohuzel neprislo!!
bmw 530i V8 www.ms-auto.cz
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 1349
Michal Tipař [img:35fd246b7a]http://www.celysvet.cz/userbar/dbc73b9e20de02119c403187359ed2da.jpg[/img:35fd246b7a] Tipo 1,4ie \'93 Consummatum est!!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- MagicMisel
- Autor tématu
- Offline
japak vypadá výfuk, to je taky věc která se chová podobně, úpokud je vysypaný kat nebo vevnitř vyrezlej výfuk, tak to občas přicpe odtah a motor se dusí a škube. Ale špatný kat by měl dobrej mechanik objevit, s vyrezlým výfukem už je to horší...
To si prave taky myslim že by to mel obevit ten katalizator!!jinak deravej a ani moc zrezlej neni!!Ale tata ma u oktavky taky rozpadlej katalizator a nic to nedela!!akorat mozna neudela emise!
bmw 530i V8 www.ms-auto.cz
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 1349
Michal Tipař [img:35fd246b7a]http://www.celysvet.cz/userbar/dbc73b9e20de02119c403187359ed2da.jpg[/img:35fd246b7a] Tipo 1,4ie \'93 Consummatum est!!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
když je kat v háji tak neudělá emise určitě, ale když se rozsype tak ho tlak vrazí do potrubí a to se ucpe a nejede...
možná že i v tom by mohl být zakopaný pes u mě protože nastartuju a ono to za chvíli chcípne a potom už to nedělá min 8 hodin myslíš že by to mohlo mít až takovej vliv?
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- MagicMisel
- Autor tématu
- Offline
když je kat v háji tak neudělá emise určitě, ale když se rozsype tak ho tlak vrazí do potrubí a to se ucpe a nejede...
možná že i v tom by mohl být zakopaný pes u mě protože nastartuju a ono to za chvíli chcípne a potom už to nedělá min 8 hodin myslíš že by to mohlo mít až takovej vliv?
kdyz jedu z tatovou oktavkou tak to tam cinka a lita jak je to zpeceny!ale kdyby to bylo ve vyfuku tak bys podle me nastarotoval a chciplo by to za chvili!!teda pokud by to bylo uplne ucpany!!nemá nekdo zkusenost se spatnými vstriky?Co to dela?
bmw 530i V8 www.ms-auto.cz
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tempra je už bohužel pryč - ale zůstává v mém srdci na věky. Zlatý 2.0 8V.
Nový tel kontakt 774 688 475
mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
I LOVE YOU TEMPRA.
- nyní BMW 525 TDS -
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- MagicMisel
- Autor tématu
- Offline
Kolik máš na tom Tipu najeto : Já na své Tempře ještě na té první dvoulitrové měnil vstřik 2 válce po cca 210 000 km. Cukalo to též.
mam prez 175 000 ale ted nevim presne!!myslis ze by uz mohli byt spatny?
bmw 530i V8 www.ms-auto.cz
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tempra je už bohužel pryč - ale zůstává v mém srdci na věky. Zlatý 2.0 8V.
Nový tel kontakt 774 688 475
mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
I LOVE YOU TEMPRA.
- nyní BMW 525 TDS -
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- MagicMisel
- Autor tématu
- Offline
Tak to ti neporadím na 100 % ale zkus je zkontrolovat. Nastartuj motor nech ho běžet na volnoběh,vem si stetoskop ( ale ten mít asi nebudeš ) nebo šroubovák a přilož ho k těle toho ventilu. Poslechni si,jestli ventil cvaká ( každé cvaknutí je vstříknutí paliva ) .Jestli toto cvakání není pravidelné,nejde slyšet,nebo slyšíš-li nějaký nezvyklý zvuk je třeba zkontrolovat konektrory ŘJ,přívod signálu od ŘJ a odpor vstřikovače. Požadovaná hodnota je 16.2 ohmu.
stetoskop mam !!ale prave nemam auto doma!je u toho mechanika!!!v patek tam jedu tak pak dam vedet co a jak!!kazdopadne uz auto nutne potrebuju
bmw 530i V8 www.ms-auto.cz
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tempra je už bohužel pryč - ale zůstává v mém srdci na věky. Zlatý 2.0 8V.
Nový tel kontakt 774 688 475
mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
I LOVE YOU TEMPRA.
- nyní BMW 525 TDS -
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
jediný řešení=nová olej. pumpa, komplet rozebrat motor a zjistit stav vnitřností(ložisek) ty opravit/vyměnit ..kupovat z vrakáče nemá cenu jsou an tom podobně...
ty ventilový vůle maj taky svůj podíl ale ne tak velkej.. co yb to muselo bejt za vůli aby se vačka natolik omlátila/projela...
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tempra je už bohužel pryč - ale zůstává v mém srdci na věky. Zlatý 2.0 8V.
Nový tel kontakt 774 688 475
mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
I LOVE YOU TEMPRA.
- nyní BMW 525 TDS -
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.