Uz nevim co dal
- MagicMisel
- Autor tématu
- Offline
Ahoj. Měl jsem na 100% stejnej problem. Auto nejelo, cukalo .. jedine na jednicku to jeste trochu tahlo jinak to umiralo. V té době mi žralo asi 17l/100km ..fakt paráda .. No mě taky nikdo neporadil a v servisech si taky nevěděli rady. Zkušel jsem povyměňovat co se dalo a vše jsem pročistil atd ... mno výsledek byl ten, že nebyl žádný. Až jednou, dal jsem to do šikovného servisu a tam to objevili. Já moc nadšený nebyl a jedině doufej, že to není to samé .. ale .. pokud to máš v servisu, řekni jim ať se ti podívají na vačku. Já mam DOHC (takže dvě vačky) a obě byly v háji . Prostě motor na rozebrání a nebo výměna celého motoru. Hodně štěstí a dej mi vědět co to bylo. dík BOHHy
No to mam teda radost!!zitra budu vedet vic!!Jedu se tam podivat!!Ale zas kdyz nastartuju tak motor necvaká a je po generalce!!Teda aspon mi to tvrdil kamos od kteryho sem to kupoval!!i kdyz dneska se neda verit snad nikomu!!A nemuzou byt treba spatne nastavený rozvody?
bmw 530i V8 www.ms-auto.cz
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- MagicMisel
- Autor tématu
- Offline
No možností asi bude víc .. třeba teď jsem prodával Weber ( škrtící klapku) jednomu klukovi, kterej říkal že mu to taky nejede a po výměně tohodle dílu se to pry napravilo. Ale jemu to nežralo o moc víc .. Já měl fakt vysokou spotřebu a to dělaly právě ty vačky. O rozvodech může být také řeč. Ale od toho jsou odborníci aby to zjistili.... haha .. no u mě například ale "odborníci" vadu ne a ne najít.
No abych pravdu rek tak ja sem to mel u jedno debila co mi to skurvil jeste vic!!!nez sem mu to daval tak to jen cukalo,jelo to jinak dobre tah to melo super a reakce na plynovej pedal byla taky dobra!!a jak mi to dal tak je to uplne.........!vracel sem mu to ale 3krat a nic!!Proste........ fakt!!ani nevite jak sem byl nasranej!kdybych tohle tusil tak to dam hned tady tomu jak to u nej ted mam!!ach jo! tyhle lidi by to vubec nemeli delat!!
bmw 530i V8 www.ms-auto.cz
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- MagicMisel
- Autor tématu
- Offline
bmw 530i V8 www.ms-auto.cz
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tempra je už bohužel pryč - ale zůstává v mém srdci na věky. Zlatý 2.0 8V.
Nový tel kontakt 774 688 475
mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
I LOVE YOU TEMPRA.
- nyní BMW 525 TDS -
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- MagicMisel
- Autor tématu
- Offline
bmw 530i V8 www.ms-auto.cz
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tempra je už bohužel pryč - ale zůstává v mém srdci na věky. Zlatý 2.0 8V.
Nový tel kontakt 774 688 475
mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
I LOVE YOU TEMPRA.
- nyní BMW 525 TDS -
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
To si taky prave myslim že to bylo tym snimacem vzduchu!a jinak se jeste zeptam!!to cerpadlo asi nejde nejak zrepasovat abych mel nahradni ?
nevěřím tomu že by bylo špatný čerpadlo ve fiatu mi říkal že se mu nikdy nestalo u 2.0 že by odešlo čerpadlo že se stává že praskaj hadičky u čerpadla ale samotný čerpadlo bývá ok
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
To si taky prave myslim že to bylo tym snimacem vzduchu!a jinak se jeste zeptam!!to cerpadlo asi nejde nejak zrepasovat abych mel nahradni ?
nevěřím tomu že by bylo špatný čerpadlo ve fiatu mi říkal že se mu nikdy nestalo u 2.0 že by odešlo čerpadlo že se stává že praskaj hadičky u čerpadla ale samotný čerpadlo bývá ok
je mi to nějaký divný nemění toho už nějak moc?
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tempra je už bohužel pryč - ale zůstává v mém srdci na věky. Zlatý 2.0 8V.
Nový tel kontakt 774 688 475
mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
I LOVE YOU TEMPRA.
- nyní BMW 525 TDS -
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- MagicMisel
- Autor tématu
- Offline
bmw 530i V8 www.ms-auto.cz
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
VAE ventil čo to je???Mam Tempru a delalo mi to same!Nemam tam rozdelovac ale je to rizeny primo z kompu.Doporucuju kouknout na ty hadicky ja sem je vsechny utesnil ted najel 50 km a zatim dobry no uvidime.Ale este sem slysel neco o VAE venntilu.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Na cerpadle neni co serizovat. Vsechno co lze se serizuje na vstrik.jednotce, ktera ma regulator tlaku. Na prutok slouzi vratny okruh do nadrze.Ty. V knížce jsem nic nenašel. Mne čerpadlo odeslo při 180 000 ( odešli kartáčky motorku ). Projevovalo se to značnou hlučností a nepravidelností chodu toho motorku. Kdesi jsem četl,že se na tom čerpadle seřizuje jeho tlak a průtok paliva. Ale to myslím nemá na spotřebu žádnej vliv. Řekl bych spíš,že byla ta vysoký spotřeba zaviněna tou váhou vzduchu.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.