Uz nevim co dal
jinak když jsou špatný trysky tak spíš jsou ucpaný si myslím ty máš špatnýho něco co to řídí a to dělá ta lambda zkus se podívat jak vypadá jestli je už měněná to poznáš jestli je původní
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- MagicMisel
- Autor tématu
- Offline
nevím to by nás bylo víc ty vstřiky by něco měli vydržet jinak s tím známým jsem dopadl jako ty stálo mě to již 75 000 a auto 45 000 tak máš ještě rezervu
jinak když jsou špatný trysky tak spíš jsou ucpaný si myslím ty máš špatnýho něco co to řídí a to dělá ta lambda zkus se podívat jak vypadá jestli je už měněná to poznáš jestli je původní
to je super potěšení! No uvidím zitra!!To už budu vedet jestli jsou spatny nebo ne!!každopadne ty tlaky si necham, zmerit!samotnyho by me to zajimalo jak na tom ten motor je!!kdyby byli spatny myslis ze by to nejak slo poznat na akceleraci pri jizde ??
bmw 530i V8 www.ms-auto.cz
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Jak to tak popisujes, tak ta lambda sonda musi byt k.o. Mit takovou spotrebu a vyssi hodnoty spalin to je urcite ono. Navic pokud Ti tak tece ten benzin takovym zpusobem tak je spalena, to stejne plati o katalyzatoru.a co lambda? Tu máš měněnou? Zkus si nechat změřit emise jinak co stálo to čidlo nasávaného vzduchu?
Lambda byla dobra!nic neukazala diagnostika ani kdyz ju premeroval!čidlo vzduchu myslim kolem 1000 ale nevim to presne!!az to budu mit vyuctovaný tak to sem vsecko napisu co kolik stalo!Spalin ve vyfuku je moc!!meril to!!!emise by to v zadnym pripade neudelalo!!Nevis co by to mohlo byt jeste?co ty vstriky?
No ty vstriky, zkus se na to podivat, pokud sou zanesene, tak by nemusely dosedat a uzavirat privod paliva. Zkousel si nejaky pripravek na cisteni vstriku? Ono to vetsinou dost pomuze.
V kazdem pripade, promer si sam tu lambdu, dle navodu v clancich, to zvladnes i doma sam (pouze dig.multimetr). Lambda resi emise a spotrebu vyraznym zpusobem.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- MagicMisel
- Autor tématu
- Offline
Jak to tak popisujes, tak ta lambda sonda musi byt k.o. Mit takovou spotrebu a vyssi hodnoty spalin to je urcite ono. Navic pokud Ti tak tece ten benzin takovym zpusobem tak je spalena, to stejne plati o katalyzatoru.a co lambda? Tu máš měněnou? Zkus si nechat změřit emise jinak co stálo to čidlo nasávaného vzduchu?
Lambda byla dobra!nic neukazala diagnostika ani kdyz ju premeroval!čidlo vzduchu myslim kolem 1000 ale nevim to presne!!az to budu mit vyuctovaný tak to sem vsecko napisu co kolik stalo!Spalin ve vyfuku je moc!!meril to!!!emise by to v zadnym pripade neudelalo!!Nevis co by to mohlo byt jeste?co ty vstriky?
No ty vstriky, zkus se na to podivat, pokud sou zanesene, tak by nemusely dosedat a uzavirat privod paliva. Zkousel si nejaky pripravek na cisteni vstriku? Ono to vetsinou dost pomuze.
V kazdem pripade, promer si sam tu lambdu, dle navodu v clancich, to zvladnes i doma sam (pouze dig.multimetr). Lambda resi emise a spotrebu vyraznym zpusobem.
No nejhorsi je ze sem to tomu mechanikovi dneska rikal ze musi byt spatna ta lambda a on rikal ze ju meril a ze je dobra!!!No ale o tom cerpadle sem mu to rykal tak 5krat a on furt ze je dobry a pak nakonec bylo spatny! Ten pripravek urcite zkusim!
bmw 530i V8 www.ms-auto.cz
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- MagicMisel
- Autor tématu
- Offline
no jelikož nemáš s čím srovnávat tak to asi nepoznáš já jsem myslel že to jede super ale po go motoru a hlavy to jelo daloko líp
bmw 530i V8 www.ms-auto.cz
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- MagicMisel
- Autor tématu
- Offline
bmw 530i V8 www.ms-auto.cz
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- MagicMisel
- Autor tématu
- Offline
bmw 530i V8 www.ms-auto.cz
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
EGR na 1.8 a 2. 0 motorech řídí akorát termostat v tělese termostatu a tlaky v sání čili je to těžká mechanika (sám sme vyházel všechno co mělo s EGR co společnýho a žádnej problém...- u diesla je elektronickejTak zas mam nový zpravy!!!tlaky na valcích mam 10 10 12 12 což je uplne senzační!!Stím sem ani nepočital!!a chlapy mam dalsi dtaz!!mechanikovi jsem rek ze mam zaslepenej egr ventil a on rykal ze to muze byt tim!!!ze to nedostava spravny data pro řj a proto to tolik žere myslite že by to tim mohlo byt??jinak vstriky po el strance pracují dobre!
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- MagicMisel
- Autor tématu
- Offline
bmw 530i V8 www.ms-auto.cz
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- MagicMisel
- Autor tématu
- Offline
bmw 530i V8 www.ms-auto.cz
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
treba kdyz auto nastartuju a je bezvetri tak je uplne cejtit ten benzin jak to strasne zere!
myslíš smrad nespálenýho benzínu z vejfuku?
možnosti: špatná lambda, velkej tlak na vstřikách,vadný vstřiky- netěsný, (špína, atd..) nebo nejdou zavřít (kaput..)
pokud cejtíš smrad benzínu u stojícího auta s vyplým motorem, tak je vada v systému vedení benzínovejch par a to spotřebu neovlivní...
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- MagicMisel
- Autor tématu
- Offline
bmw 530i V8 www.ms-auto.cz
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- MagicMisel
- Autor tématu
- Offline
bmw 530i V8 www.ms-auto.cz
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.