maximální a cestovní rychlost
18 roků 11 měsíců zpět #91
od martas
Čagos,Marťas TTipo 1.9 TD už nejni, teď Bravo 1.9 JTD ale TTipo je v mem srdci,
Zkratka FIAT je FIAT
Odpověděl martas pro téma Re: maximální a cestovní rychlost
mam 1,9 td
rv 93 a jel jsem s nim 180 ale jeste to zkusim nebylo to maximum
:driver:
rv 93 a jel jsem s nim 180 ale jeste to zkusim nebylo to maximum
:driver:
Čagos,Marťas TTipo 1.9 TD už nejni, teď Bravo 1.9 JTD ale TTipo je v mem srdci,
Zkratka FIAT je FIAT
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 11 měsíců zpět #92
od Dresik
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Odpověděl Dresik pro téma Re: maximální a cestovní rychlost
No Tipo
jsem je?tě nezkou?el, ale Lančka jela po plzeňské dálnici 185km/h a maximum
to nebylo..a ta má pár koníku méně ne? Tipo
jsem je?tě nezkou?el, ale Lančka jela po plzeňské dálnici 185km/h a maximum
to nebylo..a ta má pár koníku méně ne? Tipo
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 11 měsíců zpět #93
od rado
Odpověděl rado pro téma Re: maximální a cestovní rychlost
mam 1,9Td a
trochu pridane na cerpadle a na 16"kolach jazdim 160-170,ale maximum som
este neskusal. do 150tky sa rozbehnem pohoda potom uz pomalsie ale nerobi
mi proble zobrat octaviu 1,9TD a pod...
trochu pridane na cerpadle a na 16"kolach jazdim 160-170,ale maximum som
este neskusal. do 150tky sa rozbehnem pohoda potom uz pomalsie ale nerobi
mi proble zobrat octaviu 1,9TD a pod...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 11 měsíců zpět #94
od typek
zdravim typek
Fiat Tipo 1,4 i.e
Fiat Tipo 1,6 DOHC
Odpověděl typek pro téma Re: maximální a cestovní rychlost
Jsem
zvedavej kdo se zabije jako prvni Vcera jsem jel s kamosem po dalnici
160 v Činkvečentu a mam smrt v ocich jeste dneska
zvedavej kdo se zabije jako prvni Vcera jsem jel s kamosem po dalnici
160 v Činkvečentu a mam smrt v ocich jeste dneska
zdravim typek
Fiat Tipo 1,4 i.e
Fiat Tipo 1,6 DOHC
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 11 měsíců zpět #95
od Honza
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Odpověděl Honza pro téma Re: maximální a cestovní rychlost
nebylo to
kolem 2-3 hodiny smer na prahu..asi stribrny cinqe?? ja jen ze semho
predjizdel
kolem 2-3 hodiny smer na prahu..asi stribrny cinqe?? ja jen ze semho
predjizdel
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 11 měsíců zpět #96
od typek
zdravim typek
Fiat Tipo 1,4 i.e
Fiat Tipo 1,6 DOHC
Odpověděl typek pro téma Re: maximální a cestovní rychlost
na Prahu to
bylo ale v deset vecir v totalni mlze a v bilym Cinq.
bylo ale v deset vecir v totalni mlze a v bilym Cinq.
zdravim typek
Fiat Tipo 1,4 i.e
Fiat Tipo 1,6 DOHC
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 11 měsíců zpět #97
od Pavel
my car:
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MultiJet 110kw!!
Odpověděl Pavel pro téma Re: maximální a cestovní rychlost
?ílenci,
?ílenci :demonstration:
?ílenci :demonstration:
my car:
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MultiJet 110kw!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 11 měsíců zpět #98
od stiglitz
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Odpověděl stiglitz pro téma Re: maximální a cestovní rychlost
V?ichni
jste ?ílený blázni, já tam měl stočtyřicet a plyn nebyl na zemi, auto to
podotýkám nijak nevibrovalo ani ?ádný chvění volantu ale bál jsem se,
opravdu. Fakt se bojím. V Raspenavě je kluk, má dvoulitra Tipo asi stopět
kW, prej s tím byl ve ?panělsku a měl tam stoosumdesát pořád, jste v?ichni
cvoci. 8O 8O 8O
jste ?ílený blázni, já tam měl stočtyřicet a plyn nebyl na zemi, auto to
podotýkám nijak nevibrovalo ani ?ádný chvění volantu ale bál jsem se,
opravdu. Fakt se bojím. V Raspenavě je kluk, má dvoulitra Tipo asi stopět
kW, prej s tím byl ve ?panělsku a měl tam stoosumdesát pořád, jste v?ichni
cvoci. 8O 8O 8O
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 11 měsíců zpět #99
od JardaK
Tipo 1,9 TD nar. 11/1993, tachometr něco přes 200000 km.
Odpověděl JardaK pro téma Re: maximální a cestovní rychlost
Mně to
udělá 160, pokud jde vítr do zad, tak 170. Myslím, ?e na na?e cesty není
třeba vět?í rychlost. Z příspěvků u?ivatelů vidím, ?e na?e Tipa jsou kolem
roku výroby 1991, no a s autem starým 14 let u? bych opravdu neriskoval.
Nevěřím, ?e vět?ina aut je udr?ovaná tak dobře, ?e by se při důkladněj?í
prohlídce nena?el nějaký problém. Ale dělat mravokárce nemíním, pokud někdo
na cestě nezabije zrovna mně.
udělá 160, pokud jde vítr do zad, tak 170. Myslím, ?e na na?e cesty není
třeba vět?í rychlost. Z příspěvků u?ivatelů vidím, ?e na?e Tipa jsou kolem
roku výroby 1991, no a s autem starým 14 let u? bych opravdu neriskoval.
Nevěřím, ?e vět?ina aut je udr?ovaná tak dobře, ?e by se při důkladněj?í
prohlídce nena?el nějaký problém. Ale dělat mravokárce nemíním, pokud někdo
na cestě nezabije zrovna mně.
Tipo 1,9 TD nar. 11/1993, tachometr něco přes 200000 km.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 11 měsíců zpět #100
od mmarek
Fiat Tipo 1,4 AGT
karburátor, 78HP, rv. 91
Odpověděl mmarek pro téma Re: maximální a cestovní rychlost
já taky
nejsem příznivcem poru?ování pravidel provozu, ale jednou se to prostě
zkusit musí: čili na svém prvním tipu 1,4 karbec, 52kW, najeto hafo
km(odhadem 250-300 tis.),jsem udělal ve 3 lidech 180
tachometrových,nekecám. Ten pán s oktávii 1,9 TDI přede mnou se nestačil
divit, co ho to dojelo ve 160ti. tak dal odhadem plnej kotel no já taky ale
stále jsem se dr?el za ním skoro mě mo?ná i trochu brzdil . ale to měl
motor asi svůj den, proto?e potom v 5 ti lidech a po půl roce jsem z toho
dostal u? jen cca. 155-to zatí?ení je ?íleně znát! jinak ted jezdím
cestovní rychlostí okolo 110 km na dálnici a 80-90 km po státní.
nejsem příznivcem poru?ování pravidel provozu, ale jednou se to prostě
zkusit musí: čili na svém prvním tipu 1,4 karbec, 52kW, najeto hafo
km(odhadem 250-300 tis.),jsem udělal ve 3 lidech 180
tachometrových,nekecám. Ten pán s oktávii 1,9 TDI přede mnou se nestačil
divit, co ho to dojelo ve 160ti. tak dal odhadem plnej kotel no já taky ale
stále jsem se dr?el za ním skoro mě mo?ná i trochu brzdil . ale to měl
motor asi svůj den, proto?e potom v 5 ti lidech a po půl roce jsem z toho
dostal u? jen cca. 155-to zatí?ení je ?íleně znát! jinak ted jezdím
cestovní rychlostí okolo 110 km na dálnici a 80-90 km po státní.
Fiat Tipo 1,4 AGT
karburátor, 78HP, rv. 91
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 11 měsíců zpět #101
od Dresik
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Odpověděl Dresik pro téma Re: maximální a cestovní rychlost
Já myslím,
?e ka?dého občas popadne touha zkusit co to auto doká?e..Vyzkou?ím to a v
pohodě..pak u? jezdím normálně..Také se bojím, ?ádné mladé auta to
nejsou..
?e ka?dého občas popadne touha zkusit co to auto doká?e..Vyzkou?ím to a v
pohodě..pak u? jezdím normálně..Také se bojím, ?ádné mladé auta to
nejsou..
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 11 měsíců zpět #102
od stiglitz
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Odpověděl stiglitz pro téma Re: maximální a cestovní rychlost
A co takhle
zkusit - zrychlení ! ?enu?ku posadím vedle sebe se stopkama a uvidím kdy
budu na stovce. : Jak to vyzkou?ím, tak se o výsledky podělím, ona bude
určitě ráda.
zkusit - zrychlení ! ?enu?ku posadím vedle sebe se stopkama a uvidím kdy
budu na stovce. : Jak to vyzkou?ím, tak se o výsledky podělím, ona bude
určitě ráda.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 11 měsíců zpět #103
od Honza
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Odpověděl Honza pro téma Re: maximální a cestovní rychlost
zrychleni
0-100 (bylo to tachometrovejch 110) sme namerili s tatou cca 9.6s a trochu
klouzajici spojkou ..dal 402m za 17,5s ,ale to byla spatna pumpa a vubec to
nechtelo jet
0-100 (bylo to tachometrovejch 110) sme namerili s tatou cca 9.6s a trochu
klouzajici spojkou ..dal 402m za 17,5s ,ale to byla spatna pumpa a vubec to
nechtelo jet
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Méně
Více
- Příspěvky: 1349
18 roků 11 měsíců zpět #104
od michal_tipar
Michal Tipař [img:35fd246b7a]http://www.celysvet.cz/userbar/dbc73b9e20de02119c403187359ed2da.jpg[/img:35fd246b7a] Tipo 1,4ie \'93 Consummatum est!!!
Odpověděl michal_tipar pro téma Re: maximální a cestovní rychlost
Na sprinty
bohu?el nemá moje tipo řazení (teda myslím, ?e řádné ale to moje extra)
proto?e je dost dlouhé a nepřesné. Já mám zkrácený ?altrklacek, ale i tak
je to docela naprd a ta nepřesnost...
bohu?el nemá moje tipo řazení (teda myslím, ?e řádné ale to moje extra)
proto?e je dost dlouhé a nepřesné. Já mám zkrácený ?altrklacek, ale i tak
je to docela naprd a ta nepřesnost...
Michal Tipař [img:35fd246b7a]http://www.celysvet.cz/userbar/dbc73b9e20de02119c403187359ed2da.jpg[/img:35fd246b7a] Tipo 1,4ie \'93 Consummatum est!!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 11 měsíců zpět #105
od Honza
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Odpověděl Honza pro téma Re: maximální a cestovní rychlost
zkraeny
fofrklackem akorat prodlouzis dobu razeni - sice se zda ze kdyz ho uriznes,
tak fofrklacek chodi po kratsich drahach , ale musis pouzit vetsi silu ,
nehlede na to ze je dal od volantu - proc asi ma soutezaci hlavici na
urovni volantu ...proto budu vyvijet razeni ktere opravdu bude mit kratkou
drahu , ael delka fofrklacku zustane stejna - mne vyhovuje , de jen o to
jak to"prepakovat" a nepresnost neresim-mne serazeni v mym tipu libi..az na
5ku ...
fofrklackem akorat prodlouzis dobu razeni - sice se zda ze kdyz ho uriznes,
tak fofrklacek chodi po kratsich drahach , ale musis pouzit vetsi silu ,
nehlede na to ze je dal od volantu - proc asi ma soutezaci hlavici na
urovni volantu ...proto budu vyvijet razeni ktere opravdu bude mit kratkou
drahu , ael delka fofrklacku zustane stejna - mne vyhovuje , de jen o to
jak to"prepakovat" a nepresnost neresim-mne serazeni v mym tipu libi..az na
5ku ...
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 0.641 sekund