maximální a cestovní rychlost

Více
18 roků 11 měsíců zpět #106 od stiglitz
Já jsem
řadičku zkrátil a je to lep?í, dobře to vypadá a jde to po krat?í dráze.
Neřekl bych taky ?e musím víc bejčit, připadá mi to kompaktněj?í a líp to
sedí v ruce. Asi věc názoru. Surově sem to zkrátil pilkou na ?elezo a ?lo
to poměrně dobře.

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 11 měsíců zpět #107 od Pavel
no kdybych
ji zkrátil tak na ni u? nedosahnu z loketní opěrky a to mi pohodlí spí?e
ubralo :o :cry:

my car:
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MultiJet 110kw!!

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 11 měsíců zpět #108 od Honza
no pro me
by to bylo taky nepohodlny seohejbat nekam dolu kradicce

coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 11 měsíců zpět #109 od stiglitz
Musí?
citlivě. Bavíme se o rozumné délce řadící páky. Jestli si tam někdo nechá
pěticentimetrovýho vajgla, pak teda nevím.
Nemá to být diskuse o
rychlosti ? :o

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 11 měsíců zpět #110 od michal_tipar
Já jsem to
taky nezkracoval kvůli zlep?ení řazení ale bych na to mohl namotovat jinou
hlavici, na horní bajonetové zakončení by ne?la přidělat. Jo a masakroval
jsem to přímočarkou z listem na ?elezo :lol:

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 11 měsíců zpět #111 od Honza
kdyz sem
menil hlavici tak sen nic nemusel rezat...stacilo stahnou tu puvodni

coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 11 měsíců zpět #112 od machec
já s tím
jel max 165 v 5ti lidech(4 baby a jám :o)) při cca 5000ot. a s plným kufrem
do mírného kopce, víc jsem zatím nezkou?el. V techničáku mám 185, ale tohle
Tipo by mělo jí a? na 205 co jsem četl jinde.

Tipo 1.8 ie 16V 136Hp
195/50 R15

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 11 měsíců zpět #113 od Tom
Fiat Tipo
2.0-16v 147koní na Německé dálnici z mírného kopečka 240 km/h. 8)

Škoda Octavia 1.9TDi Combi cca 100kw/ 300nm
Škoda Fabia 1.4-50kw
Fiat Tipo 1.6-8v DOHC 66kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 11 měsíců zpět #114 od stiglitz
Jak to
odečte?, já mám cejchovanej tachometr do 200 km/h. Nebo 220... Teď
nevím.

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 11 měsíců zpět #115 od Tom
Já jsem s
tím nejel, ale bylo to Tipo známého, 2.0GT dovoz SRN a budíky byly
cejchované do 240 km/h a kdy? ho rozjeli na tuhle rychlost tak udělali
fotku :lol:

Škoda Octavia 1.9TDi Combi cca 100kw/ 300nm
Škoda Fabia 1.4-50kw
Fiat Tipo 1.6-8v DOHC 66kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 11 měsíců zpět #116 od stiglitz
Tak to bylo
hustý. To bych se modlil.

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 11 měsíců zpět #117 od pavelZet
Tipo 1.6 I.E. Selecta rv. '94
jednou sem to zkoušel na rovince prošlápnout a jel sem 170km/h. potom už byla vesnice, tak sem spomaloval.

jinak do kopce sem jel na 4ku 150 a na 5ku už to neakcelerovalo.
ale tak sem docela spokojenej, do 120ti je to živý a to na český silnice stačí

do stejnýho kopce dá otec s feldou 1.3 50kW max 120,
moje bývalá škodovka 130ka 43kW taky 120 max,
brácha s goplfem IV 1.6 dá 160
opel vectra 1.8ka dá 180
octavia 1.9TDI (nová) dá taky 180
a když sem jel s kamošem s VR6kou, tak ve 160ti podřazoval na 4ku, předjel oktávku a na 5ku sme to přelítli 220 a pořád akcelerovalo. nehoráznej výkon. ale říkal že to má ještě úpravy... to auto je kouzelný, při 7tis má provozní otáčky a zvuk nádhera (myslím tím zvuk motoru, výfuk je tichej). když tam dáte na místě 3ku, pustíte spojku a sešlápnete plyn tak hrabete. ten motor žene do 170 úplně hladce, coby hladdkej rozjezd. ukazoval mi zrychlení 0-100 a já sem se málem posral.
sem se nějak zakecal...

poslední dobou sem zkoušel na rovince omezovač a na 4ku sem jel 160, 5ku 180. ale rovinka moc dlouhá nebyla. 4ka mně ale překvapila.

F Tipo 1.6 i.e., rv. 94

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 11 měsíců zpět #118 od mt-tuning
205km/h v nemecku na dialnici s aparaturou v kufri a dvojlitrom 16v pod kapotou. mozno by dalo viac ale ja uz som si neveril. co keby nahodou.....

mt-tuning
fiat tipo 2.0 16v
vw passat 1.8t 20v sport
skoda 110r

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 11 měsíců zpět #119 od TooM-As
mám 1.6 dohc a honil jsem kámošovo mareu weekend 2.0 . při 155 jsem se začal bát o motor tak jsem vyřadil. Myslim že na 180 by šel ale já chci v tom autě jezdit a né ho pořád opravovat nebo se zabít.

jinak nevim proč ale zdá se mi že kámošovo fiesta 1.8 D je o trochu živější a bojím se že mě snad začne předjíždět. :D

Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 11 měsíců zpět #120 od jirkaR
no z Pardubic do HK 180km na zimákách ,ještě by to v poho dalo, ale už jsem musel brzit byla tam cedule

Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.574 sekund
Powered by Kunena fórum