krokomotorek
16 roků 4 měsíců zpět #46
od rs
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Odpověděl rs pro téma Re: krokomotorek
Ano pises to sam .Merit ma smysl na volnobeh ne za jizdy nic jineho jsem taky nenapsal tak nevidim duvod proc se ohrazujes proti me odpovedi.Ale merakem to doopravdy nezmeris.Tady dochazi asi k tomu ze pisu moc dlouhe odpovedi a ty se nectou cele.Poucim se.
Ten motorek vypada takhle nepletuli se
www.autosklep.istore.pl/sklep,1970,,,03,...pl-pln,375882,0.html
Da se rozlisavat alespon podle fotky na tech packach.Jestli se clovek k necemu kloudnemu dostane nevim nekuchal jsem ho nikdy nemel jsem potrebu.
A jen pro doplneni ne vsechny stejnosmerne motorky maji komutator a uhliky.
Radek
Ten motorek vypada takhle nepletuli se
www.autosklep.istore.pl/sklep,1970,,,03,...pl-pln,375882,0.html
Da se rozlisavat alespon podle fotky na tech packach.Jestli se clovek k necemu kloudnemu dostane nevim nekuchal jsem ho nikdy nemel jsem potrebu.
A jen pro doplneni ne vsechny stejnosmerne motorky maji komutator a uhliky.
Radek
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 4 měsíců zpět #47
od petr1978
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Odpověděl petr1978 pro téma Re: krokomotorek
Promiň, špatně jsem se vyjádřil. Vůbec se neohrazuji proti tvým příspěvkům. Jen jsem chtěl přidat pár poznatku do diskuse. Ba naopak jsem rád, že tady na fóru je olik lidí co se snaží pomoci
Už tedy psát nebudu, o tomto systému moc nevím, jen se domnívám a nahazuju myšlenky. Promiň jestli jsm tě nějak urazil, neměl jsm to rozhodně v plánu
Taky máš pravdu, že ne každý motorek má sběrače(uhlíky). Ale tento spůsob je nejefektivnější pro přenos energie.
To co si poslal, je komplet tělo "krokomotorku". Uvnitř je ještě motorek a převodovkou jak jsi psal.
Už tedy psát nebudu, o tomto systému moc nevím, jen se domnívám a nahazuju myšlenky. Promiň jestli jsm tě nějak urazil, neměl jsm to rozhodně v plánu
Taky máš pravdu, že ne každý motorek má sběrače(uhlíky). Ale tento spůsob je nejefektivnější pro přenos energie.
To co si poslal, je komplet tělo "krokomotorku". Uvnitř je ještě motorek a převodovkou jak jsi psal.
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 4 měsíců zpět #48
od rs
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Odpověděl rs pro téma Re: krokomotorek
Promin Admine
To je presne to k cemu se nechci dostat.
Proc nebudu psat.
Jen jsem napsal ze je treba procist odpoved
Je to problem meho pristupu ja to o sobe vim ze to napisu jinak nez to vyzni.Ba naopak je prinosne rozvadet tema. Pro ostatni kteri maji zajem si to procist a treba neco nevi tak se dovi nove informace.A ti kteri nemaji zajem tak to nectou.Mam rad polemiku jenze tim ze nekdy doplnim nebo vyvratim nejaky argument se dostavam do pozice demagoga.Cloveka ktery tady kazdeho poucuje a jak jsem se dovedel i zesmesnuje.Ja to tak nemyslim jen se asi blbe vyjadruji.Nemam patent na rozum taky se casto mylim a chybuji jako ostatni lide.
A neboj se neurazim se jen v nekterych pripadech kdyz pochopim ze je zbytecne hazet hrach na zed tak to vzdam.
Rad si z tebou alespon timto zpusobem pokecam a rad si prectu tve prizpevky .Pokud si dovolim te opravit tak se nezlob uz jsem takovy.
Jeste jednou pardon Admine.
Radek
To je presne to k cemu se nechci dostat.
Proc nebudu psat.
Jen jsem napsal ze je treba procist odpoved
Je to problem meho pristupu ja to o sobe vim ze to napisu jinak nez to vyzni.Ba naopak je prinosne rozvadet tema. Pro ostatni kteri maji zajem si to procist a treba neco nevi tak se dovi nove informace.A ti kteri nemaji zajem tak to nectou.Mam rad polemiku jenze tim ze nekdy doplnim nebo vyvratim nejaky argument se dostavam do pozice demagoga.Cloveka ktery tady kazdeho poucuje a jak jsem se dovedel i zesmesnuje.Ja to tak nemyslim jen se asi blbe vyjadruji.Nemam patent na rozum taky se casto mylim a chybuji jako ostatni lide.
A neboj se neurazim se jen v nekterych pripadech kdyz pochopim ze je zbytecne hazet hrach na zed tak to vzdam.
Rad si z tebou alespon timto zpusobem pokecam a rad si prectu tve prizpevky .Pokud si dovolim te opravit tak se nezlob uz jsem takovy.
Jeste jednou pardon Admine.
Radek
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 4 měsíců zpět #49
od petr1978
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Odpověděl petr1978 pro téma Re: krokomotorek
Už to prosím tě neřeš
Jen to byl takový komunikační šum. Velmi dobře ti rozumím, mám stejný problém.
Tak teda jak Vali dopadl?
Jen to byl takový komunikační šum. Velmi dobře ti rozumím, mám stejný problém.
Tak teda jak Vali dopadl?
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 4 měsíců zpět #50
od rs
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Odpověděl rs pro téma Re: krokomotorek
Nijak psal ze bude az zitra.
Radek
Radek
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 4 měsíců zpět #51
od Vali
Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651
Odpověděl Vali pro téma Re: krokomotorek
Tak už jsem dorazil, ještě jednou skočím změřit odpor samotného vinutí, který se mi zdál být malej. Co se týče toho pinu 4 na krokomotorku, tak to je přímo kostra, je to i černý kabel, jen teď nevím, jak jsi psal, co bych tam měl naměřit, že jinak by to nešlo.
Co se týče měření na pinech toho zapalovacího modulu, tam pouze změřit, jestli je to propojené a není to někdě švihlé, pokud jsem to správně pochopil - takže to "jen pípnout" Podle schémat co jsem koukal, tak snad jsem to dobře pochopil, že svorku 3 na krokomotorku se svorkou 4, což ovládá natočení klapky a svorku 4 na krokáči se svorkou 10 na digiplexu, což jsou kostry, na společný kostřící bod..
Jdu na to, večer se tu snad potkáme
Jinak díky za vaše reakce, pomocí níž se vzdělávám
Co se týče měření na pinech toho zapalovacího modulu, tam pouze změřit, jestli je to propojené a není to někdě švihlé, pokud jsem to správně pochopil - takže to "jen pípnout" Podle schémat co jsem koukal, tak snad jsem to dobře pochopil, že svorku 3 na krokomotorku se svorkou 4, což ovládá natočení klapky a svorku 4 na krokáči se svorkou 10 na digiplexu, což jsou kostry, na společný kostřící bod..
Jdu na to, večer se tu snad potkáme
Jinak díky za vaše reakce, pomocí níž se vzdělávám
Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 4 měsíců zpět #52
od rs
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Odpověděl rs pro téma Re: krokomotorek
To Vali:
4 a zem: nekonečný odpor, 0 V
Reagoval jsem na toto.Psal jsi svorka 4 a zem nekonečný odpor pokud je to zem tak to je správně(psal sto kousek výše že je to zem ale radši se zeptám).
Co se týká proměření .Chtěl bych změřit svorku 3 na krokomotorku proti 4 na digiplexu jsouli spojené.A dále svorku 4 na krokomotorku se svorkou 10 na digiplexu(todle by měla být zem)
Radek
4 a zem: nekonečný odpor, 0 V
Reagoval jsem na toto.Psal jsi svorka 4 a zem nekonečný odpor pokud je to zem tak to je správně(psal sto kousek výše že je to zem ale radši se zeptám).
Co se týká proměření .Chtěl bych změřit svorku 3 na krokomotorku proti 4 na digiplexu jsouli spojené.A dále svorku 4 na krokomotorku se svorkou 10 na digiplexu(todle by měla být zem)
Radek
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 4 měsíců zpět #53
od Vali
Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651
Odpověděl Vali pro téma Re: krokomotorek
Tak měření jsem provedl, na krokomotorku, je pin, respektive svorka 4 zem, s těmi naměřenými hodnotami, jak jsi psal tučně. I barevně to sedí - na 4 jde černý kabel, je to zem, i pípákem.
K proměření krokomotorku se svorkou od dogiplexu, jsem to kupodivu pochopil správně a dle pípáku jsou tedy 3 krokomotorek a 4 digiplex OK, 4 krokomotorek a 10 digiplex (což jsou kostry, taky OK)
Měřil jsem i napětí přímo na svorce toho digiplexu na pozici 4 proti kostře, je tam stejná hodnota jako na 3 u krokomotorku proti kostře, takže se zdá, že se nikde neztrácí napětí.
Jenomže mám zkušenost, že někdy to pípe a kabel stejně není 100 procentní.
Ale všimnul jsem si jedné věci, na té svorce od digiplexu je bílá pastovitá hmota, už jsem se s tím dříve setkal u hifi, je to dle mě nějaká vodivá pasta, ale myslím si, že po čase tyto vlastnosti může ztratit, tak jsem to očistil. Je možné, ale málo pravděpodobné, že by to mohlo mít vliv. Pak to dočistím zcela a stříknu kontaktolem
K proměření krokomotorku se svorkou od dogiplexu, jsem to kupodivu pochopil správně a dle pípáku jsou tedy 3 krokomotorek a 4 digiplex OK, 4 krokomotorek a 10 digiplex (což jsou kostry, taky OK)
Měřil jsem i napětí přímo na svorce toho digiplexu na pozici 4 proti kostře, je tam stejná hodnota jako na 3 u krokomotorku proti kostře, takže se zdá, že se nikde neztrácí napětí.
Jenomže mám zkušenost, že někdy to pípe a kabel stejně není 100 procentní.
Ale všimnul jsem si jedné věci, na té svorce od digiplexu je bílá pastovitá hmota, už jsem se s tím dříve setkal u hifi, je to dle mě nějaká vodivá pasta, ale myslím si, že po čase tyto vlastnosti může ztratit, tak jsem to očistil. Je možné, ale málo pravděpodobné, že by to mohlo mít vliv. Pak to dočistím zcela a stříknu kontaktolem
Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 4 měsíců zpět #54
od rs
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Odpověděl rs pro téma Re: krokomotorek
Zkus odpojit hadičku od podtlaku na digiplexu a zaslep ji aby neprisavala do sani a zkus to nastartovat.
Radek
Radek
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 4 měsíců zpět #55
od Vali
Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651
Odpověděl Vali pro téma Re: krokomotorek
Tak já to zaslepím v přechodu těch hadiček, před tím sítkem, nebo co to tam je. Jen otázka, co mám sledovat, jen jestli to startne nebo ne, koukat jak jsou otáčky??? Zaslepit to asi tak, aby to ale zůstalo vše pospojované ne?
(Mělo by to způsobit snížení otáček, případně zdechnut. Chceš navodit situaci, že ten digiplex je neprůchodný vlivem templa a zdechá to??)
(Mělo by to způsobit snížení otáček, případně zdechnut. Chceš navodit situaci, že ten digiplex je neprůchodný vlivem templa a zdechá to??)
Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 4 měsíců zpět #56
od rs
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Odpověděl rs pro téma Re: krokomotorek
Ne chci vyradit regulaci predsihu na podtlak a co to bude delat.
Radek
Radek
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 4 měsíců zpět #57
od Vali
Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651
Odpověděl Vali pro téma Re: krokomotorek
To RS:
Tak jakmile se to dneska zase projevilo to nestartování, tak jsem nezkoušel ten podtlak, ale jak jsi mi radil na chvíli nahodit to čidlo vody co jsem měl doma - teplota byla cca venkovní 25°C - odpor jsem neměřil.
No a co se nestalo, startovalo to jako víno - otáček 1400/min, prakticky jako za studena že. Dal zase původní čidlo a nestartoval a tak jsem to zkusil ještě 2x a vždy stejně. Po přehození studeného čidla starty dobré.
To čidlo co tam je, je nové jak jsem psal, ale to nic neznamená, ale horší je, že ukazuje hodnoty dle teplotní závislosti dobře. Při té teplotě cca 70 - 80°C dneska při nestartování hodnota 349 ohm. Taky pozoruju, že první start po delším stání vždy zdechne hned po natočení, druhý dobrý. Poslední dobou pravidelně a z počátku je chod motoru nekultivovaný, než se to srovná.
Tedy otázka je, zkusit nahodit to jiné čidlo, i když hodnotově tam to sedí.
V prvním kroku asi - to čidlo nevím, jestli je OK v plném rozsahu, tak pořádně vyzkoušet a poměřit.
Pak jedině řj, jak jsi říkal, že by v daném teplotním rozmezí špatně vyhodnocovala dodávané hodnoty.
Každopádně díky tobě jsem blíž a snad už to bude jedna z výše uvedených věcí.
Zítra v poledne odjíždím na týden pryč, kdybychom se tu nepotkali, reagovat budu co nejdříve. Ještě jednou díky
Tak jakmile se to dneska zase projevilo to nestartování, tak jsem nezkoušel ten podtlak, ale jak jsi mi radil na chvíli nahodit to čidlo vody co jsem měl doma - teplota byla cca venkovní 25°C - odpor jsem neměřil.
No a co se nestalo, startovalo to jako víno - otáček 1400/min, prakticky jako za studena že. Dal zase původní čidlo a nestartoval a tak jsem to zkusil ještě 2x a vždy stejně. Po přehození studeného čidla starty dobré.
To čidlo co tam je, je nové jak jsem psal, ale to nic neznamená, ale horší je, že ukazuje hodnoty dle teplotní závislosti dobře. Při té teplotě cca 70 - 80°C dneska při nestartování hodnota 349 ohm. Taky pozoruju, že první start po delším stání vždy zdechne hned po natočení, druhý dobrý. Poslední dobou pravidelně a z počátku je chod motoru nekultivovaný, než se to srovná.
Tedy otázka je, zkusit nahodit to jiné čidlo, i když hodnotově tam to sedí.
V prvním kroku asi - to čidlo nevím, jestli je OK v plném rozsahu, tak pořádně vyzkoušet a poměřit.
Pak jedině řj, jak jsi říkal, že by v daném teplotním rozmezí špatně vyhodnocovala dodávané hodnoty.
Každopádně díky tobě jsem blíž a snad už to bude jedna z výše uvedených věcí.
Zítra v poledne odjíždím na týden pryč, kdybychom se tu nepotkali, reagovat budu co nejdříve. Ještě jednou díky
Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 4 měsíců zpět #58
od rs
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Odpověděl rs pro téma Re: krokomotorek
Ahoj Vali
To co pises by znamenalo ze mu dava priliz chudou smes pri startovani(coz by se stat nemelo pri startu kdy bezi ve zvlastnim rezimu mimo regulaci).Jedna takova otazka rikas ze ti to nestartuje jen pri teplote cca 75°C jestli si pamatuji dobre.Takze pri vyssi teplote to je bez problemu?
Pokud ano tak si jedotka z nejakeho duvodu mysli ze ma motor vyssi teplotu nez je skutecnost.Co udela motoruk volnobehu v tomto provozu.Je uplne vyrazeny z regulace tz drzi klapu uzavrenou?Pak by motor nemel dostatek vzduchu pro beh pri teto teplote kdy jeste potrebuje trosku pomoci vzduchem.Jestli se nepletu mel by jit nastavit tz nulovy beh motoru.Ten by se mel nastavovat na tom dorazovem sroubu.
Takze bud je zakopany pes zde nebo je doopravdy napetove posunut vstup jednotky a tomu bysme dokazali pomoci i na dalku.
Takze nez udelame upravu vstupu jednotky tak jeste projdi jednou mechanickou stranku vstriku.
Samozrejme muzes cidlo vymenit ale po tom co jsei mi psal to asi nepomuze.
Radek
To co pises by znamenalo ze mu dava priliz chudou smes pri startovani(coz by se stat nemelo pri startu kdy bezi ve zvlastnim rezimu mimo regulaci).Jedna takova otazka rikas ze ti to nestartuje jen pri teplote cca 75°C jestli si pamatuji dobre.Takze pri vyssi teplote to je bez problemu?
Pokud ano tak si jedotka z nejakeho duvodu mysli ze ma motor vyssi teplotu nez je skutecnost.Co udela motoruk volnobehu v tomto provozu.Je uplne vyrazeny z regulace tz drzi klapu uzavrenou?Pak by motor nemel dostatek vzduchu pro beh pri teto teplote kdy jeste potrebuje trosku pomoci vzduchem.Jestli se nepletu mel by jit nastavit tz nulovy beh motoru.Ten by se mel nastavovat na tom dorazovem sroubu.
Takze bud je zakopany pes zde nebo je doopravdy napetove posunut vstup jednotky a tomu bysme dokazali pomoci i na dalku.
Takze nez udelame upravu vstupu jednotky tak jeste projdi jednou mechanickou stranku vstriku.
Samozrejme muzes cidlo vymenit ale po tom co jsei mi psal to asi nepomuze.
Radek
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 4 měsíců zpět #59
od Vali
Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651
Odpověděl Vali pro téma Re: krokomotorek
Ano projevuje se to při určité teplotě, respektive v dané oblasti teplot - s tím, že v dané teplotě to třeba běží na nízké otáčky a motor se to snaží udržet, ale nejde mu to a při té oné krizové teplotě to neutáhne ten motor a padne. Ale teplé zahřáté na 90°C to startuje na drc.
Pokud si dobře pamatuju, co jsem měl zhozenej airbox při nestartování, tak se klapka neotevřela, nepřestavila - proto to podezření na krokomotorek. Taky druhá věc, že když se mi podařilo nastartovat, tak někdy jsem to pomocí plynového pedálu uměle udržel ve vyšších otáčkách, protože jsem přestavil klapku s donucením. Ale divné mi bylo, že pak jsem vyjel a auto hodně cuklo, jako by nešlo palivo a to by právě mohlo být tím, že na základě toho čidla je vypočítávané množství paliva a to bylo asi nedostačující. Začínám si dávat střípky toho co to dělá, je to docela i logické, i když u tohoto auta jsem si to už ani nemyslel - každopádně nebudu se radovat předčasně...
Ten dorazový šroub je ještě zalitej, to jsem kontroloval, jestli do toho někdo nerýpal, pár lidí mi říkalo, ať to na tomto doladím, ale to jsem nechtěl, pak už bych to nedal dohromady vůbec. Tam by chyba být snad neměla. Jinak nevím, jak ještě mechanicky zkontrolovat osazení vstřiku. Měnil jsem i plynové lanko, ale snad to nemá být tak moc našponované, to ještě okouknu na jiném Tipu pro jistotu jak moc to má a nemá být.
Já se taky domnívám, že výměna toho čidla asi vůbec nepomůže, když jsou tam dobré hodnoty a vedení kabelové taky, když po nahození druhého čidla to šlo. Ale jeden nikdy neví.
Zkusím jak přijedu napíchnout to čidlo, nechat motor zahřát a zase chládnout a sledovat jak se mění odpory na tom čidle, přehazovat to asi opravdu nemá cenu.
Co se týče úpravy řj, pokud to není komplikované a myslíš, že bych to zvládl, tak se nebráním. Mám i zamluvenou jednu řj na můj typ motoru, kdyby bylo nejhůř.
Budu se opakovat,ale přesto moc díky za cenné rady. Přijedu až v sobotu, snad už budu mít zjištěné a zkontrolované všechny zadané "úkoly" a hned se ozvu.
Pokud si dobře pamatuju, co jsem měl zhozenej airbox při nestartování, tak se klapka neotevřela, nepřestavila - proto to podezření na krokomotorek. Taky druhá věc, že když se mi podařilo nastartovat, tak někdy jsem to pomocí plynového pedálu uměle udržel ve vyšších otáčkách, protože jsem přestavil klapku s donucením. Ale divné mi bylo, že pak jsem vyjel a auto hodně cuklo, jako by nešlo palivo a to by právě mohlo být tím, že na základě toho čidla je vypočítávané množství paliva a to bylo asi nedostačující. Začínám si dávat střípky toho co to dělá, je to docela i logické, i když u tohoto auta jsem si to už ani nemyslel - každopádně nebudu se radovat předčasně...
Ten dorazový šroub je ještě zalitej, to jsem kontroloval, jestli do toho někdo nerýpal, pár lidí mi říkalo, ať to na tomto doladím, ale to jsem nechtěl, pak už bych to nedal dohromady vůbec. Tam by chyba být snad neměla. Jinak nevím, jak ještě mechanicky zkontrolovat osazení vstřiku. Měnil jsem i plynové lanko, ale snad to nemá být tak moc našponované, to ještě okouknu na jiném Tipu pro jistotu jak moc to má a nemá být.
Já se taky domnívám, že výměna toho čidla asi vůbec nepomůže, když jsou tam dobré hodnoty a vedení kabelové taky, když po nahození druhého čidla to šlo. Ale jeden nikdy neví.
Zkusím jak přijedu napíchnout to čidlo, nechat motor zahřát a zase chládnout a sledovat jak se mění odpory na tom čidle, přehazovat to asi opravdu nemá cenu.
Co se týče úpravy řj, pokud to není komplikované a myslíš, že bych to zvládl, tak se nebráním. Mám i zamluvenou jednu řj na můj typ motoru, kdyby bylo nejhůř.
Budu se opakovat,ale přesto moc díky za cenné rady. Přijedu až v sobotu, snad už budu mít zjištěné a zkontrolované všechny zadané "úkoly" a hned se ozvu.
Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 4 měsíců zpět #60
od rs
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Odpověděl rs pro téma Re: krokomotorek
Neboj do vnitr nepolezem jen ji trosku upravime vstupy.
Radek
Radek
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 0.511 sekund