Dusí se za studena
Todle je u tebe Jirko celkem jednoduchy.Sezen si nekoho na pomoc(Charles se jiste rad revanzuje a rad chodi pesky tak je zvykly slapat).Odpoj kabel od jednotky najdi si svorky 30,17,11.Zmer odpor mezi 30 a 11 tam by melo byt 400-520Ohm.Pak pripoj merak mezi 30 a 17 nebo 17 a 11 a pomalinku slapej na plyn.Hodnota by mela pomalinku narustat nebu klesat zalezi kams to pripojil.Nesmi tam byt zadne skoky.Na todle je k nezaplaceni analogovy merak.
Radek
p.s.Samozrejme to muzes udelat sam jen jsem si rejpnul do jedne osoby(on vi proc,zplacim dluhy).Skoda ze jsi se vcera nestavil alespon jsem te mohl poznat.Tak snad nekdy jindy.
Tak to je škoda že jsme se nepotkali ale každopádnšš dík za vyčerpávající informace to zkusím
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Meril jsi ten potak klypy?
Pokud ano jak vypadal(hodnoty)?
Radek
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Ahoj Jirko
Meril jsi ten potak klypy?
Pokud ano jak vypadal(hodnoty)?
Radek
Ahoj ještě ne dělal jsem tohle byl jsem sijistý že to bude ono..
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Radek
p.s.Elektronika je potvora clovek si mysli ze uz vi kde problem je vymeni jeden spatny kus a nic.Von je spatny dalsi.Nebo neco jineho.Nejhorsi je ze ani na testu pokud clovek nenatrefi na odbornika ktery uvazuje nad tim co dela se nemusi na nic prijit,Vsak to zname chybu to nehlasi tak je vsechno v poradku na co si stezujete.
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
jirkaR napsal: tak jsem si atáhnil ten článek něco jsem pochopil něco ne ale změřil jsem ty udáje
takže bez mapu a bez klíčku tam nic není
s klíčkem vstup 4,97 V
výstup 4,61 V
s map senzorem a s klíčem vstup 4,95 V
výstup 4,39 V
se vším a nastarovaný vstup 4,96 V
výstup začalo to na 1,6V a pak to klesalo a houpalo se to v rozmezí 1,3 -1,44 -1,51 V
tak hodnoty nového čidla jsou uplně stejné akorát se to liší o 0,02 na výstupu takže to není nic prostě já už nevím
ještě zkusím změřit ten poták]
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Co mas napsano na tom cidle za rozsah?
Ano cisla jsou na konektoru jednotky
Radek
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Ahoj Jirko
Co mas napsano na tom cidle za rozsah?
Ano cisla jsou na konektoru jednotky
Radek
ahoj rozsah jsem nikde nenašel ale už je to do nebe volající startuju na po čtvrtý takže muselo odejít asi ještě nějaký čidlo ale který zkusím to přeměřit ale nemám na to vůbec chut
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
jinak na řd jednotce ani na tom konektoru čísla nejsou
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Radek
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Jsi v poradniku az pojedu do cech tak vysetrim chvilku vemu diagnostiku a kouknem na to.Ale az nekdy v srpnu.Sice jedu i pristi tyden do melniku ale nebude cas.Ten konektor ti dohledam a poslu.Snad ho nekde najdu.Ted jsem koukal do pisidla a ten tvuj 2litr nemam.Zajimave a to jsem si rikal ze to dulezite mam vzdy v pc.Kouknu doma do papirovych verzi.
Radek
Ahoj děkuju moc , jsem už fakt bezradný ....
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Radek
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.