Škubání motoru 2.0 16V

Více
19 roků 3 měsíců zpět #1 od Marek
Škubání motoru 2.0 16V vytvořil uživatel Marek
Ahoj všichni. Mám problém se škubáním motoru u Tipa 2.0 16V r.v.
91. Při zahřátém motoru se to stává při otáčkách 1000-2000 při jízdě na 1
nebo 2, vždy když úplně pustím a zase sešlápnu pedál akcelerátoru. Je to
hrozně nepříjený, hlavně při popojíždění v koloně. Si pak připadám jako
když neumím jezdit, protože to skáče jako koza :cry: .
Měl jsem to asi ve třech servisech, ale k ničemu to nevedlo. Měnili: Oba
rozvodový řemeny,kladky,svíčky, kabely na svíčky, víčko na rozdělovači,
diagnostika na PC ukázala ?e je vše OK (dělaná 2x v ruzných servisech).
Opravdu nevím co bych proto měl ještě udělat. Jestli s tím máte nědo
zkušenosti nebo tip co by to mohlo být, tak prosím dejte vědět.
Nebo
jestli nevíte o nějaké odborníkovy na Tipka v okolí Plzně.
Díky moc.

Fiat TIPO 2.0 16V
r.v.91 najeto 135 000km

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
19 roků 3 měsíců zpět #2 od Ivos
Odpověděl Ivos pro téma Re: Škubání motoru 2.0 16V
Čau Marku,
řekl bych, že tento jev je normální, moje Tipko to dělá nebo teď už spíš
dělalo taky. Všimni si, že i na nejmenší plyn to má už docela tendenci
zrychovat, kdežto u slabších motorů musíš šlápnout víc, aby to škublo.
Popojíždění řeším jízdou na 2 či 3 nebo při 1 za jízdy sešlápnu spojku a
trochu brnknu o plyn. Zkus někdy jet na 5-ku 50 po rovince s nejmenším
možným plynem (cca 1500 rpm). Pustíš plyn, brzdí to, sešlápneš plyn na min.
a pomalu zrychluje, takže když chceš takto udržet 50 je to brzda, plyn.

Tipo 2.0 16V
"Sedicivalvole"

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
19 roků 3 měsíců zpět #3 od Marek
Odpověděl Marek pro téma Re: Škubání motoru 2.0 16V
Čau Ivoši.
Díky za názor. S tou spojkou máš pravdu, musím to takhle hloupě taky řešit,
vypadá to teda, že je to výrobní vada motorů??? V jiných autech se mi to
nestává.
A ještě jednu věc jsem zapoměl. Když na 1-ku pustím plyn tak
motor moc brzdí, skoro jako když se šlápne na brzdu. Za studena, chvíli po
nastartování je to OK.

Fiat TIPO 2.0 16V
r.v.91 najeto 135 000km

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
19 roků 3 měsíců zpět #4 od Ivos
Odpověděl Ivos pro téma Re: Škubání motoru 2.0 16V
Zdar, ve
studeném motoru a převodovce je hustý olej, tvoří se v něm vět?í podtlak a
o hodně hůř pálí, ne? motor ohřátý, proto prochladlý motor výrazně víc
brzdí. Před několika lety jsem jezdil ve 120 a proto?e bydlím na kopci,
v?dycky v zimě jsem jí roztlačoval. Jednou bylo asi -15, tak?e jsem
roztlačil, nasedl, nechal rozjet asi na 30-40 km/h a dal tam trojku, k mému
údivu jsem se po pár metrech zastavil. V?e jsem zopakoval na 4, je?tě, ?e
je kopec tak dlouhý a prudký. A je?tě k tomu ?kubání-neviděl bych problém v
motoru, ale spí? v rychlém nástupu plynu na tak výkonnou jednotku. Tak
zatím!

Tipo 2.0 16V
"Sedicivalvole"

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
19 roků 3 měsíců zpět #5 od Honza
Odpověděl Honza pro téma Re: Škubání motoru 2.0 16V
no mam pocit
ze to skubani je uz docela normalni....teda u studenyho motoru...pokud ti
to skube v techto otackach i za tepla , muze tam byt zavada v dodavce
paliva...pumpa, filtr, regulator...

coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
19 roků 3 měsíců zpět #6 od Max-el
Odpověděl Max-el pro téma Re: Škubání motoru 2.0 16V
Čaues
Martine, pokud někoho znáš v Plzni na vrakovišti na Jateční (je tam nově
přesunutý od Carefouru) tak se tam zeptej. Pokud ne, tak až tam budu mít
cestu, tak se tam zeptam čím by to mohlo být.

Fiat Tipo 1.8 GTI 3 dveře r.v.12/94
Fiat Stilo 1.9 JTD Multi Wagon r.v.12/05

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
19 roků 3 měsíců zpět #7 od Marek
Odpověděl Marek pro téma Re: Škubání motoru 2.0 16V
Honzo, díky
za tip, nechám to prověřit. Problém s čerpadlem už jsem jednou měl.
Nedávalo dostatečnej tlak paliva asi 0,5 a projevovalo se to tím že jsem
šlapl na plyn ale auto nejelo. Nakonec to bylo prej nějakou
hadičkou...
Max-eli budu rád když se zeptáš, bohužel nemám žádného
známého co rozumí autům a já patřim k nim 8O .
A jmenuju se Marek, ale
klidně mi říkej Martine. :D
Tak zatím.

Fiat TIPO 2.0 16V
r.v.91 najeto 135 000km

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
19 roků 3 měsíců zpět #8 od Ivos
Odpověděl Ivos pro téma Re: Škubání motoru 2.0 16V
Čau lidi,
podle mého názoru, to s dodávkou paliva nesouvisí, proto?e by to ?kubalo
při trvale se?lápnutém plynu a ne při se?lápnutí, po se?lápnutí plynu to u?
jede normálně. To ?kubnutí znamená, ?e se do motoru vstříklo palivo a jde z
br?dění do tahu.

Tipo 2.0 16V
"Sedicivalvole"

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
19 roků 3 měsíců zpět #9 od Miras
Odpověděl Miras pro téma ?kubání
Normální to není ,mám jen 8-ventil ale to asi nevadí.Já měl se ?kubáním
také problémy,ale nakonec se to vyře?ilo ke spokojenosti.Vyzkou?el jsem
několik způsobů zde popsaných,ale pořád to k ničemu nebylo.Pak mě napadlo
změřit čidla teploty vody a nasávaného vzduchu.V pohodě,ale jen při jedné
teplotě(asi 20 stupních,jiné teploty jsem nedokázal nasimulovat),nedalo mi
to a čidla jsem koupil nová.A hle,rázem si jezdím jako pán a nemusím se
bát,?e si něco udělám s krční páteří.
Mějte se a zatim... :D

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
19 roků 3 měsíců zpět #10 od Marek
Odpověděl Marek pro téma Re: Škubání motoru 2.0 16V
Ahoj. No ty
čidla bych mohl zkusit. Co se týče čidla teploty vody, zdá ?e ukazuje
dobře, teda budík. jestli je tam nějaké jiné čidlo na teplotu vody nevím,
jestli ano mohl bys mi říct kde ho najdu? Čidlo teploty nasávaného vzduchu
snad najdu 8O .
A pokud ví? hodnoty odporu těch čidel, tak je sem
prosím napi?.
Mám knihu Fiat TIPO - JAK NA TO, ale tam ty hodnoty myslím
nejsou.
Zatím díky.

Fiat TIPO 2.0 16V
r.v.91 najeto 135 000km

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
19 roků 3 měsíců zpět #11 od Miras
Odpověděl Miras pro téma Re: Škubání motoru 2.0 16V
V té knize
právě ty hodnoty napsaný JSOU.Jinak já mám čidlo teploty vody hned vedle
termostatu,má to takovou modrou plastovou koncovku.To je to čidlo,co dává
info Ř.J.Na budík ti jde jednodrát,to jsou hodnoty pouze informativní pro
tebe... :D

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

19 roků 2 měsíců zpět #12 od Anonymní
Zdárek
v?ichni. Tak?e autíčko je OK :P . Odvezl jsem to jednomu automechanikovi
na doporučení zmámého. Problém byl v zane?ené ?krtící klapce karbonem a
zadrhávání lanka na plyn. Jenom se divím ?e na to nepři?li v těch servisech
8O . Nic proti nim, ale a? si vezmou raději lopatu a krumpáč a opravy aut
přenechají odborníkům :!: .
Jinak díky v?em za názory.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
19 roků 2 měsíců zpět #13 od Tom
Odpověděl Tom pro téma Re: Škubání motoru 2.0 16V

Zdárek v?ichni. Tak?e autíčko je OK :P .
Odvezl jsem to jednomu automechanikovi na doporučení zmámého. Problém byl v
zane?ené ?krtící klapce karbonem a zadrhávání lanka na plyn. Jenom se divím
?e na to nepři?li v těch servisech 8O . Nic proti nim, ale a? si vezmou
raději lopatu a krumpáč a opravy aut přenechají odborníkům :!: .
Jinak
díky v?em za názory.

Hlavně ?e jsi spokojenej. Ta
?krt. klapka byla zanesané od oleje smíchaným s nečistotmy z nasávaného
vzduchu.
Tom

Škoda Octavia 1.9TDi Combi cca 100kw/ 300nm
Škoda Fabia 1.4-50kw
Fiat Tipo 1.6-8v DOHC 66kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
19 roků 2 měsíců zpět #14 od Miras
Odpověděl Miras pro téma Potenciometr
Jak je slo?itá na montá? demontá?(zpětné seřízení) potenciometru ?krtící
klapky.Někdy se mi stává ?e mi kolísají otáčky-vyletí na 2000 a zpět na
normál.Chtěl bych to vyčistit ale bojím se toho,?e to bude hor?í ne? to
je.
2.0 8v.Díky za ka?dou radu.Miras.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
19 roků 2 měsíců zpět #15 od Honza
Odpověděl Honza pro téma Re: Škubání motoru 2.0 16V
Miras: to
sme na tom stejne....po startu otacky nekdy vyleti na 2000pak spadnou bud
jizdou , nebo to chcipnu a startuju znova.......pak to treba udela to samy
, nebo to naskoci na tech 1100 a postupne to pada az na 850 ,a kdyz to je
studeny tak si to pocukava... takze vycistim teleso skrt klapky

coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.600 sekund
Powered by Kunena fórum