Škubání motoru 2.0 16V
Já se s tím sral úplně
stejně jako ty, v?echno jsem proměřoval, kontrolovat, měnil.Bezvýsledně.A
nakonec mě pomohla blbá dvoudecová fla?tička s obsahem, čistící palivový a
vstřikovací sostavu.Koupil jsem ji v globusu-baumarktu za cca170,-Kč a od té
doby jezdím bez jedinýho cuknutí, ?kubnutí, nebo vynechání motoru.Člověk si
řekne "pičovinka", ale je po problému.BOJUJ!!!
Cau
Zdenku, mohl by jsi prosím napsat co to bylo za přípravek (značku, typ), určitě
bych to zkusil.
Díky.
Čau, udělal jsem tu
hloupost, ?e jsem obal tý lahvičky vyhodil, tak?e název opravdu nevím.Ka?dopádně
se ale do toho Globusu-baumarktu chystám a nakoupím si je do zásoby, proto?e to
zlep?ení bylo opravdu razantní a to co mě trápilo dva roky, co jsem slo?itě
hledal a draze servisoval odstranila jedna lahvičjka za cca 170,-Kč.Zatím mů?u
jen poradit, bě?te do Globusu-baumarktu a hledejte v autodoplňcích u
olejů,filtrů,atd.černou,dvoudecovou, plastovou lahvičku, na který je český návod
a v něm pí?ou, ?e je to přípravek čistící palivový soustavy,vstřikovací
soustavy,zlep?uje chod motoru,sni?uje spotřebu atd.Jak zjistím název tak ho
písnu.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
prodává se to zvlá?? na benzínový a dieslový motory !!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
příspěvky jsem psal já.Jsem se trubka zase zapomněl přihlásit.
Původně Fiat Tempra 1.6 SW r.v.95, potom Fiat Marea Weekend 2.4TD HLX r.v.97.
Nyní Lancia Kappa 2.4 JTD r.v.99
Ford Sierra 1.8TD (stará klasika, jako druhá kára v rodině-kadla, kadla)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
přípravek je STP Fuel injector cleaner a v českým návodu se uvádí, ?e se jedná o
Čistič vstřikovacího systému pro benzínové motory(černá lahvička).Mají to i na
diesly (zelená lahvička).Cena je 179,-Kč v Globusu-baumarktu.Kdy? jsem si to byl
o víkendu koupit, mile mě překvapila akční cena 89,-Kč , tak jsem si vzal pět
kousků do fóra.U? to pou?il i kolega do Galanta a taky si libuje.
Původně Fiat Tempra 1.6 SW r.v.95, potom Fiat Marea Weekend 2.4TD HLX r.v.97.
Nyní Lancia Kappa 2.4 JTD r.v.99
Ford Sierra 1.8TD (stará klasika, jako druhá kára v rodině-kadla, kadla)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Mů?e to pomoc i motoru s karburátorem
?
Nečistoty a bordel v palivovým systému benzínových
motorů by měl být snad v?ude stejný a je jedno jestli je to karbec, nebo
stříkačka, ne?Nebál bych se toho.
Původně Fiat Tempra 1.6 SW r.v.95, potom Fiat Marea Weekend 2.4TD HLX r.v.97.
Nyní Lancia Kappa 2.4 JTD r.v.99
Ford Sierra 1.8TD (stará klasika, jako druhá kára v rodině-kadla, kadla)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tak ten přípravek je STP Fuel injector cleaner a v
českým návodu se uvádí, ?e se jedná o Čistič vstřikovacího systému pro benzínové
motory(černá lahvička).Mají to i na diesly (zelená lahvička).Cena je 179,-Kč v
Globusu-baumarktu.Kdy? jsem si to byl o víkendu koupit, mile mě překvapila akční
cena 89,-Kč , tak jsem si vzal pět kousků do fóra.U? to pou?il i kolega do
Galanta a taky si libuje.
Zjistil jsem ?e jsem pou?il
před časem něco podobného od Wynssu, ale bez efektu. Tohle od STP ale podle
popisu z netu vypadá slibně. Tak?e jdu schánět a vyzkou?ím. Díky.
To
vlhas: Podle popisu je konkrétně zmiňovaná černá lahvička určena na či?tění
vstřiků, ale klidně bych to zkusil. Konkrétně na karburátory mají v sortimentu
jiné přípravky.
Tipo 2.0
16v po GO
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
vy?la na 26 000,-
zbrou?ení kliky, nový ?ály, stírací krou?ky do pístů, 2x
těsnění pod hlavu, rozvody, ventily, výměna oleje, filtr a nějaký drobnosti
kolem
+ práce
Fiat Tipo 1.8 GTI 3 dveře r.v.12/94
Fiat Stilo 1.9 JTD Multi Wagon r.v.12/05
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
do benzínu od STP sú jedny z mála, ktoré skutočne fungujú (pod?a info z
netu i od odborníkov). Mô?em len odporuči?, mám s nimi len dobré
skúsenosti.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
v?echny,
tak?e jsem tu věcičku vyzkou?el a musím uznat, ?e je to fakt super.
Skube to sice dál, ale motor je daleko ?ivěj?í (taková men?í raketa).
Chování
auta po startu se také zlep?ilo.
Opravdu doporučuji, je?te tam naliju jednu
lahvicku.
Jo a mají to i v OBI.
Dýky za tip, zatím.
Fiat TIPO 2.0 16V
r.v.91 najeto 135 000km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
prosím o radu. Asi před rokem jsem měl potí? s po?kubáváním motoru kterej
nakonec zastávkoval úplně a nechytal. Dělaly to dva ze čtyř uklepaných kabílků
který kostří motor. Ty jsou teď v pohodě ale problém se vrátil - dělá to ale
jenom u studenýho motoru, aspoň mi to připadá tak. Vyjel jsem ráno z Frýdlantu -
do Liberce to je zhruba třicet kiláků a kdy? jsem vyrazil tak mizera ?kubal. To
trvalo asi pět ?est kiláků a pak nic, ?ádnej problém, chovalo se to normálně.
Měl jsem to stát potom asi hodinu před Baumaxem, odjí?děl jsem a znovu asi tak
dva, tři kilometry po?kubával a pak to zas jelo v pohodě. Zkusím ten vý?e
uvedenej přípravek a uvidím. Taky asi dám nový svíčky proto?e tyhle tam mám asi
osm tisíc kilometrů, jsou to ty od Brisku s jiskři?těm po obvodu a takovej
zázrak to tedy není. Snímač otáček je novej. Měl jste někdo podobnou potí? ?
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
trubka je to asi nepravý téma...já mám 1.6... Snad to neva. Je?tě dodám ?e
otáčky na volnoběh nevykazujou ?ádný kolísání a auto i normálně chytá.
:question: [smilie=bluecolorz5_pdt_07.gif]
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
nový svíčky a je od toho pokoj. Alespoň kdy? jsem to byl projet, nic se nedělo.
[smilie=bluecolorz5_pdt_16.gif]
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.