Škubání motoru 2.0 16V

19 roků 1 měsíc zpět #61 od Anonymní

Já se s tím sral úplně
stejně jako ty, v?echno jsem proměřoval, kontrolovat, měnil.Bezvýsledně.A
nakonec mě pomohla blbá dvoudecová fla?tička s obsahem, čistící palivový a
vstřikovací sostavu.Koupil jsem ji v globusu-baumarktu za cca170,-Kč a od té
doby jezdím bez jedinýho cuknutí, ?kubnutí, nebo vynechání motoru.Člověk si
řekne "pičovinka", ale je po problému.BOJUJ!!!


Cau
Zdenku, mohl by jsi prosím napsat co to bylo za přípravek (značku, typ), určitě
bych to zkusil.
Díky.


Čau, udělal jsem tu
hloupost, ?e jsem obal tý lahvičky vyhodil, tak?e název opravdu nevím.Ka?dopádně
se ale do toho Globusu-baumarktu chystám a nakoupím si je do zásoby, proto?e to
zlep?ení bylo opravdu razantní a to co mě trápilo dva roky, co jsem slo?itě
hledal a draze servisoval odstranila jedna lahvičjka za cca 170,-Kč.Zatím mů?u
jen poradit, bě?te do Globusu-baumarktu a hledejte v autodoplňcích u
olejů,filtrů,atd.černou,dvoudecovou, plastovou lahvičku, na který je český návod
a v něm pí?ou, ?e je to přípravek čistící palivový soustavy,vstřikovací
soustavy,zlep?uje chod motoru,sni?uje spotřebu atd.Jak zjistím název tak ho
písnu.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

19 roků 1 měsíc zpět #62 od Anonymní
Ale bacha,
prodává se to zvlá?? na benzínový a dieslový motory !!!

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
19 roků 1 měsíc zpět #63 od ZdenekII
Odpověděl ZdenekII pro téma Re: Škubání motoru 2.0 16V
Horní dva
příspěvky jsem psal já.Jsem se trubka zase zapomněl přihlásit. :wink:

Původně Fiat Tempra 1.6 SW r.v.95, potom Fiat Marea Weekend 2.4TD HLX r.v.97.
Nyní Lancia Kappa 2.4 JTD r.v.99
Ford Sierra 1.8TD (stará klasika, jako druhá kára v rodině-kadla, kadla)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
19 roků 1 měsíc zpět #64 od ZdenekII
Odpověděl ZdenekII pro téma Re: Škubání motoru 2.0 16V
Tak ten
přípravek je STP Fuel injector cleaner a v českým návodu se uvádí, ?e se jedná o
Čistič vstřikovacího systému pro benzínové motory(černá lahvička).Mají to i na
diesly (zelená lahvička).Cena je 179,-Kč v Globusu-baumarktu.Kdy? jsem si to byl
o víkendu koupit, mile mě překvapila akční cena 89,-Kč , tak jsem si vzal pět
kousků do fóra.U? to pou?il i kolega do Galanta a taky si libuje.

Původně Fiat Tempra 1.6 SW r.v.95, potom Fiat Marea Weekend 2.4TD HLX r.v.97.
Nyní Lancia Kappa 2.4 JTD r.v.99
Ford Sierra 1.8TD (stará klasika, jako druhá kára v rodině-kadla, kadla)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
19 roků 1 měsíc zpět #65 od vlhas
Odpověděl vlhas pro téma Re: Škubání motoru 2.0 16V
Mů?e to pomoc i
motoru s karburátorem ?

vlhas

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
19 roků 1 měsíc zpět #66 od ZdenekII
Odpověděl ZdenekII pro téma Re: Škubání motoru 2.0 16V

Mů?e to pomoc i motoru s karburátorem
?


Nečistoty a bordel v palivovým systému benzínových
motorů by měl být snad v?ude stejný a je jedno jestli je to karbec, nebo
stříkačka, ne?Nebál bych se toho. 8)

Původně Fiat Tempra 1.6 SW r.v.95, potom Fiat Marea Weekend 2.4TD HLX r.v.97.
Nyní Lancia Kappa 2.4 JTD r.v.99
Ford Sierra 1.8TD (stará klasika, jako druhá kára v rodině-kadla, kadla)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
19 roků 1 měsíc zpět #67 od Dragon
Odpověděl Dragon pro téma Re: Škubání motoru 2.0 16V

Tak ten přípravek je STP Fuel injector cleaner a v
českým návodu se uvádí, ?e se jedná o Čistič vstřikovacího systému pro benzínové
motory(černá lahvička).Mají to i na diesly (zelená lahvička).Cena je 179,-Kč v
Globusu-baumarktu.Kdy? jsem si to byl o víkendu koupit, mile mě překvapila akční
cena 89,-Kč , tak jsem si vzal pět kousků do fóra.U? to pou?il i kolega do
Galanta a taky si libuje.


Zjistil jsem ?e jsem pou?il
před časem něco podobného od Wynssu, ale bez efektu. Tohle od STP ale podle
popisu z netu vypadá slibně. Tak?e jdu schánět a vyzkou?ím. Díky.

To
vlhas: Podle popisu je konkrétně zmiňovaná černá lahvička určena na či?tění
vstřiků, ale klidně bych to zkusil. Konkrétně na karburátory mají v sortimentu
jiné přípravky.

Tipo 2.0
16v po GO

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
19 roků 1 měsíc zpět #68 od Max-el
Odpověděl Max-el pro téma Re: Škubání motoru 2.0 16V
Ta generálka
vy?la na 26 000,-
zbrou?ení kliky, nový ?ály, stírací krou?ky do pístů, 2x
těsnění pod hlavu, rozvody, ventily, výměna oleje, filtr a nějaký drobnosti
kolem
+ práce

Fiat Tipo 1.8 GTI 3 dveře r.v.12/94
Fiat Stilo 1.9 JTD Multi Wagon r.v.12/05

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
19 roků 1 měsíc zpět #69 od Marco
Odpověděl Marco pro téma Re: Škubání motoru 2.0 16V
Tie aditíva
do benzínu od STP sú jedny z mála, ktoré skutočne fungujú (pod?a info z
netu i od odborníkov). Mô?em len odporuči?, mám s nimi len dobré
skúsenosti.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
19 roků 2 týdnů zpět #70 od Marek
Odpověděl Marek pro téma Re: Škubání motoru 2.0 16V
Zdravím
v?echny,
tak?e jsem tu věcičku vyzkou?el a musím uznat, ?e je to fakt super.
Skube to sice dál, ale motor je daleko ?ivěj?í (taková men?í raketa).
Chování
auta po startu se také zlep?ilo.
Opravdu doporučuji, je?te tam naliju jednu
lahvicku.
Jo a mají to i v OBI.
Dýky za tip, zatím.

Fiat TIPO 2.0 16V
r.v.91 najeto 135 000km

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 9 měsíců zpět #71 od stiglitz
Odpověděl stiglitz pro téma Re: Škubání motoru 2.0 16V
Tak ?krábu a
prosím o radu. Asi před rokem jsem měl potí? s po?kubáváním motoru kterej
nakonec zastávkoval úplně a nechytal. Dělaly to dva ze čtyř uklepaných kabílků
který kostří motor. Ty jsou teď v pohodě ale problém se vrátil - dělá to ale
jenom u studenýho motoru, aspoň mi to připadá tak. Vyjel jsem ráno z Frýdlantu -
do Liberce to je zhruba třicet kiláků a kdy? jsem vyrazil tak mizera ?kubal. To
trvalo asi pět ?est kiláků a pak nic, ?ádnej problém, chovalo se to normálně.
Měl jsem to stát potom asi hodinu před Baumaxem, odjí?děl jsem a znovu asi tak
dva, tři kilometry po?kubával a pak to zas jelo v pohodě. Zkusím ten vý?e
uvedenej přípravek a uvidím. Taky asi dám nový svíčky proto?e tyhle tam mám asi
osm tisíc kilometrů, jsou to ty od Brisku s jiskři?těm po obvodu a takovej
zázrak to tedy není. Snímač otáček je novej. Měl jste někdo podobnou potí? ?

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 9 měsíců zpět #72 od stiglitz
Odpověděl stiglitz pro téma Re: Škubání motoru 2.0 16V
Jé, já jsem
trubka je to asi nepravý téma...já mám 1.6... Snad to neva. Je?tě dodám ?e
otáčky na volnoběh nevykazujou ?ádný kolísání a auto i normálně chytá.
:question: [smilie=bluecolorz5_pdt_07.gif]

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 9 měsíců zpět #73 od stiglitz
Odpověděl stiglitz pro téma Re: Škubání motoru 2.0 16V
Dneska jsem dal
nový svíčky a je od toho pokoj. Alespoň kdy? jsem to byl projet, nic se nedělo.
[smilie=bluecolorz5_pdt_16.gif]

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

18 roků 8 měsíců zpět #74 od Anonymní
Zdravím všechny fiatáky!Mám Tipo 2.0 i.e. r.v.91 a při pomalé jízdě a náhlém sešlápnuti plynu auto malinko zacuká a pak vystrelí jak raketa!nevím čím to cukání je způsobeno nebo co mam delat abych se toho zbavil!automechanik mi rikal že auto ted dlouho stalo a nebyla v nem baterka ,že pry řidici jednotka musí načíst data a pak to bude v poho!tak nevím co je na tom pravdy!!!prosím o radu!!Díky

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 8 měsíců zpět #75 od stiglitz
Odpověděl stiglitz pro téma Re: Škubání motoru 2.0 16V
No ale to dělá jenom pár kilometrů, myslím že maximálně deset - počkej - jdu si pro chytrou knihu...Hele nemůžu to tam najít, ale zmiňují se pouze o určité krátké době. Nikde nepíšeš kolik jsi takhle najel.

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 1.351 sekund
Powered by Kunena fórum