Škubání motoru 2.0 16V

Více
19 roků 3 měsíců zpět #31 od Marek
Odpověděl Marek pro téma Re: Škubání motoru 2.0 16V
Ahoj. Tak?e
VAE ventil jsem promeřil jak si popisoval. Zacpal jse hadičku a chcíplo by
to, to samé kdy? z něj odpojím konektor. Měl jsem podezřemí na fale?nej
vzduch v podtlaku sání, ale tím to taky nebude, je to těsný.
Jinak mám
tu vzdálenost 34,5cm a mám klasický pru?iny (alespoň doufam :wink: )
A
jak jsi dopadl u toho "machra" :?:
A je?tě jsem si vzpoměl, ?e to
?kubání se po startu a rozjezdu neprojeví hned, prostě pustim plyn a kdy?
je to po prvé tak je to v pořádku, motor tolik nebrzdí a po přidání to
ne?kubne. Jakmile přidám a pak ho zase pustím po druhé motor hrozně brzdí a
po přidání to začne skákat jako koza :evil: . To v?e v otáčkách 1100-2000
na 1ku i 2ku.

Fiat TIPO 2.0 16V
r.v.91 najeto 135 000km

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
19 roků 3 měsíců zpět #32 od Petr
Odpověděl Petr pro téma Re: Škubání motoru 2.0 16V
Dejte si
tam novou lambdu, ale ne z vrakáče ani ?ádný noname o pár stovek levněj?í,
kupte originál Bosch ve FIATu za 4600,- ale dá se sehnat i za 3500,- např.
v Autosportu Vachta. Věřte tomu, ?e vadná lambda doká?e nadělat psí kusy
dokonce i při startování za studena. A na ty neoriginály vá?ně pozor, kdy?
jsem tam dal nejdřív novou ale neoriginál od Intermotoru, tak to bylo je?tě
hor?í, na?těstí mi jí vzali zpátky a vyměnili za originál Bosch. Prostě na
tomhle ?etřit se nemusí v?dycky vyplatit.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

19 roků 3 měsíců zpět #33 od Anonymní
Nekupuj tak
draho.Stačí tam dát lambdu z felicie stojí kolem 1200kč a je to uplně
stejný jen si musí? pohrát se zapojením.Mám to taky a je to bez
problémů.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
19 roků 3 měsíců zpět #34 od Pavel
Odpověděl Pavel pro téma Re: Škubání motoru 2.0 16V
co by ne
kdy? je to pořád stejný a nebo jen o chlup jiné vsikování Bosch.

my car:
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MultiJet 110kw!!

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
19 roků 3 měsíců zpět #35 od ZdenekII
Odpověděl ZdenekII pro téma Re: Škubání motoru 2.0 16V

Nekupuj tak draho.Stačí tam dát lambdu z felicie
stojí kolem 1200kč a je to uplně stejný jen si musí? pohrát se
zapojením.Mám to taky a je to bez problémů.


Jak
to myslí?,?e ty lamdy Fiat-Felicie jsou shodný?Jako ?e mají stejný
hodnoty,parametry,konektory a závit?Mám Tempru,1.6,55kw a ta moje lambda má
tři dráty.Mám podobný problém s cukáním auta jako kluci a u? jsem vyměnil
od svíček a? po čerpadlo a pořád mi to cuká.Mám tam neznačkovou lambdu za
1600 a u? mě to opravování při?lo na pěkný peníze. :cry: Prosím poraďte
mi.

Původně Fiat Tempra 1.6 SW r.v.95, potom Fiat Marea Weekend 2.4TD HLX r.v.97.
Nyní Lancia Kappa 2.4 JTD r.v.99
Ford Sierra 1.8TD (stará klasika, jako druhá kára v rodině-kadla, kadla)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
19 roků 3 měsíců zpět #36 od ZdenekII
Odpověděl ZdenekII pro téma Re: Škubání motoru 2.0 16V

Dejte si tam novou lambdu, ale ne z vrakáče ani
?ádný noname o pár stovek levněj?í, kupte originál Bosch ve FIATu za 4600,-
ale dá se sehnat i za 3500,- např. v Autosportu Vachta. Věřte tomu, ?e
vadná lambda doká?e nadělat psí kusy dokonce i při startování za studena. A
na ty neoriginály vá?ně pozor, kdy? jsem tam dal nejdřív novou ale
neoriginál od Intermotoru, tak to bylo je?tě hor?í, na?těstí mi jí vzali
zpátky a vyměnili za originál Bosch. Prostě na tomhle ?etřit se nemusí
v?dycky vyplatit.


A co ti to dělalo,jak se ta
?patná lambda projevovala?

Původně Fiat Tempra 1.6 SW r.v.95, potom Fiat Marea Weekend 2.4TD HLX r.v.97.
Nyní Lancia Kappa 2.4 JTD r.v.99
Ford Sierra 1.8TD (stará klasika, jako druhá kára v rodině-kadla, kadla)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
19 roků 3 měsíců zpět #37 od jirkaR
Odpověděl jirkaR pro téma Re: Škubání motoru 2.0 16V
No a jak si
dopadl s tou stk?? U? jsem zvědavý :o

Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
19 roků 3 měsíců zpět #38 od ZdenekII
Odpověděl ZdenekII pro téma Re: Škubání motoru 2.0 16V

No a jak si dopadl s tou stk?? U? jsem zvědavý
:o


Čóče v týdnu mě to časově absolutně
nevy?lo,měl jsem hokny jako blázen a k tomu to vedro.....Ale během pří?tího
týdne to určitě zvládnu,taky jsem na to zvědavej.Dneska jsem pro jistotu
je?tě po asi půl roce vyměnil znovu svíčky,jastli třeba nebyly ?patný(byly
tam BERU tak jsem je?tě zkusil Brisky) ale ?ádná změna poskakuju a
poskakuju.Dám ti vědět. :wink:

Původně Fiat Tempra 1.6 SW r.v.95, potom Fiat Marea Weekend 2.4TD HLX r.v.97.
Nyní Lancia Kappa 2.4 JTD r.v.99
Ford Sierra 1.8TD (stará klasika, jako druhá kára v rodině-kadla, kadla)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
19 roků 3 měsíců zpět #39 od jirkaR
Odpověděl jirkaR pro téma Re: Škubání motoru 2.0 16V
To dej
uvidí? ?e tam bude mo?ná závada hlavně at u? ti to dopadne
:o

Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

19 roků 3 měsíců zpět #40 od Anonymní
Samozdřejmě
?e je to stejná je to v?echno BOSCH.Jenom konektory jsou jiné ale dají se
pou?í ty ze staré sondy jen to předělat není to problém.A pokud má? tří
vodičovou tak to nevadí to má? dva bílé na vyhřívání a jeden černý to je
??áva.Felicie má je?tě jeden a to je ?edý a to je kostra a ten strači
přidělat někde ne motor nebo na mínus u beterky.Nemusí? se bát bude to
fungovat je hodně aut kde to pasuje a je to v pohodě a hlavně u?etří?.Závit
je stejný výrobci to nekomplikují.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

19 roků 3 měsíců zpět #41 od Anonymní
To cukání
mů?e být i pokud má? jednobodové vstřikování ?patný potenciometr ?krtící
klapky a raději bys měl zajet na testr a potom jednat.Lambda sonda ?kubání
moc nezapřičiňuje je to spí? na spotřebě znát a na výkonu.U fiatů je
poptenciometr častou závadou mám ho taky měněný.Ne?lo to za polynem a
?kubalo to.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
19 roků 3 měsíců zpět #42 od ZdenekII
Odpověděl ZdenekII pro téma Re: Škubání motoru 2.0 16V

Samozdřejmě ?e je to stejná je to v?echno
BOSCH.Jenom konektory jsou jiné ale dají se pou?í ty ze staré sondy jen to
předělat není to problém.A pokud má? tří vodičovou tak to nevadí to má? dva
bílé na vyhřívání a jeden černý to je ??áva.Felicie má je?tě jeden a to je
?edý a to je kostra a ten strači přidělat někde ne motor nebo na mínus u
beterky.Nemusí? se bát bude to fungovat je hodně aut kde to pasuje a je to
v pohodě a hlavně u?etří?.Závit je stejný výrobci to
nekomplikují.


Tak to by bylo super,kdyby to
sedělo opravdu by mi to u?etřilo spoustu peněz.A na jakej typ feldy bych
měl tu lambdu kupovat, kdy? mám Tempru 1.6, 55kw,jednobod,kat.?Jinak díky
moc za rady.
Ten potenciometr jsem měnil loni,dal jsem tam jinej tu?ím z
Bravy,rok to jezdilo super a u? mi to zase poskakuje, cuká a ?kube.Úplně to
trhne za jízdy autem.Připadám si jako řidič-začátečník.Myslí?, ?e je ten
po?ák zase v háji?Měl jsem to ve Fiatu,kde mi ho proměřovali a řekli mi, ?e
je v pohodě.Ale to mi říkali i loni. :? Ka?dopádně díky moc za rady.

Původně Fiat Tempra 1.6 SW r.v.95, potom Fiat Marea Weekend 2.4TD HLX r.v.97.
Nyní Lancia Kappa 2.4 JTD r.v.99
Ford Sierra 1.8TD (stará klasika, jako druhá kára v rodině-kadla, kadla)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

19 roků 3 měsíců zpět #43 od Anonymní
Kup na
felici na jednobodové vstřikování.Napi? co jsi v?echno měnil a
kontroloval.A jak ten potenciometr vypadá jsou toti? dva druhy a teď nevím
jaký má?.Ka?dopádně tyto věci jsou stra?ně drahé a měli by se kupovat
nové.To cukání se projevuje za jakých podmínek a kdy.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
19 roků 3 měsíců zpět #44 od ZdenekII
Odpověděl ZdenekII pro téma Re: Škubání motoru 2.0 16V

Kup na felici na jednobodové vstřikování.Napi?
co jsi v?echno měnil a kontroloval.A jak ten potenciometr vypadá jsou toti?
dva druhy a teď nevím jaký má?.Ka?dopádně tyto věci jsou stra?ně drahé a
měli by se kupovat nové.To cukání se projevuje za jakých podmínek a
kdy.


U? to nějakou dobu ře?ím v sekci MOTORY -
bezúspě?ně, Tak jsem ti jenom zkopíroval ten můj úvodní článek, ve kterým
popisuji můj problém.Fakt díky za radu, která mi pomů?e to cukání
odstranit.

U? jsem se tu ptal několikrát a pár názorů a rad
padlo,leč nepochodil jsem.Moje letadlo lítá velice slu?ně,svi?ně a
pohodově,kdy? v tom začne za jízdy(a? u? při řazení na vy??í stupeň a
následném přidávání plynu,nebo při plném výkonu na dálnici) z ničeho nic
cukat,?kubat,zpomalovat a ztrácet výkon,plyn nereaguje a já musím začít
podřazovat a čekat a? auto zase zabere.Kdy? se opět chytne vystřelí jak
raketa a jede zase úplně normálně,jako by se nechumelilo.Nebo prostě při
plynulé jízdě s sebou auto hrozně cukne,třeba i dvakrát,třikrát po sobě,ale
takovým způsobem, ?e si málem rozbiju hlavu o volant,chvilku je to takový
jakoby přidu?ený a po chvilce to zase jede normálně.To ?e vypadám jako
blbec,kterej neumí řadit a rozjí?dět se je vám jasný,ale bohu?el mými
jízdními parametry to není,závada je na vozidle.Postupoval jsem od
levněj?ích variant a? po ty co vám rychle vyprázdní peně?enku,ale
bezúspě?ně.Vyměnil jsem svíčky,kabely,elektrorozdělovač,palivovej i
vzduchovej filtr,potenciometr ?krtící klapky,lambda sondu a skončil u
výměny palivovýho čerpadla.Pro jistotu jsem i vytáhl a propláchl nádr? a
palivovou soustavu.Vyzkou?el jsem i nejrůzněj?í benzinky a jejich nejlep?í
naturaly,ale ?ádná změna.NIC,NIC,NIC.Asi mě z toho u? klepne pepka.Proto
prosím ka?dýho,kdo při?el do styku se stejným problémem (a nejlépe
ten,který ho i úspě?ně odstranil) pomozte mi prosím. :cry:

Původně Fiat Tempra 1.6 SW r.v.95, potom Fiat Marea Weekend 2.4TD HLX r.v.97.
Nyní Lancia Kappa 2.4 JTD r.v.99
Ford Sierra 1.8TD (stará klasika, jako druhá kára v rodině-kadla, kadla)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
19 roků 3 měsíců zpět #45 od silvo
Odpověděl silvo pro téma Re: Škubání motoru 2.0 16V
ZDENKU moj
názor je ?e to sposobuje snímač otáčok motora.U? som sa dvom pozeral do
"du?e",lebo na synovom Tipe 1,6 OHC som dva "skántril",tak?e viem čo je to
za "súčiastku. Cievočka navinutá z drátika o primere snád 0,002 mm a hlavne
ten prechod na odchádzajúce hrubé vodiče na konektor /ovinutý a
zacínovaný/. Celé zaliate v umeline,tak?e tam nastáva pnutie,obyčajne
zahriatím motora,nastane mikrotrhlinka a problém je na svete. Celý chod
motora závisí na tejto velmi háklivej "súčiastke! Doslova a do písmena !
:oops:
Skús !

Fiat TIPO 1,6 ie cat DGT 1991 OHC 125 000 km tmavočervená metalíza

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.545 sekund
Powered by Kunena fórum