zvýšení tlaku turba?

Více
16 roků 1 týden zpět #1 od TDGT
zvýšení tlaku turba? vytvořil uživatel TDGT
zdravim vas kluci,napadlo me ze bych trochu zvysil tlak turba na moji 1.9TD, serie ma cca 0,8 a tak se ptam do jake miry ho zvednout at to neni nejak nebezpecne pro motor ,prosim oradu nekoho kdo stim ma fakt zkusenost a taky nekoho kdo se vtom vyyzna a vi jak na to nekdo z okoli preorva,bystrice p. h,hranice a okoli.Predem diky za tipy a rady

/F/I/A/T/ Tipo 1.6 DOHC (krásnej začátek)
/F/I/A/T/ Tipo 1.9 TD GranTurismo . . . my first big love . . .
Alfa Romeo 145 1.9 JTD Limited Edition 500 (461 kus této pouze 500 kusové série) chip 100kw a 306 NM :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 1 týden zpět #2 od Charles
Odpověděl Charles pro téma Re: zvýšení tlaku turba?
No hlavně ti doporučím, abys před tím zvyšováním zkontroloval těsnost spojů, hadice a hlavně jak je na tom intercooler, pokud je v horším stavu, nemusí ten vyšší tlak vydržet :idea:
Myslím si, že sám dobře víš, každé zvyšování plnícího tlaku má vliv na opotřebení vrtulky i motoru. Mělo by to ale bez problémů vydržet 1 až 1,2Baru a samozřejmě aby to mělo lepší efekt, tak přidat trošku na naftě :)

tady je něco málo o cooleru
www.fiattipo.net/modules.php?name=Forums...iewtopic&p=40937

www.fiattipo.net/modules.php?name=Forums...iewtopic&p=48579

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 1 týden zpět #3 od BlackJack
Odpověděl BlackJack pro téma Re: zvýšení tlaku turba?
Já mám něco málo přes 1bar už několik roků a motor a vše ostatní stále drží.

FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 1 týden zpět #4 od PavelM
Odpověděl PavelM pro téma Re: zvýšení tlaku turba?

Já mám něco málo přes 1bar už několik roků a motor a vše ostatní stále drží.


Jak velkej prinos to melo a o kolik sla spotreba nahoru?

Fiat Tipo 1.6i.e.kat rv. 91'

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 1 týden zpět #5 od BlackJack
Odpověděl BlackJack pro téma Re: zvýšení tlaku turba?

Já mám něco málo přes 1bar už několik roků a motor a vše ostatní stále drží.


Jak velkej prinos to melo a o kolik sla spotreba nahoru?

No příbeh zvýšení tlaku začíná ještě před koupí auta. Původní majitel si auto koupil na výstavě MotorTec Brno a později si ho nechal dát do pucu a zahrnul do toho i to turbo. Zhruba 10let tomu bude. Jezdím za 2Kč/km (počítám na 500km) .. což je 6.15l/100km. To navíc jezdím vždy plně naloženej (spolužáci) a občas to umím prohnat.

FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 1 týden zpět #6 od bombastiq
Odpověděl bombastiq pro téma Re: zvýšení tlaku turba?
zdarec tipaři

já mám 1,9tds 59kw-upgread na 66kw(jiný čerpadlo)

jinak tlak 1,6baru
vejfuk plně průchozí (trubka od předu do zadu)
větší intercooler (přes celej nárazník-vlastní výroba)
upravenej dávkovací klínek na čerpadle a drblej předvtřik
sport.filtr
odvětrání ventil.víka přes oil katcher
větší dávka na čerpadle
upravená kapota vůči chlazení
EGR zaslepenej (jednalo se o tipo EDC)

spořeba 5,5-7 litrů

v autě mám manometr tak vim jak mu mám naložit aby to h*vn* žralo

jinak už 2 převodovka
a gumy taky solidně mizej
za 1 měsíc du na brzdu a doufám že naměřim 150-160 ps / 240- 300 Nm

TDI mě do kopce nestačí

turbo je serie cca 1 rok po go
jinak jak vám to brzdí?? moje tipo brzdí celkem :(
přemýšlim že dám pryč ten zátěžovej regulátor jezdí někdo bez něj??
není to přetáčivý??
a nevíte co stojej sport.pružiny???

/F/I/A/T/ tipo 1,9 tds -opět jede
jako z praku Díky WR8 :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 1 týden zpět #7 od rs
Odpověděl rs pro téma Re: zvýšení tlaku turba?
Ten prubeh z brzdy by mne velice zajimal.

Radek
p.s Jinak kam jsi dal ten druhy motor.

Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 1 týden zpět #8 od bombastiq
Odpověděl bombastiq pro téma Re: zvýšení tlaku turba?

Ten prubeh z brzdy by mne velice zajimal.

Radek
p.s Jinak kam jsi dal ten druhy motor.


pokud myslíš to EDC (electrinic diesel control)
tak ten mám přád měnil sem pouze čerpadlo
za klasiku z 66Kw + sem opáral to hafo drátu :)

a co se týče té brzdy tak sem napnutej jak kšandy už skoro nespim !!
každopádně mě to hulí jak lokomotiva na nádraží

/F/I/A/T/ tipo 1,9 tds -opět jede
jako z praku Díky WR8 :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 1 týden zpět #9 od rs
Odpověděl rs pro téma Re: zvýšení tlaku turba?
Ne ja jsem myslel motor pro tech zbylych cca 47KW co ti budou chybet do tech 160koniku.
Radek

Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 1 týden zpět #10 od bjukemen
Odpověděl bjukemen pro téma Re: zvýšení tlaku turba?
...no predpokladám že tam budeš mať okolo 120PS a 250Nm ...no a inak wastegate si uplne zaslepil alebo si ho len pritiahol (tú matku)

No Smoke no Fan

Fiat tempra 1.9 TDid

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 1 týden zpět #11 od bombastiq
Odpověděl bombastiq pro téma Re: zvýšení tlaku turba?

Ne ja jsem myslel motor pro tech zbylych cca 47KW co ti budou chybet do tech 160koniku.
Radek


motor je jeden!!
původní 59Kw z torina serivý tipo
pouze čerpadlo je z 66Kw (kvůli ECU -řídící jednotka)

jinak 66Kw = 90 koníků
kydž to dobře pude tak dosáhnu 150-160
to je o 60-70 koníků víc

teď 1,6 baru při 4,700 otáček + dávkovací klínek +průchzí lauf+sport.sání+intercooler+věší dávka nafty+ větší předdvstřik = snad 60-70 ps *UP* :D

/F/I/A/T/ tipo 1,9 tds -opět jede
jako z praku Díky WR8 :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 1 týden zpět #12 od skypan
Odpověděl skypan pro téma Re: zvýšení tlaku turba?

Ne ja jsem myslel motor pro tech zbylych cca 47KW co ti budou chybet do tech 160koniku.
Radek


motor je jeden!!
původní 59Kw z torina serivý tipo
pouze čerpadlo je z 66Kw (kvůli ECU -řídící jednotka)

jinak 66Kw = 90 koníků
kydž to dobře pude tak dosáhnu 150-160
to je o 60-70 koníků víc

teď 1,6 baru při 4,700 otáček + dávkovací klínek +průchzí lauf+sport.sání+intercooler+věší dávka nafty+ větší předdvstřik = snad 60-70 ps *UP* :D

hmmm.....tak to je mazec :twisted: :twisted: tak to odhaduji výdrž motoru tak na 20 000km a pak bum prásk :P
nebo že by nějaké dryfty?,tak to je na půlhodˇky :lol:
ale mohu se mýlit o pár km a několik minut :P tak dej vědět,jak dlouho,motor běžel,hodně úspěchů :wink:

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 1 týden zpět #13 od bombastiq
Odpověděl bombastiq pro téma Re: zvýšení tlaku turba?
motory má kámoš 2 1 ks s čerpadlem
za 2500kč

jinak až ho zkurvym tak tam dám z themy 2,5TDS

slovy klasika "motoru jak srače* "
:twisted:

s tou Themou můžu jít dál v serii 125 ps
+ VGT turbo Tak GT 2050+kraviny kolem
a jeto 200Ps :NX:

/F/I/A/T/ tipo 1,9 tds -opět jede
jako z praku Díky WR8 :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 1 týden zpět #14 od bombastiq
Odpověděl bombastiq pro téma Re: zvýšení tlaku turba?
pro předtavu

auto kámoše PIKASE
"hadejte jak to jede"

/F/I/A/T/ tipo 1,9 tds -opět jede
jako z praku Díky WR8 :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 1 týden zpět #15 od michalkulistak
Odpověděl michalkulistak pro téma turbo
kolama to točilo pěkně ale nějak jsem nikde nezaregistroval výsledek toho testu :lol:

fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon 8-)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.517 sekund
Powered by Kunena fórum