Rezonátor
/F/I/A/T/ Tipo 1.6 DOHC (krásnej začátek)
/F/I/A/T/ Tipo 1.9 TD GranTurismo . . . my first big love . . .
Alfa Romeo 145 1.9 JTD Limited Edition 500 (461 kus této pouze 500 kusové série) chip 100kw a 306 NM
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
/F/I/A/T/ Tipo 1.6 DOHC (krásnej začátek)
/F/I/A/T/ Tipo 1.9 TD GranTurismo . . . my first big love . . .
Alfa Romeo 145 1.9 JTD Limited Edition 500 (461 kus této pouze 500 kusové série) chip 100kw a 306 NM
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tak tohle není hezký zvuk. Má příchuť motoru, prostě z toho výfuku jde cítit zvuk motoru a zvuk dieselu není příliš krásný.takže ropák http://www.youtube.com/watch?v=zKkSh-7AHW8&feature=related
FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
tak se ptám, - nepočítali už kdysi šéfkonstruktéři motorů s nějakými tzv ideálním poměrem spotřeba-výkon motoru a tím pádem museli nějak vymyslet ideální průtok splodin výfukem a tím pádem i odpor průtoku ???
a co se týče zvýčení výkonu motoru - úpravou výf.potrubí - ???
já se domnívám že by se výkon měl snad asi snižovat, kór jsou-li to atm. motory a jak tady někteří píšou dokonce že jim to i střílelo, což je důkaz mého tvrzení že do výfuku unikla směs, která měla být ve spal.komoře...
jestli to nebude náhodou u atm. motorů jenom něco jako placebo efekt s výkonem... tak že, si myslím že: úprava výfuku = větší kravál = pocit závodního auta = nutkání to tůrovat = vysoké otáčky = větší spotřeba = pocit s většího výkonu
a co takhle jezdit mezi 5 ooo - 6 ooo otáčkách ? to se u motoru uvádí největší výkon
sto lidí sto chutí, sto koníčků a zálib, někdo se chce zviditelnit, někdo zeslyšitelnit... někdo to má místo budíka aby neusnul za volantem...
TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
a k předešlýmu komentáři- no comment... stačí si o tom něco přecíst... např teorie motoru, knihy zaměřené na úpravy aut atd...
už laickým pohledem lze zjistit, že většina výfuků je dělaná tak, aby cenově vyšla na co nejmíň a taky byla málo hlučná - proto krátký litinový svody, trubky s malými průměry, výfuky univerzální pro více motorizací...
výkonově to je však tragédie.... snad jediný auto, kde vejfuk odpovídá potřebám motoru je 16v tipo... laděnej svod, 58mm potrubí pod autem...
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 1349
A k tomu videu z youtubu - dokážeš odlišit že ten zvuk nedělá kvalitní nerezový R(Á)EMUS, ale rezonátor, já bych na to nevsázel, podle mě je hlavní tvůrce zvuku ten tlumič nikoli rezonátor
Michal Tipař [img:35fd246b7a]http://www.celysvet.cz/userbar/dbc73b9e20de02119c403187359ed2da.jpg[/img:35fd246b7a] Tipo 1,4ie \'93 Consummatum est!!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Střílení z výfuku umí i favorit, když se s tím autem jede opravdu vysoko v otáčkách. Protože jsou tam určitá zpoždění zavření ventilů atd. a nějaká směs unikne a v rozpáleným výfuku se vznítí. Pokud se nepletu, tak u závodních aut, je střílení nežádoucí jev, ale vypadá to efektně.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
závodní auto s běžným autem do silničního provozu už asi moc společného nemá, a s atmosférickým motorem dneska na závod? to už asi ani mezi veterány..
co já mám vědomosti tak u závodních aut se většinou po několika závodech kompletně motory generálkujou a připravujou se na další závody, jsou v nich vylepšené turba, upravené vstřikování, tudíž i výfuky..
ty když zajedeš 2x do práce a zpátky děláš go na motoru?
TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
ne každý auto na závody má nutně turbínu (např. závody do vrchu a mitsubishi colt 1.8 GTi) a motory na závody se dělají po každém závodu. Rozborka, kontrola a složit, nové náplně a filtry.
Ono jde hlavně o to, že když se dělá auto na seriovou výrobu, kouká se hlavně na stránku financí. Dalo by se udělat auto, aby bylo vyladěné po všech stránkách, ale kdo by ho za ty peníze koupil? Takže se musí jít cestou nejmenšího odporu a udělat to za měné peněz na úkor výkonu. Navíc jsou tu rýpalové jako je Bursík a podobná svoloč, kteří po tom jdou. Jinak by mohl jít výfuk rovnou skrz kapotu (jak při destruction derby)
Já jen tolik, že se dá z každého motoru dostat více, než nabízí v serii, ale o tom by mohl povídat Honza, mt-tuning a další.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
mi je jedno kdo si dá jaký výfuk, třebas ať si dá přes kapotu čtyři roury d108 když si myslí že to výkonově nadupe, pokud mi nebude tůrovat pod oknem v neděli v 6,oo hod
co já mám vědomosti od tunerů tak ůdajně takovým výfukem to prý udělá 2-3 koníky a to ti udělá nebo měl by jsi to poznat u 6ooo otáčkách
a jestli tenhle rozdíl poznáš - tak před tebou na srazu smeknu a budeš mít u mě flašku
mezi námi ideální točivý moment je kolem 3ooo otáček, má cenu to točit na 6ooo?
já osobně kdybych tunil výfuk, dal bych kat ven a na konec bych dal nějaký homologovaný laděný značkový tlumič
TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Divím se, že když máš fiata, který má psáný max. výkon při cca 6000ot. tak ho taky netočíš, protože od 4000ot. to teprve trochu jede. Pokud chceš auto, aby jelo v nižších otáčkách a nemusel jsi ho točit, měl sis koupit auto s motorem koncernu VW. Já normálně točim tipko a řadim až kolem 4-4.5 tis. otáček a spotřebu mám kolem 8l/100. Když takhle jezdim s fábíí 1.4 MPI, která tahá dobře odspodu, ale pak nad 4000ot. je docela mrtvá, nic moc to nejede a chlastá jako protržená a 10l/100 jako nic. Ale je to dáno spíš převodovkou, protože fiat to má dělané do otáček.
Jinak k výfuku ti povím jedno, podle mě je lepší výfuk výroba samodoma, kterej bude mít lepší vlastnosti na chod motoru, než dávat šílený prachy za te tvůj značkovej s homologací. A jen samotnej výfuk nic moc neudělá, je potřeba tomu uzpůsobit i sání a nějaké věci kolem.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
tak já třeba mám nejvyšší výkon a moment právě okolo tech 6000 ot., a co já mám vědomosti od tunerů tak laděním výfuku může dojít k navýšení o 10-15 koní a ohledně homologovaného laďáku, jediný rozdíl oproti nehomologovaného je jen cenaCharlesi,
mi je jedno kdo si dá jaký výfuk, třebas ať si dá přes kapotu čtyři roury d108 když si myslí že to výkonově nadupe, pokud mi nebude tůrovat pod oknem v neděli v 6,oo hod
co já mám vědomosti od tunerů tak ůdajně takovým výfukem to prý udělá 2-3 koníky a to ti udělá nebo měl by jsi to poznat u 6ooo otáčkách
a jestli tenhle rozdíl poznáš - tak před tebou na srazu smeknu a budeš mít u mě flašku
mezi námi ideální točivý moment je kolem 3ooo otáček, má cenu to točit na 6ooo?
já osobně kdybych tunil výfuk, dal bych kat ven a na konec bych dal nějaký homologovaný laděný značkový tlumič
fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.