Rezonátor

Více
15 roků 7 měsíců zpět #46 od TDGT
Odpověděl TDGT pro téma Re: Rezonátor
kluci tak dneska sem se pevne rozhodl ze dam misto katiku trubku takze budu met trubku od vlnovce az ke sportovnimu tlumici na konci,ale chci se zeptat jeste na jednu vec?zmeni se tim aspon zvuk?popripade nema nekdo nejaky video jakej ma takovy reseni zvuk?

/F/I/A/T/ Tipo 1.6 DOHC (krásnej začátek)
/F/I/A/T/ Tipo 1.9 TD GranTurismo . . . my first big love . . .
Alfa Romeo 145 1.9 JTD Limited Edition 500 (461 kus této pouze 500 kusové série) chip 100kw a 306 NM :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 7 měsíců zpět #47 od michalkulistak
Odpověděl michalkulistak pro téma rezonátor
tady je punto, borec má to samé co chceš ty http://www.youtube.com/watch?v=nA9IujZ69nc

fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon 8-)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 7 měsíců zpět #48 od TDGT
Odpověděl TDGT pro téma Re: Rezonátor
no jo ale to je benzin,tam je to jasny

/F/I/A/T/ Tipo 1.6 DOHC (krásnej začátek)
/F/I/A/T/ Tipo 1.9 TD GranTurismo . . . my first big love . . .
Alfa Romeo 145 1.9 JTD Limited Edition 500 (461 kus této pouze 500 kusové série) chip 100kw a 306 NM :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 7 měsíců zpět #49 od michalkulistak
Odpověděl michalkulistak pro téma rezonátor

fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon 8-)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 7 měsíců zpět #50 od BlackJack
Odpověděl BlackJack pro téma Re: rezonátor

takže ropák http://www.youtube.com/watch?v=zKkSh-7AHW8&feature=related

:? Tak tohle není hezký zvuk. Má příchuť motoru, prostě z toho výfuku jde cítit zvuk motoru a zvuk dieselu není příliš krásný.

FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 7 měsíců zpět #51 od jipaf
Odpověděl jipaf pro téma Re: Rezonátor
moc tomu asi nerozumím, ale tím že se zvětší průtok splodin, líp to tzv vyplachuje spalovací komory ( adomnívám se že dichází i k úniku nové směsi benzínu se vzduchem) ,
tak se ptám, - nepočítali už kdysi šéfkonstruktéři motorů s nějakými tzv ideálním poměrem spotřeba-výkon motoru a tím pádem museli nějak vymyslet ideální průtok splodin výfukem a tím pádem i odpor průtoku ???

a co se týče zvýčení výkonu motoru - úpravou výf.potrubí - ???
já se domnívám že by se výkon měl snad asi snižovat, kór jsou-li to atm. motory a jak tady někteří píšou dokonce že jim to i střílelo, což je důkaz mého tvrzení že do výfuku unikla směs, která měla být ve spal.komoře...

jestli to nebude náhodou u atm. motorů jenom něco jako placebo efekt s výkonem... tak že, si myslím že: úprava výfuku = větší kravál = pocit závodního auta = nutkání to tůrovat = vysoké otáčky = větší spotřeba = pocit s většího výkonu

a co takhle jezdit mezi 5 ooo - 6 ooo otáčkách ? to se u motoru uvádí největší výkon

sto lidí sto chutí, sto koníčků a zálib, někdo se chce zviditelnit, někdo zeslyšitelnit... někdo to má místo budíka aby neusnul za volantem...
:D :D :D

TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 7 měsíců zpět #52 od Honza
Odpověděl Honza pro téma Re: Rezonátor
vejfuk na ropákoj - krom toho že je víc slyšet turbo, který s etrochu líp roztáčí, tak zvukově nic moc - z diesla dostaneš stále nic moc zvuk ať děláš co děláš...


a k předešlýmu komentáři- no comment... stačí si o tom něco přecíst... např teorie motoru, knihy zaměřené na úpravy aut atd...


už laickým pohledem lze zjistit, že většina výfuků je dělaná tak, aby cenově vyšla na co nejmíň a taky byla málo hlučná - proto krátký litinový svody, trubky s malými průměry, výfuky univerzální pro více motorizací...

výkonově to je však tragédie.... snad jediný auto, kde vejfuk odpovídá potřebám motoru je 16v tipo... laděnej svod, 58mm potrubí pod autem...

coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 7 měsíců zpět #53 od michal_tipar
Odpověděl michal_tipar pro téma Re: Rezonátor
sem přesvědčen, že výfukový systém se fabricky optimalizuje hlavně na ekologii a hlučnost, méně už na výkon a vůbec minimálně na zvuk...

A k tomu videu z youtubu - dokážeš odlišit že ten zvuk nedělá kvalitní nerezový R(Á)EMUS, ale rezonátor, já bych na to nevsázel, podle mě je hlavní tvůrce zvuku ten tlumič nikoli rezonátor

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 7 měsíců zpět #54 od Charles
Odpověděl Charles pro téma Re: Rezonátor
Já mám teď možnost srovnání, protože jsem před technickou na auto musel dát katalyzátor a obyčejný výfuk s tlumiči. Nejen, že v tom usínám, protože to není slyšet a musim koukat na otáčkoměr, abych věděl, kdy řadit. Ale hlavně auto nejde tak pěkně do otáček, jako když tam byl výfuk bez katíku s průchozím tlumičem.
Střílení z výfuku umí i favorit, když se s tím autem jede opravdu vysoko v otáčkách. Protože jsou tam určitá zpoždění zavření ventilů atd. a nějaká směs unikne a v rozpáleným výfuku se vznítí. Pokud se nepletu, tak u závodních aut, je střílení nežádoucí jev, ale vypadá to efektně.

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 7 měsíců zpět #55 od jipaf
Odpověděl jipaf pro téma Re: Rezonátor
jj.. závodní auta
závodní auto s běžným autem do silničního provozu už asi moc společného nemá, a s atmosférickým motorem dneska na závod? to už asi ani mezi veterány..
co já mám vědomosti tak u závodních aut se většinou po několika závodech kompletně motory generálkujou a připravujou se na další závody, jsou v nich vylepšené turba, upravené vstřikování, tudíž i výfuky..
ty když zajedeš 2x do práce a zpátky děláš go na motoru? :D

TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 7 měsíců zpět #56 od BlackJack
Odpověděl BlackJack pro téma Re: Rezonátor
Já vám nevím, ale cestou velkého kraválu bych nešel. Když už bych měl navrhnout výfuk pro svoje auto, tak bych ho poskládal z nerezu. Tlumiče bych vykoumal více propustné a koncový tlumič bych volil s rozvahou.

FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 7 měsíců zpět #57 od Charles
Odpověděl Charles pro téma Re: Rezonátor
jipafe zase nemíchej hrušky s jablky....
ne každý auto na závody má nutně turbínu (např. závody do vrchu a mitsubishi colt 1.8 GTi) a motory na závody se dělají po každém závodu. Rozborka, kontrola a složit, nové náplně a filtry.
Ono jde hlavně o to, že když se dělá auto na seriovou výrobu, kouká se hlavně na stránku financí. Dalo by se udělat auto, aby bylo vyladěné po všech stránkách, ale kdo by ho za ty peníze koupil? Takže se musí jít cestou nejmenšího odporu a udělat to za měné peněz na úkor výkonu. Navíc jsou tu rýpalové jako je Bursík a podobná svoloč, kteří po tom jdou. Jinak by mohl jít výfuk rovnou skrz kapotu (jak při destruction derby) :)
Já jen tolik, že se dá z každého motoru dostat více, než nabízí v serii, ale o tom by mohl povídat Honza, mt-tuning a další.

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 7 měsíců zpět #58 od jipaf
Odpověděl jipaf pro téma Re: Rezonátor
Charlesi,
mi je jedno kdo si dá jaký výfuk, třebas ať si dá přes kapotu čtyři roury d108 když si myslí že to výkonově nadupe, pokud mi nebude tůrovat pod oknem v neděli v 6,oo hod
co já mám vědomosti od tunerů tak ůdajně takovým výfukem to prý udělá 2-3 koníky a to ti udělá nebo měl by jsi to poznat u 6ooo otáčkách
a jestli tenhle rozdíl poznáš - tak před tebou na srazu smeknu a budeš mít u mě flašku
mezi námi ideální točivý moment je kolem 3ooo otáček, má cenu to točit na 6ooo?
já osobně kdybych tunil výfuk, dal bych kat ven a na konec bych dal nějaký homologovaný laděný značkový tlumič

TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 7 měsíců zpět #59 od Charles
Odpověděl Charles pro téma Re: Rezonátor
No beru tě za slovo, stoupneme si vedle sebe na sprint, já budu točit do 6000ot. a ty to budeš odřazovat při 3000ot. a uvidíme ;)
Divím se, že když máš fiata, který má psáný max. výkon při cca 6000ot. tak ho taky netočíš, protože od 4000ot. to teprve trochu jede. Pokud chceš auto, aby jelo v nižších otáčkách a nemusel jsi ho točit, měl sis koupit auto s motorem koncernu VW. Já normálně točim tipko a řadim až kolem 4-4.5 tis. otáček a spotřebu mám kolem 8l/100. Když takhle jezdim s fábíí 1.4 MPI, která tahá dobře odspodu, ale pak nad 4000ot. je docela mrtvá, nic moc to nejede a chlastá jako protržená a 10l/100 jako nic. Ale je to dáno spíš převodovkou, protože fiat to má dělané do otáček.

Jinak k výfuku ti povím jedno, podle mě je lepší výfuk výroba samodoma, kterej bude mít lepší vlastnosti na chod motoru, než dávat šílený prachy za te tvůj značkovej s homologací. A jen samotnej výfuk nic moc neudělá, je potřeba tomu uzpůsobit i sání a nějaké věci kolem.

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 7 měsíců zpět #60 od michalkulistak
Odpověděl michalkulistak pro téma motor

Charlesi,
mi je jedno kdo si dá jaký výfuk, třebas ať si dá přes kapotu čtyři roury d108 když si myslí že to výkonově nadupe, pokud mi nebude tůrovat pod oknem v neděli v 6,oo hod
co já mám vědomosti od tunerů tak ůdajně takovým výfukem to prý udělá 2-3 koníky a to ti udělá nebo měl by jsi to poznat u 6ooo otáčkách
a jestli tenhle rozdíl poznáš - tak před tebou na srazu smeknu a budeš mít u mě flašku
mezi námi ideální točivý moment je kolem 3ooo otáček, má cenu to točit na 6ooo?
já osobně kdybych tunil výfuk, dal bych kat ven a na konec bych dal nějaký homologovaný laděný značkový tlumič

tak já třeba mám nejvyšší výkon a moment právě okolo tech 6000 ot., a co já mám vědomosti od tunerů tak laděním výfuku může dojít k navýšení o 10-15 koní :wink: a ohledně homologovaného laďáku, jediný rozdíl oproti nehomologovaného je jen cena

fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon 8-)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.976 sekund
Powered by Kunena fórum