Rezonátor

Více
15 roků 7 měsíců zpět #61 od jipaf
Odpověděl jipaf pro téma Re: Rezonátor
michalkulistak
a co třeba hygienické normy, co hlučnost???
každé auto když se schvaluje na trh musí mj splňovat i normy co se týče hlučnosti
to už by si mohl dělat každý co chce a to by už nemusely být ani STK a EMISE
co kdyby jsme si i vyráběli airbagy s lebkama a jiné věci na auta... na prd jsou na autách nějaké É-čka v kolečkách
však co čech to génius... :D

TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 7 měsíců zpět #62 od jipaf
Odpověděl jipaf pro téma Re: Rezonátor
hoši hoši,
velmi nerad něco takového píšu, a nerad bych tady proti sobě poštval jakékoliv tuningáře, ale proč na cestách jezdíte s jakoukoliv rourou a na STK dáváte poctivě origo, proč jim surovo neřekete že výfuk jako výfuk, nějaká hlučnost vo co go, a že to máte home made ? tak tomu oni na stk nerozumí...
:D :D :D :D :D :D :D

TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 7 měsíců zpět #63 od Charles
Odpověděl Charles pro téma Re: Rezonátor
No ten homologovanej zadní tlumič bude možná splňovat tu normu pouze v případě, že tam necháš všechno jako normálně a jen vyměníš zadní koncovej tlumič :P ale to je jen tak na okrasu :lol:
Jinak já jsem měnil výfuk kvůli tomu, že jsem tam na emise musel dát katalyzátor a to pro mě je přijatelnější vyměnit, než rozřezávat kvůli tomu ten druhej výfuk. Jinak bych ho nechal jak byl. Když nechceš, nemusíš si to předělávat, to ti nikdo neříká. Dokonce fiat měl a má motory do vyšších otáček, koukal jsem se do TP a fabia má max výkon (3500ot.) hned za krouťákem (3300ot.)....oproti tomu můj motor max NM při 3500ot. a max. výkon 6300ot.....proto ten motor klidně točim a nebojim se, že by to nevydržel. Těšim se na Tebe do Radimi :twisted:

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 7 měsíců zpět #64 od jipaf
Odpověděl jipaf pro téma Re: Rezonátor
Charlesi, 3 matičky pár gumiček, káblíček a vše OK... :D
to máš vychytaný

TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 7 měsíců zpět #65 od Honza
Odpověděl Honza pro téma Re: Rezonátor
hezkej příklad fungujícího výfuku jsem měl na coupe a teď mam i na tipu

coupe - motor serie 2l 16v

seriovej stav.. 1/4 míle za 17,3
kat ven, prostřední tlumič ven+rozvrtanej airbox sání - 1/4 míle 15.8s orientační měření Gtechem zjistilo nárust 17 koní...

tipo - motor serie 2l 8v

seriovej stav 1/4 míle 17,8s
nynější stav nevím, ale je to o dost svižnější, zejména přes 4000 až k 7000
- lehce upravený potrubí z 16v vč. svodů

střílení z vejfuku způsobuje buď příliš bohatá směs při deceleraci, nebo taky chudá, občas taky netěsnost ve vejfuku, když netěsností při ubrání plynu horkej vejfuk nasaje vzduch..u soutěžních aut to je něco jinýho..tam plameny lítaj díky jinýmu řízení motoru, nebo udržování turba v otáčkách díky ALS.Řízení takovejch motorů je primárně založený na poloze škrtící klapky ( tlak v sání se pak bere pouze v úvahu u turbomotorů- atmosféry díky vačkám nemají skoro podtlak, tak je MAP senzor u soutěžních atmosfér zbytečnej,turba ho potřebujou, aby řj věděla kolik dávat benzínu..)

za 10 dní se hodně těším - bude komplet novej vejfuk na coupe - odpovídající novým specifikacím motoru... hlučnost 94db/4000ot/min - dle FIA homologace, očekávanej nárust výkonu 15 PS bez odladění elektroniky(stávajicí program), cca 30 s odladěním..

coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 7 měsíců zpět #66 od michalkulistak
Odpověděl michalkulistak pro téma výfuk

michalkulistak
a co třeba hygienické normy, co hlučnost???
každé auto když se schvaluje na trh musí mj splňovat i normy co se týče hlučnosti
to už by si mohl dělat každý co chce a to by už nemusely být ani STK a EMISE
co kdyby jsme si i vyráběli airbagy s lebkama a jiné věci na auta... na prd jsou na autách nějaké É-čka v kolečkách
však co čech to génius... :D

pokud jak píšeš "sportovní" výfuk splnuje hygienické normy a nízkou hlučnost tak už je to pouze pěknější obyčejný výfuk, jelikož obsahuje opět velké množství lamel, přepážek atd. tudíž plyny nemají volnou cestu a proto je ty 3koně plus. a technickou to neprojde nejen kvůli vysokým emisím, ale taky kvůli navýšení výkonu nad určený limit.a pokud někdo chce mít něco nelegálního, je to jen jeho, věc a nebudu ho za to kritizovat a nutit mu opačný názor :wink:

fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon 8-)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 7 měsíců zpět #67 od jipaf
Odpověděl jipaf pro téma Re: Rezonátor
charlesi,
já to točím skoro v těch nejniších otáčkách, rozjíždím se na volnoběh, bez šlápnutí na plyn, pokud nejsem naložený a v kopci,
tak že moje jízda po městě je zhruba max 2ooo otáček, nevidím důvod to točit do otáček, mi klidná jízda v nízkých otáčkách vyhovuje
kolik kráte se koukám na otáčkoměr, jestli už to nechcíplo a vono to jede i někde kolem 6oo otáček/min na čtverku to pomalu rozkutálím,
čas od času na 2 otestuji omezovač, kvůli karbonu na ventilových sedlech
tuněný výfuk a kravál v autě nemusím, jsem rád, když mi potichu hraje rádio a polohlasně v klidu si za jízdy mohu povídat s manželkou a dětmi
kolega má upravený výfuk, aby bylo slyšet rádio tak tomu musí dost přidat a říct si něco za jízdy znamená křičet na sebe

TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 7 měsíců zpět #68 od Charles
Odpověděl Charles pro téma Re: Rezonátor
To je na každým, ale takový auto pak koupit je za trest, protože motor bude línej a když ho bude chtít někdo trošku protáhnout, bude chlastat :?
Jinak výfuk musí být udělanej tak, aby zase nedělal šílenej a nepříjemnej kravál (žádnej extrém)...musí to být akorát. Já jezdim celkem často i bez rádia a poslouchám radši ten výfuk (teď tedy ne, protože není slyšet, ale jinak jo) a rádio slyším normálně potichu a bavit se taky můžeme bez jakýho koliv křiku....já to nikomu nenutím, ale ten výfuk umí taky dost s autem udělat.

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 7 měsíců zpět #69 od jipaf
Odpověděl jipaf pro téma Re: Rezonátor
jsem té zásady, že auto má jít do vysoké pece zhuntované,
jak se říká, nevememe si ho s sebou do hrobu...
:D :D :D :D :D :D :D
tak že další kupec mého auta jsou kovošroty

TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.402 sekund
Powered by Kunena fórum