zvý?ení výkonu 1.9TD
TD? Třeba přidáním na čerpadle? Popřípadě, jak to udělat?Díks
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
čerpadle a zvý? tlak na turbe, ale s citom. To je ten najjednoduch?í spôsob.
1.9 TDsX - r.v. 1991 - 270.000 km - po smrti
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
mel delany tak ze dal turbo z ducata , IC z avie , pridal na nafte ..foukal
1,5b (nevim jak to dokazal , ale budik mu to ukazoval..) ..jelo to jak
krava...co sme zkouseli tak 0-400m mel za cca 15s motor vydrzel necelejch
10000km-propalenej pist ..ted jezdi se stejnejma upravama , ale dava min
nafty a nizssi tlak,ale zas to tolik nejede...a taky necudi
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
bude v tom, ?e právě nevím co je to s "citem"..Proto?e jsem to nikdy
nedělal, bez mučení se přiznám To je taková ta matka na čerpadle,
kterou se dá otáčet? O tom turbu sem také sly?el, ale kdy? sem měl vyndaný
motor, tak sem nev?iml, ?e by se to dalo někde ?telovat
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
pridáva? tým ?roubkom s kontramatkou na 13 k?úč. Turbu pridá? "bandaske" na
čerpadle je to torx a tie? má kontra.
Pridaj len naftu a uvidí?. U mňa s
pridanou naftou bol cíti? skôr turbo efekt.
1.9 TDsX - r.v. 1991 - 270.000 km - po smrti
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
turbem sem to moc nepochopil, hlavne to "bandaske"..
to cerpadlo sem si myslel dobre.kolik mas pridano?staci povolit o pul
otacky?
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Dresiku. pro pridani nafty musis utahnout. Je to hodne citlivy, mozna je
pul otacky moc. To bohuzel nevim.
Alfa Romeo 156 1.9JTD
Alfa Romeo 155 1.8TS (bohužel motor KO)
ex.Tipo 1.7D
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Ahoj, aha, já myslel, ?e právě povolím a tím zvět?ím průtok, ale dík:) No
kámo? říkal, ?e na tipku 1.7D dal půl otáčky a pohoda..ale nevím, no
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
zvý?i vo?nobeh, to je OK a potom vytoč motor a pozri sa, či to moc
nehulí.
Turbo:
Keď pozerá? zvrchu na čerpadlo, je tam vec - tej sa
hovorí bandaska -
www.acemajky.com/escort/data/mojeauto/bosch/01.jpg
(na fotke to
rozobrané)
a v strede má ?roub na torx a kontramatku. A pritiahnutím
docieli?, aby turbo odpú??alo a? pri vy??om tlaku.
1.9 TDsX - r.v. 1991 - 270.000 km - po smrti
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
toho el. mag ventilu(jak od toho vede ten drát), to je na ty otáčky? Jo na to
turbo take vidím...Dík. Poslední věc je o kolik ty dva ?rouby utáhnout:)
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Utiahnutím sa ti zvý?i vo?nobeh, to je OK a potom
vytoč motor a pozri sa, či to moc nehulí.
Turbo:
Keď pozerá?
zvrchu na čerpadlo, je tam vec - tej sa hovorí bandaska -
www.acemajky.com/escort/data/mojeauto/bosch/01.jpg
(na fotke to
rozobrané)
a v strede má ?roub na torx a kontramatku. A pritiahnutím
docieli?, aby turbo odpú??alo a? pri vy??om
tlaku.
Tro?ku jsem to nepochopil...proč by měl
?telovat regulaci turba na tělese čerpadla?? Regulaci turba by měl ?telovat na
bandasce ale přímo na té co je na turbu, ne na čerpadle ne?
[b:a9d7807562][size=13:a9d7807562][color=red:a9d7807562]Alfa Romeo 155 2.0TD -na PRODEJ,viz: [/color:a9d7807562][/size:a9d7807562][/b:a9d7807562] http://www.fiattipo.net/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=4040
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
nic není a na té bandasce na čerpadle je ?roub, kde si volí?, jak bude to turbo
tlakovat
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
No na turbu,ale nic není a na té bandasce na
čerpadle je ?roub, kde si volí?, jak bude to turbo
tlakovat
Nerad to říkám,ale asi nemá? pravdu. Ta
bandaska na čerpadle je memrána, která automaticky přidává naftu podle tlaku v
sacím potrubí - schválně se mrkni, do té bandasky na čerpadle vede tlaková
hadička z sacího potrubí!
Naproti tomu tlak, který je schopné turbo
vyvolat (tudí? tvůj po?adavek na zvý?ení výkonu) je dán předev?ím rotací kola
kompresoru (tudí? i turbíny). Podobná bandaska jako na čerpadle je také na
turbu. V této bandasce je pru?ina a vede do ní takté? tlaková hadička, která je
napájená tlakem vzduchu hned za kolem kompresoru. Pokud je tlak za kompresorem
velký tak, ?e je po?adovaný tlak dosa?en, přetlačí síla vzduchu v bandasce
pru?inu a pohne se táhlo, které otevře odpou?tění výfukových plynů přes
bypass.
Pokud chce? tedy zvednout plnící tlak (a tudí? výkon motoru),
bude nutno upravit bandasku na turbu, tj. aby táhlo otevíralo bypassovou odpus?
později. Tím by se turbo točilo rychleji a dávalo vy??í plnící tlak a bypass by
se otvíral taky později.
[b:a9d7807562][size=13:a9d7807562][color=red:a9d7807562]Alfa Romeo 155 2.0TD -na PRODEJ,viz: [/color:a9d7807562][/size:a9d7807562][/b:a9d7807562] http://www.fiattipo.net/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=4040
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
je?tě jiný způsob zvý?ení výkonu? Tenhle způsob mi nepřijde vhodný.
Co tam
tak dát jiný filtr a výfuk? Popřípadě jaký? Nebo i jiná jednoduchá mo?nost?
FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
turba + přidání nafty je něco jako chiptuning na TDI, akorát ?e na těchhle TD
motorech k tomu stačí ?roubovák a tro?ku citu. Jiný způsob mě nenapadá.
Filtr+výfuk bude moc řvát a na výkonu to nepřidá,kdy? u? tak jen velice
malinko,ale spí? to jen bude více řvát. Já se chystám na zabudování výkoněj?ího
turba, konkrétně Garretta GT17 ze 130 PS TDI, má o hodně men?í turbo díru ne? to
seriové turbo a doká?e tlačit i 1,5 bar. Jinak je?tě by nebyly marné sehnat
vět?í vstřikovací trysky.
[b:a9d7807562][size=13:a9d7807562][color=red:a9d7807562]Alfa Romeo 155 2.0TD -na PRODEJ,viz: [/color:a9d7807562][/size:a9d7807562][/b:a9d7807562] http://www.fiattipo.net/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=4040
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.