zvý?ení výkonu 1.9TD

Více
18 roků 3 měsíců zpět #46 od rat21
Odpověděl rat21 pro téma Re: zvý?ení výkonu 1.9TD

1.9 TDsX - r.v. 1991 - 270.000 km - po smrti :-(

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 3 měsíců zpět #47 od PavelM
Odpověděl PavelM pro téma Re: zvý?ení výkonu 1.9TD
Vypada to zajimave... A nestoji to zas tak moc.

Fiat Tipo 1.6i.e.kat rv. 91'

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 3 měsíců zpět #48 od rat21
Odpověděl rat21 pro téma Re: zvý?ení výkonu 1.9TD
Ale hlavne tlak turba si regulujes podla original budiku 8) 8) 8) a turbo je hned za motorovou prepazkou, takze ani montaž by nemusela byt zlozita.

1.9 TDsX - r.v. 1991 - 270.000 km - po smrti :-(

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 3 měsíců zpět #49 od machy1186
Odpověděl machy1186 pro téma Re: zvý?ení výkonu 1.9TD

Lancia Delta HPE HF 2,0 16VT 142kW
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 3 měsíců zpět #50 od Honza
Odpověděl Honza pro téma Re: zvý?ení výkonu 1.9TD

a co by jste řekli na tohle

www.cartechgroup.cz/?detail&did=powe...198acbc4c627340d31bb


vyhozenejch 8000,- ..

coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 3 měsíců zpět #51 od machy1186
Odpověděl machy1186 pro téma Re: zvý?ení výkonu 1.9TD
proč mysliš? mohlo by to dost pomoct, při nižších a středních otáčkách, když ještě turbo nemá dost otáček.

Lancia Delta HPE HF 2,0 16VT 142kW
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 3 měsíců zpět #52 od Honza
Odpověděl Honza pro téma Re: zvý?ení výkonu 1.9TD

proč mysliš? mohlo by to dost pomoct, při nižších a středních otáčkách, když ještě turbo nemá dost otáček.

stejnej efekt bude mít větráček od počítače :lol:

bohužel na přeplňovaným motru to bude brzdit vzduch- protože od určitého(většinou neznámého )okamžiku si azčne turbo /kompresor brát víc vzduchu než dodá ten větráček

a u atmosféry... co si ten motor veme to si veme... čidla na mírnej přetlak, případně na nižšší podtlak můžou odeslat nějaký hodnoty Řj ata pak zřejmě ochudí směs a, nebo zkrátí předstih čímž sníží výkon.....navíc pokdu yb s eto rozletělo tak envím nevím co ba na to říkal motr.. a dál.. elektromotorek má svou životnost v nějakejch podmínkách u motoru yb běžel stále, ztakže by byl brzo kaput...

vemu li to z historickýho pohledu, tak dřív některý škodovkáři používali něco podobnýho, ale foukali větrákem z topení Š100.. praktickej výsledek=0

zadej si www.tuning-forum.org a dej hledat.a tam zadáš power booster.. řešilose to hodněkrát a je to akorát marketingovej tah

coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 3 měsíců zpět #53 od Zemca
Odpověděl Zemca pro téma Re: zvý?ení výkonu 1.9TD
No radši nic zkoušet nebudu a nechám moji Temprušku tak jak je, ještě byh jí ublížil a ona by mě potom nechtěla vozit..

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 3 měsíců zpět #54 od rat21
Odpověděl rat21 pro téma Re: zvý?ení výkonu 1.9TD

proč mysliš? mohlo by to dost pomoct, při nižších a středních otáčkách, když ještě turbo nemá dost otáček.


A myslis ze ten vetracik pretlaci vzduch cez to malo roztocene turbo?

1.9 TDsX - r.v. 1991 - 270.000 km - po smrti :-(

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 2 měsíců zpět #55 od machy1186
Odpověděl machy1186 pro téma Re: zvý?ení výkonu 1.9TD
a nemáte někdo tušení, kolik litrů za minutu při nejvyšších otáčkách to turbo může schlamstnout?

Lancia Delta HPE HF 2,0 16VT 142kW
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 2 měsíců zpět #56 od BlackJack
Odpověděl BlackJack pro téma Re: zvý?ení výkonu 1.9TD

a nemáte někdo tušení, kolik litrů za minutu při nejvyšších otáčkách to turbo může schlamstnout?


Tahle otázka mě netrápí :lol:

FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 2 měsíců zpět #57 od Scarto
Odpověděl Scarto pro téma Re: zvý?ení výkonu 1.9TD
jenom takova poznamka..pri montazi nejakyho kompresoru nevim proc by to melo ochudit smes..vetracek z PC to by bylo jako do toho foukat tudis k nicemu a elektro moturek si myslim ze to vydrzi chci si to udelat na vypinac a maximalne se spali vinuti..ale kdyz budu predjizdet tak to zapnu ve meste by to bylo k nicemu..ale kdyz bude vic vzduchu i pod tlakem tak by to melo mit spis opacny ucinek ne?vic vzduchu, RJ vic benzinu = vetsi vykon, s predstihem to nic neudela..o tech 6KW by to melo jit nahoru minimalne..teda aspon si to myslim..

Fiat Tempra combi 2.0 i.e 83KW, r.v. 1991 v plný výbavě

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 2 měsíců zpět #58 od lukee
Odpověděl lukee pro téma Re: zvý?ení výkonu 1.9TD
Většina MPI motorů (vícebodové vstřikování před sací ventil) má regulaci množství vstřikovaného benzinu vyřešenou tak, že tlak benzinu v rozvodovém potrubí u motoru se ovládá podtlakem, který je v sacím potrubí. V praxi to znamená to, že pokud je motor u max. otáček a má tedy i největší podtlak v sání, tak regulační ventil na railu rozvodu benzínu je plně zavřen a veškerý benzín jde do válců - nevrací se do nádrže (max. vzduch / max. benzínu).

Ad Elektrické "turbo"
někdo už to psal i na Dieselpower foru, zkoušeli jste někdy jaký má nafťák na volnoběh před turbem podtlak??!! sice jsem to něměřil ale jednou jsem si odpojil airbox a nastartoval a musím říct že přiloženou dlaň mi to teda pěkně přicuclo k trubce. Tenhle větrák bude spíš v sání přítěž, bude brzdit korektní plnění válců. Tahle věcička bude jen foukat, turbo tlačí! :wink:

[b:a9d7807562][size=13:a9d7807562][color=red:a9d7807562]Alfa Romeo 155 2.0TD -na PRODEJ,viz: [/color:a9d7807562][/size:a9d7807562][/b:a9d7807562] http://www.fiattipo.net/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=4040

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 2 měsíců zpět #59 od Scarto
Odpověděl Scarto pro téma Re: zvý?ení výkonu 1.9TD
ale tady jde o to ze tim kompresorem se bude vhanet vzduch do valcu pod nejakym tlakem a potom smes bude bohatsi ne?melo by to plnit funkci otevrenyho sani bez nejakych drastickych zmen...rikas teda ze kdyz tam dam kompresor a privedu vzduch do airboxu ze tomu uskodim nez pomuzu?

Fiat Tempra combi 2.0 i.e 83KW, r.v. 1991 v plný výbavě

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 2 měsíců zpět #60 od lukee
Odpověděl lukee pro téma Re: zvý?ení výkonu 1.9TD
Pokud bys tam nejake milibary hnal, bude se zmenšovat podtlak v sání (protože defaultní podtlak snižuješ malým přetlakem kompresoru) - sníží podtlak=sníží dávku benzínu. Výsledkem bude nižší výkon. Pokud bys zástavbu kompresoru myslel ale vážně, bylo by třeba upravit data přímo v řídící jednotce, dejme tomu, kompresor by tlačil při cca 2000 otáčkách cca 0,7 bar. Při těchto otáčkách bez kompresoru budiž podtlak v sání -0,7 bar. Tím pádem při použití kompresoru budeš muset vstřikovat 2x více benzínu abys zachoval poměr vzduch/benzín. Určitě to nejsou jednoduché úpravy, ale je podle mě jednodušší zástavba kompresoru než turba. Také modifikaci dat v řídíci jednotce se nevyhneš.

[b:a9d7807562][size=13:a9d7807562][color=red:a9d7807562]Alfa Romeo 155 2.0TD -na PRODEJ,viz: [/color:a9d7807562][/size:a9d7807562][/b:a9d7807562] http://www.fiattipo.net/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=4040

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.514 sekund
Powered by Kunena fórum