zvý?ení výkonu 1.9TD
1.9 TDsX - r.v. 1991 - 270.000 km - po smrti
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.6i.e.kat rv. 91'
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
1.9 TDsX - r.v. 1991 - 270.000 km - po smrti
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Lancia Delta HPE HF 2,0 16VT 142kW
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
a co by jste řekli na tohle
www.cartechgroup.cz/?detail&did=powe...198acbc4c627340d31bb
vyhozenejch 8000,- ..
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Lancia Delta HPE HF 2,0 16VT 142kW
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
stejnej efekt bude mít větráček od počítačeproč mysliš? mohlo by to dost pomoct, při nižších a středních otáčkách, když ještě turbo nemá dost otáček.
bohužel na přeplňovaným motru to bude brzdit vzduch- protože od určitého(většinou neznámého )okamžiku si azčne turbo /kompresor brát víc vzduchu než dodá ten větráček
a u atmosféry... co si ten motor veme to si veme... čidla na mírnej přetlak, případně na nižšší podtlak můžou odeslat nějaký hodnoty Řj ata pak zřejmě ochudí směs a, nebo zkrátí předstih čímž sníží výkon.....navíc pokdu yb s eto rozletělo tak envím nevím co ba na to říkal motr.. a dál.. elektromotorek má svou životnost v nějakejch podmínkách u motoru yb běžel stále, ztakže by byl brzo kaput...
vemu li to z historickýho pohledu, tak dřív některý škodovkáři používali něco podobnýho, ale foukali větrákem z topení Š100.. praktickej výsledek=0
zadej si www.tuning-forum.org a dej hledat.a tam zadáš power booster.. řešilose to hodněkrát a je to akorát marketingovej tah
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
proč mysliš? mohlo by to dost pomoct, při nižších a středních otáčkách, když ještě turbo nemá dost otáček.
A myslis ze ten vetracik pretlaci vzduch cez to malo roztocene turbo?
1.9 TDsX - r.v. 1991 - 270.000 km - po smrti
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Lancia Delta HPE HF 2,0 16VT 142kW
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
a nemáte někdo tušení, kolik litrů za minutu při nejvyšších otáčkách to turbo může schlamstnout?
Tahle otázka mě netrápí
FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tempra combi 2.0 i.e 83KW, r.v. 1991 v plný výbavě
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Ad Elektrické "turbo"
někdo už to psal i na Dieselpower foru, zkoušeli jste někdy jaký má nafťák na volnoběh před turbem podtlak??!! sice jsem to něměřil ale jednou jsem si odpojil airbox a nastartoval a musím říct že přiloženou dlaň mi to teda pěkně přicuclo k trubce. Tenhle větrák bude spíš v sání přítěž, bude brzdit korektní plnění válců. Tahle věcička bude jen foukat, turbo tlačí!
[b:a9d7807562][size=13:a9d7807562][color=red:a9d7807562]Alfa Romeo 155 2.0TD -na PRODEJ,viz: [/color:a9d7807562][/size:a9d7807562][/b:a9d7807562] http://www.fiattipo.net/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=4040
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tempra combi 2.0 i.e 83KW, r.v. 1991 v plný výbavě
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
[b:a9d7807562][size=13:a9d7807562][color=red:a9d7807562]Alfa Romeo 155 2.0TD -na PRODEJ,viz: [/color:a9d7807562][/size:a9d7807562][/b:a9d7807562] http://www.fiattipo.net/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=4040
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.