Tipo špatně startuje s teplým motorem.

Více
14 roků 8 měsíců zpět #16 od oBzB
www.fiattipo.net/modules.php?name=Forums...r=asc&highlight=

tady se řešilo, že to bez čidla vody nechytne

dříve Tempra 1.6ie.cat 55kW (159A3.048) r.v. 1992
nyní Marea Weekend 1.6 76kW r.v. 1998

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 8 měsíců zpět #17 od Vali
Tak jak vidím, tak je to celkem běžná závada, dlužno říci bohužel na kterou stále nemůžu přijít. Vzhledem k tomu, že už to řeším 3. rok a vyměnil jsem opravdu vše, krom samotného motoru a stále nic, tak jsem velice zvědavej na konec srpna a rozborku s Radkem a snad přijdeme na to, kde je zakopanej pes, protože jak jsem si to četl, přesně to tak pasuje, teplota cca 70-80 a stání před obchoďákem cca 30 minut, pouze v létě a nestartuje to (v zimě se to projevuje minimálně, musí se přesně chytnout daná teplota chládnutí motoru, ale málokdy, bo motor chládne rychle).

S tím, že když je hodně teplo přes 30 a auto je přehřáté, tak zdechá i při vyšlápnutí spojky při přeřazování, to je pak teprve panečku radost jezdit v Tipu, naštěstí tento stav mě potkal za ty 3 roky "jen 4x".

Vyměnil jsem lambda sonudu, celé osazení vstřiku, tzn. krokomotorek, poťák, čidlo vzduchu a vody také, celou škrtící klapku, snímač otáček a dokonce i řj. Výsledek nic.

Ale podezření nejvíce stále padá, i když mi to jde proti logice věci, bo vše vyměněné dle měření, je v pořádku, tak jde tedy o to projít.
Znova
snímač otáček
čidlo teploty vody - spíše než čidlo, tak kabely k němu vedoucí, že by při dané teplotě docházelo k nekomunikaci


co bylo špatné u mě a kvůli tomu měněné celé osazení vstřiku, a má vliv na starty je regulátor tlaku paliva - ten po výměně měřený nebyl...tam by mohla být krpa, že by to zdechalo a neudrželo volnoběh toť otázka.

Jinak co jsem u mě vyřadil byla cívka zapalování, čerpadlo, rozdělovač, krokomotorek (neříkám, že by to dělat nemohl)

u digiplexu nevím, jak jej pořádně změřit.

Takže jak jsem říkal, jsem velice zvědavej na konec sprna, jestli na to s RS příjdeme, spíše modlím se za to a asi by to tu pomohlo více lidem, bo sleduju, že to je asi někde chybka v systému



:cry:

Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 8 měsíců zpět #18 od rs
Ale ja ti rekl cim to asi u tebe je. Jenze chapu ze to nejde vymenit. :lol:

Ted vazne zatim to vypada na posledni tyden v srpnu koncem tydne zajisti co zajistit mas.

Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 8 měsíců zpět #19 od Vali
No to jo, řidič se mění špatně to je fakt.

Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 8 měsíců zpět #20 od logostarr
ja mam takyto snimac chladiacej kvapaliny
bosh 0280130036 www.fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=22050 nemal by som mat takyto: obchod.autokelly.sk/detail.aspx?PrimaryC...Path=EPS%201.830.262 , lebo podla datasheets mam obchod.autokelly.sk/detail.aspx?PrimaryC...Path=EPS%201.830.128 , lebo maju rozdielne charakteristiky a niekedy mi nechce auto ked je zohriate na cca 70-80C nastartovat

Fiat Tipo 1.4ie r.1989

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 7 měsíců zpět #21 od Pawel
Odpověděl Pawel pro téma A co toto??
Toto mi poradili na jiným foru...

Naprosto jasný - odpařený benzín z plovákové komory nebo ho neudrží membrána palivového čerpadla, která za ty roky (píšeš o osmi bez problémů) klidně mohla odejít.
Jdi po palivovém čerpadlu a na elektriku se ani nedívej.

Co na to říkate :?: :?: :?: :idea:

Tipo 1,6 i.e.57KW- 11/1991 SX

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 7 měsíců zpět #22 od Pawel

A v jakým místě ho najdu???má nějaký typový označení??? je někde nějaký nákres na netu???

Ve fiatu mi říkali že těch čidel je několik typů a že to musím dovést atd.Což se mi nechce.Takovou výměnu zvladnu sám.
a taky že to nemusí být čidla.
Díky.


To čidlo je umístěné vzadu na sacích parohách. Má modrý konektor. Označení je na něm vyražené.
Dá se koupit všude na netu např. Tady


Ted jsem koupil stejný čidlo se stejným označením3262(je italský)za 450kč,ale mam tam větší zavit než na který odkazuješ.

Vyměním ho až to bude blbnout a uvidí se.dám vědět.

Tipo 1,6 i.e.57KW- 11/1991 SX

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 7 měsíců zpět #23 od Pawel
Asi před necelou hodinou jsem dojel dom a napsal tu.
A nedalo mi to a ted šel jsem vyzkoušet startovaní.
Klasika..kleslá teplota,startuju a nic.
Hned otvírám kapotu a měním čidlo teploty za nový.startuju a nic.mě z toho hrábne.
za ty roky spokojenost co to tipo mám až na tuto závadu,jinak nezlobilo
:roll:

Tipo 1,6 i.e.57KW- 11/1991 SX

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 7 měsíců zpět #24 od Pawel
Ještě jen doplním...
Než jsem našel volný místo na parkovišti a pak zaparkoval tak se sepnul ventilator.
Motor jsem nechal chvilku běžet a koukám na otáčkoměr a kolísal.jako kdyby to mělo tendenci zdechnout,na poslední chvilku se otáčky zvedly až lehce nad 1000 a tak asi 6x dokola až to zdechlo.
V zavislosti na otáčkoměr kolísal i ten ukazatel na sešlápnutý plyn.

Pánové,myslím si že problém bude stejný jako tady...
www.fiattipo.net/modules.php?name=Forums...rder=asc&start=0

A prý vyřešeno a po problému :wink: :idea:
Zkusím to p.čerpadlo

Tipo 1,6 i.e.57KW- 11/1991 SX

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 7 měsíců zpět #25 od michal_tipar
Odpověděl michal_tipar pro téma Re: A co toto??

Toto mi poradili na jiným foru...

Naprosto jasný - odpařený benzín z plovákové komory nebo ho neudrží membrána palivového čerpadla, která za ty roky (píšeš o osmi bez problémů) klidně mohla odejít.
Jdi po palivovém čerpadlu a na elektriku se ani nedívej.

Co na to říkate :?: :?: :?: :idea:

Jen si nejsem jistej, kde bych na stříkačce měl hledat plovákovou komoru...
Membrána palivového čerpadle nemusí udržet hladinu ale po dvou třech natočeních už bude benzín až ve stříkačce, pokud dobře funguje čerpadlo tak by to neměl být problém.
Oddělej palivovou hadičku před stříkačkou a otoč klíčkem do první polohy když poteče benzín tak funguje čerpadlo (mělo by být slyšet v kufru po zvednutí koberečku vcelku dobře). Hlavně si ho nepusť na horký motor :wink:
Otáčky mi na volnoběh trochu kolísají normálně, ale motor mi nechcípne...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 7 měsíců zpět #26 od eifel
A ani za tu rit nezistis ktory to bol, lebo ich je tam strasne vela.

S tymi kablikami a celkovo s elektrikou je Fiat na samom konci vsetkych automobiliek. Este, ze to vyvazuju ine veci :o)

Ja som mal podobný problém a mal som zalomené kábliky na nejakom senzore na pravej strane v motorovej časti nad rozvodom a klinovým remeňmi.

...a na siedmy deň podvečer unudený stvoriteľ riekol: Buď TIPO !

A bol Fiat Tipo 8)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 7 měsíců zpět #27 od Pawel
A co tak špatný snímač otáček kliky???

Popsal jsem můj problem mechanikovi a prý že to dělá i u jiných značek aut.(např.Škoda)

Tipo 1,6 i.e.57KW- 11/1991 SX

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 7 měsíců zpět #28 od Pawel
Tak snímačem otáček kliky to není :?

Ještě zkusím svíčky,pal.filtr a kostru el.pak už nevím :evil:

Tipo 1,6 i.e.57KW- 11/1991 SX

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 7 měsíců zpět #29 od Vali
Koukám, že už ti taky celkem docházejí nápady a komponenty, které by šly vyměnit.
Jsem na tom bohužel podobně, dneska jsem na radu RS trošku laboroval nad funkcí potenciometru a docela jsem koukal, jak jen drobná výchylka má obrovský vliv na chod motoru na volnoběh. Zatím laboruju, od dnešního večera, jakmile budu vědět více, tak určitě budu informovat.

Je lépe s tím vůbec nerýpat ,ale vzhledem k tomu, že jsme měnil osazení i potenciometru, tak jsem to dal, jak mi šroubky padly a ono to asi tak optimální není. Jak jsem psal, zatím ladím na teplém a nastartovaném motoru. Doposud jsme se dostal do fáze startování i při kritické teplotě, nepatrně nižším otáčkám a jinému zvuku a chodu motoru. Teď musím zjisitit, jak na tom budou studené starty, pak u přehřátého motoru a celkový provoz a chování při jízdě. Pokud by to bylo dobré, tak chce zjisit, jaký to má vlil na spotřebu a emise, zdá se mi, že je to i jinak cítit. Ale to už se pak dá doladit na přístojích...doufám.

Jsem na to hodně zvědej, ale v servise jsou pak asi docela schopni to poladit přesněji, nikoli dle ucha, jak říkám, zatím pokus, ale budu informovat.

Jinak tento problém opravdu převážné bývá snímačem otáček, či špatné čidlo teploty vody (vzácnější případy).

Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 7 měsíců zpět #30 od Pawel

Koukám, že už ti taky celkem docházejí nápady a komponenty, které by šly vyměnit.
Jsem na tom bohužel podobně, dneska jsem na radu RS trošku laboroval nad funkcí potenciometru a docela jsem koukal, jak jen drobná výchylka má obrovský vliv na chod motoru na volnoběh. Zatím laboruju, od dnešního večera, jakmile budu vědět více, tak určitě budu informovat.

Je lépe s tím vůbec nerýpat ,ale vzhledem k tomu, že jsme měnil osazení i potenciometru, tak jsem to dal, jak mi šroubky padly a ono to asi tak optimální není. Jak jsem psal, zatím ladím na teplém a nastartovaném motoru. Doposud jsme se dostal do fáze startování i při kritické teplotě, nepatrně nižším otáčkám a jinému zvuku a chodu motoru. Teď musím zjisitit, jak na tom budou studené starty, pak u přehřátého motoru a celkový provoz a chování při jízdě. Pokud by to bylo dobré, tak chce zjisit, jaký to má vlil na spotřebu a emise, zdá se mi, že je to i jinak cítit. Ale to už se pak dá doladit na přístojích...doufám.

Jsem na to hodně zvědej, ale v servise jsou pak asi docela schopni to poladit přesněji, nikoli dle ucha, jak říkám, zatím pokus, ale budu informovat.

Jinak tento problém opravdu převážné bývá snímačem otáček, či špatné čidlo teploty vody (vzácnější případy).


Docela mne překvapilo ťukání které se ozývalo po namontování nového neoriginálního snímače kliky(výrobce-KW),ale v závislosti jak jsem hýbal s drátem který vede k tomu!!!!!!!!!!!
.a ted už to nedělá.jinak snímač tam byl MagnetiMareli,chycený jedním šroubem.

Tak myslíš že mam ještě vyměnit potenciometr????na něho jsem se ještě nedíval.a má mít vliv na teplotu??to se mi nezdá.

Já už fakt nevím.asi napíšu do autorizovanýho servisu Fiat.doufám že poradí a nenapíšou jen.."tak to dovezte,vyměníme půl auta a přijdeme na to"

Přece ta závada musí být známá:evil:

Tipo 1,6 i.e.57KW- 11/1991 SX

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.587 sekund
Powered by Kunena fórum