Tipo špatně startuje s teplým motorem.
To pegas77: zatím jsme nezjistil, nic, protože na měření nakonec nedošlo, ale snad k němu ještě během září dojde, jakmile budu něco vědět, tak sem určitě napíšu.
Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
s tim snimacem otacek jsem to psal davno on jak je spatny tak pri zahrati nema tech 700-900 ohmu ale je jakoby odpor nekonecny a to pak zapalovani nehaze jiskry, presne tahkle mi snimacodesel poprve (Tipo mam 8let) a to tak ze prvne nestartovalo teply a po par mesicich kdy ani v servisu neprisli cim to je protoze to zkousely vzdy studeny a nebo to zrovna bylo OK i v zahratem stavu, podruhe mi cidlo odeslo uplne z niceho nic pri jizde, vypl motor, brzdy nebrzdily posilovac neposilova, nastesti se to stalo na prazdne ceste v Brne,
a ty problemy v zavislosti na teplote jsou z toho ze bud tam neco pnutim rozene kontakt uvnitr nebo teplem klesne zmagnetovani toho cidla (funguje na principu magnetismu - ?halova sonda? )
ted mam v aute radeji nahradni cidlo sice z vrakace ale snad dobry aspon v studenym stavu ma odpor v norme)
Ale to by přece blbnulo pořád,ne??? mě jen při starovaní fakt teplýho motoru,jinak ne.jak se mi to podaří rozjet tak to jede krasně.snímač jsem měnil,čidlo teploty je OK.
Asi mám jiný případ.pořad nevím co s tím
Tipo 1,6 i.e.57KW- 11/1991 SX
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 1349
Michal Tipař [img:35fd246b7a]http://www.celysvet.cz/userbar/dbc73b9e20de02119c403187359ed2da.jpg[/img:35fd246b7a] Tipo 1,4ie \'93 Consummatum est!!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
to není pravda, čidlo nemusí ukazovat jen v určitém rozmezí teplot. Mě čidlo teploty vody nedávalo hodnoty mezi cca 70-80°C jinak se chovalo jako zdravé. Po výměně jede jak drak...
Já to čidlo měl nový.
Čekal jsem na to až to nepujde nastartovat,a hned jsem skočil pod kapotu a čidlo vyměnil.A NIC.Tak jsem ho šel vrátil a vzal čidlo kliky.a nic.to už jem si nechal.
Tipo 1,6 i.e.57KW- 11/1991 SX
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.4ie r.1989
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
vymenil som cidlo otacok a zatial auto startuje
A od jakýho to máš výrobce?? sedělo ti dam dobře??ja to uchycení musel trošku upravit.trošku ta tyčinka brousila o cosi
Tipo 1,6 i.e.57KW- 11/1991 SX
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.4ie r.1989
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tempra 1.6 Media (92)
Fiat Tipo 1.4i.e.SX (92)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Skus rozebrat startér, jak vypadají uhlíky. Kdysi mi to sotva točilo na fordu, po rozebrání startéru jsem zjistil, že tam jsou 4 uhlíky a 1 byl špatný, takže to točilo na dva (jeden pár byl vždy na jedno vinutí).Dobrý deň, nechcem zakladať novú tému, chcem sa Vás opýtať na môj problém, mám Fiat Tempru 1.6 karburátor, napr. ráno za studena štartuje Tempra bez problémov, prejdem pár kilometrov motor sa zohreje, zastavím vypnem motor, po pár minutách ho chcem naštartovať a ledva pretočí štarter motor, chová sa to ako keby bola totálne slaba bateria, samozrejme bateria je v poriadku, chvílu ju trápim a zrazu naštartuje bez problémov a motor ide v poriadku, za každu radu Vam budem vdačný.
Jak to je ve fiat startéru nevím, zatím mi slouží bez údržby....
Nebo budou uvnitř vadná pouzdra či ložiska a při zahřátí se to nějak kousne a přidírá.
Fiat Tipo 1.6 DOHC (149C2046)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Začíná se oteplovat a Tipo zase nestartuje s lehce schladnutým motorem.
Pokud jste už na to někdo přišli čím to je tak děkuju moc za tip!!
Jinak zopakuji:
Mám nové: Svíčky,kabely,víčko rozdělovače,snímač kliky Magneti M.paliv.filtr,repase alternátoru,čidlo teploty OK,paliv.čerpadlo OK.
Studený chyta na drc,teply taky.
Ale NEE s teplotou v rozmezí 70-90c
Díky za rady.
Jinak postřeh z tohoto týdne..
Stál jsem v koloně a motor byl přehřátý,sepl se ventilátor a hned zdechl motor(občas).Může to mít souvislost????pak jsem v poho nastartoval.
Tipo 1,6 i.e.57KW- 11/1991 SX
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Nejvíce se zaměř na snímač otáček, čidlo teploty vody a čidlo teploty nasávaného vzduchu.
Taky zkontoluj relé čerpadla a kabelové vedení k němu-
Pokud je vše z tohodle v pořádku zbývá čerpadlo.
V mém případě to byla kombinace více věcí, ale hlavní problém byl palivové čerpadlo. Při běhu dávalo sice 0,9 bar (má dávat 1,1) ale při otočení klíčku do polohy 1 dávalo pouze 0,4 bar a to byl ten problém. Takže zkus změřit kolik dává čerpadlo né za chodu,ale při první poloze klíče. Čím vícekrát otočíš po sobě klíčkem, tlak bude mírně růst - to byla moje závada a projevení závady bylo stejné- nestarty v létě a když se to uhřálo, tak to při vyšlápnutí spojky zdechlo úplně.
Mám to zatím týden v testování a auto je živější a zatím startuje, snad to tak už vydrží. Opět využiju příležitosti a děkuju RS a jeho známému za zbavení mě několikaletého trápení (snad už bude klid od tohoto problému).
Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 1349
Taky mě občas pozlobí startování, v poslední době, vcelku nepravidelně. Čidlo vody je měněný (minule zlobilo právě při teplotách kolem 70°C, při nízké a vysoké teplotě se tvářilo, že OK ale průběh byl KO). Jenže to mi neblblo při startování, ale chcípalo na volnoběh... teď to občas nenastartuje.
Michal Tipař [img:35fd246b7a]http://www.celysvet.cz/userbar/dbc73b9e20de02119c403187359ed2da.jpg[/img:35fd246b7a] Tipo 1,4ie \'93 Consummatum est!!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Já jsem tohle řešil taky hodně dlouho, vyměnil co šlo.
Nejvíce se zaměř na snímač otáček, čidlo teploty vody a čidlo teploty nasávaného vzduchu.
Taky zkontoluj relé čerpadla a kabelové vedení k němu-
Pokud je vše z tohodle v pořádku zbývá čerpadlo.
V mém případě to byla kombinace více věcí, ale hlavní problém byl palivové čerpadlo. Při běhu dávalo sice 0,9 bar (má dávat 1,1) ale při otočení klíčku do polohy 1 dávalo pouze 0,4 bar a to byl ten problém. Takže zkus změřit kolik dává čerpadlo né za chodu,ale při první poloze klíče. Čím vícekrát otočíš po sobě klíčkem, tlak bude mírně růst - to byla moje závada a projevení závady bylo stejné- nestarty v létě a když se to uhřálo, tak to při vyšlápnutí spojky zdechlo úplně.
Mám to zatím týden v testování a auto je živější a zatím startuje, snad to tak už vydrží. Opět využiju příležitosti a děkuju RS a jeho známému za zbavení mě několikaletého trápení (snad už bude klid od tohoto problému).
Ale pak by to čerpadlo blbě dávkovalo za jakékoliv teploty,nebo se pletu???to čerpadlo má souvislost s teplotou???
Já mužu točit klidně 5minut ale stejně nechytne.musím počkat až to víc schladne.
Pak má snahu chytnout a musím přerušovaně šlapat na plyn aby to nezdechlo.(DUSÍ SE TO!!)A do toho to občas střelí do výfuku
Jak se rozjedu tak asi 100m to cuká a pak je to OK
A když to je hodně přehřátý(město),tak to má tendenci zdechnout.ale pak v pohodě nastartuju.
Je to divný
Tipo 1,6 i.e.57KW- 11/1991 SX
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
A ted to neděla už nějaký rok,jen tak.
Tipo 1,6 i.e.57KW- 11/1991 SX
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Pro zacatek byl pozorne procten manual oprav provedenych na jeho aute(tusim dve A4). Pote byl manual ulozen do kufru a rychle se zapomnelo na jeho existenci.
Pripojena diagnostika na RJ smazany zavady ktere tam visely a nemely duvod.
Pripojena diagnostika na Digiplex, ktery byl bez zavad.
Promereno nabijeni, provedena kontrola tlaku ve valcich. Provedeno promereni lambdy na oscilu. Do ted vse bez zjevna zavady zavady.
Znova pripojena diagnostika na RJ nastartovani a kontrola live dat z RJ. Pri teto kontrole zjistena divna direrence na snimaci teploty vzduchu. Poskani na teplotu nestartovani pri poklesu a hle problem se projevi.
Provedena vymena dotceneho snimace. Nastartovani a znova sledovani stavu. Pockal jsem na teplotu 90°C a vypnul motor. Cekal jsem na tu zadaou teplotu 70°C. Pred startem na teto teplote znova pripojena diagnostika a spusteni live dat a start. Probehlo vse jak melo toto jsem zkousel vicekrate po sobe a uz startovalo auto bez problemu.
Rekl jsem hura takova ptakovina avsak radoval jsem se predcasne. Provedu nasazeni airboxu a uz jsme nestartovali. Airbox dolu pokus o start a hle neni benzin. Druhy pokus auto chytlo a hned zase chciplo. Jelikoz cidlo teploty vzduchu ma vyvody i pro vstrikovaci ventil rikam si asi vadne kontakty. Sundam ho a kdyz jsem uz u toho kouknu se na vstrik byl zasrany jak sportvni filtr na airboxu. Takze ven a vycistit. Slozeno zpatky a priznaky stejne. Promereno napajeni a zjisteno ze potvora hlavnii rele nenii v nejlepsi kondici. Vymeneni rele a hle start v poradku. Avsak po nahrati a opetovnem zchladnuti se zavada nestartovani opakovala.
Vzpomnel jsem si ze v manualu od Valiho bylo napsano cituji"kontrola tlaku paliva OK(kontrolovano studentem)" ci neco podobneho. Pripojim tlakomer otocim klicem a hle tlak vylezl na slabych 0.4baru. Zkousim dotlakovat opetovnym tocenim klicem a po tretim otoceni se tlak ustalil na 0.7Baru. Rikam si vadny regulator tlaku( i kdyz Vali psal ze byl vymenen). Sundam vracecku a hadice uplne sucha(byt tam pavouk tak tam mohl mit pavucinu a nic mu nehrozilo). Takze objednano nove cerpadlo(dle prani Valiho Bosch).
Druhy den vyndan kos a z hruzou zjistuji ze nejaky dement tam dal cely kos z 1.6DOHC coz ma trrosku jinak tvarovane cerpadlo. Provedeno prizpusobeni kose na cerpadlo poskladano promeren tlak 1.1 Baru kouknuti na vracecku a vse OK. Zkouska s teplotou taky OK a auto po 14 dnech predano majiteli.
Timto bych chtel podekovat Valimu za dva prijemne stravene odpoledne u jeho auta.
Z toho vseho vyplyva ze je treba neverit tomu co kdo delal v jinem servisu a vse si promerit znova.
Ve Valiho pripade to tedy byla souhra 3 zavad kazda mohla vest k problemum ze startem.
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.