Tipo špatně startuje s teplým motorem.
Kolik tě stálo čidlo nasávaného vzduchu a kolik paliv.čerpadlo???(značka?)
a popřípadě to mají?
Díky

Tipo 1,6 i.e.57KW- 11/1991 SX
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
čidlo nasávaného vzduchu jsem já nesháněl, to dodal RS z vlastních zdrojů. Nové si myslím už sehnat nejde, na vrakáči cca standard cena 500 ks, ale blbé je, že nevíš, co kupuješ. Možná při troše štěstí i to čidlo půjde sehnat novéí,ale moc bych tomu nevěřil, zkus se poptat, když budeš brát to čerpadlo, ale cenu ti neřeknu.
Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Viz odkaz:
www.pop-art.cz/POP-ART/AhxPagFltPrd.aspx...02803&ArtRc=3904
Robert
Bývalé: FIAT TIPO 1.6ie DGT DOHC 90ps r.v.90 - zůstane mi v srdci hodně dlouho...
Současné: Mazda 323F BA 1.8i DOHC 16V 85kW 115ps r.v.97 - jezdí fakt dost dobře...
www.fiattipo.net/modules.php?name=gallery2&g2_itemId=22522
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
čerpadlo značka Bosh - cena 3200 s DPH cca, nebo 3100. Mají to na netu, např. www.elicat.cz. Ale seženeš to prakticky na hodně místech, kde prodávají díly, na objednávku.
čidlo nasávaného vzduchu jsem já nesháněl, to dodal RS z vlastních zdrojů. Nové si myslím už sehnat nejde, na vrakáči cca standard cena 500 ks, ale blbé je, že nevíš, co kupuješ. Možná při troše štěstí i to čidlo půjde sehnat novéí,ale moc bych tomu nevěřil, zkus se poptat, když budeš brát to čerpadlo, ale cenu ti neřeknu.
Tak čerpadlo bych měl za 1400,-(neorigo) ale čidlo stojí nové 3000,- 8O
Zkusím vrakáče..
Díky.
Tipo 1,6 i.e.57KW- 11/1991 SX
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tipo 1,6 i.e.57KW- 11/1991 SX
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Musíš přímo na svojí motorizaci, nejsou totiž stejný.Nevíte jestli to čidlo nasávaného vzduchu jsou pro včechny 1,4 a 1,6 stejný??
Já jsem si například na mojí bývalou 1,6 DOHC to čidlo repasoval doma sám...
Robert
Bývalé: FIAT TIPO 1.6ie DGT DOHC 90ps r.v.90 - zůstane mi v srdci hodně dlouho...
Současné: Mazda 323F BA 1.8i DOHC 16V 85kW 115ps r.v.97 - jezdí fakt dost dobře...
www.fiattipo.net/modules.php?name=gallery2&g2_itemId=22522
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Takže je lepší jít podle motoru, když už to bereš z vrakáče.
Jinak ty jsi tvoje čidlo měřil a je špatné??
Matně si vzpomínám, že jsme to čidlo bral na vrakáči a dal jsem stovku nebo dvě. To pětikolo jsem pomotal z krokomotorkem, sorry:)
Víc mu nedávej, max 200, ale zkus ho ukecat na kilo.
Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
myslím si, že na OHC by ta čidla měla být stejná u 1,4 a 1,6. Ruku do ohně bych za to nedal, ale na druhou stranu u některých modelů byly přehozené konektory napájení vstřiku a kontakt z odporu. To by ti potom nejelo vůbec, kdyby to bylo naopak.
Takže je lepší jít podle motoru, když už to bereš z vrakáče.
Jinak ty jsi tvoje čidlo měřil a je špatné??
Matně si vzpomínám, že jsme to čidlo bral na vrakáči a dal jsem stovku nebo dvě. To pětikolo jsem pomotal z krokomotorkem, sorry:)
Víc mu nedávej, max 200, ale zkus ho ukecat na kilo.
Brácha to čidlo proměřoval ohmetrem a některý kontakty prý nic neukazovali.
tak snad tomu rozumí,je byvalý automechanik

Zkusím se na vrakáči zeptat i na čerpadlo,ale to bude asi u všech strarých Tip stejný problém.
Tipo 1,6 i.e.57KW- 11/1991 SX
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
A zkoušel to měřit při různých teplotách? Zahříval ho?Brácha to čidlo proměřoval ohmetrem a některý kontakty prý nic neukazovali.
tak snad tomu rozumí,je byvalý automechanik
Robert
Bývalé: FIAT TIPO 1.6ie DGT DOHC 90ps r.v.90 - zůstane mi v srdci hodně dlouho...
Současné: Mazda 323F BA 1.8i DOHC 16V 85kW 115ps r.v.97 - jezdí fakt dost dobře...
www.fiattipo.net/modules.php?name=gallery2&g2_itemId=22522
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 1349
Ten termistor sem už kupoval, napamatuju si z hlavy hodnotu ale je to halířová položka...
NTC termistor, podle hodnot z grafu bych to odhadoval na 2k2 (2200 ohmů) měřeno při 25°C
www.gme.cz/cz/k164nk002-2-p118-008.html
Michal Tipař [img:35fd246b7a]www.celysvet.cz/userbar/dbc73b9e20de02119c403187359ed2da.jpg[/img:35fd246b7a] Tipo 1,4ie \'93 Consummatum est!!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
fiattipo.net/download/navody/NavodTeplCidlo.pdf
Robert
Bývalé: FIAT TIPO 1.6ie DGT DOHC 90ps r.v.90 - zůstane mi v srdci hodně dlouho...
Současné: Mazda 323F BA 1.8i DOHC 16V 85kW 115ps r.v.97 - jezdí fakt dost dobře...
www.fiattipo.net/modules.php?name=gallery2&g2_itemId=22522
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Děkuji všem mnohokrát.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Ahoj všem mám takový problém se startováním. Ráno nastartuje v pohodě ale jakmile dojedu někam pár km a chcípnu to, tak už to nechce naskočit, baterka točí ale nenaskočí. Nevím si rady. Ráno naskočí a odpoledne už semu nechce. Skuste mi pleas poradit co můžu vyzkoušet.
Děkuji všem mnohokrát.
se to resi porad dokola, me tohle delalo cidlo otacek motori (snimani polohy klikovky) je na magneticke bazi a studeny funguje a zahraty pak uz ne melo by mit hodnotu kelem 1kohmu zahraty asi bude mit nekonecne nebo zkrat, jauz mam za 8 let 2 x meneno,
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.