Tipo špatně startuje s teplým motorem.
Po desetiminutovým startování to stěží chytlo a běželo to nepravidelně a dusilo se to(zdechalo to),a pak jako by se v tom cosi přeplo a najednou se to vytáčelo krásně do maxima. :
Mě z toho hrábne
Tipo 1,6 i.e.57KW- 11/1991 SX
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
O vík.zkusím svíčky a pal.filtr.a jestli ani to ne tak pak už nevím
Tipo 1,6 i.e.57KW- 11/1991 SX
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Zatím na potenciometr nešahej, to až poslední možnost. Potenciometr snímá plohu klapky a ta se trošičku mění s teplotou. Ale spíše je zajímavější tvoje zmínění o snímači otáček. Ten má být uchycenej 2 šrouby, pokud jsi dal nový, doufám, že jsi to dal na 2 jak má být. Ten cinkavej zvuk je, jak ti to čidlo brousí protikus na setrváku. Podívej se na ten snímač co jsi vydělal, jak vypadá, jestli je obroušený, to jak stranově, tak na délku, případně vyfoť. Jak jsem psal, s poťákem zatím nic nedělej!!
Tak jsem ten snímač pro kontrolu oddělal a fakt to cinkání dělalo broušení o setrvák.ta tyčinka je lehce podelně obroušená.tak jsem tam dal i ten druhý šroubek.a nastartoval..
Cinkalo to zase
Musel jsem obrousit z jedné strany ten plast co tam přesně zapadá do te díry.ted je to ok.
Vyměnil jsem svíčky a vysledek je pořád stejný
Ještě prý by to mohlo být kostrou ale to by přece zlobilo pořád.
Ted nevím kde zkoušet dál
Tipo 1,6 i.e.57KW- 11/1991 SX
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Ještě mě napadá, nech změřit regulátor tlaku paliva, jestli dává dobře tlak, ten může toto také způsobovat.....
Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- User_69
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.4ie r.1989
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.4ie r.1989
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Já zatím nic.zbývá mi zkontrolovat kostru,pak už nevím co.
Tipo 1,6 i.e.57KW- 11/1991 SX
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.4ie r.1989
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.4ie r.1989
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
zistil som ze ked mam teply motor a nemozem nastartovat, nehadze iskru a nestrieka benzin, ale benzin tlaci lebo som skusal. Ale cidlo poctu otacok ked ked sa zohreje tak sa na nom neda namerat hodnota a auto nechytne, ale akonahle sa schladi tak nabehne hodnota cca 900ohm a tipo nastartuje. zohrieval som snimac otacok s fenom a hodnota odporu stupala az mi multimeter neukazoval hodnotu. akonahle som ho schladil pod vodou tak hodnota skocila na 900ohm. Je to normalne ze sa meni hodnota snimaca otacok?
To s tím snímačem je zajímavý.já ten snímač měnil a nic.ale nedával jsem originál.
Tipo 1,6 i.e.57KW- 11/1991 SX
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tipo 1,6 i.e.57KW- 11/1991 SX
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Že by opotřebený kontakty nebo zanesený? ale jsem je nějaký měsíc zpět prostříkaval.
Budu to sledovat.
Tipo 1,6 i.e.57KW- 11/1991 SX
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
a ty problemy v zavislosti na teplote jsou z toho ze bud tam neco pnutim rozene kontakt uvnitr nebo teplem klesne zmagnetovani toho cidla (funguje na principu magnetismu - ?halova sonda? )
ted mam v aute radeji nahradni cidlo sice z vrakace ale snad dobry aspon v studenym stavu ma odpor v norme)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.