Tipo špatně startuje s teplým motorem.

Více
15 roků 2 měsíců zpět #31 od Pawel
A dnes zase :evil:
Po desetiminutovým startování to stěží chytlo a běželo to nepravidelně a dusilo se to(zdechalo to),a pak jako by se v tom cosi přeplo a najednou se to vytáčelo krásně do maxima. :?: :idea:
Mě z toho hrábne :roll:

Tipo 1,6 i.e.57KW- 11/1991 SX

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 2 měsíců zpět #32 od Vali
Zatím na potenciometr nešahej, to až poslední možnost. Potenciometr snímá plohu klapky a ta se trošičku mění s teplotou. Ale spíše je zajímavější tvoje zmínění o snímači otáček. Ten má být uchycenej 2 šrouby, pokud jsi dal nový, doufám, že jsi to dal na 2 jak má být. Ten cinkavej zvuk je, jak ti to čidlo brousí protikus na setrváku. Podívej se na ten snímač co jsi vydělal, jak vypadá, jestli je obroušený, to jak stranově, tak na délku, případně vyfoť. Jak jsem psal, s poťákem zatím nic nedělej!!

Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 2 měsíců zpět #33 od Pawel
Dnes jsem zkoušel p.čerpadlo a normálně dávkuje.
O vík.zkusím svíčky a pal.filtr.a jestli ani to ne tak pak už nevím :roll:

Tipo 1,6 i.e.57KW- 11/1991 SX

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 2 měsíců zpět #34 od Pawel

Zatím na potenciometr nešahej, to až poslední možnost. Potenciometr snímá plohu klapky a ta se trošičku mění s teplotou. Ale spíše je zajímavější tvoje zmínění o snímači otáček. Ten má být uchycenej 2 šrouby, pokud jsi dal nový, doufám, že jsi to dal na 2 jak má být. Ten cinkavej zvuk je, jak ti to čidlo brousí protikus na setrváku. Podívej se na ten snímač co jsi vydělal, jak vypadá, jestli je obroušený, to jak stranově, tak na délku, případně vyfoť. Jak jsem psal, s poťákem zatím nic nedělej!!


Tak jsem ten snímač pro kontrolu oddělal a fakt to cinkání dělalo broušení o setrvák.ta tyčinka je lehce podelně obroušená.tak jsem tam dal i ten druhý šroubek.a nastartoval..
Cinkalo to zase :x
Musel jsem obrousit z jedné strany ten plast co tam přesně zapadá do te díry.ted je to ok.
Vyměnil jsem svíčky a vysledek je pořád stejný :?
Ještě prý by to mohlo být kostrou ale to by přece zlobilo pořád.
Ted nevím kde zkoušet dál
:roll:

Tipo 1,6 i.e.57KW- 11/1991 SX

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 2 měsíců zpět #35 od Vali
Tak já po víkendu můžu říct, že na potenciometr raději nechytat, než to člověk poladí a chytne to zpět, tak je to boj. Podle ucha je to komplikované. Začalo to zlobit u studených startů a teplých, při kritické teplotě dobrý, pak zase naopak. No úplná blbárna, jen jsem pobýhal kolem motor s klíčem a pořád potáčel a hledal optimum. Takže to musím zase nastavit postupně na původní místo, no je to "legrace".

Ještě mě napadá, nech změřit regulátor tlaku paliva, jestli dává dobře tlak, ten může toto také způsobovat.....

Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

  • User_69
15 roků 2 měsíců zpět #36 od User_69
Odpověděl User_69 pro téma Re: Tipo špatně startuje s teplým motorem.
Nevím asi neporadím, ale to co píšeš celou dobu mi dělalo taky. Studený motor v pohodě nastartoval, cesta do Hyperkrámu cca 2-3 Km motor se sotva ohřál na těch 90 °C poté co jsme přišli k autu z nákupu tak startér točil a nic. Nutno poznamenat, že jsem neslyšel nasání čerpadla, takže jsem po čase zjistil, kdy mi Tipo nastartuje, nebo ne. Když jsem slyšel jak čerpadlo nasaje, takové to (crmm, cvak), tak to bylo v pohodě a nastartoval jsem, ale jak jsem neslyšel nic, tak jsem mohl točit jak dlouho jsem chtěl a nic. První technik mi poradil vyměnit čidlo teploty vody, tak ho vyměnil, ale později jsem se dozvěděl, že vyměnil špatné a to jen to na ukazatel teploty na palubce, tak jsem ho zdrbal a poukázal ho tady na naše fórum, on teda dal na Vaše rady a vyčistil všechny kostry+ to druhé čidlo teda vyměnil a od té doby v pohodě. Takže na závěr opravdu nemůžu říct, jestli to bylo jen kostrou, nebo i tím čidlem teploty vody pro počítač.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 2 měsíců zpět #37 od logostarr
vymenil som cidlo teploty vody a stale mi robi problem pri startovani medzi 70 - 80C.

Fiat Tipo 1.4ie r.1989

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 2 měsíců zpět #38 od logostarr
a cepadlo taha. ked startujem cca 3 - 5 krat posebe trusku pockam a tipo chytne na dalsi pokus

Fiat Tipo 1.4ie r.1989

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 2 měsíců zpět #39 od Pawel
to Vali: Už jsi na něco přišel???
Já zatím nic.zbývá mi zkontrolovat kostru,pak už nevím co.

Tipo 1,6 i.e.57KW- 11/1991 SX

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 2 měsíců zpět #40 od logostarr
zistil som ze mi nehadze iskru. tu na fore som cital ze to moze byt aj snimac otacok, tak teraz neviem ci o mam zhanat alebo hladat chybu este niekde inde

Fiat Tipo 1.4ie r.1989

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 2 měsíců zpět #41 od logostarr
zistil som ze ked mam teply motor a nemozem nastartovat, nehadze iskru a nestrieka benzin, ale benzin tlaci lebo som skusal. Ale cidlo poctu otacok ked ked sa zohreje tak sa na nom neda namerat hodnota a auto nechytne, ale akonahle sa schladi tak nabehne hodnota cca 900ohm a tipo nastartuje. zohrieval som snimac otacok s fenom a hodnota odporu stupala az mi multimeter neukazoval hodnotu. akonahle som ho schladil pod vodou tak hodnota skocila na 900ohm. Je to normalne ze sa meni hodnota snimaca otacok?

Fiat Tipo 1.4ie r.1989

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 2 měsíců zpět #42 od Pawel

zistil som ze ked mam teply motor a nemozem nastartovat, nehadze iskru a nestrieka benzin, ale benzin tlaci lebo som skusal. Ale cidlo poctu otacok ked ked sa zohreje tak sa na nom neda namerat hodnota a auto nechytne, ale akonahle sa schladi tak nabehne hodnota cca 900ohm a tipo nastartuje. zohrieval som snimac otacok s fenom a hodnota odporu stupala az mi multimeter neukazoval hodnotu. akonahle som ho schladil pod vodou tak hodnota skocila na 900ohm. Je to normalne ze sa meni hodnota snimaca otacok?


To s tím snímačem je zajímavý.já ten snímač měnil a nic.ale nedával jsem originál.

Tipo 1,6 i.e.57KW- 11/1991 SX

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 2 měsíců zpět #43 od Pawel
...

Tipo 1,6 i.e.57KW- 11/1991 SX

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 2 měsíců zpět #44 od Pawel
Jinak když mi to nechtělo chytit tak jsem hned vystartoval pod kapotu,oddělal sání a prostříkal ty tři kontakty co vedou ke stříkačce a rychle šel nastartovat.a nastartoval!!! sice nebylo to stoprocentní ale vyrazné zlepšení.
Že by opotřebený kontakty nebo zanesený? ale jsem je nějaký měsíc zpět prostříkaval.
Budu to sledovat.

Tipo 1,6 i.e.57KW- 11/1991 SX

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 2 měsíců zpět #45 od pegas77
s tim snimacem otacek jsem to psal davno on jak je spatny tak pri zahrati nema tech 700-900 ohmu ale je jakoby odpor nekonecny a to pak zapalovani nehaze jiskry, presne tahkle mi snimacodesel poprve (Tipo mam 8let) a to tak ze prvne nestartovalo teply a po par mesicich kdy ani v servisu neprisli cim to je protoze to zkousely vzdy studeny a nebo to zrovna bylo OK i v zahratem stavu, podruhe mi cidlo odeslo uplne z niceho nic pri jizde, vypl motor, brzdy nebrzdily posilovac neposilova, nastesti se to stalo na prazdne ceste v Brne,


a ty problemy v zavislosti na teplote jsou z toho ze bud tam neco pnutim rozene kontakt uvnitr nebo teplem klesne zmagnetovani toho cidla (funguje na principu magnetismu - ?halova sonda? )

ted mam v aute radeji nahradni cidlo sice z vrakace ale snad dobry aspon v studenym stavu ma odpor v norme)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.551 sekund
Powered by Kunena fórum