maximální a cestovní rychlost

Více
17 roků 7 měsíců zpět #166 od Argento
Pavel: Ne neber to tak, mi jen že jo to srandovní když někdo řekne že chce nebo dokonce že si nechal vyndat omezovač když to prostě nejde. Teda přeprogramování jednotky je něco jiného.


tak jak mi vysvetlis ze neni problem motor na jakejkoliv rychlostni stupen tocit az k 8tis otacek za min? za to jen muze precipovani? me otacky proste lezou kline az panu bohu do oken a no problemo..

Fiat Tempra 2.0 Digital. Najeto přes 210tis km. Spotřeba 10l/100 km.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 7 měsíců zpět #167 od Scarto
to Pavel..tak to mi teda vysvetli jednu vec kamarad ma ford fiesta 1.8D zadnou ridici jednotku nema a omezovac to ma..hm?

Fiat Tempra combi 2.0 i.e 83KW, r.v. 1991 v plný výbavě

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

  • TripleX
17 roků 7 měsíců zpět #168 od TripleX
Odpověděl TripleX pro téma Obmedzovac
Obmedzovac je v podstate ako obmedzovac rychlosti alebo obmedzovac otacok. Obmedzovac otacok zabezpecuje aby niekto motor nepretocil a aby ho takto neznicil. Obmedzovac samozreme rychlosti moze existovat aj v inej forme ale v Tipach o takom neviem. Inak v Tipe je teda ak to ma pocitac vsetko na RJ teda o naprogramovani. Ked sa preprogramuje alebo prechipuje tak mozte napr. tocit bze tkz. omezovaca.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 7 měsíců zpět #169 od renekovac
mam teraz novy a aj zo srotaka termostat a nic..teplota max na 75 C.menil som rozne cidla,ci nahodov neukazuje cidlo spatne,na 4 roznych cidlach to ukazalo rovnako,,max.75 C,,jednoducho ta voda pri zohrievani ide cez velky okruh,uz neviem co robit ,,vyskusal som dnes asi 6 termostatov,jednoducho motor nie a nie dostat na 90 C.uz si zacinam mysliet ze croma sa vyrabala aj pre afriku-rovnikovu oblast,a akurat mne sa usiel nejaky zatulany kus...dnes ma caka 1000 km-idem na slovensko..ma asi to auto zezere..asi este nahodim riaden karton,lebo na dialnicy pod 60C a zere jako tank (ho**o,ako dva tanky)

Fiat Tempra 1.6 SW-ie/56kW/vyr.1992 OHC-3.4.2007 som ju pohladil naposledy,odviezli si ju na slovensko..,Fiat Croma 2.0 i.e S-DOHC.r.v.94/7.max.som este neskusal,az po kontrole v servyse..

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

  • TripleX
17 roků 7 měsíců zpět #170 od TripleX
Odpověděl TripleX pro téma Hmm

mam teraz novy a aj zo srotaka termostat a nic..teplota max na 75 C.menil som rozne cidla,ci nahodov neukazuje cidlo spatne,na 4 roznych cidlach to ukazalo rovnako,,max.75 C,,jednoducho ta voda pri zohrievani ide cez velky okruh,uz neviem co robit ,,vyskusal som dnes asi 6 termostatov,jednoducho motor nie a nie dostat na 90 C.uz si zacinam mysliet ze croma sa vyrabala aj pre afriku-rovnikovu oblast,a akurat mne sa usiel nejaky zatulany kus...dnes ma caka 1000 km-idem na slovensko..ma asi to auto zezere..asi este nahodim riaden karton,lebo na dialnicy pod 60C a zere jako tank (ho**o,ako dva tanky)


Co ti ja viem a zerie to vyse ako tvoja Tempra???

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 7 měsíců zpět #171 od renekovac
uz je moja CROMA 2.0 i.e na cintorine..dnes ten pokus na slovensko nedopadol dobre.blok motora vytrhlo.odstavyl som to a zobral znacky.takze zase od dnes jazdim na mojej starej domrej tempre.

Fiat Tempra 1.6 SW-ie/56kW/vyr.1992 OHC-3.4.2007 som ju pohladil naposledy,odviezli si ju na slovensko..,Fiat Croma 2.0 i.e S-DOHC.r.v.94/7.max.som este neskusal,az po kontrole v servyse..

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

  • TripleX
17 roků 7 měsíců zpět #172 od TripleX
Odpověděl TripleX pro téma Dedek
Tak sorry mrzi ma to ja som odprasil tiez na prvy krat 2.0 16V lebo som mu nakladal ale ten predomnou mu tiez musel nakladat. U teba to bol ten dedek co na tom jazdil tak mu nakladal, nakladal a ty si to dostal do ruk a bol si uchvateny z toho auta a zial dopadlo to zle ... Ale ja som rozdrapil prevodovku ale blok to je tiez dobra supa to sa nestava 8O

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 7 měsíců zpět #173 od renekovac
no myslim ze keby som sa zmestil do koze a nedaval tomu tocky (od 160 do 210) tak by sa to nestalo,jak som volal jednemu priatelovy,ten mi hned povedal ze motory DOHC,16V su dost predimenzovane a konstrukcne slabe,a ak budem znova kupovat cromu 2.0 i.e.16v,aby som si dal pozor a kupil model motoru od roku 1993 a mladsi,tie vraj vydrzia,ze uz su niektore vady odstranene..a to sa vie ze pojdem znova do Cromi 2.0 i.e ale asi nie 16V.no supa ako supa.v tom okamihu som rozmislal ci este zijem,,kudol dymu a rene jak z dela,som si myslel ze celi motor vyletel,a s predu na motore bole diera na dve chlapske dlane spolu,,ked to vychladlo tak som rukov ohmatal klukovku,uchytenie klukovky bolo vonku..dost ma vsak prekvapilo ze ten motor startoval a aj isiel,avsak s obrovskym lomozom,nieco ako ked je po zatvach a kombajny idu v rade za sebou.chcelo sa to aj pohnut,ale vsade striekal olej,tak som toho nechal.nakolko ma dalsii kus Croma 2.0 i.e vynde lacnejsie ako odtah,novy motor a praca.tak som ho nechal na oddichovom parkovysku bez znaciek.a dnes som po par tizdnoch znova nastartoval Tempru.a ide.len mi roby predna naprava kraval (lozisko a brzdy,,aa spotreba)

Fiat Tempra 1.6 SW-ie/56kW/vyr.1992 OHC-3.4.2007 som ju pohladil naposledy,odviezli si ju na slovensko..,Fiat Croma 2.0 i.e S-DOHC.r.v.94/7.max.som este neskusal,az po kontrole v servyse..

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

  • TripleX
17 roků 7 měsíců zpět #174 od TripleX
Odpověděl TripleX pro téma Predimenzovany ...
No ono to predimenzovanie je ako normalne a ani nie je iba jednoducho je to vykonny motor a nevydrzi tolko km ako napr. 1,6 ci diesel myslim Fiat. Inak je to super motor ten 2.0 16V iny by som nechcel. A je to iba o tom ze ked to ma mat vsetko ako ma byt tak ide ako gula a mozes ho vytacat kolko chces. Je samozrejme ze ked tomu nieco chyba ci spravne mazanie ci spravna teplota ci to dlho stalo a je to zatuhnute skoro zadrete a das na krk takemu motoru tak zachvilku bude KO. Ale to asi kazdy. Jednoducho ten tvoj motor mal asi natocenych asi pol miliona z toho tych poslednych co na nom behal ten dedek bolo ako ja nazyvam ostrych a Dedek tomu pekne nakladal a nestaral sa o to a ked zistil ze tam ma viacej poruch ako maku dal to prec. Inak na 2.0 16V mam jednu radu : Davaj tomu menej a vydrzi a bude dost nadimenzovany ... Alebo ked do toho sadnes najskor vymen rozvody skontroluj tlak oleja mazanie, skontroluj tlaky atd a potom mozes aj nakladat ...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

  • TripleX
17 roků 7 měsíců zpět #175 od TripleX
Odpověděl TripleX pro téma SR ci CR?
Inak neviem kde si ho nechal na akom parkovisku ci v CR ci v SR ale ak v SR tak nechcme plasit ale mozes mat este problem. Ono ked niekto necha takto auto u nas v SR tak je to ako nebezpecny odpad a je to dost vazne porusenie zakona. Po urcitej dobe to mozu otvorit policajti a nasledne zistuju totoznost majitela. Samozrejme to nema SPZ takze to bude tazke. ALe auto ma zvacsa stitok na karoserii a motore a ine znaky ... No a tie sa daju do databaze a hlada sa kde bolo to auto prihlasene a potom sa zvacsa najde posledny majitel a ten ma pootm zvacsa problem. Spravne konanie tam mu daju vsetky naklady plus likvidaciu vozidla plus pokutu. Ako ja nechcem plasit iba tak pisem. Ale ak si zlikvidoval cislo motoru cislo karoserie a nema to uz ziadne znaky tak asi na teba nepridu :idea:

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 7 měsíců zpět #176 od renekovac
nechal som to v nem,tu to mam aj prihlasene..uz odhlasene,dnes.zase idem do Fiata Croma 2.0 i.e 16V/94 plna vybava-hold asi som sa zamiloval,dnes som sa previezol v BMW 2.5L/7-rada/98r.v.-automat,plna vybava,ale talian je talian,croma mi ucarovala...asi o tizden idem po nu...ale hned po prihlaseni ju dam pretestovat do fiat servisu,aby pripadne problemy sa dali do poriadku..uz som sa poucil, a radsej si priplatim par stoviek .-€,ale bude to odborne nadstavene,a nebudem mat strach ze mi to zase niekde rachne...

Fiat Tempra 1.6 SW-ie/56kW/vyr.1992 OHC-3.4.2007 som ju pohladil naposledy,odviezli si ju na slovensko..,Fiat Croma 2.0 i.e S-DOHC.r.v.94/7.max.som este neskusal,az po kontrole v servyse..

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 7 měsíců zpět #177 od renekovac
tak uz som majitelom Fiet Croma 2.0 i.e 16V-r.v.7/1994.Kupil som ju tuna-- www.autoscout24.de/home/index/detail.asp..._detail_ueberschrift
je naozaj uzasna..do frankfurtu som s nou isiel 199 kilometrov,priemernov rychlostov 110 az 150km/h-zozralo mi to zhruba za 18.-€ benzinu co je asi 11 az 12L,takze spotreba na 100km/5,6-6,4 L..pocit z jazdy bol ako keby som sedel v novom aute,nic nehrkotalo,vsetky pristroje funguju perfektne..jednoducho som mal stastie.kupoval som to v autobazare na malej dedine nedaleko svajciarska..v r.95 bolo kupene jednov osobov a v roku 2006 bolo odhlasene tov istov osobov,takze auto z prvej ruky (233tis.km)pravydelne navstevy v servise a pravydelne men.olej.ma to dokonca EURO 2.zajtra dostane zatazkavaciu skusku v praci tak uvydim kolko to zere v meste..trochu je tlknute lave celo,ale nevypada to zle..cenu mi spustil na 500.-€takze dnes asi ani nezaspim..

PS--ale maximalku napisem az o 2-3 mesiace..neviem jak bolo na tom jazdene,takze pockam do dalsej vyplaty a dam to do servisu na pristroje,ci tam netreba nieco opravyt a potom to pomalinky zacnem zabehavat na vetsie rychlosti,ako som ja zvyknuty..toto auto uz neposlem do hrobu... :twisted:

Fiat Tempra 1.6 SW-ie/56kW/vyr.1992 OHC-3.4.2007 som ju pohladil naposledy,odviezli si ju na slovensko..,Fiat Croma 2.0 i.e S-DOHC.r.v.94/7.max.som este neskusal,az po kontrole v servyse..

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

  • TripleX
17 roků 7 měsíců zpět #178 od TripleX
Odpověděl TripleX pro téma Re: maximální a cestovní rychlost

tak uz som majitelom Fiet Croma 2.0 i.e 16V-r.v.7/1994.Kupil som ju tuna-- www.autoscout24.de/home/index/detail.asp..._detail_ueberschrift
je naozaj uzasna..do frankfurtu som s nou isiel 199 kilometrov,priemernov rychlostov 110 az 150km/h-zozralo mi to zhruba za 18.-€ benzinu co je asi 11 az 12L,takze spotreba na 100km/5,6-6,4 L..pocit z jazdy bol ako keby som sedel v novom aute,nic nehrkotalo,vsetky pristroje funguju perfektne..jednoducho som mal stastie.kupoval som to v autobazare na malej dedine nedaleko svajciarska..v r.95 bolo kupene jednov osobov a v roku 2006 bolo odhlasene tov istov osobov,takze auto z prvej ruky (233tis.km)pravydelne navstevy v servise a pravydelne men.olej.ma to dokonca EURO 2.zajtra dostane zatazkavaciu skusku v praci tak uvydim kolko to zere v meste..trochu je tlknute lave celo,ale nevypada to zle..cenu mi spustil na 500.-€takze dnes asi ani nezaspim..

PS--ale maximalku napisem az o 2-3 mesiace..neviem jak bolo na tom jazdene,takze pockam do dalsej vyplaty a dam to do servisu na pristroje,ci tam netreba nieco opravyt a potom to pomalinky zacnem zabehavat na vetsie rychlosti,ako som ja zvyknuty..toto auto uz neposlem do hrobu... :twisted:


:D To iste som si povedal aj ja no a potom som to porobil a zacal pomaly zatazovat az som to zas pretazil. Ale teraz mam dalsi motor ten je OK a vsetko slape ako ma :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 7 měsíců zpět #179 od renekovac
no ja som pochopil ze kazdy motor ma nejaku hranicu.a ja uz nemienim ist 400KM - priemerom 170-210Km/h...bude mi stacit 130-160 Km/h..ten zvysok budem obcas vyuzivat na rychle obiehanie kolon atd..ale nie trvalo ako som to spravyl z predoslou cromov,to bi mi asi aj tu povyskakovali valce vonn..

Fiat Tempra 1.6 SW-ie/56kW/vyr.1992 OHC-3.4.2007 som ju pohladil naposledy,odviezli si ju na slovensko..,Fiat Croma 2.0 i.e S-DOHC.r.v.94/7.max.som este neskusal,az po kontrole v servyse..

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

  • TripleX
17 roků 7 měsíců zpět #180 od TripleX
Odpověděl TripleX pro téma Raz

no ja som pochopil ze kazdy motor ma nejaku hranicu.a ja uz nemienim ist 400KM - priemerom 170-210Km/h...bude mi stacit 130-160 Km/h..ten zvysok budem obcas vyuzivat na rychle obiehanie kolon atd..ale nie trvalo ako som to spravyl z predoslou cromov,to bi mi asi aj tu povyskakovali valce vonn..


Raz som sa ponahlal a okrem brzdenia pred ostatnymi autami som isiel asi 300km stale NON - STOP 180 - 200 a motor to bezproblemov vydrzal. Ono ked sa clovek o to stara stale dobre tak to vydrzi neskutocne vela. Ale ak clovek caka ze sadne do 13 rocneho auta a bude ako nove tak to asi nie ...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.566 sekund
Powered by Kunena fórum