maximální a cestovní rychlost
Na mojej 1,6 i.e. 55kW som z nej dostal na tacháči niečo okolo 200 a navigačný ukazoval 194 km/hod. Nemecko dialnica.
No to by mě zajímalo jak jsi tam tu rychlost dostal Mám stejný motor jako ty,leda že by jsi měl převodovku do těžka,ale zase na to nemá výkon motor.
a nebo to máš poladěný.
Jinak moje otáčky.100km/h -cca3100ot.,120km/h- cca 3800ot.
Převodovka tam je ted z Tempry a je stejná převodama jako ta původní Tipácká.
Tipo 1,6 i.e.57KW- 11/1991 SX
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
dříve Tempra 1.6ie.cat 55kW (159A3.048) r.v. 1992
nyní Marea Weekend 1.6 76kW r.v. 1998
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
a este ked sme pri tej richlosti. Mam fiatku tempru 1,6i.e. kat. 55kw. Pneumatiky 175/65 R14 letne, V aute 2 osoby a benzin natural 95. islo mi to necelych 160 a to som myslel ze po 3 km vyplujem zuby... cele auto sa traslo. Neviem mozno zla geometria. myslim ze to auto by viac uz nedalo otacky boli skoro na 5000... keby tak prejdem 100 km tak to auto mozem dat do srotu...
najcastejsie chodim asi okolo 90km/h otacky nie viac ako 3000 a da sa aj spotreba je pekna...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
90kmh - cca 2500ot
110kmh - cca 3200ot
130kmh - cca 3600ot
170kmh - cca 5200ot maximalka so 4ludmi a nejaka batozinka
1,4 karburator
/F/I/A/T/ Tipo ´90 1,4 8V 52kW (skvela minulost)
Opel Astra G Caravan ´99 1,6 16V 74kW www.astra-g.cz
/F/I/A/T/ Palio Weekend ´99 1,7 TD 51kW www.club-fiat.com
Ford Escort Combi CL ´96 1,4 8V 55kW www.fordclub.sk
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Nismowill
na trojku při 5000otáčkách jsem jel 100km/h
na pětku při 2900otáčkách jsem jel 100km/h
víc jsem zatím nezkusil, akorát na dálnici z itálie někde za salzburgem jsem jel 170km/h, ale ve dvou lidech a celý auto bylo zarovnaný! měl jsem tam 8disků s kolama, 5 dvacetikilovejch krabic s jablkama, tašky, notebook, 10l vína, krabici piva a pár bot...auto leželo na prdeli, tak, že čumák byl nahoře a každej na nás blikal at ztlumíme a ktomu všemu tam jsou 100w žárovky...no a vydupali jsme to na 170 a ještě by to jelo!!!furt to mělo tah, myslím, že na těch 185 by to šlo
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Už to zkoušet nebudu,nerad ho trápím.ale sedělo jak přibitý
Jen by mě zajímalo kde tu rychlost ostatní berete leda že by mě málo měřil tachometr
Tipo 1,6 i.e.57KW- 11/1991 SX
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
motor není nějak v cajku chudák, potřevobal by GO
Fiat Tipo 1.8 swap 2.0 16v Turbo, 3dv., bílé - ve výstavbě
Fiat Tipo 1.4, 3dv., černé
Fiat 500 BlackJack 1.4 100HP
Alfa Romeo 156 sw 2.4 10v 110kw
bejvalé:
Fiat Tipo 5dv. 1.4, 1.6, 2.0 8v, 2.0 16v
Fiat Tipo 3dv. 1.4, 1.6
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
1.6ie 93"
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Lancia Delta HPE HF 2,0 16VT 142kW
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
S nynější 1.8 (když ještě vše fungovalo) a na okresce asi 3km 185 a pak jsem musel brzdit,ale myslím že o moc víc by to už nešlo
Jinak obojí na pneu 185/55/14 a se sport. neznačkovým kónickým filtrem
Fiat Tipo 1.8 GT 1992 5dv. 77kw (159.A4.046)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
jak to jeden teď mi dělá radost..a jsem zvědav, až bude po GO, s novým vejfukem dle mýho návrhu a dalšíma specialitkama..
jen s novým termostatem se mi děje 1 věc a to teplota nejde srazit pod 90°C
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
A i kdybych měl max. třeba 200 ... tak mi to stejně nikdo nesežere. Bych musel do auta poskládat půlku republiky.
FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
F/I/A/T/ Tempra 1,9 TD 1993 250tis.km
Moje hobby www.foto-tapety.cz
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.