maximální a cestovní rychlost
Fiat Tempra 1.6 SW-ie/56kW/vyr.1992 OHC-3.4.2007 som ju pohladil naposledy,odviezli si ju na slovensko..,Fiat Croma 2.0 i.e S-DOHC.r.v.94/7.max.som este neskusal,az po kontrole v servyse..
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Lancia Delta HPE HF 2,0 16VT 142kW
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tempra 1.6 SW-ie/56kW/vyr.1992 OHC-3.4.2007 som ju pohladil naposledy,odviezli si ju na slovensko..,Fiat Croma 2.0 i.e S-DOHC.r.v.94/7.max.som este neskusal,az po kontrole v servyse..
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- TripleX
no ja som dnes skusal minimalku,michanou..natankoval som doplna a jazdil som..,,ziadne turovacky od semaforu k semaforu,pomale rozbehy-pekne dojazdy na rychlostnom stupny.na dialnici -pomali rozbeh a potom jazda na zotrvacnosti,tj.len udrziavanie medzi 110-130km/h..po 310km som isiel dotankovat (voslo sa tam za 29.-€ -1L/1.29.-€=22,48L a miesana spotreba =7,25L/100km..a to sa mi vydii moc dobraa spotreba na cromu DOHC,16V,2.0 i.e S..takze cista dialnica bi mala bit este nizsia,,ale ukazte mi idiota zo 116 PS pod kapotov,ktoremu neutecie noha,vsak ten stroj prim nabada k rychlej jazde a obiehaniu..a tato spotreba sa da dosahovat naozaj len pri testovanii,,a ja nemienim testovat celi zivot?!,,he he he..
Jasan tak uz sa neboj o nu tato je uz hadam dobra tak ukaz co da ... Aj tak sa vzdy nieco poserie neboj
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- TripleX
no ja som dnes skusal minimalku,michanou..natankoval som doplna a jazdil som..,,ziadne turovacky od semaforu k semaforu,pomale rozbehy-pekne dojazdy na rychlostnom stupny.na dialnici -pomali rozbeh a potom jazda na zotrvacnosti,tj.len udrziavanie medzi 110-130km/h..po 310km som isiel dotankovat (voslo sa tam za 29.-€ -1L/1.29.-€=22,48L a miesana spotreba =7,25L/100km..a to sa mi vydii moc dobraa spotreba na cromu DOHC,16V,2.0 i.e S..takze cista dialnica bi mala bit este nizsia,,ale ukazte mi idiota zo 116 PS pod kapotov,ktoremu neutecie noha,vsak ten stroj prim nabada k rychlej jazde a obiehaniu..a tato spotreba sa da dosahovat naozaj len pri testovanii,,a ja nemienim testovat celi zivot?!,,he he he..
Jasan tak uz sa neboj o nu tato je uz hadam dobra tak ukaz co da ... Aj tak sa vzdy nieco poserie neboj
A to ma iba 116 koni??? Asi si sa pomylil ved tu mame 150 ...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tempra 1.6 SW-ie/56kW/vyr.1992 OHC-3.4.2007 som ju pohladil naposledy,odviezli si ju na slovensko..,Fiat Croma 2.0 i.e S-DOHC.r.v.94/7.max.som este neskusal,az po kontrole v servyse..
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- TripleX
to som si splietol s tou starov ked som to pisal,tato nema viac ako 120 PS,ta predosla mala 150 PS.toto je moja dalsia Croma novsii model z tym peknym predkom a krajsiim kokpitom.vludila sa hrubka..sorii..no naozaj maxi..budem skusat az po kontrole,zatial som na par sekund dostal nervy na Audi A8,to som obehol v 180km/h bolo to asi 2/3 plinu.motor isiel velmy zlahka,,hned som to vsak ubrzdoval,lebo mi prisla na rozum predosla Croma..teraz idu sviatky,tak nejdem testovat lebo aj tu poletuje nemecky jastrab,a su razie.a su tu ine palky hlavne prekrocenie 130km/h..no tato croma sa mi zda jaksi meksia na podvozok ta predosla ho mala tvrdsii,bola o nieco sirsia a lepsie sedela v zakrutach..
To bolo iba kolesami mozno podlozky a hlavne sirka gum a mozno ine struny ci tlmice ... Neviem preco ale ja milujem auta ktore su tvrde ako kamen ... (Ja sa asi nezmenim rychla jazda potrebuje tvrdy podvozok ) Ozaj 180km/h mozno na tachometry ono to je asi niekde inde trochu aj ked je pravda ze 200km/h ide moj 150 konovy tatos uplne lahko ...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tempra 1.6 SW-ie/56kW/vyr.1992 OHC-3.4.2007 som ju pohladil naposledy,odviezli si ju na slovensko..,Fiat Croma 2.0 i.e S-DOHC.r.v.94/7.max.som este neskusal,az po kontrole v servyse..
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
do 160 to docela zrychluje, potom velice pmalu a na těch 180 už horko těžko.
měřeno na rovince na okresní silnici. potom sem byl ale šťastnej že mám nový brzdy. to si člověk z normální jízdy ani neumí představit jak strašně blbě a pomalu (i s abs) se brzdí z takové rychlosti.
tipa sou stejně spíš do síly s krátkými kvalty, což je praktičtější. jen by mohly být vysokootáčkový
otec jel kdysi s škoda 130L 175 po dálnici, už se tomu třepaly plechy, ale potřeboval pěknou řádku kilometrů aby to tak vytočil.
F Tipo 1.6 i.e., rv. 94
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- TripleX
: Do sily s kratkymi kvalty? Ved ked mas kratsie kvalty ako mozu byt do sily? U mna by som si prave naopak zelal mozno kratsiu patku a menej silnu. Mam 2.0 16V a auto jazdi pekne aj pekne toci ale prevody by som dal este kratsie lebo ked sa rozbieham s patky pri 2.500 otackach tak to chvilu trva ale za to to ma super maximalku este od 180 km/h to ide pekne hore a je to dobre na spotrebu taka dlhsia tazsia patka ale kratsia je taka pre mnav autě sám, 14" boty = 180km/h
do 160 to docela zrychluje, potom velice pmalu a na těch 180 už horko těžko.
měřeno na rovince na okresní silnici. potom sem byl ale šťastnej že mám nový brzdy. to si člověk z normální jízdy ani neumí představit jak strašně blbě a pomalu (i s abs) se brzdí z takové rychlosti.
tipa sou stejně spíš do síly s krátkými kvalty, což je praktičtější. jen by mohly být vysokootáčkový
otec jel kdysi s škoda 130L 175 po dálnici, už se tomu třepaly plechy, ale potřeboval pěknou řádku kilometrů aby to tak vytočil.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
v autě sám, 14" boty = 180km/h
do 160 to docela zrychluje, potom velice pmalu a na těch 180 už horko těžko.
měřeno na rovince na okresní silnici. potom sem byl ale šťastnej že mám nový brzdy. to si člověk z normální jízdy ani neumí představit jak strašně blbě a pomalu (i s abs) se brzdí z takové rychlosti.
tipa sou stejně spíš do síly s krátkými kvalty, což je praktičtější. jen by mohly být vysokootáčkový
otec jel kdysi s škoda 130L 175 po dálnici, už se tomu třepaly plechy, ale potřeboval pěknou řádku kilometrů aby to tak vytočil.
no ja som na mojej tempre 1.6 i.e SW mal podopne skusenosti ,,pomohlo tomu nadstaveni motoru a lepsii benzin,,ale pak to bilo horsii se spotrebou.kvuli tomu som pak sel do vyssi kubatury ,,croma 2.0 i.e,,vykon-spotreba je este v medziech(dialnica na 7L/100km) a preco croma? sem si povedal-,,ked silnejsie tak aj luxusnejsie,,a nelutujem..motor 1.6 je pre ludi ktory sa chcu dostat z bodu A do bodu B,a je im jedno za jak dlho..no pre nas mladsich a sportovo ladenych ludii to vydim az od 1.9 a hore vyssie..ja uz teraz rozmyslam o crome alebo alfine z mot.2.5 TDi a vyssie,,asi nejaky 156 V6 Spark-to bude teprv nazez...ako sa hovory ,,jednou itall navzdy itall,,ti vozi maj sve caroo..a moju Cromu-zatial nema ziadne problemy uz ani el.ani mot.a co sa tika brzd,ja nemam problem z ubrzdenim v 200km/h,ked su dobre nadstavene,tak to ide..spomaluje temer okamzite na ,,0,,a preto ked si zozeniem 17"-18" disky,dam tam vetsie kotuce a sportove brzdy.istota je istota...ale do 200km/h nemam zo zrychlenim ziaden problem i do strmsieho kopca...
Fiat Tempra 1.6 SW-ie/56kW/vyr.1992 OHC-3.4.2007 som ju pohladil naposledy,odviezli si ju na slovensko..,Fiat Croma 2.0 i.e S-DOHC.r.v.94/7.max.som este neskusal,az po kontrole v servyse..
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tempra 1.6 SW-ie/56kW/vyr.1992 OHC-3.4.2007 som ju pohladil naposledy,odviezli si ju na slovensko..,Fiat Croma 2.0 i.e S-DOHC.r.v.94/7.max.som este neskusal,az po kontrole v servyse..
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tipo 1.4 ie DGT.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
bmw 530i V8 www.ms-auto.cz
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- TripleX
Chtěl bych se optat pri kolika otackach radit abych dosahl co nejlepsiho zrychlení?
Podla krutiaceho momentu kedy je najvyssi kedy este stupa a naopak dalsi vacsi prevodovy stupen aby po preradeni dosiahol co najlepsieho krutiaceho tiez ale to je podla typu motora pri tvojom neviem ...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.