přestavba 2.0 8V -> 2.0 16V

Více
16 roků 5 měsíců zpět #106 od rs
Odpověděl rs pro téma Re: přestavba 2.0 8V -> 2.0 16V
TooMe tady asi není o čem uvažovat.120 to není abys vyměníl vložku,takže jiný blok.
Radek

Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #107 od TooM-As
Tak vana dole, ve vaně ůlomky pístu ale jinak žádné stopy po opotřebení čehokoliv. ojnice to na první pohled přežila, stejně jí ale radši vyměním. Co mě však zarazilo je, že na této ojnici nejsou kanálky pro ostřik válců a dna pístu. Nevím zda na ostatních jsou(nerozebíral jsem) ale na mých starých 8V ojnicích jsou. Napadá mě zda to nejsou ojnice z něčeho staršího.
Píst mi trochu netěsní , ale porovnal jsem ho s 8V a jeho víška je stejná , jen ten 8V mí jinak vybrání na ventily.

Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #108 od Honza
ostřik válců a dna pístu zajištuje u 16V tryska v bloku...

každopádně mě zarážej písty s rovným dnem - 102 a 107kw motor má stejnej KP...10.5:1 , spalovací prostory jsou stejný (s drobnou odchylkou) a 102kw má zásadně vybrání vedně pístu... písty s rovným dnem jsme viděl pouze u 1.8 16v, která má stejnou kompresi (2 l motor by dle mýho musle mít s těmahle pístama kompresi 12:1), ale kratší zdvih vaček, kterej by mohl bejt problém -píst x ventil ve vyšších otáčkách

coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #109 od TooM-As
No už mi pomalu vše dochází. Tento motor je setaven do 8V bloku takže ostřik pístů a válců z bloku chybí. Byli použity ojnice z 16V a ty také nemjí ostřik. Myslím že to mohlo způsobovat nadmětné zahřívání motoru což možná mělo za následek jeho zničení.
Vím že je to sázka do loterie ale klika vypadá dobře a opravdu se mi nechce jí vyndavat a nechat měřit.Použiju tedy staré ojnice z 8V které ostřik mají. Jenže po dlouhé době co leželi v kůlně už je na nich povrchová rez, tak nevím jestli je mám vyleštit nebo použít ojnice z druhého motoru který je ještě složený.

Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #110 od machy1186
co jsem teď dělal můj motor tak ojnice taky nemají žádný ostřik. jak psal honza tak je tryska z bloku. Jo mám 2,0 8VT.
A musel jsem měnit kliku, kterou jsem bral z cromy turbo a ta mená žádný ostřik dna pístů.

Lancia Delta HPE HF 2,0 16VT 142kW
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #111 od TooM-As
no já tam bohužel asi ostřik z bloku neudělám (žádnou přípravu jsem tam nenašel) takže použiju ostřik z ojnic. už mám rozjednáno pár pístů tak uvidíme který vyjde , možná že vyjde i celá sada za nějakou rozumnou cenu.

Pročítal jsem tak fóum guye crofta , a nazaril na tohle guy-croft.com/viewtopic.php?f=2&t=552 . Hrozně mi to připomíná mojí situaci , dokonce svíčka je od stejného výrobce a to mě zaráží nejvíce.

Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #112 od Tomas-Oaza
tady sem nasel ve VIVID WORKSHOPU co zapricinuje spalena svicka :wink:



Roztavená elektroda


Možná příčina:
Žhnoucí zapalování
Nesprávné hodnoty předstihů
Usazeniny ve spalovacím prostoru
Poškozené ventily
Vadný rozdělovač
Špatné palivo

Lancia Kappa 2,4 TDS
Škoda Favorit čundrbudka

www.lanciaklub.cz

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #113 od TooM-As

tady sem nasel ve VIVID WORKSHOPU co zapricinuje spalena svicka :wink:



Roztavená elektroda


Možná příčina:
Žhnoucí zapalování
Nesprávné hodnoty předstihů
Usazeniny ve spalovacím prostoru
Poškozené ventily
Vadný rozdělovač
Špatné palivo


ono tady se toho stalo mnohem víc než jen svíčka . a celé to asi bylo způsobeno přílišným teplem protože tam nebyl ostřik dna pístu .nebo prostě jen ten ventil nevydržel. sám nevím.

Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #114 od Tomas-Oaza
ok, ja to necet cely,ale ted sem neco hledal ve vividu a nasel sem toto a tak sem to sem dal :wink:

Lancia Kappa 2,4 TDS
Škoda Favorit čundrbudka

www.lanciaklub.cz

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #115 od TooM-As
Takze po skveld domluve s jednim clovekem jsou na ceste ke me 4 pisty. Jakmile budou doma hodim na ne 8v ojnice a budu znovu cekat, tentokrat na hlavu.

Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #116 od Max-el
hele, Toome, chceš přivézt i ten zbytek ojnic z 8V? zbývají mi doma ještě 3 a myslím, že jsou v lepším stavu, než ty Tvoje

Fiat Tipo 1.8 GTI 3 dveře r.v.12/94
Fiat Stilo 1.9 JTD Multi Wagon r.v.12/05

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #117 od TooM-As

hele, Toome, chceš přivézt i ten zbytek ojnic z 8V? zbývají mi doma ještě 3 a myslím, že jsou v lepším stavu, než ty Tvoje

no kdybys měl cestu docela by se hodily :)

Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #118 od Max-el
na cestě se domluvíme večer (v noci na icq), musim u Tebe se zastavit vecma pro Charlese.

to je zase OT, pak to smažem :D

Fiat Tipo 1.8 GTI 3 dveře r.v.12/94
Fiat Stilo 1.9 JTD Multi Wagon r.v.12/05

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 4 měsíců zpět #119 od TooM-As
takže nové písty v motoru , foto v galerii. čekám už jen na hlavu.

Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 4 měsíců zpět #120 od TooM-As
Tak aby to nevypadalo že se flákám tak přináším další foto. vyndal jsem z motoru pár trubej a jelikož se mi vůbec nelíbyla jejich rezavá barva šli taky do bíla .
Znovu se omlouvám za zhoršenou kvalitu fotografií.
Soubor přílohy:

Soubor přílohy:

Soubor přílohy:

Soubor přílohy:


dál jsem ještě dodělával nějaké prkotiny v podobě kabeláže (při té nešťastné příhodě vůbec nefungoval teploměr oleje - přerušený drát). Dále jsem strhal všechnu barevnou izolaci a vše přeizoloval znova hezky černou.

Jo a taky jsem nově přetěsnil odvětrání klikovky kde unikal olej. je tam gumový kroužek , a dá se koupit ve fiatu asi za 50 korun. na všech motorech jsem ho měl špatnej.

Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.580 sekund
Powered by Kunena fórum