přestavba 2.0 8V -> 2.0 16V
Radek
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Píst mi trochu netěsní , ale porovnal jsem ho s 8V a jeho víška je stejná , jen ten 8V mí jinak vybrání na ventily.
Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
každopádně mě zarážej písty s rovným dnem - 102 a 107kw motor má stejnej KP...10.5:1 , spalovací prostory jsou stejný (s drobnou odchylkou) a 102kw má zásadně vybrání vedně pístu... písty s rovným dnem jsme viděl pouze u 1.8 16v, která má stejnou kompresi (2 l motor by dle mýho musle mít s těmahle pístama kompresi 12:1), ale kratší zdvih vaček, kterej by mohl bejt problém -píst x ventil ve vyšších otáčkách
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Vím že je to sázka do loterie ale klika vypadá dobře a opravdu se mi nechce jí vyndavat a nechat měřit.Použiju tedy staré ojnice z 8V které ostřik mají. Jenže po dlouhé době co leželi v kůlně už je na nich povrchová rez, tak nevím jestli je mám vyleštit nebo použít ojnice z druhého motoru který je ještě složený.
Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
A musel jsem měnit kliku, kterou jsem bral z cromy turbo a ta mená žádný ostřik dna pístů.
Lancia Delta HPE HF 2,0 16VT 142kW
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Pročítal jsem tak fóum guye crofta , a nazaril na tohle guy-croft.com/viewtopic.php?f=2&t=552 . Hrozně mi to připomíná mojí situaci , dokonce svíčka je od stejného výrobce a to mě zaráží nejvíce.
Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 706
Roztavená elektroda
Možná příčina:
Žhnoucí zapalování
Nesprávné hodnoty předstihů
Usazeniny ve spalovacím prostoru
Poškozené ventily
Vadný rozdělovač
Špatné palivo
Lancia Kappa 2,4 TDS
Škoda Favorit čundrbudka
www.lanciaklub.cz
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
tady sem nasel ve VIVID WORKSHOPU co zapricinuje spalena svicka
Roztavená elektroda
Možná příčina:
Žhnoucí zapalování
Nesprávné hodnoty předstihů
Usazeniny ve spalovacím prostoru
Poškozené ventily
Vadný rozdělovač
Špatné palivo
ono tady se toho stalo mnohem víc než jen svíčka . a celé to asi bylo způsobeno přílišným teplem protože tam nebyl ostřik dna pístu .nebo prostě jen ten ventil nevydržel. sám nevím.
Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 706
Lancia Kappa 2,4 TDS
Škoda Favorit čundrbudka
www.lanciaklub.cz
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.8 GTI 3 dveře r.v.12/94
Fiat Stilo 1.9 JTD Multi Wagon r.v.12/05
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
no kdybys měl cestu docela by se hodilyhele, Toome, chceš přivézt i ten zbytek ojnic z 8V? zbývají mi doma ještě 3 a myslím, že jsou v lepším stavu, než ty Tvoje
Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
to je zase OT, pak to smažem
Fiat Tipo 1.8 GTI 3 dveře r.v.12/94
Fiat Stilo 1.9 JTD Multi Wagon r.v.12/05
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Znovu se omlouvám za zhoršenou kvalitu fotografií.
dál jsem ještě dodělával nějaké prkotiny v podobě kabeláže (při té nešťastné příhodě vůbec nefungoval teploměr oleje - přerušený drát). Dále jsem strhal všechnu barevnou izolaci a vše přeizoloval znova hezky černou.
Jo a taky jsem nově přetěsnil odvětrání klikovky kde unikal olej. je tam gumový kroužek , a dá se koupit ve fiatu asi za 50 korun. na všech motorech jsem ho měl špatnej.
Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.