přestavba 2.0 8V -> 2.0 16V

Více
16 roků 5 měsíců zpět #91 od TooM-As
Zavolal prodejce , ořech mi dneska ve 4 hodiny doveze až k nám do baru .

Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #92 od Max-el
takže v 20:20 u Tebe :!: :lol:

Fiat Tipo 1.8 GTI 3 dveře r.v.12/94
Fiat Stilo 1.9 JTD Multi Wagon r.v.12/05

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #93 od rs
Odpověděl rs pro téma Re: přestavba 2.0 8V -> 2.0 16V
Prosím potom foto.
Radek

Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #94 od TooM-As

Prosím potom foto.
Radek

neboj bude .

Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #95 od TooM-As
Takže bit už mám v ruce . RIBE M12 jeho označení.

Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #96 od TooM-As
:cry: ventily ve 4 válci jsou zničený , píst proraženej. max přinese za chvíli foto.

Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #97 od Max-el

Fiat Tipo 1.8 GTI 3 dveře r.v.12/94
Fiat Stilo 1.9 JTD Multi Wagon r.v.12/05

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #98 od TooM-As
ano není to určené pro slabé povahy.... :cry: :cry: :cry: já se jdu zhroutit .

Cizí předmět v sání ani ve válci nenalezen , jestli propadl dolů dírou v pístu tak ho zítra najdu ve vaně. Snad vada materiálu.jen nevím jestli je ještě možné ten blok použít. Fotky asi mluví za vše , jen nevím co jsou ty hliníkové šupinky v celém motoru.

Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #99 od Charles

Fotky asi mluví za vše , jen nevím co jsou ty hliníkové šupinky v celém motoru.


No psal jem to Toomovi na icq, že jsem tyto šupinky už viděl a bylo to způsobené špatně sedícím těsněním pod hlavou, kdy ty těsnící kroužky se začaly rozpadat a teplem se to tavilo a pak to písty roztahali všude možně po komoře, ale nedávám mu za vinu, aby odešel ventil, jelikož hliník nemá při té teplotě v komoře žádnou pevnost spíš teče :(

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #100 od mt-tuning
to nevypada na supiny z tesnenia..
skorej si myslim ze ked da dolu vanu zistime z coho to je.. myslim ze tam bude este riadny bordel..

toome vazne sucitim s tebou.. viem ze si do toho dal vsetko...
ale nezufaj.. vzdy sme tu aby sme ta podrzali../vzdyt vis/

mt-tuning
fiat tipo 2.0 16v
vw passat 1.8t 20v sport
skoda 110r

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #101 od Dresik
Ber to z té lepší stránky. Horší by byly razítka od všech 16 ventilů :) Ty si šikovnej..to dáš dohromady..
Co to bylo za motor? To je ten co si dával dohromady na ostro? Že je totiž nějak zašlej, špinavej..

AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #102 od Honza
nic proti, ale dát si takovou práci s úpravou motorovýho prostoru a nápravnice a pak to zabít takovým hnusem.... jestli ten motor byl po GO, tak nevím kdo to dělal... náš servisák řešil nedávno podobnej problém v coupe..skočil rozvoďák, majitel přivez jinej motor -údajně po GO, ze kterýho tek odevšad červenej silikon (takováhle GO je na přesdržku...). servisákovi s emoc nechtělo tam ten motor dávat,. ale na naléhání majitele ho tam dal..auto mco dlouho nejezdilo...teď se tomu motoru událo něco podobnýho...ventil zapíchlej talířem kolmo do pístu...hlava na sračku, o zbytku motoru ani nemluvím....

coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #103 od rs
Odpověděl rs pro téma Re: přestavba 2.0 8V -> 2.0 16V
Jak jsem včera psal Toomovi už jsem viděl hodně ale todle ne.Teď tady čtu od Honzy,že viděl neco podobného.Je to snad spacifická závada motoru Fiat 2.0 že upadne talíř ventilu?Ohnutý po potkání motoru prosím pochopím i propadlý jsem viděl ale takhle upadlý ne bez zjevné příčíny že by ho neco urazilo.
On upadl prakticky na nejtvrdším místě a to se mi nezdá.No ale budiž poznamenám si k Fiatu další specifickou závadu a možnost.
Radek

Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #104 od Max-el
ten motor jsem kdysi lakoval já (asi před třema rokama). Generálku na něm dělal servis, ale nebyla kompletní.

Fiat Tipo 1.8 GTI 3 dveře r.v.12/94
Fiat Stilo 1.9 JTD Multi Wagon r.v.12/05

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #105 od TooM-As
no klucí asi jsem se opravdu spletl. max sice motor mabarvil krásně , ale mechanik odvedl špatnou práci. pokud nepůjde použít blok (proto jhe vyfocen 4 válec) vezmu druhej blok a motor postavím nově.Rpto prosím vyjádřete se k této fotce kde jsou zvýrazněné promáčkliny ve válci.

Soubor přílohy:

Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.676 sekund
Powered by Kunena fórum