přestavba 2.0 8V -> 2.0 16V
....
vím o několika seriovejch svodech na 16v k mání -cena kolem 1500,-... aby ty vyráběný měli efekt, musej se spočítat.. můžeš si tím pak pěkně nasrat do bot... trubku ti naohejbá každej -otázka jak, a taky jakejch rozměrů (aby to potom nejelo jen v horních 1500 ot/min, nebo obráceně jen do 4000 a nebyly na tom harmoniky jak hovado.....)
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.8 GTI 3 dveře r.v.12/94
Fiat Stilo 1.9 JTD Multi Wagon r.v.12/05
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Max-el: maxi stydím se za sebe , samotnýmu mi to nedošlo.
majkl: je to malá krabička s integrovaným konetorem (celé by se to schovalo do krabičky od sirek). zvrchu jsou 2 dírky , jedna malá (tam nevím co je) a druhá větší a v ní je rážka pro šroubovák na nějaký štelování. je věsně vedle MAP čidla. a detailnější foto se pokusím pokud se dostanu k foťáku.
Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
tak to potom jo ..ono totiž seriový svody vyhovujou úpravám menšího rozsahu, pokud možno se seriovejma vačkama až do cca 180PS ,s jinejma vačkama je pak problém, že jsou svody malý a maj jinou dýlku (naladění na otáčky největšího Mk , výkonu..), sám víjm jak moc seriový svody dusej hodně upravenej motor -ještě tam mam rezervy minimálně 10-15PS..a to jen na sviodech díky malý trubce...
Mě bude stačit dostat se na 150 koní .Je to taková nějaká magická hranice pro mě.A taky to vypadá líp než 145 . A tam se tím výfukem a sáním určitě dostanu.
Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Radek
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
jo děkuju vídíš ůplněj sem na to zapoměl žes to už jednou psal....
Jinak s autem už jde do tuhýho . motor je v autě. Ani se nebránil kluk jeden ušatá během 2 hodin tam byl a to puze za pomocí paleťáku , heveru a spousty podkladového materiálu. Jo mít k dispozici zvdyž a zvedák na motor je tam ještě rychlejš. dále jsem ještě oběvil jeden neznámý konektor . Je u ind. cívky a byl napojený na kabeláž auta.
Taky jsem zjistil že mezi motorem a přepážkou dělící mot. prostor od kabiny je opravdu málo místa .
Bude nějakej problém když ůplně zruším nádobku s akt. uhlím a všechny hadičky okolo atd ?
Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Bude nějakej problém když ůplně zruším nádobku s akt. uhlím a všechny hadičky okolo atd ?
jo bude to v létě dost smrdět..
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
a odkud ? z té modré hadice co jde z nádrže ? Co radíš ty ? nechat to být nebo to zrušit a nějakým způsobem zajsitit aby to nesmrdělo ?Bude nějakej problém když ůplně zruším nádobku s akt. uhlím a všechny hadičky okolo atd ?
jo bude to v létě dost smrdět..
Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
video som mal tu cest vidiet a pekne si pradie.. :NX:
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Jinak výše zmiňovaná kabel byl triviálně jednonuchý. měl pouze jiný konetor.a šel na indukční cívku. Hned jak bude auto na kolech a karosářké práce hotové , domluvím s lakýrníkem cenu za opravu starého laku při troše štěstí uvidíte na srazu sedici oplastované od abarthu s opraveným skoronovým lakem.
Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.