přestavba 2.0 8V -> 2.0 16V

Více
16 roků 6 měsíců zpět #46 od Honza

....


vím o několika seriovejch svodech na 16v k mání -cena kolem 1500,-... aby ty vyráběný měli efekt, musej se spočítat.. můžeš si tím pak pěkně nasrat do bot... trubku ti naohejbá každej -otázka jak, a taky jakejch rozměrů (aby to potom nejelo jen v horních 1500 ot/min, nebo obráceně jen do 4000 a nebyly na tom harmoniky jak hovado.....)

coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 6 měsíců zpět #47 od Max-el
Toome, ten konektor je od diagnostiky. Diagnostickej konektor má tři dráty, modro-bílej, červeno-bílej a černej :wink: ta krabička nevim, odkud k ní vedou dráty?

Fiat Tipo 1.8 GTI 3 dveře r.v.12/94
Fiat Stilo 1.9 JTD Multi Wagon r.v.12/05

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 6 měsíců zpět #48 od Majkl
To prece neni krabicka, ale zase nejaky konektor?! Nmuzes to zabrat nejak vic celkove?

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 6 měsíců zpět #49 od TooM-As
Honza: Špatně jsem to vysvětlil , svody mám ,originál 16v (ty už jsou laděný z výroby ne ?) musím ale nechat udělat celej zbytek výfuku. nový kupovat nechci protože bych rád trochu sportovnější zvuk a 2 koncovky , proto výroba vlastního, a nějakýho frajera přes výfuky na to aby vybral správný tlumiče a jiní blbosti aby to mělo zvuk přesně podle mých představ.

Max-el: :oops: maxi stydím se za sebe , samotnýmu mi to nedošlo.

majkl: je to malá krabička s integrovaným konetorem (celé by se to schovalo do krabičky od sirek). zvrchu jsou 2 dírky , jedna malá (tam nevím co je) a druhá větší a v ní je rážka pro šroubovák na nějaký štelování. je věsně vedle MAP čidla. a detailnější foto se pokusím pokud se dostanu k foťáku.

Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 6 měsíců zpět #50 od Honza
tak to potom jo ..ono totiž seriový svody vyhovujou úpravám menšího rozsahu, pokud možno se seriovejma vačkama až do cca 180PS ,s jinejma vačkama je pak problém, že jsou svody malý a maj jinou dýlku (naladění na otáčky největšího Mk , výkonu..), sám víjm jak moc seriový svody dusej hodně upravenej motor -ještě tam mam rezervy minimálně 10-15PS..a to jen na sviodech díky malý trubce...

coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 6 měsíců zpět #51 od TooM-As

tak to potom jo ..ono totiž seriový svody vyhovujou úpravám menšího rozsahu, pokud možno se seriovejma vačkama až do cca 180PS ,s jinejma vačkama je pak problém, že jsou svody malý a maj jinou dýlku (naladění na otáčky největšího Mk , výkonu..), sám víjm jak moc seriový svody dusej hodně upravenej motor -ještě tam mam rezervy minimálně 10-15PS..a to jen na sviodech díky malý trubce...


Mě bude stačit dostat se na 150 koní .Je to taková nějaká magická hranice pro mě.A taky to vypadá líp než 145 :lol: . A tam se tím výfukem a sáním určitě dostanu.

Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 6 měsíců zpět #52 od rs
Odpověděl rs pro téma Re: přestavba 2.0 8V -> 2.0 16V
Ta bila krabicka je pro nastaveni obsahu CO ve spalinach,neboli nastaveni bohatosti smesi.Uz jsem ti to tu jednou psal.Je pripojena do ridici jednotky napajeni 5V.Vystup 0-5V.Nekuchal jsem,ale podle vseho je vevnitr obycejny potenciometr zapojeny jako napetovy delic.
Radek

Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 6 měsíců zpět #53 od TooM-As

...

jo děkuju vídíš ůplněj sem na to zapoměl žes to už jednou psal.


Jinak s autem už jde do tuhýho . motor je v autě. Ani se nebránil kluk jeden ušatá :-D během 2 hodin tam byl a to puze za pomocí paleťáku , heveru a spousty podkladového materiálu. Jo mít k dispozici zvdyž a zvedák na motor je tam ještě rychlejš. dále jsem ještě oběvil jeden neznámý konektor . Je u ind. cívky a byl napojený na kabeláž auta.

Taky jsem zjistil že mezi motorem a přepážkou dělící mot. prostor od kabiny je opravdu málo místa :lol: .

Bude nějakej problém když ůplně zruším nádobku s akt. uhlím a všechny hadičky okolo atd ?

Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 6 měsíců zpět #54 od Honza

Bude nějakej problém když ůplně zruším nádobku s akt. uhlím a všechny hadičky okolo atd ?


jo bude to v létě dost smrdět..

coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 6 měsíců zpět #55 od TooM-As

Bude nějakej problém když ůplně zruším nádobku s akt. uhlím a všechny hadičky okolo atd ?


jo bude to v létě dost smrdět..

a odkud ? z té modré hadice co jde z nádrže ? Co radíš ty ? nechat to být nebo to zrušit a nějakým způsobem zajsitit aby to nesmrdělo ?

Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 6 měsíců zpět #56 od TooM-As
Přátelé , kamarádi , kolegové , a prostě všichni ... dnes v 19:30 místního času (mario o hodinu méně :-D) se můj nový 2.0 16V znovu probral k životu v mojí kastli . voíce info a video přinesu večer z práce. :lol:

Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 6 měsíců zpět #57 od mt-tuning
uprimna gratulace /o hodinu prv ako ostatny miestneho casu/ vela stastnych km..
video som mal tu cest vidiet a pekne si pradie.. :NX:

mt-tuning
fiat tipo 2.0 16v
vw passat 1.8t 20v sport
skoda 110r

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 6 měsíců zpět #58 od TooM-As
tady je video jak už jste si šimli špatné kvalily fotek , tohle video je ještě méně kvalitní ale vše potřební je na něm vidět a slyšet.

Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #59 od TooM-As
včera jem nahodil chladič, připojil alternátor , a zjistil že nemám žádné čidlo teploty oleje, musím tedy nějaké koupit. dnes sjedu pro karosářské díly k maxovy a v pondělí vyzvednu díly na předí nápravu od charlese ( obě přední ložiska , obě ramena , tyčky stabilizátoru a čepy řízení) ještě jsem mohl vzít táhla řízení ale ty moje se zdají být bez vůlí.Mario byl tak hodný a optal se mi mailem na omp výfuk . Doufám že to vyjde a dokážou ho zaslat do čech.první zkušební jízda se blíží a plánuji jí na polovinu tohoto týdne.Mám z toho čím dál větší hrůzu .. ještě mám před očima tu octávku jak se na mě řítí .

Jinak výše zmiňovaná kabel byl triviálně jednonuchý. měl pouze jiný konetor.a šel na indukční cívku. Hned jak bude auto na kolech a karosářké práce hotové , domluvím s lakýrníkem cenu za opravu starého laku při troše štěstí uvidíte na srazu sedici oplastované od abarthu s opraveným skoronovým lakem.

Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #60 od Jenda
Gratuluju :wink:

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.587 sekund
Powered by Kunena fórum