přestavba 2.0 8V -> 2.0 16V

Více
16 roků 5 měsíců zpět #76 od alain
No jo to nesmíš jezdit na nitro.

Lancia Kappa 2.4 TDS v Kůží

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #77 od Max-el

ty vole. co ostatny svicky??
jake sou to svicky??

Mario byly to NGK, ostatní jsou v pohodě.

Fiat Tipo 1.8 GTI 3 dveře r.v.12/94
Fiat Stilo 1.9 JTD Multi Wagon r.v.12/05

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #78 od Majkl
Chtel jsem ti napsat, ze masasi nejaky bordel v motoru....ale zkaza prisla driv, nez moje reakce :( Uprimnou soustrast. Nic si z tohoale nedelej - ja delal motor 4x!!! :cry:

..coz cenu meho Sedici ztrojnasobilo :D

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #79 od TooM-As
:cry: klucí tady je každá rada drahá . bojím se co uvidím až sundám hlavu. bohužel teď můžu jen přemýšlet a z toho se můžu skoro zbláznit. V hlavě se mi odvíjí různé katastrofické scénáře co se ve válci dělo za harakiri.

Opravdu moc se bojím že bude špatnej blok a budu muset vše přeskládat do jiného bloku. závit v hlavě snad půjde opravit vložkou nebo navařit a zvonu vyříznout.
:cry: :cry: :cry:

Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #80 od TooM-As
takže celou noc řeším příčiny toho co se stalo. Jako nejlepší vysvětlení se mi zatím jevý použití moc teplé svíčky.
Z čeho usuzuji ?

Použité svíčky ngk dcpr7e
Při prohledávání netu se tato svíčka doporučuje hlavně do motorek a maloběmových autombilů.

Spečený (nebo jak to vlastně nazvat) hliník z hlavy na posledních čtyřech závitech svíčky.Střed svíčky málo odváděl teplo a to si našlo cestu přes závit.

Při této cestě jsem tipákovy trošku šlapal na krk a tak se ve válcích tvořilo mnohem více tepla než je běžné.

Ostatní svíčky teď nemám usebe ale jak si matně vzpomínám sednul by na ně popis Přehřívání z tohoto článku

proč se svíčka utavila pouze na 4 válci ?
U 4 válce je výstup vody do chladiče takže tam bude asi o pár stupňů větší teplo než na zbylých 3 válcích a těchto pár stupňů možná stačilo.


Tohle mě napadlo když jsem o tom chvíli v práci přemýšlel.samozřejmě jednoznačné to bude až sundám hlavu .

Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #81 od TooM-As
chyba . špatně jsem si zapamatoval označení svíčky .

Svíčky jsou BPR7Ea ty do tohohle motoru patří. takže vše co sjem napsal výše jsou blbosti. jediné možnost je výrobní vada nebo ůnava stářím.

Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #82 od mt-tuning
i ked svicky boli spravne, stale je tu moznost ,,vadnej sviecky''

mt-tuning
fiat tipo 2.0 16v
vw passat 1.8t 20v sport
skoda 110r

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #83 od jirkaR
jo svíčky jsou správné , a nebyla ta svíčka moc přetažená ? Něco podobnýho se stalo kámošovi na meganovi tam mu mechanik svíčky moc dotáhl a oni se zapekli a musel nechat udělat nový závity

Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #84 od Honza
4 válec je nejteplejší
1) jde přes něj nejteplejší voda
2)4 válec je nejblíž škrtící klapcee takže jede na nejchudší směs, což znamená vysoký teploty......

coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #85 od jirkaR
jste tu svíčku vyndávaliještě za horka?

Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #86 od mt-tuning
vypada to tak.. za horka sa mohol znicit zavit jak bol material roztiahnuty...
stale mam pocit ze ta svieca sa proste roztopila.. 8O

mt-tuning
fiat tipo 2.0 16v
vw passat 1.8t 20v sport
skoda 110r

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #87 od TooM-As
No za tepla ... když jsme je vyndavali motor už asi 20 až 30 minut neběžel , ostatní 3 svíčky šli sundat v pohodě a tady jme předtím v pohodě sundali ventilové víko.

Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #88 od TooM-As
tak od hlavy jsem všechno odpojil a zítra koupím ořech na povolení šroubů hlavy , poté se dozvím víc.

Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #89 od TooM-As
zitra asi bude ořech na povolení hlavy. Dnes jsme s maxem dali hlavy dohromody (všechny 3) a koukali , svítily , fotili , otáčeli , strkali , zaostřovali a přemýšleli .
nevím jestli je to možný ale vypadá to že se utrhl spodek ventilu....

už aby bylo zítra a kontaktoval mě prodejce kdy mi dodají ořech-

Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #90 od Max-el
tak tady je pár fotek, mimochodem je tam hrozně blbej přístup

fotka 1
fotka 2

Fiat Tipo 1.8 GTI 3 dveře r.v.12/94
Fiat Stilo 1.9 JTD Multi Wagon r.v.12/05

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.605 sekund
Powered by Kunena fórum