přestavba 2.0 8V -> 2.0 16V

Více
16 roků 3 měsíců zpět #121 od TooM-As
takže pánové .. tipo už zase vrčí . RudaKR mi poskytl novou hlavu . tak jsem trochu očistil ventýly , nasadil vačky a světe div se všechny vůle byly v normálu . Charles dodal většinu těsnění , a hlava šspa zpátky na blok.

V době kdy jsem čekal na hlavu jsem z motoru vytáhl pár trubek na nastříkal na bílo , stejně jako olejovou vanu.

Takže motor vrčí a co jsem přez zvuk svodů bez výfuku poslechl motor neklepe ani nevydává jiné pazvuky. Beží dost pěkně a to i bez lambda sondy. jedinou věc kterou dělá je že trochu houpe ale to dávám za vinu právě chybějící lambda sondě.

výfukové potrubí už je v jednání , a pokud vše klapne během příšího týden bude doma. takže se těsnště na mimoňské války . Moje cuore sportivo sedicivalvole fiat tipo se tam ukáže. bohužel zatím ještě ve starým kabátku , ale na nový už šetřím. v plánu mám ferrari červenou, a jako třešnička na dortu bude v abarath prazích ma místě pro abarth znak který bohužel chybí , nakreslená malá italská vlaječka.

jako poslední věc která završí mojí přestavbu z 2.0 8V grandturismo na 2.0 16V sedocivalvole abarth , budou 2.0 16V přední brzdy.

Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 3 měsíců zpět #122 od jirkaR
:god: takto je super

Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 3 měsíců zpět #123 od Jenda
Gratuluju k podařené nemalé operaci :wink:

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 3 měsíců zpět #124 od TooM-As
jo teď jsem si ještě vzpoměl .. v motory chyběli 2 válečky v rozích bloku který vystřeďujou hlavu a blok .. nevím ale možná tohle byla příčina .. ale to už se nikdo nedopátrá . válečky jsem tam dal hlavu dotákl a basta. :lol:

Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 3 měsíců zpět #125 od Honza

jo teď jsem si ještě vzpoměl .. v motory chyběli 2 válečky v rozích bloku který vystřeďujou hlavu a blok .. nevím ale možná tohle byla příčina .. ale to už se nikdo nedopátrá . válečky jsem tam dal hlavu dotákl a basta. :lol:



celekm závažnej problém nemyslíš? jak si pak mohl dostávat dostatečný množství oleje a vody nahoru,kdžy by s eti překrývali lanály..?...

coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 3 měsíců zpět #126 od TooM-As

jo teď jsem si ještě vzpoměl .. v motory chyběli 2 válečky v rozích bloku který vystřeďujou hlavu a blok .. nevím ale možná tohle byla příčina .. ale to už se nikdo nedopátrá . válečky jsem tam dal hlavu dotákl a basta. :lol:



celekm závažnej problém nemyslíš? jak si pak mohl dostávat dostatečný množství oleje a vody nahoru,kdžy by s eti překrývali lanály..?...


No taky bych řekl . bohužel já do toho motoru neviděl když jsem ho dával do auta. :oops: Každopádně teď už tam jsou a zas to jede. včera už jsem najel 70km a v pohodě. Jen musím vyřešit vysoký volnoběh ( as 1600 ot) a to že neukazuje teplota vody . Teda ukazuje jen občas a jen tak do 60° . Teplota oleje ale jde bez problémů a to jsem rád.

Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 3 měsíců zpět #127 od gabisto
Tak zelam nech Ti to uz pekne vrci a pekne dlho :wink: ...

Inak, davam klobuk dole, cosi vsetko zvladol... :god: :god: :god: A to aj po psychickej stranke, lebo verim, ze to bolo NA NERVY...

/F/I/A/T/ Tipo ´90 1,4 8V 52kW (skvela minulost)

Opel Astra G Caravan ´99 1,6 16V 74kW www.astra-g.cz
/F/I/A/T/ Palio Weekend ´99 1,7 TD 51kW www.club-fiat.com
Ford Escort Combi CL ´96 1,4 8V 55kW www.fordclub.sk

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 3 měsíců zpět #128 od TooM-As
trošku .. občas jsem hledal v dílně sekeru a vyhlížel si místo kam zaseknu.

Každopádně tipák už najel 220 km , většinou klidnou jízdou do 3000 ot. ale 3x už jsem ho chvilkově pustil až ke 4500. ten motor jde od 4000 ůžasně za plynem. ještě musím doladit řízení motoru a pak myslím že to bude raketa.

Jo a trochu se ozvaly ventily , asi si to všechno sedlo . v týdnu najdu někoho kdo má přípravky a pomůže nastavit vůle.

Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 3 měsíců zpět #129 od TooM-As
Vysoky volnobeh uz jsem vyresil, byl spatny VAE ventil. Nastesti jsem mel v zaloze dalsi ktery byl zdravy. Jeste me tedy zlobi cidlo teploty motoru pro pristrojovku. Nemate nekdo graf zavislosti pro tohle cidlo?

Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 3 měsíců zpět #130 od Dresik
Já dneska taky poprvé legálně protáhnul mého 2.0 a je to paráda.. Ten motor je prostě úžasně živej..

AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 3 měsíců zpět #131 od Jenda
Tiše vám dvoulitra závidím.Ale jinak sem se svim 1.6DOHC spokojený.
Přeji hodně spolehlivejch Km. :wink:

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 3 měsíců zpět #132 od Dresik
No ono to není tak jednoznačný. Na druhou stranu to žere víc než druhá delta 1.6 16V...

Jinak s volnoběhem mám taky menší problémy..Občas zazlobí-drží se vysoko, ale pouze, když je zapnutá klima. Po vypnutí už je to v pořádku

AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 2 měsíců zpět #133 od TooM-As
Tak sjem ho protáh v mimoňi .. paráda .. víc napíšu večír ..

Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 2 měsíců zpět #134 od TooM-As
Tak víco mimoni teď nenapíšu protože jsem zase totálně zdrcenej .. dnes jsem domů zas dolej na laně. klesl tlak oleje , začalo klepat. celé pravé rameno polosa atd od oleje . tipuju že někde povolilo těsnění okolo olejové pumpy.

Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 2 měsíců zpět #135 od Dresik
A jéje...teda ty na to máš pech jak svině... Tak pak napiš podrobnosti. Já s tím raději nebudu jezdit, aby mě to taky nepotkalo :) Ale o víkendu sem tomu trošičku dal a na necelých tachometrových 220 se to rozjelo za okamžik :wink:

AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.540 sekund
Powered by Kunena fórum