přestavba 2.0 8V -> 2.0 16V
V době kdy jsem čekal na hlavu jsem z motoru vytáhl pár trubek na nastříkal na bílo , stejně jako olejovou vanu.
Takže motor vrčí a co jsem přez zvuk svodů bez výfuku poslechl motor neklepe ani nevydává jiné pazvuky. Beží dost pěkně a to i bez lambda sondy. jedinou věc kterou dělá je že trochu houpe ale to dávám za vinu právě chybějící lambda sondě.
výfukové potrubí už je v jednání , a pokud vše klapne během příšího týden bude doma. takže se těsnště na mimoňské války . Moje cuore sportivo sedicivalvole fiat tipo se tam ukáže. bohužel zatím ještě ve starým kabátku , ale na nový už šetřím. v plánu mám ferrari červenou, a jako třešnička na dortu bude v abarath prazích ma místě pro abarth znak který bohužel chybí , nakreslená malá italská vlaječka.
jako poslední věc která završí mojí přestavbu z 2.0 8V grandturismo na 2.0 16V sedocivalvole abarth , budou 2.0 16V přední brzdy.
Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
jo teď jsem si ještě vzpoměl .. v motory chyběli 2 válečky v rozích bloku který vystřeďujou hlavu a blok .. nevím ale možná tohle byla příčina .. ale to už se nikdo nedopátrá . válečky jsem tam dal hlavu dotákl a basta.
celekm závažnej problém nemyslíš? jak si pak mohl dostávat dostatečný množství oleje a vody nahoru,kdžy by s eti překrývali lanály..?...
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
jo teď jsem si ještě vzpoměl .. v motory chyběli 2 válečky v rozích bloku který vystřeďujou hlavu a blok .. nevím ale možná tohle byla příčina .. ale to už se nikdo nedopátrá . válečky jsem tam dal hlavu dotákl a basta.
celekm závažnej problém nemyslíš? jak si pak mohl dostávat dostatečný množství oleje a vody nahoru,kdžy by s eti překrývali lanály..?...
No taky bych řekl . bohužel já do toho motoru neviděl když jsem ho dával do auta. Každopádně teď už tam jsou a zas to jede. včera už jsem najel 70km a v pohodě. Jen musím vyřešit vysoký volnoběh ( as 1600 ot) a to že neukazuje teplota vody . Teda ukazuje jen občas a jen tak do 60° . Teplota oleje ale jde bez problémů a to jsem rád.
Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Inak, davam klobuk dole, cosi vsetko zvladol... :god: :god: :god: A to aj po psychickej stranke, lebo verim, ze to bolo NA NERVY...
/F/I/A/T/ Tipo ´90 1,4 8V 52kW (skvela minulost)
Opel Astra G Caravan ´99 1,6 16V 74kW www.astra-g.cz
/F/I/A/T/ Palio Weekend ´99 1,7 TD 51kW www.club-fiat.com
Ford Escort Combi CL ´96 1,4 8V 55kW www.fordclub.sk
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Každopádně tipák už najel 220 km , většinou klidnou jízdou do 3000 ot. ale 3x už jsem ho chvilkově pustil až ke 4500. ten motor jde od 4000 ůžasně za plynem. ještě musím doladit řízení motoru a pak myslím že to bude raketa.
Jo a trochu se ozvaly ventily , asi si to všechno sedlo . v týdnu najdu někoho kdo má přípravky a pomůže nastavit vůle.
Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Přeji hodně spolehlivejch Km.
1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Jinak s volnoběhem mám taky menší problémy..Občas zazlobí-drží se vysoko, ale pouze, když je zapnutá klima. Po vypnutí už je to v pořádku
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.