tipo 1,4 nejede
Jsem roční majitelka Tipa 1,4, můj první vůz vůbec. Do práce a zpět s ním potřebuji najet 40km. Bohužel poslední dva měsíce potíže. Nejdřív se startováním, vyměnila jsem svíčky, kabely, palec, víčko. Teď to chytá pěkně, ale pokud do chvilky nešlápnu na plyn, tak auto zdechne.
Rozjedu se, šťastná že tentokrát OK , ujedu 50 - 100 metrů, stojím na stopce nebo jen přeřadím!!! a okamžitě svítí kontrolky a auto nejede. Další start a neustále šlapat na plyn, i na stopce. Občas za jízdy cuká, to dřív nedělalo.
Prosím o radu co je špatně. Vstřikování, otáčky, baterka, řidička?
Tipo 1,4 i.e; 1989
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1,6ie OHC, r.v.91, AGT, naj.188 tis.km
miláček jen kdyby trochu nezlobil
Fiat Marea 1,6 16v SX, r.v. 97, překonána hranice 155 tis.km, šlape konečně jak švýcarské hodinky
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
www.fiattipo.net/modules.php?name=Forums...ht=palivov%C3%BDnila . , ale jak je auto zahřáté, tak jede pěkne nezhasíná, jen občas cukne. Za studena bez plynu pořád.
Tipo 1,4 i.e; 1989
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
pak by to také mohl být krokomotorek volnoběhu..
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Ona má lambda životnost tak do 100tisíc kilometrů maximálně a potom to dělá právě třeba tohle, že pokud je auto v nižších otáčkách, špatně reaguje a vyhodnocuje směs a proto to cuká a chcípe, už jsem se s tim setkal
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- vilímek petr
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- vilímek petr
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Ahoj privitam te kdyz ostatni zapomneli.
Jeste prosim uved rok vyroby nebo jestli mas vicebod nebo jednobod.
Zkus nejprve mechanicke reseni.Zkontroluj lanko a promaz uchyceni aby chodilo lehce.
Zkontrolu tlak benzinu a regulator jestli reguluje jak ma(tady je preba tlakomer do 4baru a hadicku s teckem tak popros nejakeho znameho servisaka).
Rikas ze startuje napoprve a po chvilce pokud neslapnes na plyn chcitne.Ten plyn musis drzet trvale nebo staci jednou klepnout a pak to bubla bez problemu kdyz je to studene?To dalsi nasledne chcipani uz dela pri castecne zahratem motoru ano?
Zkus odpovedet pak se bude lepe radit
Radek
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Pokud jsem to pochopil spravne, tak problem je pouze za studena. Takze v kazdem pripade je vhodne hledat zavadu v nekterem cidle (voda, vzduch). Mozna by to mohla delat i LS, protoze by tam mela byt tridratova a ten predehrev muze mit vliv --- i kdyz Radek zas nebude souhlasit Vsechny ty cidla se daji zmerit (charakteristika NTC - se vzrustajici teplotou odpor klesa), LS presne osciloskopem, predbezne multimetrem (zda dochazi ke zmenam napeti).
Jeste jedna vec. Rozsviti se Ti kontrolka vstriku (chybova kontrolka) na palubovce? Pokud ano, problem je v elektronice, ne mechanice (palivo).
Jinak Te take vitam v klubu
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Jeste jedna vec. Rozsviti se Ti kontrolka vstriku (chybova kontrolka) na palubovce? Pokud ano, problem je v elektronice, ne mechanice (palivo).
Augi, jak ty takový odborník můžeš říci takovou blbinu, přece kontrolku vstřiku maj funkční pouze 1.6 DOHCečka (naše případy) a Katka píše, že má 1.4ku
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Čím to může být??
Fiat Tipo 1.4ie ,1989 ,190000 km. STK 5/2012
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Je pravda, ze jsem nikdy 1.4 nijak detailne nestudoval, ale predpokladal jsem, ze i 1.4 maji kontrolku vstriku (jak ostatne vsechny auta, ktere maji RJ), aby signalizovala, ze je nekde nejaky problem.Jeste jedna vec. Rozsviti se Ti kontrolka vstriku (chybova kontrolka) na palubovce? Pokud ano, problem je v elektronice, ne mechanice (palivo).
Augi, jak ty takový odborník můžeš říci takovou blbinu, přece kontrolku vstřiku maj funkční pouze 1.6 DOHCečka (naše případy) a Katka píše, že má 1.4ku
To,ze na DOHC funguje samodiagnostika, nema s tim nic spolecneho.
Ale mozna se mylim, ze tam 1.4 a ostatni vozy s motormanagementem od Bosche/Magneti Marelli tam nemaji chybovou kontrolku.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.