tipo 1,4 nejede
Radek
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
A co to ma spolecneho s volnobehem? Podle mne to nema vliv na chod motoru resp. na fu-ci rostlinareAhoj já bych řekl že to tady už nekdo řešil, a byl to potenciometr může být špinavý nebo prasklý běžec,nic jiného bych v tom nehledal.
ToRS: to nic poklonis se mi az prijedes na navstevu, pockam si az sklonis hrbet
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Petr Vilímek: svíčky vyměněné za nové v dubnu,podívám se na ně znovu
Radek: auto rok výroby 1989, motor měněný letos v dubnu za model z vrakáče, starý motor se potkal... Nohu na plynu musím držet, nestačí klepnout a pustit. Kdybych vyjela od domu a už nemusela nikde stát, zejména zpomalovat, tak by to možná šlapalo v pořádku, ale než vyjedu z města mám 2 stopky = problém.
Augustin: na palubovce mě začně svítit baterka. Je rok stará, nabitá, v sobotu jsem kontrolovala. Že by dobíjení?
Ráno to funguje tak, že natočím auto, asi 5 minut stojím a šlapu na plyn, poté se rozjedu a pomalu na jedničku jedu aspoň 50 metrů, teprve pak dvojka. Mám vyzkoušeno, že po startu rychle vyjet a brzy přeřadit rovná se okamžitá smrt Syn už odmítal nechat se vozit do školy, že tam bude pěšky dřív, ach jo.
Tipo 1,4 i.e; 1989
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Radek
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Pokud je tady na foru zvykem se lokalizovat tak jsem z okresu Žďár nad Sázavou.
Tipo 1,4 i.e; 1989
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Ne není zvykem se lokalizovat ale treba nekdo bydlí blízko a mohl byti pomoct.
Radek
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tipo 1,4 i.e; 1989
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tipo 1,4 i.e; 1989
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- vilímek petr
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- vilímek petr
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- vilímek petr
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Lancia Kappa 2.4 TDS v Kůží
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Jsem zmatená z číslování a promiňte mě, jestli se ptám na blbost. Mám Tipo 1,4, ale jak se potkal motor v dubnu, tak mám " nový " z vrakáče. Podle čísla na motoru je to 160A1.046. Koukám na typy cívek, co mě poslal Peťa Vilímek odkaz mjauto.cz a toto číslo je u Tipka 1,6 ie. Přiznám se, že teď nevím co mám za motor..! Výměnu prováděl kamarád, co je momentálně v zahraničí a zeptat se ho nemůžu. Kde můžu prosím zjistit JAKÝ to je motor? Doteď kupuju vše na Tipo1,4 ie. 89-95, tj. mám tam kabely, palec, rozdělovač nové.
Tipo 1,4 i.e; 1989
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Díky kluci. Uvidím s čím se ozvou ze servisu. Nejdřív jsem se domnívala, že se bude pracovat na tom volnoběhu, ale že mě bude haprovat i elektrika no nazdar... třeba se ukáže, že to mělo nějakou souvislost...?
Jsem zmatená z číslování a promiňte mě, jestli se ptám na blbost. Mám Tipo 1,4, ale jak se potkal motor v dubnu, tak mám " nový " z vrakáče. Podle čísla na motoru je to 160A1.046. Koukám na typy cívek, co mě poslal Peťa Vilímek odkaz mjauto.cz a toto číslo je u Tipka 1,6 ie. Přiznám se, že teď nevím co mám za motor..! Výměnu prováděl kamarád, co je momentálně v zahraničí a zeptat se ho nemůžu. Kde můžu prosím zjistit JAKÝ to je motor? Doteď kupuju vše na Tipo1,4 ie. 89-95, tj. mám tam kabely, palec, rozdělovač nové.
typ motoru s oznacenim 160A1.046 je motor 1,4ie
Fiat Tipo, 1.4 karbec, r.v. 1990, 210 000 km - predané
Fiat Brava, 1,6 16V, r.v. 1998, na tacho 61 500 km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.