Vstřikovací jednotka nepustí benzín (nevyřešeno)

Více
16 roků 7 měsíců zpět #1 od Jenda
Kolegové,mám problém.Včera sem čistil stříkačku,do šroubku sem ji měl rozebranou.Namontoval sem ji zpět a jel sem to projed 10Km,všechno šlo nádherně.Dneska sem chtěl jed do práce,auto chytlo na otočení,ale ujel sem asi 100 m a auto na volnoběh začalo koktat až chcíplo a už nešlo natočit.U garáže kam sem to dotáhnul,sem vyndal všechny svíce a sou suchý a černý.Čerpadlo bzučí a vypne,tam chyba asi není ale rozebral sem opět stříkačku a když sem vytáhl hlavní střik,tak okolo něj bylo spoustu benzínu.
Myslím si,že ten elektrickej vstřik nefunguje a vůbec nepustí benzín.
Co mohlo odejíd?

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #2 od hovi
poror nemusí to být vstřik , měl sem úplně ten samý problem co říkáš, a došel sem k tomu , že sem neměl benzín v nádrži - ukazel benzínu v nádrži se zasek a nádrž byla prázdná
1) skus odpojit hadičku co jde od čerpadla do vstřiku ,jestli poteče benzín, když otočíš klíčkem
2) skus si zjistit který kde je + a - na konektoru u vstřiku a připoj na to jen na okamžik kabel : stači se jen dotknou + a - vstřik by měl jakoby cvakat když budeš přikládat a sundavat jeden kabel, když by byl natlůakovaný , měl i by vstřikovat , při tom připojení + a -
3) pokud je vše v pořátku skouknul bych otáčkové čidlo, jestli když budeš startovat , jestli ti bude vstřikovat benzín

tipo 1.6 ie decent tuning - 14"alu , sportovní filtr,prahy,leddiodove neony,blinkry fabia,mračítka, M3 zrcátka ...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #3 od Charles
To co psal Hovi jsem po telefonu probíral s Jendou a to čidlo otáček jsem jmenoval hned, a potom aby proměřil, zda mu jde na vstřik napětí, druhý telefon s Jendou byl, že čidla vyměnil, napětí na vstřik jde a stejně to nejede, asi bude chyba ještě jinde....zase je co dělat

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #4 od JARDAS
napada me u motoru jsou dve relatka a dve pojistky to muze taky delat paseku jestly nejsou spatny a nebo zespoda inducky je krabicka a vedou dotoho dve koncovky jestly nejsou zaoxidovany

1.6DOHC vymena motoru za 2,0 8v

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #5 od Jenda
Charles ke mě přijel a po vyzkoušení všeho od stříkačky až po ŘJ sme přišli k tomu,že rozdělovač se snímačem je KO.Jiskru házel,ale nepravidelně a ve špatný době.

Ted už sem pojizdnej,ó jáká radost. :D

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #6 od Augustin

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #7 od Jenda

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #8 od Augustin

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #9 od Jenda
1)pokud sis nevšiml fotek,tak stříkačka byla totálně černá a nejsem jedinej,co to čistil.
2) Pokud by sis po mě koupil auto,tak bude ve stoprocentním stavu a bez jakéhokoliv problému,nejsem z těch co dělá opravy na 50%,nebo problémy auta přehlíží.

3)Pokud najdu problém ač se jedná jen o čistotu,tak tím předcházím problémům které můžou následovat.

4) Tlak ventilu je nastaven a jak si psal,je zaaretován aby se s tím nedalo hejbat a tím i změnit tlak vstřikování.

Ono není vždy pravda,že čím více se v autě vrtáš tím víc se ser*.



:wink:

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #10 od jirkaR
no ještě si nenapsal jestli to pomohlo že je to celé vyčištěné?

Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #11 od Jenda
Ano,pomohlo to.Alespon se domnívám,že auto lépe reaguje na plyn. :wink:

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #12 od hovi
no já osobně si myslim a vim , že když to rozebereš a vyčistíč a dá vše zpět, jak bylo , popřípadě vymění těsnění , tak to musí zase 100% fungovat , nejde na tom nic zkazit , protože ty hlavní části rozebrat nejdou - jako je ten vstřikovací ventil a tam se taky nic zkazit nedá , je to jen kotvička s elektromatem. jinak s tim nastavením tlaku to nevim , to jsem nějak nezkoumal u tipa , zda je tam nějaká aretace nebo něco podobného

tipo 1.6 ie decent tuning - 14"alu , sportovní filtr,prahy,leddiodove neony,blinkry fabia,mračítka, M3 zrcátka ...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #13 od Jenda
Ten ventil je z vrchu a zespoda přibodován automatem (svářečkou) :)

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #14 od Augustin

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #15 od Jenda
regulator tlaku paliva je zaaretovanej zespoda mosazem.

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.567 sekund
Powered by Kunena fórum