Vstřikovací jednotka nepustí benzín (nevyřešeno)
To co nějaká dobrá duše naměří, tam připoj a zkus nastartovat. Když to chytne, tak by to fakt poukazovalo pravděpodobně na to, že je špatnej vodič od ŘJ nebo studeňák v ŘJ, který má za úkol ovládat napětí na vstřiku ( on/off ).
Pokud to nechytne, tak ŘJ asi nemá informaci "o zapnutém klíčku" a neví, že chceš startovat. Je jakoby v zaparkovaném autě. To bys musel hledat ještě v útrobách před ŘJ, nicméně ne v čidlech. Ty jsou v tomhle stavu mimo hru, dokud nezačneš točit motorem ale vstřik by už měl být připravený na start.
A když píšeš, že zezačátku jsi zkoušel taky Charlesovu ŘJ a stejně to nejelo, tak bych se přikláněl k tomu...ale je to jenom plácání do větru.
Fiat Tipo 1.7D
Lomítko /--/
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
viz.
www.fiattipo.net/modules.php?name=Forums...viewtopic&t=7396
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
To čidlo teploty je dobré nápad V podstatě by to poukazovalo na ten stav špatně před řídící jednotkou, vše ostatní se tak tváří taky - bo chybí info od tohoto čidla.
Fiat Tipo 1.7D
Lomítko /--/
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Pokud dnes přijdu k autu a natočím ho,znamenalo by to,že mi někam teče voda,ale nepršelo dobrej tejden. No uvidíme,co dnes bude.Každopádně večír dám vědět co je nového.Za vaše rady moc děkuju.
1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Vzal sem multimetr a proměřil vedení do vstřiku při zapnutém klíčku,do kabelu co vede od pojistky před oknem jde 12 V a do kabelu kterej vede do ŘJ jde 0,01 V i pokud točím startérem.
Pokud připojím vstřik přímo na baterku,tak benzín propustí a motor chce chytit.
Vyměnil sem i čidlo vody co je zespoda sacích parohů,veškeré dnešní úsilí je bezezměny.Stále to nepustí benzín.
1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tedkon sem ještě odpojil přívod paliva,dal ho do flašky a zapnul klíček,nateklo asi odhadem třičtvrtě litru.Zítra má přijed známej s notebookem,tak ho napojíme a snad nám něco poví,jinak fakt nevím.
Já už mu vyhrožuju ,že zavolám hasiče a zapálím ho.Furt nic.
1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Vstřik už pouští benzín,ale tak málo,že to nechytne.Vodiče jak říkáš sme nahradili,ale nic se nezměnilo.Chyby sme vyblikali,ale žádný nehlásí.Rozebrali sme pojistkovou skřínku do šroubku,taky nic.Preventivně sme prostříkli svorky kontaktolem.Zpřeházeli sme shodný relátka-taky nic.
Tedkon sem ještě odpojil přívod paliva,dal ho do flašky a zapnul klíček,nateklo asi odhadem třičtvrtě litru.Zítra má přijed známej s notebookem,tak ho napojíme a snad nám něco poví,jinak fakt nevím.
Já už mu vyhrožuju ,že zavolám hasiče a zapálím ho.Furt nic.
tam musí být chyba, že to dává blbou jiskru alespon by to škytlo, kolikrát si to točil na jedno nabití baterie?
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
zkoušeli jsme odpojit čidla, a napojit na jiný, ale ani to nepomohlo a bylo jedno jestli čidlo teploty vody bylo zapojené nebo odpojené, pořád to dělalo to stejné
Mě už došly nápady kam a nebo na co sáhnout
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.