Vstřikovací jednotka nepustí benzín (nevyřešeno)

Více
16 roků 7 měsíců zpět #61 od Kounect
Teoreticky píšeš skoro na začátku, že jsi měl na vstřiku 8V když to jezdilo, je to tak? Sic je mi to divný, že by se to v autě používalo, ale budiž. Snad Ti to někdo ověří změřením.
To co nějaká dobrá duše naměří, tam připoj a zkus nastartovat. Když to chytne, tak by to fakt poukazovalo pravděpodobně na to, že je špatnej vodič od ŘJ nebo studeňák v ŘJ, který má za úkol ovládat napětí na vstřiku ( on/off ).
Pokud to nechytne, tak ŘJ asi nemá informaci "o zapnutém klíčku" a neví, že chceš startovat. Je jakoby v zaparkovaném autě. To bys musel hledat ještě v útrobách před ŘJ, nicméně ne v čidlech. Ty jsou v tomhle stavu mimo hru, dokud nezačneš točit motorem ale vstřik by už měl být připravený na start.
A když píšeš, že zezačátku jsi zkoušel taky Charlesovu ŘJ a stejně to nejelo, tak bych se přikláněl k tomu...ale je to jenom plácání do větru.

Fiat Tipo 1.7D
Lomítko /--/ :-)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #62 od jirkaR
jo pardon jsem si toho nevšiml :wink:

Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #63 od Charles
Nejde o to jaké napětí se v autě používá či nikoliv, jde o to co potřebuje vstřik a co mu dá řj, protože například do čidel ti řj pouští pouze 5V ;) Jinak jsem si vzpomněl, zda ti nějak nehapruje čidlo teploty vody co je zespoda kolena sání, protože tu bylo řešeno téma, že pokud je to čidlo odpojené (nebo si myslím i nefunkční) tak motor nejde nastartovat :?
viz.
www.fiattipo.net/modules.php?name=Forums...viewtopic&t=7396

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #64 od Kounect
Právě jde o to, co se v autě používá. Normálně 0V a 12V, logické hodnoty potom 0V a 5V - to je to co dělá ŘJ. A právě proto je už těch 8V docela námětem k zamyšlení.

To čidlo teploty je dobré nápad :-) V podstatě by to poukazovalo na ten stav špatně před řídící jednotkou, vše ostatní se tak tváří taky - bo chybí info od tohoto čidla.

Fiat Tipo 1.7D
Lomítko /--/ :-)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #65 od Augustin

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #66 od Jenda
Tak ted sem přijel z nové práce na pincku,dopiju kávu a jdu opět zkoumat auto.Tentokrát se chci podívat přímo na řídící jednotku,jestli tam nevyhořel nějakej spoj.Zkoušel sem i elek. schéma,ale nedokážu se v něm orientovat.
Pokud dnes přijdu k autu a natočím ho,znamenalo by to,že mi někam teče voda,ale nepršelo dobrej tejden. :roll: No uvidíme,co dnes bude.Každopádně večír dám vědět co je nového.Za vaše rady moc děkuju.

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #67 od Jenda
Začal sem jíd po kabelech,vzal sem to od kufru a hle,dva napojovaný kabely.Tak sem šel od kufru přes sedačku až sem s neznámejma kabelama došel k tajnýmu vypínači (přerušuje obvod k čerpadlu) a po origo kabelech sem došel až k pojistkovce,rozvrtal sem si tapecírunk od kufru po pojistkovou skřínku.Nic sem nenašel.Vše neporušený.Vzal sem to z druhého konce od stříkačky co vedou ty dva kablíky šel sem ponich a jeden vede k pojistce před přední okno (v motorovém prostoru) a druhý vede k ŘJ,oba neporušený.Vyndal sem ŘJ,rozšrouboval a plošnej spoj má netknutej,nikde nic není vypáleného.(součástky nevím,ale podle vzhledu nic vadného nenaznačujou)
Vzal sem multimetr a proměřil vedení do vstřiku při zapnutém klíčku,do kabelu co vede od pojistky před oknem jde 12 V a do kabelu kterej vede do ŘJ jde 0,01 V i pokud točím startérem.
Pokud připojím vstřik přímo na baterku,tak benzín propustí a motor chce chytit.
Vyměnil sem i čidlo vody co je zespoda sacích parohů,veškeré dnešní úsilí je bezezměny.Stále to nepustí benzín.

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #68 od Jenda
Včera ke mě přijel Chárls a přivezl mi jinou ŘJ,dali sme jí tam,ale problém se nevyřešil.Zkusili sme nahradit vodič kterej vede od vstřiku do ŘJ a vodič,kterej vede k pojistce před oknem sou v pořádku,žádná změna.Porovnali sme hodnoty na čidlech z jeho auta a mího,hodnoty sou v pořádku,jeho auto běží moje ne. Proč :?: :?: :?: :roll: :cry:

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #69 od jirkaR
a co ten rozdělovač zkoušeli jste vyměnit čidlo vačkový hřídele teda pokud to 1.6 má to nevím?

Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #70 od TooM-As
takže jestli tomu dobře rozumím , když startuješ tak ze stříkačky benzín nejde ? měřit napětí asi nemá cenu protože vstřik se otevírá pulzně v tak krátkejch ůsekách že to obyč multimetr nezachytí.prostuduj schéma kam přesně jde vodič ze stříkačky na ŘJ a proměř.Pokud to nenajdeš ve schématu tak ať to prměří charles , odpojíte vstřik a řj , odpojíte baterku a na vstřik napojíte 12v , apk budete pouze na konktoru řj měřit kde se oběví 12v. tím zjistíme který je to kontakt. to samé měření potom provedete u tebe. Když to bude v pohodě je problém někde jinde (asi v řj) pokud nic nenaměříte bude přerušenej vodič.

Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #71 od Jenda
Vstřik už pouští benzín,ale tak málo,že to nechytne.Vodiče jak říkáš sme nahradili,ale nic se nezměnilo.Chyby sme vyblikali,ale žádný nehlásí.Rozebrali sme pojistkovou skřínku do šroubku,taky nic.Preventivně sme prostříkli svorky kontaktolem.Zpřeházeli sme shodný relátka-taky nic.
Tedkon sem ještě odpojil přívod paliva,dal ho do flašky a zapnul klíček,nateklo asi odhadem třičtvrtě litru.Zítra má přijed známej s notebookem,tak ho napojíme a snad nám něco poví,jinak fakt nevím. :cry:
Já už mu vyhrožuju :evil: ,že zavolám hasiče a zapálím ho.Furt nic.

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #72 od Augustin

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #73 od jirkaR

Vstřik už pouští benzín,ale tak málo,že to nechytne.Vodiče jak říkáš sme nahradili,ale nic se nezměnilo.Chyby sme vyblikali,ale žádný nehlásí.Rozebrali sme pojistkovou skřínku do šroubku,taky nic.Preventivně sme prostříkli svorky kontaktolem.Zpřeházeli sme shodný relátka-taky nic.
Tedkon sem ještě odpojil přívod paliva,dal ho do flašky a zapnul klíček,nateklo asi odhadem třičtvrtě litru.Zítra má přijed známej s notebookem,tak ho napojíme a snad nám něco poví,jinak fakt nevím. :cry:
Já už mu vyhrožuju :evil: ,že zavolám hasiče a zapálím ho.Furt nic.


tam musí být chyba, že to dává blbou jiskru alespon by to škytlo, kolikrát si to točil na jedno nabití baterie?

Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #74 od jirkaR
jak jsem již psal kdysi jsem to nemohl měsíc natočit hledal jsem, zkoušel půjčovat cošlo a nakonec to byl rozdělovač ( v tom rozdělovači je čidlo) nemáš to nějaký blbě otočený navíc když jsem točil tak jsme na jedno nabití mohl snad 50 x startovat v okamžiku kdy to hodilo správnou jiskru tak to sotva naskočilo napoprví :idea:

Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #75 od Charles
No abych taky trochu přispěl....vstřik pouští strašně málo benzínu, spíš to jen rychleji kape, ale když to nakape větší množství (po delším startování) má to snahu zaškytat a chytit, ale dojde benzín a nenaskočí :x ....jinak jsme se hrabali v celý elektrice kolem palubovky, je velmi zajímavé, že přestala fungovat palubovka, ale pro změnu slabě svítí osvětlení interiéru, ekonoměr a ovládání stahování oken, když se stiskne tlačítko na stažení oken, tak palubka i světýlko se více rozsvítí 8O ....co se týče rozdělovače, taky jsme ho měnili za jinej funkční, ale bez výsledku :? Vstřik má Jenda ode mě taky, ale ani s jeho ani s mým to benzín nepustí a stále jen kape :!: Ještě nevim co by mohlo znamenat, že když se startovalo dost dlouho a pak to zablafalo, tak když to zase zdechlo, vyšlehnul plamen ze vstřikovačky 8O
zkoušeli jsme odpojit čidla, a napojit na jiný, ale ani to nepomohlo a bylo jedno jestli čidlo teploty vody bylo zapojené nebo odpojené, pořád to dělalo to stejné

Mě už došly nápady kam a nebo na co sáhnout :cry:

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.733 sekund
Powered by Kunena fórum