Vstřikovací jednotka nepustí benzín (nevyřešeno)

Více
16 roků 7 měsíců zpět #91 od Jenda
No čidlo už sem vyměnil za původní,který makalo,ale stále mám tam 130C

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #92 od TooM-As
hele ale nepsal jsi že tam neběhá ani jiná vstřikovačka ? a že ta tvoje v pohodě u charlese makala ? kamaráde ten servis se mi nezdá ..

Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #93 od Charles

hele ale nepsal jsi že tam neběhá ani jiná vstřikovačka ? a že ta tvoje v pohodě u charlese makala ? kamaráde ten servis se mi nezdá ..


jo taky nad tim přemýšlim a nezdá se mi to, ale hlavně že mu to už jede ;)

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #94 od hovi

hele ale nepsal jsi že tam neběhá ani jiná vstřikovačka ? a že ta tvoje v pohodě u charlese makala ? kamaráde ten servis se mi nezdá ..


jo taky nad tim přemýšlim a nezdá se mi to, ale hlavně že mu to už jede ;)


no je to divný no , že to ,,bylo,, tim , když ste měnily celý vstřikovací jednotky a nic , podle mě v tom bude jiný háček , jen aby to jezdilo jak má a ne třeba jen pár dní :wink:

tipo 1.6 ie decent tuning - 14"alu , sportovní filtr,prahy,leddiodove neony,blinkry fabia,mračítka, M3 zrcátka ...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #95 od Jenda
Měnil sem všechno,kromě regulátoru,ten sem jinej neměl.Asi se to hnulo,jinak si to nedovedu vysvětlit.Zase mi nejde do hlavy,jak to,že to tejden jelo,pak zase nic,pak to zase jelo a zase nic.

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #96 od Jenda
Josefj odpojil jenom baterku a už mu to dělá to samé,tak mi řekněte,co je v tom autě za bordel.[/quote]

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #97 od rs
Prave proto,ze se to stalo po manipulaci s baterii bych ja osobne sel po elektrice.Sam jsi puvodne psal ze ti chybi napeti na vstrikovacim ventilu a to zcela urcite neni zapricineno spatnym tlakem regulatoru.Zkuste se oba kouknout na to spolecne misto pro rozvod plusove strany baterie.Tipem uz sice nejezdim(koupil jsem si vetsi italskou hracku,i kdyz jedno v digitalu mi stoji na zahrade pripravene na ekologickou likvidaci),ale 1.4 jsem mel 2 po dobu 9 let a problemy s elektronikou se mi nejak obloukem vyhybaly(krom obligatnich problemu s spatnymi kostrami).Osobne bych si promeril vse co jsem psal vyse .Oni taky mohli pohybat draty spatny kontakt (zaoxidovyny,uvolneny)se chytil a je jen otazkou casu kdy se mu zachce znova odmitnout spalupraci.Coz i potvrzuje tve puvodni problemy.To promereni a podotahovani sroubku a svorek je tak hodinka prace a prida ti na dobrem svedomi,ze jsi udelal vse pro to aby uz nebyl pro priste problem.Dalsi nemalou vyhodou je to, ze priste uz budes vedet kam sahnout.
Radek

Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #98 od Augustin

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #99 od Jenda
Ještě s Chárlsem sme vstřik proměřili,šlo tam 12V a o kostrách už sem psal víše.Zkrátka není v autě kontakt-spoj,kterej bych nepřešel klíčem,nebo kontaktolem.Každej spoj sem měl rozpojenej,rozhozenej tapecírunk po celém autě a nic sem nenašel.Nic méně moje mínus je práce s multimetrem,s tímto přístrojem sem na stupni pokročilej začátečník.Uvidíme,jak dlouho to pojede.Nadruhou stranu,auto jezdilo bez problémů do doby,než sem se pustil k očistce stříkačky.Ještě jednou tedy dávám za pravdu těm,který říkají že lepší se ve stříkačce nevrtat.Nemyslel sem si ,že je to tak složitý,i když to vypadá na první pohled jednoduše.

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #100 od rs
Takze dalsi problem je cidlo teploty motoru.Prosimte zkus takovou jednu prostou vec.Vem do ruky merak(pises ze mas multimetr) prepni ho na mereni odporu a pri vypnutem zapalovani zmer odpor mezi -polem baterie a hlavou motoru.Pokud to ukaze cokoliv jineho nez max at nezeru 5ohmu(dejme tomu odpor privodnich kabelu)tak prezemni motor.To cidlo je odporove a pusobi v napetovem delici jako spodni-uzemnovaci odpor.Pokud bys mel spatnou zem tak se to bude uzemnovat panbu vi pres co.Stale to vse ukazuje ze mas nejaky problem v elektronice a ne v regulatoru tlaku.
Radek

Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #101 od Jenda
Díky,jdu na to.

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #102 od josefj
Zdar , já pořád hledám,ale stále nic,jen jsem přeci vydělal baterku a nandal spět, tak co jsem mohl podělat se vstřikem??? To mě pos...
prošel jsem vše od rele (obou i jsem je prohodil),pojistky,kontakty oškrabal , prostříkal kontaktolem a porát nic.nevrtal jsem se se stříkačko a přece nejde,tak co je ? ten servis mi taky nejde do hlavy, že ti řekli to to .
Přece jsi tam dával jinou kde šla a na tvím ne , to je divný,
já jsem byl v servisu a tam mi řekl,že to bude elektrika ale že má volno až příští týden,tak stojím a nic.
:oops:

auto je super pokud jede!

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #103 od Charles
To Radek: napsal jsem Jendovi po icq to stejné, aby změřil odpor na motoru ;) no tipo je prostě plné záhad a občas se člověk nastačí divit :o

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #104 od hovi

Zdar , já pořád hledám,ale stále nic,jen jsem přeci vydělal baterku a nandal spět, tak co jsem mohl podělat se vstřikem??? To mě pos...
prošel jsem vše od rele (obou i jsem je prohodil),pojistky,kontakty oškrabal , prostříkal kontaktolem a porát nic.nevrtal jsem se se stříkačko a přece nejde,tak co je ? ten servis mi taky nejde do hlavy, že ti řekli to to .
Přece jsi tam dával jinou kde šla a na tvím ne , to je divný,
já jsem byl v servisu a tam mi řekl,že to bude elektrika ale že má volno až příští týden,tak stojím a nic.
:oops:


a hází ti to jiskru?

tipo 1.6 ie decent tuning - 14"alu , sportovní filtr,prahy,leddiodove neony,blinkry fabia,mračítka, M3 zrcátka ...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #105 od MAXO1973
treba si uvedomiť, že mnohé čidla fungujú na princípe zmeny odporu (hlavne tie na teplotu, som to zažil na čidle teploty chlad. kvapaliny, studený spoj a ukazovalo zvýšením odporu nižšiu teplotu... :( , a ja som drbal do chladenia a termostatu...

Fiat 600D bol môj prvý \\\\"Fiacik\\\\" ktoreho som rozobral do šrubky a poskladal - jazdil!
Tipo 1,6 DOHC 1989 - už je v novej stajni
Ford Focus combi 1,8TDdI

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.556 sekund
Powered by Kunena fórum