Vstřikovací jednotka nepustí benzín (nevyřešeno)

Více
16 roků 7 měsíců zpět #76 od Jenda
Palubka už zase svítí a okna fungujou,vlastně funguje vše krom toho vstřikování.Co je záhadný sou ale okna.Pokud rozsvítím třeba jen parkovačky,nejdou stáhnout,ani necvakne jednotka oken.Jako kdyby světla byli napojený na okna,ale nikde sem žádnou neoriginální el.napojovanou nenašel a to sme s Charlsem procházeli el. dost do hloubky.

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #77 od Augustin

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #78 od Jenda
To mě nenapadlo,zítra to zkusím :wink:

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #79 od jirkaR

No abych taky trochu přispěl....vstřik pouští strašně málo benzínu, spíš to jen rychleji kape, ale když to nakape větší množství (po delším startování) má to snahu zaškytat a chytit, ale dojde benzín a nenaskočí :x ....jinak jsme se hrabali v celý elektrice kolem palubovky, je velmi zajímavé, že přestala fungovat palubovka, ale pro změnu slabě svítí osvětlení interiéru, ekonoměr a ovládání stahování oken, když se stiskne tlačítko na stažení oken, tak palubka i světýlko se více rozsvítí 8O ....co se týče rozdělovače, taky jsme ho měnili za jinej funkční, ale bez výsledku :? Vstřik má Jenda ode mě taky, ale ani s jeho ani s mým to benzín nepustí a stále jen kape :!: Ještě nevim co by mohlo znamenat, že když se startovalo dost dlouho a pak to zablafalo, tak když to zase zdechlo, vyšlehnul plamen ze vstřikovačky 8O
zkoušeli jsme odpojit čidla, a napojit na jiný, ale ani to nepomohlo a bylo jedno jestli čidlo teploty vody bylo zapojené nebo odpojené, pořád to dělalo to stejné

Mě už došly nápady kam a nebo na co sáhnout :cry:




aha tak jestli to škytá..

Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #80 od hovi

No abych taky trochu přispěl....vstřik pouští strašně málo benzínu, spíš to jen rychleji kape, ale když to nakape větší množství (po delším startování) má to snahu zaškytat a chytit, ale dojde benzín a nenaskočí :x ....jinak jsme se hrabali v celý elektrice kolem palubovky, je velmi zajímavé, že přestala fungovat palubovka, ale pro změnu slabě svítí osvětlení interiéru, ekonoměr a ovládání stahování oken, když se stiskne tlačítko na stažení oken, tak palubka i světýlko se více rozsvítí 8O ....co se týče rozdělovače, taky jsme ho měnili za jinej funkční, ale bez výsledku :? Vstřik má Jenda ode mě taky, ale ani s jeho ani s mým to benzín nepustí a stále jen kape :!: Ještě nevim co by mohlo znamenat, že když se startovalo dost dlouho a pak to zablafalo, tak když to zase zdechlo, vyšlehnul plamen ze vstřikovačky 8O
zkoušeli jsme odpojit čidla, a napojit na jiný, ale ani to nepomohlo a bylo jedno jestli čidlo teploty vody bylo zapojené nebo odpojené, pořád to dělalo to stejné

Mě už došly nápady kam a nebo na co sáhnout :cry:


a jde vám tam dost benzínu? jak sem tu už psal já měl to samí a neměl sem dost benzinu v nádrži , palubka ukazovala pulku a v nádrži byl sotva litr , skuste eště odpojkit přívod benzinu a do nějake lahve skusit , jak moc dává čerpadlo , pokud by dávalo málo , tak se nevytvoří tlak a tim to jen kape , nebo co snímač odáček? a s tou elektrikou, skusil bych postkovku , mě to dělalo taky bordel , měl sem tam přepalené asi 3 spoje

tipo 1.6 ie decent tuning - 14"alu , sportovní filtr,prahy,leddiodove neony,blinkry fabia,mračítka, M3 zrcátka ...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #81 od Jenda
čti víše....

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #82 od Jenda
Dneska sem odtáhl auto do servísu.Už sem nevěděl co s tím.Zítra snad už budu vědět co s tím je.

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #83 od josefj
zdar kolegové,mám TIPO 1,4,ie, r.v.1992, a mám ten samej problém,
dojel jsem domu zaparkoval a protože byla už slabá baterka tak ji vyndám,dám na nabíjet a až za týden jsem ji tam dal a už nešlo startovat,(starter točí v poho),tak jsem hledal v čem to je,prošel jsem už snad vše,i to co tady píšete,přišel jsem na to ,že vstřik nepustí benzín dál,když ho dám na přímo tak střikne,ale
jinak nedá , tlak benzínu je, při odpojení teče jak divej,když střiknu in.stříkačkou benzín přímo do klapky a začnu startovat tak chvíli to běží než se benzín spálí,ale pak zase nic,takže vše ostatní funguje jen ten střik nepustí benzín dál kur... čím to je !
Dík za radu
já už nevím. :evil:

auto je super pokud jede!

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #84 od josefj
to mě asi taky čeká , je to v pr.... :!:

auto je super pokud jede!

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #85 od Jenda
Já už sem vyzkoušel snad vše co lze v domácích podmínkách vyzkoušet.Stojím už takhle cca 14 dní. Vypadá to,že když už nejsem sám,tak že by to byl nový neznámí problém Tipa.Dneska se to snad dozvím.Včera sem vyzkoušel třetí ŘJ a pořád nic.

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #86 od rs
Ze tvych zkousek vyplynulo ze cerpadlo je v provozu a dava benzin.Na vstrikovacim ventilu nemas zadne napeti.Je to tak?
Pokud ano tak zjisti jestli je funkcni rele pod celnim oknem.Jedno spina cerpadlo a to je funkni dle tebe neb cerpadlo jede.Druhe pripojuje napajeni na vstrikovaci ventil,a to by te melo zajimat.Toto rele by se melo sepnout po otoceni klice.Pokud se nesepne tak zmer napajeni na civce.Pokud vytahnes rele a budes merit v patici pri zapnutem klici tak na svorkach znacenych A1 a A2 musis mezi sebou zmerit 12V.Pokud ne zkus znovu promerit obe svorky proti minus polu baterie.Pokud tam nameris na jedne svorce 12V tu druhou svorku promer proti plus svorce baterie.Pokud znovu nameris 12V tak napajeni rele je v poradku.
Takze pokud je napajeni na civce a rele nespina tak vymenit za jine.
Pokud rele spina tak je treba promerit napajeci napeti pro vstrikovaci ventil.Na toto rele je privedeno primo napeti z baterie.Je tam?Pokud ano tak na vystupu z rele jsou dve pojistky.Pres jednu se napaji silova cast ridici jednotky a je privedena na svorku A6 v ridici jednotce.Je tento propoj pod napetim a je pojiska v poradku?Pres druhou pojisku je napajen vstrikovaci ventil 12V.Tady si ale psal ze na ventilu ti chybi napajeni tak si to znova promer.
Jinak pokud tam tech 12V nameris tak pri zapnutem klici a bez pokusu o start musi byt tech 12V i na druhe svorce vstrikovaciho ventilu.
Takze to je vse pokud je civka rele spinana po otoceni klicem.
Pokud neni na civce rele 12V tak je treba jiti po kabelech k spinaci skrince.Jestli tam neni zavada na kabelu nebo ve spinacce.Muze byti i instalovany imobilizer od nektereho predchoziho majitele.
Stejne tak pokud chybi napajeni na privodni svorce rele tak jit po kabelu mel by se napojovat do takove cerne krabicky odkud je rozvedeno plus baterie.
Snad jsem to napsal alespon trochu srozumitelne.
Radek

Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #87 od Jenda
Díky Radku,tohle sem potřeboval vědět před 14 dni.Ted už je auto v servisu tak snad na něco příjdou.Ted sem volal do servísu,za hodku si jdu pro auto.Prej je hotoví,no doufám že nezhořelo 8O :lol: Hned jak se dozvím tak sem napíšu co s tím bylo.

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #88 od Jenda
Tak zacvakal sem 900 bez papíru a byl to špatně nastavenej tlak v regulátoru.Přiznávám pravdu těm,co psali,že se v tom není radno vrtat i když nechápu,jak se dá regulátor roštelovat,když je zespoda zaaretovanej.
Auto jede,ale vrátilo se mi ve stavu,že budík na teplotu po cca 1 minutě jízdy ukazuje 130 C.(nadoraz a nestoupá pravidelně.)

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #89 od jirkaR
tak to už snad bude nějaká prkotina

Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #90 od Augustin

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.528 sekund
Powered by Kunena fórum