Vstřikovací jednotka nepustí benzín (nevyřešeno)

Více
16 roků 7 měsíců zpět #46 od MAXO1973
Skús aj vyresetovat riadiacu jednotku, možno máš tam zapísanú nejakú chyby - skús napred aj vyblikať chyby. A samozrejme kostra....

Fiat 600D bol môj prvý \\\\"Fiacik\\\\" ktoreho som rozobral do šrubky a poskladal - jazdil!
Tipo 1,6 DOHC 1989 - už je v novej stajni
Ford Focus combi 1,8TDdI

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #47 od Jenda
kostry sem snad všechny 4 dělal a jednotku sem zkoušel vyblikat,ale nic nehlásí,jen začátek zkoušky a konec.Zítra projdu zase ty kostry.Jinak to není už možný.

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #48 od Kounect
Kostry všechny 4 znamená nosník vpředu, palubka, kufr vlevo + vpravo?

Fiat Tipo 1.7D
Lomítko /--/ :-)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #49 od MAXO1973
A šlo to s požičaným vstrekom? Ak áno, tak chyba je vo vstreku, ak nie....
A tých kostier je viac, pod kapotov sú dve, vzadu v kuri tiež, pod palubkou, ale kľudne to môže byť aj poškodený kábel, to bde jedna z tých "ku....a" chýb.... :(

Fiat 600D bol môj prvý \\\\"Fiacik\\\\" ktoreho som rozobral do šrubky a poskladal - jazdil!
Tipo 1,6 DOHC 1989 - už je v novej stajni
Ford Focus combi 1,8TDdI

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #50 od Jenda
Kostry u baterky,u rozvodu,v palubce nad pojistkovkou a v kufru za řidičovou stranou.

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #51 od jirkaR

Kostry u baterky,u rozvodu,v palubce nad pojistkovkou a v kufru za řidičovou stranou.


tak pořád nic?

Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #52 od Kounect
A na tohle auto máš schéma? Kdyžtak nahraď všechno co se dá jistou věcí ( má to kostru? ok, ukostři to samostatným drátem přímo na baterku, má to +? ok, napájej to přímo z baterky, chce to nějakej signál? Odkud? Z ŘJ? Ta má kostru? Ok ukostři jí přímo na baterku, +? Taky přímo. Pak zkus startovat a uvidíš jestli to něco dělá, prostě jednoduše bastlířsky ponahrazuj co jednoduše jde a uvidíš co se z toho vyklube. Když vše jednoduše ponahrazené nebude fungovat, tak je to složitějšího rázu a bude potřeba hledat hlouběji. Bohužel 95% veškeré práce toho hledání bude spíše marná práce, protože to co nahradíš bude zbytečné, ale tak se to jenom jeví. Kdyby to totiž byla složená závada tak na ní skoro nikdy nepřijdeš ( krom náhodou ) a tak bohužel nepůjde asi postupovat jinak no.

Nebo na to postupuj obráceně - popros někoho co má bejt na tom vstřikovači za napětí v pořádku, to někdo určitě v poho změří a zkus to nasimulovat z baterie - pokud sepne tak bude asi vada přímo v ŘJ ne? Musíš pak postupovat čistě proradně a systematicky, pamatuj že Murphyho zákony jsou stále proti Tobě a Ty je MUSÍŠ obejít :-)

Dále, když už se to takhle táhne, tak si říkáš že už jsi všechno zkontroloval a zkusil, je to skutečně pravda? Třeba Ti nějaká prkotina uniká...hledáš ve špatných vodách, třeba to způsobuje prasklá žárovka v zadním světle :lol: :D :lol: ale Ty se na ní nikdy nepodíváš...rád bych Ti pomohl, ale odkud jsi přesně? Akorát vím, že máš RZ xSx, takže střední čechy?

Fiat Tipo 1.7D
Lomítko /--/ :-)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #53 od Jenda
jsem z Vlašimi,ze stredni cech,jelikož mám původní elektriku,tak bych v ní nerad dělal nějaký změny.Ale jinak dobrej nápad.

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #54 od Kounect
Změny v ní právě že nedělej...všechno nech origo, ale když ke kostře přidáš kostru přímo z baterie, tak budeš mít jistotu, že tam kostra je. Když k plusu dáš + přímo z baterie, tak taky budeš mít jistotu. Všechny dráty paralelně vedle origo, nic neničit a neodpojovat. Pak to zkusíš natočit a kdyby to zaplaťpánbůh chytlo, tak budeš jenom odpojovat co jsi tam přidal a až to najednou zdechne, tak budeš vědět co kde není a má bejt...rozumíš?

Fiat Tipo 1.7D
Lomítko /--/ :-)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #55 od Kounect
Proto jsem psal, aby sis zjistil stavy které tam mají být za provozu od někoho jiného, abys někam kam posílá ŘJ např. 5V ( plácám pro příklad ) tak abys tam neposlal 12V z aku. A takhle vyřazovat kousek po kousku. Taky jsem zastáncem origo elektřtiny :-)

Fiat Tipo 1.7D
Lomítko /--/ :-)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #56 od Jenda
Tak sem dneska udělal znova kostru pod baterkou,vyndal sem i cívku s tím chlazením a rošrouboval do šroubku,vyčistil a celá elektrika už zase de,akorát sem zjistil,že do vstřiku jde 0,02v což je málo a on nepustí benzín.
Kolik tam má jíd,když zapnu klíček?

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #57 od Kounect
Nuž tak je v prdeli ŘJ anebo ovládací drát od ní anebo funkčnost ŘJ ( rozuměj napájení? apod. ) A nějaký hodný kolega Ti tady změří kolik se tam objeví na nastartovaném motoru, do toho vstřiku. Jestli je tam 12 tak je tam připoj napřímo čímž zajistíš fukčnost motoru. Pak změříš co je přímo na ŘJ, pokud tam bude napěté dostatečné, tak víš že je problém v drátu. Pokud ne, vem jí a začni shánět jinou. Když budeš hledat tak můžeš rozebrat stávající ŘJ a propájet jestli tam není studeňák...a když nic tak vyměnit mno.

Fiat Tipo 1.7D
Lomítko /--/ :-)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #58 od Jenda
já bych od vás potřeboval,kolik voltů má mít vstřik při otočení klíčkem před startem.Vím,že kuli mě asi nebudete chtít sundavat kryt vzduch.filtru na 1.6DOHC,ale moc by mi to pomohlo. :cry:

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #59 od jirkaR
no ale řídící jednotka snad nemá vliv na osvětlení

Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #60 od Kounect

no ale řídící jednotka snad nemá vliv na osvětlení

Osvětlení už funguje pimpo, píše to o kousek výše ;-)

Fiat Tipo 1.7D
Lomítko /--/ :-)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.529 sekund
Powered by Kunena fórum