Vstřikovací jednotka nepustí benzín (nevyřešeno)

Více
16 roků 7 měsíců zpět #16 od Augustin

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #17 od Jenda
ano

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #18 od Charles
já jsme to taky rozebíral a čistil a chodí to bez problému, pokud se s tim šroubem nehejbe tak se nic nestane 8)

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #19 od Jenda
Tak včera sem s tím ujel 100Km,bez jediného problému,či náznaky poruchy.
Dnes dopoledne přijdu k autu,nastartuju,ujedu 100m a začlo se to hádat na volnoběh až to chcíplo.S plným plynem sem to natočil,ve votáčkách běží pravidelně a jak se to dostalo k volnoběžným,tak se to začlo zase hádat a zase to chcíplo.Takto se dělo asi 5x za sebou a ted už to nechytne vůbec.
Svíčky sou opět suchý a černý.

Vyměnil sem kabely ke svícím,svíce,hlavní vstřikovací ventil(trysku),vyčistil sem krokomotorek,vyměnil sem čerpadlo v nádrži,celej rozdělovač,promazal 3 ukostřovací body na autě a veškeré spoje o kterejch sem věděl prostříkl kontaktolem,odpojil baterku,odpojil řídící jednotku.

Prosím o jakoukoliv radu,protože mě už nic nenapadá.Zítra mám jed do práce a sem s nervama totálně v prde... :cry:

To auto má snad svoje dny nebo co.

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #20 od hovi
no mě to dělal krokomotorek , ale u OHC , tak nevim , jestli by to mohlo být i u DOHC , nepřisává ti to někde vzduch? nebo neni někde vzduch přicpanej?

tipo 1.6 ie decent tuning - 14"alu , sportovní filtr,prahy,leddiodove neony,blinkry fabia,mračítka, M3 zrcátka ...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #21 od Jenda
Krokomotorek sem vyndal,vyzkoušel venku a vyjížděl.Vzduch nevím mám shozený sání.Ale i tak to normálně chytlo.Benzín jde až ke střiku a ten ho tam nechce pustit,ale proč?

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #22 od Augustin

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #23 od Jenda
sejtka sou obě čistý,jak říkám,očista na tohle nemá vliv,problém bude spíš v elektrice.nevíte někdo kolik má jíd proudu do toho vstřiku? Mě po zapnutí klíčku tam jde něco kolem 8V a za pár vteřin tam nejde nic.Nevím jestli je to normální.Možná,že už byla slabá baterka,ale motorem to pořád točí slušně.Baterka měla 12,4V Což by mělo bejt pořád dost.

Nejdou stáhnout okna,ani jedny z předních,jen to malinko cvakne a nic.Ale startér točí motorem pořád,tak já už nevím co s tím je.Včera ty okna ještě fungovali i celé auto.Přešel sem všechny pojistky,vyndal zkontroloval a dal zpět..Začínám bejt zoufalej. :cry:

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #24 od Augustin

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #25 od Jenda
při startování sem to nezkoušel.Už nad tím taky přemejšlím,že by ten vstřik potřeboval tolik proudu?

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #26 od hovi
a nemáš třeba nějaký skrat či přepálené spoje v pojstkovce? :roll:

tipo 1.6 ie decent tuning - 14"alu , sportovní filtr,prahy,leddiodove neony,blinkry fabia,mračítka, M3 zrcátka ...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #27 od Augustin

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #28 od Charles

Btw ja si pamatuji, ze kdyz jsem mel problem s baterii, tak to delalo taky dobre brie kule, ale po vymene se to vsechno ztratilo.


No mě začal divně při startování cvakat startér, prostě při točení několikrát zacvakal, už sjem se bál nehoršího (startér na odchodu) a dělala to jen slabá baterka, nechal jsem ji nabíjet celou noc a teďka točí víc a nic necvaká :wink:

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #29 od MAXO1973
Skús si niekde požičať komplet celý vstrek :D a vyskúšať, prípadne tvoj vyskúšať na tvojom aute. Viem, že je to dosť uletený nápad, ale ak taká možnosť je, môže ti to veľa napovedať, čo ďalej....
Urobil to kamoš na Nissane Sunny, keď si nevedel rady. A zistil, že ma poškodený kábel (neviem ktorý) na vstrekovaní, ktorý nahrievaním motora odchádzal a blblo to....
A to predtým takmer celé vstrekovanie postupne vynovil :(

Fiat 600D bol môj prvý \\\\"Fiacik\\\\" ktoreho som rozobral do šrubky a poskladal - jazdil!
Tipo 1,6 DOHC 1989 - už je v novej stajni
Ford Focus combi 1,8TDdI

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #30 od Jenda
no,střik mám od Charlese a je přímo z jeho auta,tak že střik sem už vyloučil.A můj původní taky chodil i po tom vyčištění.Ted sem zaběhl do garáže a dal nabít baterku,uvidíme.Asi je dost vycůclá,ale jak říkám,se startérem to ještě točilo dost,ale můžete mít pravdu,že všechen proud sežere startér a na zbytek už nezbejvá.Opůlnoci tam dojdu a jenom to zkusím,třeba se problém vyřeší a pak ji nechám do rána na nabíječce.Kéž kdyby ste měli pravdu.

Ted vám povím jednu perlu,doufám že se toho hned nechytnete,ale taky je to možné už jen značkou baterky.

Je tam Starline myslím 55Ah,ale funglovka,tak snad to tím není.To bych si potom musel rozbít hlavu vzteky o zeď :evil:

PS:já už sem to auto s tou baterkou koupil,sám bych jí tam nestrkal.

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.554 sekund
Powered by Kunena fórum