Vstřikovací jednotka nepustí benzín (nevyřešeno)

Více
16 roků 7 měsíců zpět #31 od jirkaR

no,střik mám od Charlese a je přímo z jeho auta,tak že střik sem už vyloučil.A můj původní taky chodil i po tom vyčištění.Ted sem zaběhl do garáže a dal nabít baterku,uvidíme.Asi je dost vycůclá,ale jak říkám,se startérem to ještě točilo dost,ale můžete mít pravdu,že všechen proud sežere startér a na zbytek už nezbejvá.Opůlnoci tam dojdu a jenom to zkusím,třeba se problém vyřeší a pak ji nechám do rána na nabíječce.Kéž kdyby ste měli pravdu.

Ted vám povím jednu perlu,doufám že se toho hned nechytnete,ale taky je to možné už jen značkou baterky.

Je tam Starline myslím 55Ah,ale funglovka,tak snad to tím není.To bych si potom musel rozbít hlavu vzteky o zeď :evil:

PS:já už sem to auto s tou baterkou koupil,sám bych jí tam nestrkal.





no tak snad to bude baterka ale stjně by to by to mělo mít alespon tendenci naskočit
tam spíš vypadá jestli to není fakt v tý elektrice nevypojil si omylem nějaký konektor když ti nejdou okna? co odstřikovače a stěrače a když startuješ co dělají světla?

Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #32 od Jenda
co dělá zbytek,to sem nezkoušel.Akorát vím,že centrál chodí všude.

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #33 od jirkaR
tak jestli chodí centál tak baterka bude dobrá to už mám vyskoušený alespon u mě tomu tak je

Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #34 od jirkaR
když točí statér musí naskočit a nemáš někoho kdo by to vyskoušel přes kabely?

Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #35 od JARDAS
zkus kostru u indukcky a pod ni. dela to taky hodne

1.6DOHC vymena motoru za 2,0 8v

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #36 od Jenda
Bohužel,známí které by mi mohli pomoc jsou bud pryč,nebo už je v tuto hodinu nechci otravovat.Snad všechny kostry sem přešel s klíčem v ruce.

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #37 od jirkaR
a ty máš ted baterku odpojenou ?

Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #38 od Jenda
ano,odpojil sem ji asi v 19:40 a je na nabíječce.Pujdu to zkusit.A když to pujde,tak ji dám na nabiječku do rána.

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #39 od JARDAS
to jestly fungujou sterace to stim nema nic spolecniho od pocitace ti vedou ctiri kabely do svasku pod palubkou jeden vede na starter druhi vede na inducku treti vede k cerpadlu a ctvrti vede do palubky na kontrolku vztriku
tetka jsme davaly do tipo motor 16DOHC kabely tam nebily tak jsmej e natahly novi a fungujeto

1.6DOHC vymena motoru za 2,0 8v

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #40 od jirkaR

to jestly fungujou sterace to stim nema nic spolecniho od pocitace ti vedou ctiri kabely do svasku pod palubkou jeden vede na starter druhi vede na inducku treti vede k cerpadlu a ctvrti vede do palubky na kontrolku vztriku
tetka jsme davaly do tipo motor 16DOHC kabely tam nebily tak jsmej e natahly novi a fungujeto


no nemá vliv pokouším se zjistit jestli to utáhne další motory a když nešli na oknech tak by mě zajímalo jestli jdou i ty ostatní

Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #41 od JARDAS
jo tak to jo sory!!!

1.6DOHC vymena motoru za 2,0 8v

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #42 od jirkaR

jo tak to jo sory!!!



jo v poho :wink:

Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #43 od Jenda
Tak sem šel připojit baterku a je to ještě horší.Zapnu zapal. svítí akorát kontrolky co sou před startem,jinak po celé digi je tma.pak svítí ovládání oken a když ho zmačknu,tak digi na mě začne blikat v intervalech asi po vteřině,koukal sem na to jako blázen 8O .vnitřní osvětlení nesvítí.Jinak světla jdou,blinkry jdou,klakson sem v tuhle hodinu nezkoušel,bydlím na sídlišti.

Sem s toho na prášky :cry:,začíná mě popadat vztek.
Baterku sem hodil opět na nabíječku,startérem to točilo jako diví.

Pokud vás ještě něco napadne,budu vám vděčný a na srazu máte u mě pivko. :cry:
Je to moje 3tí Tipo,ale takovéhle problémy sem neměl se žádným.

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #44 od jirkaR
píšu ti na icq

Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #45 od Augustin

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.533 sekund
Powered by Kunena fórum